Indien de separatisten verantwoordelijk zijn, dan is het zaak om direct orde op zaken te stellen en als NAVO gelijk heel Oost-Oekraïne met de grond gelijk te maken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:43 schreef Nibb-it het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
De systemen waar de separatisten niet over beschikken. Volgens Strelkov, dan.
Je gaat toch niet vliegen met WTCquote:
Huilen is deel van de 'real world'quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:45 schreef badschaap het volgende:
[..]
Welcome to the real world, huilebalk
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:45 schreef vluggejapie99 het volgende:
Russische propaganda praktijken hier.
Vond de marge al enigszins grootquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:45 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
20 tot 30 voor de duidelijkheid
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:45 schreef Maver24 het volgende:
Dit is gewoon keiharde waarheid. Niet je kop in het zand verstoppen.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:45 schreef alors het volgende:
Touroperator WTC? ook een ongelukkige naam...
Dan moet jij je wat meer verdiepen in de betekenis van woorden.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Indien de separatisten verantwoordelijk zijn, dan is het zaak om direct orde op zaken te stellen en als NAVO gelijk heel Oost-Oekraïne met de grond gelijk te maken.
Schrijf ik enigszins geschrokken van dit incident.
Dat staat Poetin toe, denk je?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Indien de separatisten verantwoordelijk zijn, dan is het zaak om direct orde op zaken te stellen en als NAVO gelijk heel Oost-Oekraïne met de grond gelijk te maken.
Schrijf ik enigszins geschrokken van dit incident.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:46 schreef Abrikozentaart het volgende:
wat erg voor al die Nederlandse gezinnen en kennissen van die Nederlandse passagiers die in dat vliegtuig zaten
Ja, en niet van de andere passagiers?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:46 schreef Abrikozentaart het volgende:
wat erg voor al die Nederlandse gezinnen en kennissen van die Nederlandse passagiers die in dat vliegtuig zaten
Alle opties zijn eigenlijk behoorlijk onwaarschijnlijk. De Russen en Oekraïners zijn wel zo slim om geen burgervliegtuigen neer te halen en van de rebellen is het nog maar de vraag of ze de benodigde wapens ervoor hebben en er ook mee om weten te gaan.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:45 schreef Confetti het volgende:
Oekraine heeft dit natuurlijk niet gedaan, dat doen ze gewoon niet. Hopelijk worden die separisten nu vernietigd.
Jaquote:
Guttegut, we got a badass over herequote:Op donderdag 17 juli 2014 18:45 schreef badschaap het volgende:
[..]
Welcome to the real world, huilebalk
Leuk als de familie nog niet is ingelichtquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:46 schreef vigen98 het volgende:
Kom op ... Waarom mogen er geen foto's van lijken gepost worden? :/
Schattig. Jij bent vast van 1998.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:46 schreef vigen98 het volgende:
mag wel, achter een spoilerquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:46 schreef vigen98 het volgende:
Nee, maar het was slechts een primaire reactie van mijn kant.quote:
Daarnaast is het vakantietijd in Nederland..quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:47 schreef Mariposas het volgende:
Heftig nieuws dit! Een jaar geleden heb ik deze vlucht ook gehad, eng idee. Toen zaten er best veel Nederlanders in, in elk geval zeker meer dan de 20 waar ik nu over lees. Kan toeval zijn maar zou me niets verbazen als het aantal veel hoger ligt.
Commentaar in feedback.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:43 schreef TC03 het volgende:
Dat zero tolerance beleid op foto's van lijken is ook een beetje zielig.
Wat een onzin vind ik dit altijd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:47 schreef Mariposas het volgende:
Een jaar geleden heb ik deze vlucht ook gehad, eng idee.
Dven rot op.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Commentaar in feedback.
Lijken kun je fijn achter een spoiler of via een linkje doen, doei.
Ja, maar niet reëel dus.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, maar het was slechts een primaire reactie van mijn kant.
Wie dan? Ik kan me niet voorstellen dat een legereenheid zo kan rebelleren dat ze een passagiersvliegtuig neerschieten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:46 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Alle opties zijn eigenlijk behoorlijk onwaarschijnlijk. De Russen en Oekraïners zijn wel zo slim om geen burgervliegtuigen neer te halen en van de rebellen is het nog maar de vraag of ze de benodigde wapens ervoor hebben en er ook mee om weten te gaan.
Mijn god trolquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:48 schreef Caland het volgende:
Wtf. Ik zit overmorgen ook in een vliegtuig. Zoveel toeval.
Het spijt me yvonne maar zo'n wanstaltige reactie verdient een wanstaltig antwoord. Wanneer men zich normaal gedraagt tegenover mij, ben ik natuurlijk bereid hetzelfde terug te geven.quote:
25 D-Reizen (allemaal NL), en 20-30 WTC (niet verteld of die allemaal NL zijn, maar zal toch een aanzienlijk gedeelte zijn) en dan nog via allemaal andere boekingssites (het was een gecombineerde vlucht met KLM)... dus reken idd maar op een redelijk deel Nederlanders.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:47 schreef Mariposas het volgende:
Heftig nieuws dit! Een jaar geleden heb ik deze vlucht ook gehad, eng idee. Toen zaten er best veel Nederlanders in, in elk geval zeker meer dan de 20 waar ik nu over lees. Kan toeval zijn maar zou me niets verbazen als het aantal veel hoger ligt.
Hopelijk overkomt jou niks.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:48 schreef Caland het volgende:
Duh.quote:
Waarom? Je hebt dan een beeld in je hoofd van hoe de vlucht voor jou was en hoe het voor deze mensen was, tót het fout ging. Dat heet inlevingsvermogen en is een uitstekende menselijke kwaliteit.quote:
hoop dat je anuleringsverzekering hebt. zou zeker niet vliegen nuquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:48 schreef Caland het volgende:
Ik dacht dat jij meer van de treinen was?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:48 schreef Caland het volgende:
Commentaar in feedback.quote:
Waarom weet ik daar niets van? waar ga je heen op vakantie?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:48 schreef Caland het volgende:
Dat Lijkt er al meer op.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Commentaar in feedback.
Sterkte.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:48 schreef Caland het volgende:
Vind ik ook wel een goeie opmerking. Je zou zeggen dat vanaf zo;n hoogte het toestel in duizenden stukjes uiteenvalt. tenminste daar zijn legio voorbeelden van. Wellicht hier niet?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:47 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Op die hoogte neergeschoten, dan liggen er brokstukken in een groot gebied toch?
De kans dat een ander zaadje sneller was is groter.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:47 schreef Mariposas het volgende:
Heftig nieuws dit! Een jaar geleden heb ik deze vlucht ook gehad, eng idee.
wow idd, ik 2 jaar geleden ookquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:48 schreef Caland het volgende:
Topicpointer een optie?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Commentaar in feedback.
Straal van 15km is toch behoorlijk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:49 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Vind ik ook wel een goeie opmerking. Je zou zeggen dat vanaf zo;n hoogte het toestel in duizenden stukjes uiteenvalt. tenminste daar zijn legio voorbeelden van. Wellicht hier niet?
Die CEO zal nu wel peentjes zweten ja.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:49 schreef TLC het volgende:
Ik heb ook wel te doen met de mensen van Malaysian Airways, het lijkt wel of er n vloek over ze rust
Bron?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
Het vliegtuig vanmiddag in kwestie bij het opstijgen:
[ afbeelding ]
Als zo'n vliegtuig op 10k hoogte ruim 700 / 900 km/h uur vliegt, knallen die brokstukken alle kanten op natuurlijk. Kan over tientallen kilometers verspreid liggen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:49 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Vind ik ook wel een goeie opmerking. Je zou zeggen dat vanaf zo;n hoogte het toestel in duizenden stukjes uiteenvalt. tenminste daar zijn legio voorbeelden van. Wellicht hier niet?
Ligt eraan wat voor een schade er is aangericht. Kan best redelijk intact naar beneden komen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:49 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Bewust of niet, zelfs als 'rebel' ben je een teringmongool als je lukraak vliegtuigen uit de lucht schiet. Tijd voor echte maatregelen, maar goed, Poetin zal het allemaal wel weer rechtlullenquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Het is vooral de vraag of dit bewust is gebeurd. Dit komt de zaak van de separatisten ook niet ten goede.
Kreta. Hopen dat ik het overleef. Misschien even omboeken nog.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Waarom weet ik daar niets van? waar ga je heen op vakantie?
Voor de andere 200 man geen RIP?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:49 schreef Minimunt het volgende:
Ik schat toch zo'n 80 tot 100 nederlanders,RIP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 48% gewijzigd door sp3c op 17-07-2014 18:51:41 ]
Dichtbij de brandhaard, niets mis mee.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Het zal wel oersaai zijn in Bulgarije
Levende mensen op foto's hebben geen nabestaanden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:50 schreef VMSDKR het volgende:
Lijken zijn gewoon stilliggende mensenlichamen.
Levende mensen staan ook stil op foto's. Wtf is het probleem.
:/quote:De leiders van de pro-Russische separatisten van de zelfverklaarde Volksrepubliek Donetsk stellen de zwarte dozen van de gecrashte Boeing 777 uit Amsterdam ter beschikking voor onderzoek in Moskou. Dat meldt de Oekraïense redactie van het persbureau Interfax.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voor de andere 200 man geen RIP?
Als het meteen in de lucht uit elkaar is gespat wel, maar ik heb daar verder geen verstand van, en ook geen idee hoe het vliegtuig precies is neergestort.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:47 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Op die hoogte neergeschoten, dan liggen er brokstukken in een groot gebied toch?
zo heet www.worldticketcenter.nl nou eenmaal.quote:
Commentaar in feedback.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:50 schreef VMSDKR het volgende:
Lijken zijn gewoon stilliggende mensenlichamen.
Levende mensen staan ook stil op foto's. Wtf is het probleem.
Gelukkig maar dat jou bijdrages dit topic wél verrijken!quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:50 schreef Snowballed het volgende:
Jezus zijn alle trollen van FOK aanwezig hier..?
Wat een randdebielenverzameling hier..
Maar natuurlijk. Tegen die muur, dat separatisten-tuig.quote:
Vind het ook klote.. mijn schoonzus is Maleisisch en het is juist een hele fijne maatschappij om mee te vliegen, goede service etc. 2 van die incidenten in een jaar kunnen wel eens rampzalige gevolgen hebben voor dat bedrijf.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:49 schreef TLC het volgende:
Ik heb ook wel te doen met de mensen van Malaysian Airways, het lijkt wel of er n vloek over ze rust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |