Liveblog NOS: http://nos.nl/liveblog/67(...)dam-neergestort.htmlquote:Boven Oekraοne is een passagiersvliegtuig van Malaysia Airlines neergestort. Dat gebeurde dicht bij de Russische grens is. Het nieuws werd eerst gemeld door persbureau Interfax. Het toestel zou in de buurt van Donetsk zijn neergestort.
Malaysia Airlines bevestigt dat het contact met vlucht MH17 is verbroken. Volgens het ANP is de Boeing 777 in Amsterdam opgestegen. Het was van Schiphol vertrokken met als bestemming Kuala Lumpur. Het zou 280 passagiers en 15 bemanningsleden aan boord hebben gehad.
Een adviseur van de Oekraοense regering heeft tegen Interfax gezegd dat alle inzittenden zijn omgekomen.
http://nos.nl/artikel/676(...)uig-neergestort.html
Het betreft vlucht MH017 en KL4103, deze vluchten werden samen in een toestel gevlogen.quote:D-Reizen info-nummer: 023 55 42 555
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:42 schreef yvonne het volgende:
Geen persoonsgegeven, je blurt maar
Geen foto's van lijken[/b]
Meenemen in de OP.
Nee man, de lading was niet goed vastgemaakt, verschoof, waardoor het vliegtuig uit balans raakte.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:39 schreef Asmodeus. het volgende:
[..]
Nee man, dit is een C-17 "galaxy" geraakt door taliban anti-AA missles
En hoeveel van FOX?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:40 schreef superniger het volgende:
25 mensen hebben geboekt via D-Reizen.
Zeer belangrijk detail inderdaad.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:40 schreef superniger het volgende:
Ja maar niet zeker of ze aan boord warenquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:40 schreef superniger het volgende:
25 mensen of 25 boekingen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:40 schreef superniger het volgende:
Lastig omheen vliegen, zoveel oorlogquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:41 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Waarom vliegen er burgervliegtuigen over een land dat in oorlog is? Of is dat normaal?
Fout, het was eigenlijk nerve gas.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:41 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Nee man, de lading was niet goed vastgemaakt, verschoof, waardoor het vliegtuig uit balans raakte.
Goede vraag. Iemand?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:41 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Waarom vliegen er burgervliegtuigen over een land dat in oorlog is? Of is dat normaal?
De hint 'geen foto's van lijken' was niet helemaal duidelijk, eikel?quote:
Vliegtuig is juist het veiligst toch?quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:41 schreef Dven het volgende:
Maar goed, nog een reden om de familie te vertellen dat ik nooit meer per vlieger naar NL ga
Heeft met brandstofmarges te maken, als ze omvliegen moet er een keer extra gestopt worden. Kost geld.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:41 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Kan wel kloppen.. ik herinner me een docu over een passagiersvliegtuig dat door een bom in de lucht was ontploft. Onderzoek wees later uit dat passagiers op verschillende manieren waren overleden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:38 schreef Parzival het volgende:
[..]
dat hoeft niet hoor.. er zijn talloze voorbeelden van vliegtuigen die 15 min naar beneden doken.. met op de voice recorders iedereen gillend in de cabine..
Ik kan me daar zo aan ergeren he... 'Zie mij eens meelevend zijn'quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:41 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
#PrayForMH17 is in ieder geval trending topic. Kijken of dat nog wat oplevert!
Ja. Zie Irak, Afghanistan etc.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:41 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Doe eens normaal man, agressief wicht.quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De hint 'geen foto's van lijken' was niet helemaal duidelijk, eikel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |