DaMart heeft in 2011 twee seizoenen van een KSC-soap geschreven. Alle geposte afleveringen vind je hieronder terug. Wellicht volgt er nog een keer een derde, afsluitend seizoen, maar daar is nog geen duidelijkheid over.
Kan best op de BBQquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:27 schreef Takaiki het volgende:
Frikandellen op de BBQ
Zonde van de BBQ
Kan best als al het andere vleesch op is...quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:27 schreef Takaiki het volgende:
Frikandellen op de BBQ
Zonde van de BBQ
quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:28 schreef Solique het volgende:
Zet mij maar op zeker voor zondag
[..]
Kan best op de BBQ
quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:29 schreef crv het volgende:
@ TT dat kan ook Maar is toch minder lekker
wij hebben nog wel chocolade voor op de bbq
Nu juich je nogquote:
Ik heb meerdere meets gehad die nog wel een stukkie groter waren hoor.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:31 schreef Miniem het volgende:
De grootste meet ooit en best dichtbij en ik ben er niet
Ook binnen de KSC zijn er grotere meets geweestquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:31 schreef Miniem het volgende:
De grootste meet ooit en best dichtbij en ik ben er niet
Van ksc niet lijkt mequote:Op donderdag 17 juli 2014 12:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb meerdere meets gehad die nog wel een stukkie groter waren hoor.
is voor mij ook nieuw, Maar je moet alles proberenquote:
kipnuggets en knakworstquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:27 schreef Takaiki het volgende:
Frikandellen op de BBQ
Zonde van de BBQ
Pizza en flammenkuchenquote:
bij die dooie meeuwen ?quote:
it wasn't mequote:
Succes.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:42 schreef littledrummergirl het volgende:
Naar t ziekenhuis voor n scan van mn hoofd... om bloedingen uit te sluiten
Succesquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:42 schreef littledrummergirl het volgende:
beter safe then sorryquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:42 schreef littledrummergirl het volgende:
Maar de stroming neemt ze ook mee naar andere plekjesquote:
je komt wel heel vlot met je ontkenning terwijl we je niet eens beschuldigdenquote:
sterkte, zie je voortaan gelijk naar Ome crv luisteren he mopquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:42 schreef littledrummergirl het volgende:
Succesquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:42 schreef littledrummergirl het volgende:
kann je misschien weer aftrekken van de belastingquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:54 schreef littledrummergirl het volgende:
En juist dit jaar heb ik mn eigen risico omhoog gegooid omdat ik nooit wat hebbuhbye vakantiegeld
quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:42 schreef littledrummergirl het volgende:
succesquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:42 schreef littledrummergirl het volgende:
En internettijdquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:44 schreef DaMart het volgende:
En alweer wat nuttigs gedaan: fiets naar de fietsenmaker gebracht.
Nu heb ik wel een perenijsje verdiend.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
vanavond maar verder werken in de tuin![]()
het is 35 graden in de schaduw hier
daarom zit ik nou ook binnen bij de aircoquote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daarom zit ik nou ook binnen bij de airco
der is ook een hitte Alarm in NLquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:03 schreef littledrummergirl het volgende:
Hier op de seh komen met bosjes halfdode bejaarden binnenniemand meer die mijn bedje naar neurologie gaat rijden
Misschien kan Wok je bed even hacken voor je en van afstand bedienen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:03 schreef littledrummergirl het volgende:
Hier op de seh komen met bosjes halfdode bejaarden binnenniemand meer die mijn bedje naar neurologie gaat rijden
quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien kan Wok hem even hacken voor je en van afstand bedienen?.
mooi dan kun je ldg misschien ff helpenquote:
SEH?quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:03 schreef littledrummergirl het volgende:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:13 schreef crv het volgende:
[..]![]()
is altijd nog veiliger dan dat ze zelf gaat rijden![]()
jeweets, vrouwen - wielen- .....
Da's alcoholmisbruikquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het bier is weg. In 5 minuten heb ik 16 flesjes leeggemaakt.
Nee, ruimtebesparingquote:
quote:
Terroristquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het bier is weg. In 5 minuten heb ik 16 flesjes leeggemaakt.
Alcoholmisbruikquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ruimtebesparing.
Ik had namelijk niet de indruk dat jij dat krat op korte termijn nog kwam halen.
Als ik zondag niet al iets anders had gepland, had ik het mee kunnen nemen, maar mijn agenda bepaalt andersquote:
je had het toch op kunnen drinken ?quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik zondag niet al iets anders had gepland, had ik het mee kunnen nemen, maar mijn agenda bepaalt anders.
Na 16 flesjes lust je het welquote:
waarom koop je het danquote:
Dat was nog over van een meet eind vorig jaar... goede les voor een volgende keer: gewoon geen bier meer kopen, KSC'ers drinken toch alleen maar koffie en theequote:
had het dan meegegeven aan het eind van de mietquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat was nog over van een meet eind vorig jaar... goede les voor een volgende keer: gewoon geen bier meer kopen, KSC'ers drinken toch alleen maar koffie en thee.
Of alleen wat blikjes, wat over is geef je gewoon meequote:Op donderdag 17 juli 2014 15:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat was nog over van een meet eind vorig jaar... goede les voor een volgende keer: gewoon geen bier meer kopen, KSC'ers drinken toch alleen maar koffie en thee.
Toen kon ik nog naar huis rijden dus kan niet al te veel opquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Marijkequote:
quote:
Na 5 wijntjes lust je volgens mij allesquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tuurlijk wel, pien lust ook bier na 5 wijntjes
Solquote:
Meneerquote:
zijn gangetje. en met jouw?quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MeneerHoe is het met u vandaag?
Zijn gangetje, is dat positief of negatief?quote:
Met mij gaat het wel, met jou?quote:
kan me voorstellen, wanneer weet je Meer ?quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zijn gangetje, is dat positief of negatief?![]()
Hier alles okMoe en zenuwachtig, ben zo bang dat ik het huisje niet krijg
Ik wil zo graag verhuizen
Zie net boven jequote:
Vandaag of morgen, hoor ik niets dan ben ik het nietquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:33 schreef crv het volgende:
[..]
kan me voorstellen, wanneer weet je Meer ?
Ach we hebben nu weer een akkefietje met Orange. Die sukkels hebben vannacht een update doorgevoerd en nu geen tel/internet
morgenmiddag komt er iemand langsquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vandaag of morgen, hoor ik niets dan ben ik het nietIk kan hier ZO niet mee omgaan
Pfffff... lekker danIs het al gefixt?
Aanleng...quote:
Omg, ziet er goed uitquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:35 schreef AdoraBelle het volgende:
Hallo allemaal.
Ik zou jullie graag mijn zelfgemaakte zachte chocolate chip cookies aanbieden, maar helaas heeft m'n beste vriendin ze allemaal al opgegeten.
[ afbeelding ]
Lekker op tijd ookquote:
wie heeft er op je backrooster gescheten ?quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:35 schreef AdoraBelle het volgende:
Hallo allemaal.
Ik zou jullie graag mijn zelfgemaakte zachte chocolate chip cookies aanbieden, maar helaas heeft m'n beste vriendin ze allemaal al opgegeten.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
not iddquote:
Dankjewelquote:
Zag hetquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zie net boven je
Pfffff wat is het warm zeg, word er loom van
Krijg gelijk trekquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:35 schreef AdoraBelle het volgende:
Hallo allemaal.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:36 schreef crv het volgende:
[..]
wie heeft er op je backrooster gescheten ?
HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En dankjewel
.
Hihi, sorrryyyyy....quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:36 schreef crv het volgende:
[..]
wie heeft er op je backrooster gescheten ?
Ik zie nu iemand met een haan op z'n rug voor meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoop voor je dat ze het in 1 keer kunnen fixenquote:Dat zegt zeker ietsquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dankjewel.
Dit is de eerste keer dat ik ze gemaakt heb. Ik heb een recept gevonden op internet dat ik een beetje aangepast heb.
Ze smaakten goed, al zeg ik het zelf... en nouja, m'n vriendin kon er niet van afblijven dus dat zegt wel wat denk ik.
Heb je ze zelf nog wel kunnen proeven?
Ja ik hoop het ookquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:39 schreef Solique het volgende:
[..]
Zag het
Afwachten dan maar, hoop dat het lukt
Kan ik begrijpen
[..]
Krijg gelijk trek![]()
![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Goede hoop houdenquote:
Voor een huisje? Ik dacht dat jij al een huisje hadquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:42 schreef Solique het volgende:
[..]
Goede hoop houden
Hier ook afwachten
Yupquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor een huisje? Ik dacht dat jij al een huisje had
quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zie nu iemand met een haan op z'n rug voor me
Haha, ja hoor. Ik heb er zelf ook nog een paar van kunnen etenquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat zegt zeker ietsHeb je ze zelf nog wel kunnen proeven?
Maar dat heb ik hier sinds eind mei al een paar keer gezegdquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:26 schreef Solique het volgende:
[..]
Toen kon ik nog naar huis rijden dus kan niet al te veel op![]()
Had het gezegd dat je er van af moest, stukje omrijden en ben bij jou.
Maar ik lust ook geen wijnquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tuurlijk wel, pien lust ook bier na 5 wijntjes
quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:47 schreef RockNijntje het volgende:
Oke, slik je koffie door en zorg dat je alles wat je vasthebt weglegt.
Ik. Heb. Gesport.
Vrijwillig.
Ik. Heb. Gesport.
Vrijwillig.
Ben er sinds paar weken, en niets van gezienquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dat heb ik hier sinds eind mei al een paar keer gezegd.
Ik. Heb. Gesport.
Vrijwillig.
wel na 16 biertjesquote:
1 druppel alcohol en DM is lamquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:49 schreef crv het volgende:
[..]
wel na 16 biertjes
en hoe kun je nu geen wijn lusten
Ja maar ik moet wijn drinken om bier te lusten en bier drinken om wijn te lusten... dat gaat hem dus niet wordenquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:49 schreef crv het volgende:
[..]
wel na 16 biertjes
en hoe kun je nu geen wijn lusten
Als je keuze hebt is dat niet verkeerd natuurlijk, dan weet je zeker dat je er lang blijft wonenquote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..].
[..]
Haha, ja hoor. Ik heb er zelf ook nog een paar van kunnen eten.
En ik kan altijd weer nieuwe maken wanneer ik zin heb. Ik weet nu hoe het moet enzo.
De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:47 schreef RockNijntje het volgende:
Ik. Heb. Gesport.
Vrijwillig.
Drink jij wel eens alcohol eigenlijk?quote:
1 kersenbonbon is genoeg danquote:
Ik heb ooit eens 5 bacootjes gedronken tijdens het uitgaan en ik was nog net zo nuchter als toen ik ze niet op hadquote:
Lekkerquote:
wat vindt je niet lekker aan wijn dan ?quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar ik moet wijn drinken om bier te lusten en bier drinken om wijn te lusten... dat gaat hem dus niet worden.
vonden je vrienden dat ook ?quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens 5 bacootjes gedronken tijdens het uitgaan en ik was nog net zo nuchter als toen ik ze niet op had.
Dessertwijnquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:51 schreef crv het volgende:
[..]
wat vindt je niet lekker aan wijn dan ?
ik kann me voorstellen als je met foute wijn ooit ben begonnen dat het niet te zuipen is, Maar der zijn vele lekkere wijnen verkrijgbaar
quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:51 schreef RockNijntje het volgende:
*multiquote
Mijn vriend wil dat ik aankom. Ik wil dat niet. Dus nu ga ik rebels sporten.
Keuze genoeg, maar het krijgen is een tweede.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Als je keuze hebt is dat niet verkeerd natuurlijk, dan weet je zeker dat je er lang blijft wonenIk ben nu niet kieskeurig, is toch voor max 2 jaar, dan hoop ik iets via de woningbouw te kunnen huren
Dat vond jijquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens 5 bacootjes gedronken tijdens het uitgaan en ik was nog net zo nuchter als toen ik ze niet op had.
ijswijn is me te zoet, daar brokkelen je tanden vanafquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
DessertwijnDes te zoeter des te beter
![]()
Sporten is nooit verkeerd, als je maar niet anorexia-slank wordt....quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:51 schreef RockNijntje het volgende:
*multiquote
Draag iets meer mee in je tas en je bent aangekomenquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:51 schreef RockNijntje het volgende:
*multiquote
Ja, dat probleem ken ikquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Keuze genoeg, maar het krijgen is een tweede.
[..]
Dat vond jij
Ik heb zo geen verstand van wijnquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:53 schreef crv het volgende:
[..]
ijswijn is me te zoet, daar brokkelen je tanden vanaf
een goede gewurztraminer daarentegen
Ben al 3 jaar bezigquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, dat probleem ken ikIk ga voor je hopen dat je ook snel een huis vindt!
ik ook Maar beperktquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat probleem ken ikIk ga voor je hopen dat je ook snel een huis vindt!
[..]
Ik heb zo geen verstand van wijnAls het maar lekker is
![]()
zoek je naar perfectie ?quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sporten is nooit verkeerd, als je maar niet anorexia-slank wordt....
Ik heb ondergewicht, maar daar zie je niks van. Postuur waar niks mis mee is dus, maar ik lig nu al een maand alleen maar een beetje op bed en dat is niet okéquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:52 schreef crv het volgende:
[..]![]()
je bent toch niet zo'n zak botten hè?want dan heeft je vriend gelijk
quote:
Heb je een beetje lekkere lokale wijnen bij jou in de buurt?quote:
Ergo je vriend heeft gelijk... Dus doe verstandig en luister naar hemquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ondergewicht, maar daar zie je niks van. Postuur waar niks mis mee is dus, maar ik lig nu al een maand alleen maar een beetje op bed en dat is niet oké.
Geen idee, blijkbaarquote:
Wordt geregeld wel moe van mijzelfquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja kut is dat he... Ik ben in verhouding nog maar net begonnen, maar ik ben ongeduldig
Ik wil het liefst NU verhuizen...
je ziet het misschien niet Maar je vriend voelt het welquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ondergewicht, maar daar zie je niks van. Postuur waar niks mis mee is dus, maar ik lig nu al een maand alleen maar een beetje op bed en dat is niet oké.
Misschien moet je dan toch wat concessies doenquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:56 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen idee, blijkbaar
[..]
Wordt geregeld wel moe van mijzelf
En ook al zie je het niet, het blijft ongezond...quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:56 schreef crv het volgende:
[..]
je ziet het misschien niet Maar je vriend voelt het wel
Hoi Marijkequote:Op donderdag 17 juli 2014 15:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Drink jij wel eens alcohol eigenlijk?En hai Mart
Hoe is het met jou?
Haha, is goedquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig maarEn lekker, geef even een seintje wanneer ik op de koffie/thee kan komen
![]()
Ik houd ook niet van druivenquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:51 schreef crv het volgende:
[..]
wat vindt je niet lekker aan wijn dan ?
ik kann me voorstellen als je met foute wijn ooit ben begonnen dat het niet te zuipen is, Maar der zijn vele lekkere wijnen verkrijgbaar
gewoon je vriend mee nemen op bedquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Nog meer bedsport? Pffff.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gewoon je vriend mee nemen op bed
Je kann natuurlijk je boeltje pakken en onder de brug gaan slapen....ben je in ieder geval verhuisdquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja kut is dat he... Ik ben in verhouding nog maar net begonnen, maar ik ben ongeduldig
Ik wil het liefst NU verhuizen...
Velequote:Heb je een beetje lekkere lokale wijnen bij jou in de buurt?
quote:
Ik kreeg diezelfde avond nog de opmerking van een paar stapgenoten dat ik ook eens wat alcohol zou moeten drinken om los te komen. Dat was dus ná die 5 bacootjesquote:
preciesquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En ook al zie je het niet, het blijft ongezond...
Moet sowieso.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Misschien moet je dan toch wat concessies doenPerfect bestaat niet en ik kan me voorstellen dat het op jezelf kunnen wonen zwaarder weegt dan echt een perfect huis, toch?
oftwel je bent genept met je baco en er zat dus gen BA inquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Ik kreeg diezelfde avond nog de opmerking van een paar stapgenoten dat ik ook eens wat alcohol zou moeten drinken om los te komen. Dat was dus ná die 5 bacootjes.
Zo'n idee had ik al, vind jou ook niet echt het type om veel te drinken qua alcohol...quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi Marijke.
Ik drink vrijwel nooit alcohol, hooguit een druppel in de cola een keer per jaar of zo. Maar ik vind het over het algemeen niet lekker en heb er ook niet echt behoefte aan of zo. Cola is lekker genoeg als het warm is
.
Gaat wel redelijk. Ik heb net besloten dat ik het piekeren zat ben en dat de knop om moet. Ik heb lang genoeg mezelf in de weg gezeten nu.
Wel lekker vrij nu, dus morgen misschien even een uurtje op het strand liggen.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Haha, is goed.
Misschien dat ik beter bij jou kan komen wanneer ik weer bij vriendinnen van me ben. Die wonen in Heerhugowaard en Alkmaar.
Wie probeer je nu voor de gek te houden? Jezelf of ons?quote:
Uhm, 3 had ik zelf gemaakt thuisquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:01 schreef crv het volgende:
[..]
oftwel je bent genept met je baco en er zat dus gen BA in
Dat heb ik zo vaak gehoord, zelf bij meerquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:00 schreef DaMart het volgende:
Ik kreeg diezelfde avond nog de opmerking van een paar stapgenoten dat ik ook eens wat alcohol zou moeten drinken om los te komen. Dat was dus ná die 5 bacootjes.
Mensen vinden het sowieso eerder van zichzelf, dan anderenquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:01 schreef AdoraBelle het volgende:
Hahaha. Ik vind het erger dat ik mezelf dik vind en al m'n vriendinnen antwoorden met "is niet zo"
.
of ontbijt op bed laten brengenquote:
zak botten.....quote:
De bekende dingen waar ik al jaren over pieker. En dat moet maar eens afgelopen zijnquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zo'n idee had ik al, vind jou ook niet echt het type om veel te drinken qua alcohol...
Waarover pieker je?Strand
Lekker hoor
Ben je dinsdag ook nog vrij? Kom ik dan bij je op het strand liggen
Ehm ja dat kanquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:00 schreef crv het volgende:
[..]
Je kann natuurlijk je boeltje pakken en onder de brug gaan slapen....ben je in ieder geval verhuisd
[..]
VeleMijn favoriet uit de Elzas is de Pinot Gris (wel de iets duurdere varianten, niet de goedkope) haal ook regelmatig Riesling en muscat. en Pinot Noir (rode wijn die je koud drinkt)
En net over de grens in duitsland haal ik Merlot en spätburgunder (rode wijnen), Maar daar heb ik Maar 3 wijnhuizen die goed zijn
Dan gaat het vast lukkenquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:00 schreef Solique het volgende:
[..]
Moet sowieso.
Oh, zeker. Ben er nu wel klaar mee dus dit jaar heb ik een eigen huis
Dat vinden geloof ik alle vrouwenquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:01 schreef AdoraBelle het volgende:
Hahaha. Ik vind het erger dat ik mezelf dik vind en al m'n vriendinnen antwoorden met "is niet zo"
.
wijn smaakt niet naar druîven, Maar goed als je iets niet lekker vindt moet je het vooral laten staanquote:
Zekerquote:
Geloof me, ik kom echt niet los als ik alcohol drinkquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat heb ik zo vaak gehoord, zelf bij meer
Als je het echt niet kan loslaten, misschien iemand zoeken om je erbij te helpen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
De bekende dingen waar ik al jaren over pieker. En dat moet maar eens afgelopen zijn.
Ik ben t/m zondag vrij. Zondag wel al plannen. Dinsdag weer gewoon werken.
Volgens mij heb jij het ook niet nodig, je bent al outgoing genoegquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geloof me, ik kom echt niet los als ik alcohol drink.
Hoef je toch geen alcohol voor te drinkenquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geloof me, ik kom echt niet los als ik alcohol drink.
Oprecht niet. Botten die uitstekenquote:
Nee serieus, 3 kilo erbij en het zou een doodnormaal gewicht zijnquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wie probeer je nu voor de gek te houden? Jezelf of ons?
Pinot Noir dus, Maar goed, ik vindt ze ook niet allemaal lekker. Heb echt moeten zoeken naar een goed wijnhuis hier.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm ja dat kanMaar is niet helemaal wat ik in gedachten had..
Riesling ken ik wel, lekker! En koude rode wijn, nu ben ik nieuwsgierig
Nee, zo iemand zegt toch dezelfde dingen als ik tegen mezelf zeg. Ik schop mezelf nu even onder mijn kont, dat werkt doorgaans goed genoeg als ik even in een dipje zitquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je het echt niet kan loslaten, misschien iemand zoeken om je erbij te helpen?Blijft lastig dat soort dingen, weet er alles van
Komt goedquote:BalenDan de volgende keer een keer
Nou, regel dat zou ik zeggenquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oprecht niet. Botten die uitsteken. Met vreten zit het wel goed trouwens
.
[..]
Nee serieus, 3 kilo erbij en het zou een doodnormaal gewicht zijn.
daar zijn de meningen duidelijk over verdeeldquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee serieus, 3 kilo erbij en het zou een doodnormaal gewicht zijn.
Goed van je!quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, zo iemand zegt toch dezelfde dingen als ik tegen mezelf zeg. Ik schop mezelf nu even onder mijn kont, dat werkt doorgaans goed genoeg als ik even in een dipje zit.
[..]
Komt goed![]()
.
Ik outgoing? Volgens de DISC-theorie zit ik heel diep in de C (Compliance), wat gewoon enorm introvert isquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het ook niet nodig, je bent al outgoing genoeg![]()
Daar heb je wel een punt. Ik ben sowieso kritischer op mezelf dan op anderen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Mensen vinden het sowieso eerder van zichzelf, dan anderen
Precies. Maar vaak roepen mensen dat wel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:04 schreef Solique het volgende:
[..]
Hoef je toch geen alcohol voor te drinken
Hihi, oké. Ik zal het doenquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat vinden geloof ik alle vrouwenLuister naar je vriendinnen, die hebben waarschijnlijk gelijk
![]()
Dat is iedereen op zichzelfquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt. Ik ben sowieso kritischer op mezelf dan op anderen.
Kan best zonder alcohol levenquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies. Maar vaak roepen mensen dat wel.
"Joh, drink eens wat alcohol, dan kom je tenminste los.".
het gaat er niet om dat we je DIK willen hebben, maar te weinig vet/vlees is echt slecht voor jequote:Op donderdag 17 juli 2014 16:08 schreef RockNijntje het volgende:
Dik zijn doe ik wel als ik oud ben a.k.a. geen doelen meer heb in het leven.
is bullshit natuurlijk, iedereen reageert anders op alcoholquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
ik kan ook best ff zonder alcoholquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:09 schreef Solique het volgende:
Kan best zonder alcohol leven
Drink het soms alleen omdat ik er zin in heb, heeft niets met los, etc te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
ander vriend nemen dusquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:12 schreef RockNijntje het volgende:
De weegschaal zegt vetpercentage van bijna 20%, niks mis mee.
Mijn moeder kan fantastisch koken, voedsel is geen probleemquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:10 schreef crv het volgende:
[..]
het gaat er niet om dat we je DIK willen hebben, maar te weinig vet/vlees is echt slecht voor je
hmm je bmi lijkt dus redelijk ok.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:12 schreef RockNijntje het volgende:
De weegschaal zegt vetpercentage van bijna 20%, niks mis mee.
je hebt gewoon een goede spijsvertering of een lintworm in continudienstquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn moeder kan fantastisch koken, voedsel is geen probleem.
Hahaha. Dan doe ik met je meequote:Op donderdag 17 juli 2014 16:08 schreef RockNijntje het volgende:
Dik zijn doe ik wel als ik oud ben a.k.a. geen doelen meer heb in het leven.
Dat eerstequote:Op donderdag 17 juli 2014 16:14 schreef crv het volgende:
[..]
je hebt gewoon een goede spijsvertering of een lintworm in continudienst
quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:14 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik leef nog![]()
Was even sprake van dat ik er moest blijvend maar daar waren de arts en de neuroloog het over oneens, toen mocht ik naar huis
Ik leef nog![]()
Was even sprake van dat ik er moest blijvend maar daar waren de arts en de neuroloog het over oneens, toen mocht ik naar huis
Bij de meets altijd welquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik outgoing? Volgens de DISC-theorie zit ik heel diep in de C (Compliance), wat gewoon enorm introvert is.
Er is niets leuker dan kijken naar dronken mensen die zichzelf compleet voor schut zettenquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat kritisch zijn op jezelf snap ik heel goed, maar ik gok dat je inderdaad gewoon een mooie slanke vrouw bentquote:
Jij bent niet dikquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:09 schreef Solique het volgende:
Als er iemand is die van zichzelf kan zeggen dat hij dik is ben ik het wel
[..]
Dat is iedereen op zichzelf
[..]
Kan best zonder alcohol leven
Drink het soms alleen omdat ik er zin in heb, heeft niets met los, etc te maken.
Ik leef nog![]()
Leuke bezigheidquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Er is niets leuker dan kijken naar dronken mensen die zichzelf compleet voor schut zetten
pff, ben ik echt welquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jij bent niet dikHooguit "volslank", ik ben dik
Okéquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:09 schreef Solique het volgende:
Als er iemand is die van zichzelf kan zeggen dat hij dik is ben ik het wel
[..]
Dat is iedereen op zichzelf
Stiekem is dat wel een beetje m'n hobbyquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Leuke bezigheid
[..]
pff, ben ik echt wel
Jij bent niet dikquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké. Hoe zwaar ben je dan? En wat is je lengte?
Ik heb het trouwens eindelijk aan gedurfd om een foto in m'n fobo te plaatsen... Maarja, daar zie je m'n buikje dan weer niet echt op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
ldg dacht dat ze superwoman was onder de douche en is onderuit gegaan met een hersenschudding als gevolgquote:
Rond de 100kg bij 1.88quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké. Hoe zwaar ben je dan? En wat is je lengte?
Ik heb het trouwens eindelijk aan gedurfd om een foto in m'n fobo te plaatsen... Maarja, daar zie je m'n buikje dan weer niet echt op.
Het is tot nu toe altijd nog gelukt. En ja, ik val wel eens terug, maar iedereen heeft wel eens een mindere periode natuurlijkquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goed van je!Ik hoop dat het lukt
Ja! Gezellig
He GFquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ldg dacht dat ze superwoman was onder de douche en is onderuit gegaan met een hersenschudding als gevolg
Klopt. Daarom ben ik ook wel eens gewoon naar huis gegaan toen de "vrienden" met wie ik op stap was bleven doordrammenquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:10 schreef crv het volgende:
[..]
is bullshit natuurlijk, iedereen reageert anders op alcohol
Succesquote:
Leuke hobby is datquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Stiekem is dat wel een beetje m'n hobby![]()
Dat ben ik niet met je eens!
Ja precies, hoort er helaas bij.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is tot nu toe altijd nog gelukt. En ja, ik val wel eens terug, maar iedereen heeft wel eens een mindere periode natuurlijk.
Het enige positieve van deze dip is dat het de schrijver in me wakker heeft gemaakt... zie ook mijn sig.
Dan ben ik vaak ook rustig hoor. Ik hoef ook niet zo nodig op de voorgrond te tredenquote:
Dat wel.... oud-collega donderde bijvoorbeeld eens in een fontein toen hij op de rand zijn veter wilde strikken met zijn zatte kopquote:Er is niets leuker dan kijken naar dronken mensen die zichzelf compleet voor schut zetten
hersenschudding en ze dachten miss n bloeding in mn hoofd, maar dat bleek niet zo, dus alleen geschud nuquote:
Aww... dankjewelquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat kritisch zijn op jezelf snap ik heel goed, maar ik gok dat je inderdaad gewoon een mooie slanke vrouw bentLief zijn voor jezelf is ook belangrijk
Nu ben ik wel benieuwd jaar jou eigenlijkquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij bent niet dikHooguit "volslank", ik ben dik
quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij bent niet dik
Hihi, dankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
* AdoraBelle voelt zich blij
*zin krijgt in een geklutst eitjequote:Op donderdag 17 juli 2014 16:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hersenschudding en ze dachten miss n bloeding in mn hoofd, maar dat bleek niet zo, dus alleen geschud nutijdje rustig aan doen en dan moet t goed komen
Dan ben je niet dik toch? Ik zit op dit moment een beetje rond hetzelfde.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Rond de 100kg bij 1.88
Niets mis met de foto
Ik houd teveel van eten om anorexia te krijgen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:23 schreef RockNijntje het volgende:
Ik drink trouwens ook te veel bier om anorexia te krijgen.
quote:
quote:
Ik vind het bij mijzelf van welquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan ben je niet dik toch? Ik zit op dit moment een beetje rond hetzelfde.
En dankjewel.
En dit. En het zou in mijn omgeving gewoon onmogelijk zijn. Mensen dwingen me nu soms al om te etenquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik houd teveel van eten om anorexia te krijgen.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Rond de 100kg bij 1.88
Niets mis met de foto
ik 1.70 en 82 kgquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:24 schreef DaMart het volgende:
1,95 en rond de 110. Ik ben gewoon mooi op gewicht.
Omg, gelukkig alleen geschudquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hersenschudding en ze dachten miss n bloeding in mn hoofd, maar dat bleek niet zo, dus alleen geschud nutijdje rustig aan doen en dan moet t goed komen
Hahaha nee lief zijn door niet te kritisch te zijnquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Aww... dankjewel. Lief zijn voor mezelf is snoepen?
.
[..]
Nu ben ik wel benieuwd jaar jou eigenlijk.
[..]
Hihi, dankje.
* AdoraBelle voelt zich blij
quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan ben ik vaak ook rustig hoor. Ik hoef ook niet zo nodig op de voorgrond te treden.
[..]
Dat wel.... oud-collega donderde bijvoorbeeld eens in een fontein toen hij op de rand zijn veter wilde strikken met zijn zatte kop.
Jij bent niet dikquote:
jij hebt ook zware bottenquote:
ik heb wel een pens van het zuipenquote:
jij bent 1.90 en weegt 50 kiloquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:31 schreef MPG het volgende:
Valt te merken dat nijntje een zusje van me is![]()
Vreate als enne gek en (bekant) niks aankomen...
Tettenquote:
Dat is echt kut voor mannen... Dat het op een verkeerde plek erbij komtquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb wel een pens van het zuipen
quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:31 schreef MPG het volgende:
quote:(...)
En toen op zekere morgen, zei hij;vader ga je mee;
De wind die is nu gunstig, dus ik neem m'n MPGmee
In z'n ene hand eenMPG, in de andere een brief
Ik kon hem niet begrijpen, maar toen zei m'n zoontje lief
Ik heb hier een brief voor m'n moeder
Die hoog in de hemel is
Deze brief bind ik vast aan m'n MPG
(...)
Da's wok.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij bent 1.90 en weegt 50 kilo
Ik haat dat! Ik kom echt bij het miste of geringste aan, je ziet ook aan mijn gewicht hoe het met me gaatquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:31 schreef MPG het volgende:
Is dat mijn probleemquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Fijn dat het niets ernstigs isquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ja en ik heb ook zware botten met mijn 165 en 74 kiloquote:
Ditquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:31 schreef MPG het volgende:
In dat geval, zullen we em gebruiken met kitesurfen?quote:
quote:
Misschien is dat ook mijn probleem... te veel cola gezopenquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Goed ideequote:Op donderdag 17 juli 2014 16:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In dat geval, zullen we em gebruiken met kitesurfen?
quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien is dat ook mijn probleem... te veel cola gezopen.
Uhuquote:
Baco's zeker?quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien is dat ook mijn probleem... te veel cola gezopen.
kloptquote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In dat geval, zullen we em gebruiken met kitesurfen?
Ik moet gewoon meer Amerikaanse cola drinken, drie bussen Pringles en een paar pakken Oreo-koekjes per week eten en dan val ik in 2,5 week bijna 4 kilo afquote:
Vloeibare lege calorieënquote:
in 1 middagquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit. Gegeten als een malle en maar drie kilo aangekomen van m'n 12e tot m'n 18e.
Ben jij in de VS afgevallen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet gewoon meer Amerikaanse cola drinken, drie bussen Pringles en een paar pakken Oreo-koekjes per week eten en dan val ik in 2,5 week bijna 4 kilo af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
het is een Fokkerquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat doet haar vriend goed... haar even opvullen met 3 kilo.
Shaken not stirred?quote:
Proteineshakequote:Op donderdag 17 juli 2014 16:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat doet haar vriend goed... haar even opvullen met 3 kilo.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben jij in de VS afgevallen?Ik kom daar alleen maar aan...
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar het was 1,5 kilo ondanks de cola, Pringles, Oreo's, steaks, M&M's en hamburgers.
Whahaha, omg... dat is wel erg... Maar zal wel komen omdat jij best wel dun bent?quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En dit. En het zou in mijn omgeving gewoon onmogelijk zijn. Mensen dwingen me nu soms al om te eten. Je weet wel, zo oma-style
.
Wauw! Da's echt knap!quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja.
Maar het was 1,5 kilo ondanks de cola, Pringles, Oreo's, steaks, M&M's en hamburgers.
welke cup maat heb je nijn ?quote:
Na het lezen van je tweede reactie in die post, hoeft dat shaken ook niet meerquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Shaken not stirred?
[..]
Proteineshake
Oh, op die manierquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hahaha nee lief zijn door niet te kritisch te zijn
Moeten we maar meeten
YW
Kan, ik erger mijzelf soms gewoonquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Misschien is het omdat het bij mij meer rond m'n heupen en m'n kont zit?
O, daar keek ik niet naar. Maar wel flinke stukken gewandeld, maar ook lange dagen stilgezeten in een busquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wauw! Da's echt knap!
Ik had daar echt moeite met eten, doordat overal achter staat hoeveel calorieën het bevat
quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Na het lezen van je tweede reactie in die post, hoeft dat shaken ook niet meer.
Ik heb hele lekker thee in huisquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, op die manier. Maarja, ik weet niet of me dat lukt hoor... ik denk dat ik altijd wel kritisch zal zijn...
En is goed. Heb je lekkere thee in huis? Breng ik de koekjes
.
Oh, chocolademelk is ook goed.
.
Ik kon er niet omheenquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, daar keek ik niet naar. Maar wel flinke stukken gewandeld, maar ook lange dagen stilgezeten in een bus.
Wat een vraagquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
welke cup maat heb je nijn ?
Neuh, gaat tegen iedereen zoquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Whahaha, omg... dat is wel erg... Maar zal wel komen omdat jij best wel dun bent?
Dat is het handige van mijn zeer verfijnde smaak. De halve kaart negeer ik al omdat er dingen op staan die ik niet eet, dus dat beperkt de keuze. Ik heb ook vaker bij de MacDonalds gezeten in 2,5 week dan de 2,5 jaar daarvoorquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kon er niet omheen
Lekker hoor! Ja wij zijn ook elke dag wel op pad geweest
Ik erger me eigenlijk alleen wanneer ik m'n veters moet strikken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik erger me eigenlijk alleen wanneer ik m'n veters moet strikken.Oplossing: Schoenen met klittenband kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik zou dan juist eten uitproberen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is het handige van mijn zeer verfijnde smaak. De halve kaart negeer ik al omdat er dingen op staan die ik niet eet, dus dat beperkt de keuze. Ik heb ook vaker bij de MacDonalds gezeten in 2,5 week dan de 2,5 jaar daarvoor.
Daar is deze meid een beetje te oud voorquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oplossing: Schoenen met klittenband kopen.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is het handige van mijn zeer verfijnde smaak. De halve kaart negeer ik al omdat er dingen op staan die ik niet eet, dus dat beperkt de keuze. Ik heb ook vaker bij de MacDonalds gezeten in 2,5 week dan de 2,5 jaar daarvoor.
Eten in de VSquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:45 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik zou dan juist eten uitproberen.
En naar de Mac tijdens vakantie
quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik erger me eigenlijk alleen wanneer ik m'n veters moet strikken.Ach, als dat alles isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.September?quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eten in de VSWanneer gaan we?
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Mooie cupmaat hoor. Doet in ieder geval geen pijn bij het knuffelen (lang verhaal)quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat een vraag. Ach op t-shirtmaat zou ik ook geantwoord hebben, dus waarom dit niet
.
Moment, even kijken.
75B.
[..]
Neuh, gaat tegen iedereen zo.
Dat heb ik ook gedaan... ik heb een Mexicaanse steak op... dat is een biefstuk tussen 2 broodjes met heel veel uien en bruine bonenquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:45 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik zou dan juist eten uitproberen.
En naar de Mac op vakantie
dan ben je niet te magerquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat een vraag. Ach op t-shirtmaat zou ik ook geantwoord hebben, dus waarom dit niet
.
Moment, even kijken.
75B.
We hebben ook bij een Mongolian Barbecue gegeten. Gewoon wokken, maar dan met een showtje van de chefs erbijquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik heb geen fastfoodketen aangedaan in de VS
Wel echt Japans gegeten in zo'n zitkuil en dames in kimono's enzo
VS is een en al fastfood natuurlijkquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan... ik heb een Mexicaanse steak op... dat is een biefstuk tussen 2 broodjes met heel veel uien en bruine bonen.
Ik volgde vaak de groep en dan kom je daar al vrij snel bij fastfoodketens uit. Heb overigens ook bij een Chinees fastfoodrestaurant (Panda Express) gezeten. Dat was gewoon rijst en kip en saté en zo. Was voor de afwisseling wel lekker.
Daaromquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk valt het best mee als ik het zo lees.
Oh, klinkt lekkerquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb hele lekker thee in huisMijn lekkerste is sinaasappel-chocolade thee
Chocolademelk heb ik nooit in huis eigenlijk![]()
Past qua verhouding goed bij de rest, dus ik heb er geen problemen mee dat het zogenaam klein zou zijn. En inderdaad, je kan ook gewoon normaal op je buik slapen en alles en shirts passen altijdquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mooie cupmaat hoor. Doet in ieder geval geen pijn bij het knuffelen (lang verhaal).
Het zijn bekenden, daar durf ik sowieso wel dreigend nee tegen te zeggenquote:En dan zou ik echt vet aankomen... ik durf niet te weigeren enzo.
Ben ik ook nietquote:
Ik heb de Tuc Bacon maar gepaktquote:
Klopt. En verder gewoon veel vlees. Het is een walhalla voor carnivoren zoals ikquote:[..]
VS is een en al fastfood natuurlijk
ninja editquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Past qua verhouding goed bij de rest, dus ik heb er geen problemen mee dat het zogenaam klein zou zijn. En inderdaad, je kan ook gewoon normaal op je buik slapen en alles en shirts passen altijd. Oh en je kan gewoon over straat zonder bh. COMFORRRT.
[..]
Het zijn bekenden, daar durf ik sowieso wel dreigend nee tegen te zeggen.
[..]
Ben ik ook niet.
Oktober ook goed?quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:46 schreef Solique het volgende:
[..]
Ach, als dat alles is
[..]
September?
quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
We hebben ook bij een Mongolian Barbecue gegeten. Gewoon wokken, maar dan met een showtje van de chefs erbij.
"Sir, you need a little bit more sauce."
En vervolgens werd er 10 liter saus in mijn kom gegooid.
Met jouw borsten is niets mis hoorquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:49 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje wil ook van die pronte borstjes!
Ik ben een kneusje qua lichamelijke klachten en dat botert niet samen met hoe ik mijzelf zie.quote:
Ik moet dus ook echt naar de VSquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb de Tuc Bacon maar gepakt.
[..]
Klopt. En verder gewoon veel vlees. Het is een walhalla voor carnivoren zoals ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik ben een kneusje qua lichamelijke klachten en dat botert niet samen met hoe ik mijzelf zie.
[..]
Ik moet dus ook echt naar de VS
Wij hebben 3 dagen Disney gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Universal
En Seaworld
En winkelen daar
En eten daar
Ik ben verliefd geworden op de VS
De mensen zijn ook allemaal vriendelijk (het kan me niets schelen of het nep is of niet
).
Come on now, you knew you were lost
Fijn dat je er tevreden mee bent. Als ik je lengte en gewicht zo zie dan is een B cup inderdaad wel in verhouding.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Past qua verhouding goed bij de rest, dus ik heb er geen problemen mee dat het zogenaam klein zou zijn. En inderdaad, je kan ook gewoon normaal op je buik slapen en alles en shirts passen altijd. Oh en je kan gewoon over straat zonder bh. COMFORRRT.
[..]
Het zijn bekenden, daar durf ik sowieso wel dreigend nee tegen te zeggen.
En dat heeft met je gewicht te maken?quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik ben een kneusje qua lichamelijke klachten en dat botert niet samen met hoe ik mijzelf zie.
Orlandoquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wij hebben 3 dagen Disney gedaanEn Universal
En Seaworld
En winkelen daar
En eten daar
Ik ben verliefd geworden op de VS
De mensen zijn ook allemaal vriendelijk (het kan me niets schelen of het nep is of niet
).
Wel de oorzaak voor een deelquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En dat heeft met je gewicht te maken?
Succesquote:
Californiaquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:00 schreef Solique het volgende:
[..]
Orlando
[..]
Wel de oorzaak voor een deel
Waarheid als een koequote:Op donderdag 17 juli 2014 17:01 schreef Takaiki het volgende:
PS: iedereen is verschillend en dat maakt het juist zo leuk
Dik, dun... maakt allemaal niet uit
Kloptquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:01 schreef Takaiki het volgende:
PS: iedereen is verschillend en dat maakt het juist zo leuk
Dik, dun... maakt allemaal niet uit
Handjevol, goed genoeg.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ninja edit![]()
maar 75 B is toch niet klein
Tot over 5 jaar danquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:04 schreef crv het volgende:
Nog ff zwaaien
Ben ff niet meer online totsat die sukkels van orange mijn probleem hebben opgelist
Oké. Misschien een idee om er iets aan te gaan doen dan? Zodat je je niet meer ergert, maar je goed voelt over jezelf?quote:
Ik ga ook even de groenten snijdenquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga maar eten koken, heb honger gekregen na al dat gepraat over eten![]()
als je grote handen hebt welquote:
Doktoren doen niets, loop al 12 jaar afwisselend bij fysio.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké. Misschien een idee om er iets aan te gaan doen dan? Zodat je je niet meer ergert, maar je goed voelt over jezelf?
Hoorde het op de radioquote:
Ja.quote:
Ditquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja.![]()
![]()
Ik hoop op technisch mankement en niet op dat andere wat wordt beweerd
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit.
Indien die geruchten wel kloppen, is het wellicht tijd voor andere vliegroutes.
Die van de meesten hier denk ikquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:38 schreef RockNijntje het volgende:
Als dit dertig jaar geleden was gebeurd, was mijn afgelopen examen over WO3 gegaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |