Bron?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
Het vliegtuig vanmiddag in kwestie bij het opstijgen:
[ afbeelding ]
Als zo'n vliegtuig op 10k hoogte ruim 700 / 900 km/h uur vliegt, knallen die brokstukken alle kanten op natuurlijk. Kan over tientallen kilometers verspreid liggen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:49 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Vind ik ook wel een goeie opmerking. Je zou zeggen dat vanaf zo;n hoogte het toestel in duizenden stukjes uiteenvalt. tenminste daar zijn legio voorbeelden van. Wellicht hier niet?
Ligt eraan wat voor een schade er is aangericht. Kan best redelijk intact naar beneden komen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:49 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Vind ik ook wel een goeie opmerking. Je zou zeggen dat vanaf zo;n hoogte het toestel in duizenden stukjes uiteenvalt. tenminste daar zijn legio voorbeelden van. Wellicht hier niet?
Bewust of niet, zelfs als 'rebel' ben je een teringmongool als je lukraak vliegtuigen uit de lucht schiet. Tijd voor echte maatregelen, maar goed, Poetin zal het allemaal wel weer rechtlullenquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Het is vooral de vraag of dit bewust is gebeurd. Dit komt de zaak van de separatisten ook niet ten goede.
Kreta. Hopen dat ik het overleef. Misschien even omboeken nog.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Waarom weet ik daar niets van? waar ga je heen op vakantie?
Voor de andere 200 man geen RIP?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:49 schreef Minimunt het volgende:
Ik schat toch zo'n 80 tot 100 nederlanders,RIP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 48% gewijzigd door sp3c op 17-07-2014 18:51:41 ]
Dichtbij de brandhaard, niets mis mee.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Het zal wel oersaai zijn in Bulgarije
Levende mensen op foto's hebben geen nabestaanden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:50 schreef VMSDKR het volgende:
Lijken zijn gewoon stilliggende mensenlichamen.
Levende mensen staan ook stil op foto's. Wtf is het probleem.
:/quote:De leiders van de pro-Russische separatisten van de zelfverklaarde Volksrepubliek Donetsk stellen de zwarte dozen van de gecrashte Boeing 777 uit Amsterdam ter beschikking voor onderzoek in Moskou. Dat meldt de Oekraïense redactie van het persbureau Interfax.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voor de andere 200 man geen RIP?
Als het meteen in de lucht uit elkaar is gespat wel, maar ik heb daar verder geen verstand van, en ook geen idee hoe het vliegtuig precies is neergestort.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:47 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Op die hoogte neergeschoten, dan liggen er brokstukken in een groot gebied toch?
zo heet www.worldticketcenter.nl nou eenmaal.quote:
Commentaar in feedback.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:50 schreef VMSDKR het volgende:
Lijken zijn gewoon stilliggende mensenlichamen.
Levende mensen staan ook stil op foto's. Wtf is het probleem.
Gelukkig maar dat jou bijdrages dit topic wél verrijken!quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:50 schreef Snowballed het volgende:
Jezus zijn alle trollen van FOK aanwezig hier..?
Wat een randdebielenverzameling hier..
Maar natuurlijk. Tegen die muur, dat separatisten-tuig.quote:
Vind het ook klote.. mijn schoonzus is Maleisisch en het is juist een hele fijne maatschappij om mee te vliegen, goede service etc. 2 van die incidenten in een jaar kunnen wel eens rampzalige gevolgen hebben voor dat bedrijf.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:49 schreef TLC het volgende:
Ik heb ook wel te doen met de mensen van Malaysian Airways, het lijkt wel of er n vloek over ze rust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |