quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben jij in de VS afgevallen?Ik kom daar alleen maar aan...
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar het was 1,5 kilo ondanks de cola, Pringles, Oreo's, steaks, M&M's en hamburgers.
Whahaha, omg... dat is wel erg... Maar zal wel komen omdat jij best wel dun bent?quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En dit. En het zou in mijn omgeving gewoon onmogelijk zijn. Mensen dwingen me nu soms al om te eten. Je weet wel, zo oma-style
.
Wauw! Da's echt knap!quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja.
Maar het was 1,5 kilo ondanks de cola, Pringles, Oreo's, steaks, M&M's en hamburgers.
welke cup maat heb je nijn ?quote:
Na het lezen van je tweede reactie in die post, hoeft dat shaken ook niet meerquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Shaken not stirred?
[..]
Proteineshake
Oh, op die manierquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hahaha nee lief zijn door niet te kritisch te zijn
Moeten we maar meeten
YW
Kan, ik erger mijzelf soms gewoonquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Misschien is het omdat het bij mij meer rond m'n heupen en m'n kont zit?
O, daar keek ik niet naar. Maar wel flinke stukken gewandeld, maar ook lange dagen stilgezeten in een busquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wauw! Da's echt knap!
Ik had daar echt moeite met eten, doordat overal achter staat hoeveel calorieën het bevat
quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Na het lezen van je tweede reactie in die post, hoeft dat shaken ook niet meer.
Ik heb hele lekker thee in huisquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, op die manier. Maarja, ik weet niet of me dat lukt hoor... ik denk dat ik altijd wel kritisch zal zijn...
En is goed. Heb je lekkere thee in huis? Breng ik de koekjes
.
Oh, chocolademelk is ook goed.
.
Ik kon er niet omheenquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, daar keek ik niet naar. Maar wel flinke stukken gewandeld, maar ook lange dagen stilgezeten in een bus.
Wat een vraagquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
welke cup maat heb je nijn ?
Neuh, gaat tegen iedereen zoquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Whahaha, omg... dat is wel erg... Maar zal wel komen omdat jij best wel dun bent?
Dat is het handige van mijn zeer verfijnde smaak. De halve kaart negeer ik al omdat er dingen op staan die ik niet eet, dus dat beperkt de keuze. Ik heb ook vaker bij de MacDonalds gezeten in 2,5 week dan de 2,5 jaar daarvoorquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kon er niet omheen
Lekker hoor! Ja wij zijn ook elke dag wel op pad geweest
Ik erger me eigenlijk alleen wanneer ik m'n veters moet strikken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik erger me eigenlijk alleen wanneer ik m'n veters moet strikken.Oplossing: Schoenen met klittenband kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik zou dan juist eten uitproberen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is het handige van mijn zeer verfijnde smaak. De halve kaart negeer ik al omdat er dingen op staan die ik niet eet, dus dat beperkt de keuze. Ik heb ook vaker bij de MacDonalds gezeten in 2,5 week dan de 2,5 jaar daarvoor.
Daar is deze meid een beetje te oud voorquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oplossing: Schoenen met klittenband kopen.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is het handige van mijn zeer verfijnde smaak. De halve kaart negeer ik al omdat er dingen op staan die ik niet eet, dus dat beperkt de keuze. Ik heb ook vaker bij de MacDonalds gezeten in 2,5 week dan de 2,5 jaar daarvoor.
Eten in de VSquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:45 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik zou dan juist eten uitproberen.
En naar de Mac tijdens vakantie
quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik erger me eigenlijk alleen wanneer ik m'n veters moet strikken.Ach, als dat alles isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.September?quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eten in de VSWanneer gaan we?
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Mooie cupmaat hoor. Doet in ieder geval geen pijn bij het knuffelen (lang verhaal)quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat een vraag. Ach op t-shirtmaat zou ik ook geantwoord hebben, dus waarom dit niet
.
Moment, even kijken.
75B.
[..]
Neuh, gaat tegen iedereen zo.
Dat heb ik ook gedaan... ik heb een Mexicaanse steak op... dat is een biefstuk tussen 2 broodjes met heel veel uien en bruine bonenquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:45 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik zou dan juist eten uitproberen.
En naar de Mac op vakantie
dan ben je niet te magerquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat een vraag. Ach op t-shirtmaat zou ik ook geantwoord hebben, dus waarom dit niet
.
Moment, even kijken.
75B.
We hebben ook bij een Mongolian Barbecue gegeten. Gewoon wokken, maar dan met een showtje van de chefs erbijquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik heb geen fastfoodketen aangedaan in de VS
Wel echt Japans gegeten in zo'n zitkuil en dames in kimono's enzo
VS is een en al fastfood natuurlijkquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan... ik heb een Mexicaanse steak op... dat is een biefstuk tussen 2 broodjes met heel veel uien en bruine bonen.
Ik volgde vaak de groep en dan kom je daar al vrij snel bij fastfoodketens uit. Heb overigens ook bij een Chinees fastfoodrestaurant (Panda Express) gezeten. Dat was gewoon rijst en kip en saté en zo. Was voor de afwisseling wel lekker.
Daaromquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk valt het best mee als ik het zo lees.
Oh, klinkt lekkerquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb hele lekker thee in huisMijn lekkerste is sinaasappel-chocolade thee
Chocolademelk heb ik nooit in huis eigenlijk![]()
Past qua verhouding goed bij de rest, dus ik heb er geen problemen mee dat het zogenaam klein zou zijn. En inderdaad, je kan ook gewoon normaal op je buik slapen en alles en shirts passen altijdquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mooie cupmaat hoor. Doet in ieder geval geen pijn bij het knuffelen (lang verhaal).
Het zijn bekenden, daar durf ik sowieso wel dreigend nee tegen te zeggenquote:En dan zou ik echt vet aankomen... ik durf niet te weigeren enzo.
Ben ik ook nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |