Ik kon er niet omheenquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, daar keek ik niet naar. Maar wel flinke stukken gewandeld, maar ook lange dagen stilgezeten in een bus.
Wat een vraagquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
welke cup maat heb je nijn ?
Neuh, gaat tegen iedereen zoquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Whahaha, omg... dat is wel erg... Maar zal wel komen omdat jij best wel dun bent?
Dat is het handige van mijn zeer verfijnde smaak. De halve kaart negeer ik al omdat er dingen op staan die ik niet eet, dus dat beperkt de keuze. Ik heb ook vaker bij de MacDonalds gezeten in 2,5 week dan de 2,5 jaar daarvoorquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kon er niet omheen
Lekker hoor! Ja wij zijn ook elke dag wel op pad geweest
Ik erger me eigenlijk alleen wanneer ik m'n veters moet strikken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik erger me eigenlijk alleen wanneer ik m'n veters moet strikken.Oplossing: Schoenen met klittenband kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik zou dan juist eten uitproberen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is het handige van mijn zeer verfijnde smaak. De halve kaart negeer ik al omdat er dingen op staan die ik niet eet, dus dat beperkt de keuze. Ik heb ook vaker bij de MacDonalds gezeten in 2,5 week dan de 2,5 jaar daarvoor.
Daar is deze meid een beetje te oud voorquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oplossing: Schoenen met klittenband kopen.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is het handige van mijn zeer verfijnde smaak. De halve kaart negeer ik al omdat er dingen op staan die ik niet eet, dus dat beperkt de keuze. Ik heb ook vaker bij de MacDonalds gezeten in 2,5 week dan de 2,5 jaar daarvoor.
Eten in de VSquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:45 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik zou dan juist eten uitproberen.
En naar de Mac tijdens vakantie
quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik erger me eigenlijk alleen wanneer ik m'n veters moet strikken.Ach, als dat alles isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.September?quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eten in de VSWanneer gaan we?
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Mooie cupmaat hoor. Doet in ieder geval geen pijn bij het knuffelen (lang verhaal)quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat een vraag. Ach op t-shirtmaat zou ik ook geantwoord hebben, dus waarom dit niet
.
Moment, even kijken.
75B.
[..]
Neuh, gaat tegen iedereen zo.
Dat heb ik ook gedaan... ik heb een Mexicaanse steak op... dat is een biefstuk tussen 2 broodjes met heel veel uien en bruine bonenquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:45 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik zou dan juist eten uitproberen.
En naar de Mac op vakantie
dan ben je niet te magerquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat een vraag. Ach op t-shirtmaat zou ik ook geantwoord hebben, dus waarom dit niet
.
Moment, even kijken.
75B.
We hebben ook bij een Mongolian Barbecue gegeten. Gewoon wokken, maar dan met een showtje van de chefs erbijquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik heb geen fastfoodketen aangedaan in de VS
Wel echt Japans gegeten in zo'n zitkuil en dames in kimono's enzo
VS is een en al fastfood natuurlijkquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan... ik heb een Mexicaanse steak op... dat is een biefstuk tussen 2 broodjes met heel veel uien en bruine bonen.
Ik volgde vaak de groep en dan kom je daar al vrij snel bij fastfoodketens uit. Heb overigens ook bij een Chinees fastfoodrestaurant (Panda Express) gezeten. Dat was gewoon rijst en kip en saté en zo. Was voor de afwisseling wel lekker.
Daaromquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk valt het best mee als ik het zo lees.
Oh, klinkt lekkerquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb hele lekker thee in huisMijn lekkerste is sinaasappel-chocolade thee
Chocolademelk heb ik nooit in huis eigenlijk![]()
Past qua verhouding goed bij de rest, dus ik heb er geen problemen mee dat het zogenaam klein zou zijn. En inderdaad, je kan ook gewoon normaal op je buik slapen en alles en shirts passen altijdquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mooie cupmaat hoor. Doet in ieder geval geen pijn bij het knuffelen (lang verhaal).
Het zijn bekenden, daar durf ik sowieso wel dreigend nee tegen te zeggenquote:En dan zou ik echt vet aankomen... ik durf niet te weigeren enzo.
Ben ik ook nietquote:
Ik heb de Tuc Bacon maar gepaktquote:
Klopt. En verder gewoon veel vlees. Het is een walhalla voor carnivoren zoals ikquote:[..]
VS is een en al fastfood natuurlijk
ninja editquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Past qua verhouding goed bij de rest, dus ik heb er geen problemen mee dat het zogenaam klein zou zijn. En inderdaad, je kan ook gewoon normaal op je buik slapen en alles en shirts passen altijd. Oh en je kan gewoon over straat zonder bh. COMFORRRT.
[..]
Het zijn bekenden, daar durf ik sowieso wel dreigend nee tegen te zeggen.
[..]
Ben ik ook niet.
Oktober ook goed?quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:46 schreef Solique het volgende:
[..]
Ach, als dat alles is
[..]
September?
quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
We hebben ook bij een Mongolian Barbecue gegeten. Gewoon wokken, maar dan met een showtje van de chefs erbij.
"Sir, you need a little bit more sauce."
En vervolgens werd er 10 liter saus in mijn kom gegooid.
Met jouw borsten is niets mis hoorquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:49 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje wil ook van die pronte borstjes!
Ik ben een kneusje qua lichamelijke klachten en dat botert niet samen met hoe ik mijzelf zie.quote:
Ik moet dus ook echt naar de VSquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb de Tuc Bacon maar gepakt.
[..]
Klopt. En verder gewoon veel vlees. Het is een walhalla voor carnivoren zoals ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik ben een kneusje qua lichamelijke klachten en dat botert niet samen met hoe ik mijzelf zie.
[..]
Ik moet dus ook echt naar de VS
Wij hebben 3 dagen Disney gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Universal
En Seaworld
En winkelen daar
En eten daar
Ik ben verliefd geworden op de VS
De mensen zijn ook allemaal vriendelijk (het kan me niets schelen of het nep is of niet
).
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Fijn dat je er tevreden mee bent. Als ik je lengte en gewicht zo zie dan is een B cup inderdaad wel in verhouding.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Past qua verhouding goed bij de rest, dus ik heb er geen problemen mee dat het zogenaam klein zou zijn. En inderdaad, je kan ook gewoon normaal op je buik slapen en alles en shirts passen altijd. Oh en je kan gewoon over straat zonder bh. COMFORRRT.
[..]
Het zijn bekenden, daar durf ik sowieso wel dreigend nee tegen te zeggen.
En dat heeft met je gewicht te maken?quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik ben een kneusje qua lichamelijke klachten en dat botert niet samen met hoe ik mijzelf zie.
Orlandoquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wij hebben 3 dagen Disney gedaanEn Universal
En Seaworld
En winkelen daar
En eten daar
Ik ben verliefd geworden op de VS
De mensen zijn ook allemaal vriendelijk (het kan me niets schelen of het nep is of niet
).
Wel de oorzaak voor een deelquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En dat heeft met je gewicht te maken?
Succesquote:
Californiaquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:00 schreef Solique het volgende:
[..]
Orlando
[..]
Wel de oorzaak voor een deel
Waarheid als een koequote:Op donderdag 17 juli 2014 17:01 schreef Takaiki het volgende:
PS: iedereen is verschillend en dat maakt het juist zo leuk
Dik, dun... maakt allemaal niet uit
Kloptquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:01 schreef Takaiki het volgende:
PS: iedereen is verschillend en dat maakt het juist zo leuk
Dik, dun... maakt allemaal niet uit
Handjevol, goed genoeg.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ninja edit![]()
maar 75 B is toch niet klein
Tot over 5 jaar danquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:04 schreef crv het volgende:
Nog ff zwaaien
Ben ff niet meer online totsat die sukkels van orange mijn probleem hebben opgelist
Oké. Misschien een idee om er iets aan te gaan doen dan? Zodat je je niet meer ergert, maar je goed voelt over jezelf?quote:
Ik ga ook even de groenten snijdenquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga maar eten koken, heb honger gekregen na al dat gepraat over eten![]()
als je grote handen hebt welquote:
Doktoren doen niets, loop al 12 jaar afwisselend bij fysio.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké. Misschien een idee om er iets aan te gaan doen dan? Zodat je je niet meer ergert, maar je goed voelt over jezelf?
Hoorde het op de radioquote:
Ja.quote:
Ditquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja.![]()
![]()
Ik hoop op technisch mankement en niet op dat andere wat wordt beweerd
quote:Op donderdag 17 juli 2014 18:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit.
Indien die geruchten wel kloppen, is het wellicht tijd voor andere vliegroutes.
Die van de meesten hier denk ikquote:Op donderdag 17 juli 2014 18:38 schreef RockNijntje het volgende:
Als dit dertig jaar geleden was gebeurd, was mijn afgelopen examen over WO3 gegaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |