Ik houd teveel van eten om anorexia te krijgen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:23 schreef RockNijntje het volgende:
Ik drink trouwens ook te veel bier om anorexia te krijgen.
quote:
quote:
Ik vind het bij mijzelf van welquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan ben je niet dik toch? Ik zit op dit moment een beetje rond hetzelfde.
En dankjewel.
En dit. En het zou in mijn omgeving gewoon onmogelijk zijn. Mensen dwingen me nu soms al om te etenquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik houd teveel van eten om anorexia te krijgen.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Rond de 100kg bij 1.88
Niets mis met de foto
ik 1.70 en 82 kgquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:24 schreef DaMart het volgende:
1,95 en rond de 110. Ik ben gewoon mooi op gewicht.
Omg, gelukkig alleen geschudquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hersenschudding en ze dachten miss n bloeding in mn hoofd, maar dat bleek niet zo, dus alleen geschud nutijdje rustig aan doen en dan moet t goed komen
Hahaha nee lief zijn door niet te kritisch te zijnquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Aww... dankjewel. Lief zijn voor mezelf is snoepen?
.
[..]
Nu ben ik wel benieuwd jaar jou eigenlijk.
[..]
Hihi, dankje.
* AdoraBelle voelt zich blij
quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan ben ik vaak ook rustig hoor. Ik hoef ook niet zo nodig op de voorgrond te treden.
[..]
Dat wel.... oud-collega donderde bijvoorbeeld eens in een fontein toen hij op de rand zijn veter wilde strikken met zijn zatte kop.
Jij bent niet dikquote:
jij hebt ook zware bottenquote:
ik heb wel een pens van het zuipenquote:
jij bent 1.90 en weegt 50 kiloquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:31 schreef MPG het volgende:
Valt te merken dat nijntje een zusje van me is![]()
Vreate als enne gek en (bekant) niks aankomen...
Tettenquote:
Dat is echt kut voor mannen... Dat het op een verkeerde plek erbij komtquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb wel een pens van het zuipen
quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:31 schreef MPG het volgende:
quote:(...)
En toen op zekere morgen, zei hij;vader ga je mee;
De wind die is nu gunstig, dus ik neem m'n MPGmee
In z'n ene hand eenMPG, in de andere een brief
Ik kon hem niet begrijpen, maar toen zei m'n zoontje lief
Ik heb hier een brief voor m'n moeder
Die hoog in de hemel is
Deze brief bind ik vast aan m'n MPG
(...)
Da's wok.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij bent 1.90 en weegt 50 kilo
Ik haat dat! Ik kom echt bij het miste of geringste aan, je ziet ook aan mijn gewicht hoe het met me gaatquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:31 schreef MPG het volgende:
Is dat mijn probleemquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Fijn dat het niets ernstigs isquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hersenschudding en ze dachten miss n bloeding in mn hoofd, maar dat bleek niet zo, dus alleen geschud nutijdje rustig aan doen en dan moet t goed komen
Ja en ik heb ook zware botten met mijn 165 en 74 kiloquote:
Ditquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:31 schreef MPG het volgende:
In dat geval, zullen we em gebruiken met kitesurfen?quote:
quote:
Misschien is dat ook mijn probleem... te veel cola gezopenquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Goed ideequote:Op donderdag 17 juli 2014 16:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In dat geval, zullen we em gebruiken met kitesurfen?
quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien is dat ook mijn probleem... te veel cola gezopen.
Uhuquote:
Baco's zeker?quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien is dat ook mijn probleem... te veel cola gezopen.
kloptquote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In dat geval, zullen we em gebruiken met kitesurfen?
Ik moet gewoon meer Amerikaanse cola drinken, drie bussen Pringles en een paar pakken Oreo-koekjes per week eten en dan val ik in 2,5 week bijna 4 kilo afquote:
Vloeibare lege calorieënquote:
in 1 middagquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit. Gegeten als een malle en maar drie kilo aangekomen van m'n 12e tot m'n 18e.
Ben jij in de VS afgevallen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet gewoon meer Amerikaanse cola drinken, drie bussen Pringles en een paar pakken Oreo-koekjes per week eten en dan val ik in 2,5 week bijna 4 kilo af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
het is een Fokkerquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat doet haar vriend goed... haar even opvullen met 3 kilo.
Shaken not stirred?quote:
Proteineshakequote:Op donderdag 17 juli 2014 16:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat doet haar vriend goed... haar even opvullen met 3 kilo.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben jij in de VS afgevallen?Ik kom daar alleen maar aan...
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar het was 1,5 kilo ondanks de cola, Pringles, Oreo's, steaks, M&M's en hamburgers.
Whahaha, omg... dat is wel erg... Maar zal wel komen omdat jij best wel dun bent?quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En dit. En het zou in mijn omgeving gewoon onmogelijk zijn. Mensen dwingen me nu soms al om te eten. Je weet wel, zo oma-style
.
Wauw! Da's echt knap!quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja.
Maar het was 1,5 kilo ondanks de cola, Pringles, Oreo's, steaks, M&M's en hamburgers.
welke cup maat heb je nijn ?quote:
Na het lezen van je tweede reactie in die post, hoeft dat shaken ook niet meerquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Shaken not stirred?
[..]
Proteineshake
Oh, op die manierquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hahaha nee lief zijn door niet te kritisch te zijn
Moeten we maar meeten
YW
Kan, ik erger mijzelf soms gewoonquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Misschien is het omdat het bij mij meer rond m'n heupen en m'n kont zit?
O, daar keek ik niet naar. Maar wel flinke stukken gewandeld, maar ook lange dagen stilgezeten in een busquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wauw! Da's echt knap!
Ik had daar echt moeite met eten, doordat overal achter staat hoeveel calorieën het bevat
quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Na het lezen van je tweede reactie in die post, hoeft dat shaken ook niet meer.
Ik heb hele lekker thee in huisquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, op die manier. Maarja, ik weet niet of me dat lukt hoor... ik denk dat ik altijd wel kritisch zal zijn...
En is goed. Heb je lekkere thee in huis? Breng ik de koekjes
.
Oh, chocolademelk is ook goed.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |