Duh.quote:
Waarom? Je hebt dan een beeld in je hoofd van hoe de vlucht voor jou was en hoe het voor deze mensen was, tót het fout ging. Dat heet inlevingsvermogen en is een uitstekende menselijke kwaliteit.quote:
hoop dat je anuleringsverzekering hebt. zou zeker niet vliegen nuquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:48 schreef Caland het volgende:
Wtf. Ik zit overmorgen ook in een vliegtuig. Zoveel toeval.
Ik dacht dat jij meer van de treinen was?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:48 schreef Caland het volgende:
Commentaar in feedback.quote:
Waarom weet ik daar niets van? waar ga je heen op vakantie?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:48 schreef Caland het volgende:
Dat Lijkt er al meer op.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Commentaar in feedback.
Lijken kun je fijn achter een spoiler of via een linkje doen, doei.
Sterkte.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:48 schreef Caland het volgende:
Vind ik ook wel een goeie opmerking. Je zou zeggen dat vanaf zo;n hoogte het toestel in duizenden stukjes uiteenvalt. tenminste daar zijn legio voorbeelden van. Wellicht hier niet?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:47 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Op die hoogte neergeschoten, dan liggen er brokstukken in een groot gebied toch?
De kans dat een ander zaadje sneller was is groter.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:47 schreef Mariposas het volgende:
Heftig nieuws dit! Een jaar geleden heb ik deze vlucht ook gehad, eng idee.
wow idd, ik 2 jaar geleden ookquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:48 schreef Caland het volgende:
Topicpointer een optie?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Commentaar in feedback.
Lijken kun je fijn achter een spoiler of via een linkje doen, doei.
Straal van 15km is toch behoorlijk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:49 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Vind ik ook wel een goeie opmerking. Je zou zeggen dat vanaf zo;n hoogte het toestel in duizenden stukjes uiteenvalt. tenminste daar zijn legio voorbeelden van. Wellicht hier niet?
Die CEO zal nu wel peentjes zweten ja.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:49 schreef TLC het volgende:
Ik heb ook wel te doen met de mensen van Malaysian Airways, het lijkt wel of er n vloek over ze rust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |