Als je het echt niet kan loslaten, misschien iemand zoeken om je erbij te helpen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
De bekende dingen waar ik al jaren over pieker. En dat moet maar eens afgelopen zijn.
Ik ben t/m zondag vrij. Zondag wel al plannen. Dinsdag weer gewoon werken.
Volgens mij heb jij het ook niet nodig, je bent al outgoing genoegquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geloof me, ik kom echt niet los als ik alcohol drink.
Hoef je toch geen alcohol voor te drinkenquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geloof me, ik kom echt niet los als ik alcohol drink.
Oprecht niet. Botten die uitstekenquote:
Nee serieus, 3 kilo erbij en het zou een doodnormaal gewicht zijnquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wie probeer je nu voor de gek te houden? Jezelf of ons?
Pinot Noir dus, Maar goed, ik vindt ze ook niet allemaal lekker. Heb echt moeten zoeken naar een goed wijnhuis hier.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm ja dat kanMaar is niet helemaal wat ik in gedachten had..
Riesling ken ik wel, lekker! En koude rode wijn, nu ben ik nieuwsgierig
Nee, zo iemand zegt toch dezelfde dingen als ik tegen mezelf zeg. Ik schop mezelf nu even onder mijn kont, dat werkt doorgaans goed genoeg als ik even in een dipje zitquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je het echt niet kan loslaten, misschien iemand zoeken om je erbij te helpen?Blijft lastig dat soort dingen, weet er alles van
Komt goedquote:BalenDan de volgende keer een keer
Nou, regel dat zou ik zeggenquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oprecht niet. Botten die uitsteken. Met vreten zit het wel goed trouwens
.
[..]
Nee serieus, 3 kilo erbij en het zou een doodnormaal gewicht zijn.
daar zijn de meningen duidelijk over verdeeldquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee serieus, 3 kilo erbij en het zou een doodnormaal gewicht zijn.
Goed van je!quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, zo iemand zegt toch dezelfde dingen als ik tegen mezelf zeg. Ik schop mezelf nu even onder mijn kont, dat werkt doorgaans goed genoeg als ik even in een dipje zit.
[..]
Komt goed![]()
.
Ik outgoing? Volgens de DISC-theorie zit ik heel diep in de C (Compliance), wat gewoon enorm introvert isquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het ook niet nodig, je bent al outgoing genoeg![]()
Daar heb je wel een punt. Ik ben sowieso kritischer op mezelf dan op anderen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Mensen vinden het sowieso eerder van zichzelf, dan anderen
Precies. Maar vaak roepen mensen dat wel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:04 schreef Solique het volgende:
[..]
Hoef je toch geen alcohol voor te drinken
Hihi, oké. Ik zal het doenquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat vinden geloof ik alle vrouwenLuister naar je vriendinnen, die hebben waarschijnlijk gelijk
![]()
Dat is iedereen op zichzelfquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt. Ik ben sowieso kritischer op mezelf dan op anderen.
Kan best zonder alcohol levenquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies. Maar vaak roepen mensen dat wel.
"Joh, drink eens wat alcohol, dan kom je tenminste los.".
het gaat er niet om dat we je DIK willen hebben, maar te weinig vet/vlees is echt slecht voor jequote:Op donderdag 17 juli 2014 16:08 schreef RockNijntje het volgende:
Dik zijn doe ik wel als ik oud ben a.k.a. geen doelen meer heb in het leven.
is bullshit natuurlijk, iedereen reageert anders op alcoholquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
ik kan ook best ff zonder alcoholquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:09 schreef Solique het volgende:
Kan best zonder alcohol leven
Drink het soms alleen omdat ik er zin in heb, heeft niets met los, etc te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
ander vriend nemen dusquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:12 schreef RockNijntje het volgende:
De weegschaal zegt vetpercentage van bijna 20%, niks mis mee.
Mijn moeder kan fantastisch koken, voedsel is geen probleemquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:10 schreef crv het volgende:
[..]
het gaat er niet om dat we je DIK willen hebben, maar te weinig vet/vlees is echt slecht voor je
hmm je bmi lijkt dus redelijk ok.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:12 schreef RockNijntje het volgende:
De weegschaal zegt vetpercentage van bijna 20%, niks mis mee.
je hebt gewoon een goede spijsvertering of een lintworm in continudienstquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn moeder kan fantastisch koken, voedsel is geen probleem.
Hahaha. Dan doe ik met je meequote:Op donderdag 17 juli 2014 16:08 schreef RockNijntje het volgende:
Dik zijn doe ik wel als ik oud ben a.k.a. geen doelen meer heb in het leven.
Dat eerstequote:Op donderdag 17 juli 2014 16:14 schreef crv het volgende:
[..]
je hebt gewoon een goede spijsvertering of een lintworm in continudienst
quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:14 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik leef nog![]()
Was even sprake van dat ik er moest blijvend maar daar waren de arts en de neuroloog het over oneens, toen mocht ik naar huis
Ik leef nog![]()
Was even sprake van dat ik er moest blijvend maar daar waren de arts en de neuroloog het over oneens, toen mocht ik naar huis
Bij de meets altijd welquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik outgoing? Volgens de DISC-theorie zit ik heel diep in de C (Compliance), wat gewoon enorm introvert is.
Er is niets leuker dan kijken naar dronken mensen die zichzelf compleet voor schut zettenquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat kritisch zijn op jezelf snap ik heel goed, maar ik gok dat je inderdaad gewoon een mooie slanke vrouw bentquote:
Jij bent niet dikquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:09 schreef Solique het volgende:
Als er iemand is die van zichzelf kan zeggen dat hij dik is ben ik het wel
[..]
Dat is iedereen op zichzelf
[..]
Kan best zonder alcohol leven
Drink het soms alleen omdat ik er zin in heb, heeft niets met los, etc te maken.
Ik leef nog![]()
Leuke bezigheidquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Er is niets leuker dan kijken naar dronken mensen die zichzelf compleet voor schut zetten
pff, ben ik echt welquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jij bent niet dikHooguit "volslank", ik ben dik
Okéquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:09 schreef Solique het volgende:
Als er iemand is die van zichzelf kan zeggen dat hij dik is ben ik het wel
[..]
Dat is iedereen op zichzelf
Stiekem is dat wel een beetje m'n hobbyquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Leuke bezigheid
[..]
pff, ben ik echt wel
Jij bent niet dikquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké. Hoe zwaar ben je dan? En wat is je lengte?
Ik heb het trouwens eindelijk aan gedurfd om een foto in m'n fobo te plaatsen... Maarja, daar zie je m'n buikje dan weer niet echt op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
ldg dacht dat ze superwoman was onder de douche en is onderuit gegaan met een hersenschudding als gevolgquote:
Rond de 100kg bij 1.88quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké. Hoe zwaar ben je dan? En wat is je lengte?
Ik heb het trouwens eindelijk aan gedurfd om een foto in m'n fobo te plaatsen... Maarja, daar zie je m'n buikje dan weer niet echt op.
Het is tot nu toe altijd nog gelukt. En ja, ik val wel eens terug, maar iedereen heeft wel eens een mindere periode natuurlijkquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goed van je!Ik hoop dat het lukt
Ja! Gezellig
He GFquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ldg dacht dat ze superwoman was onder de douche en is onderuit gegaan met een hersenschudding als gevolg
Klopt. Daarom ben ik ook wel eens gewoon naar huis gegaan toen de "vrienden" met wie ik op stap was bleven doordrammenquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:10 schreef crv het volgende:
[..]
is bullshit natuurlijk, iedereen reageert anders op alcohol
Succesquote:
Leuke hobby is datquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Stiekem is dat wel een beetje m'n hobby![]()
Dat ben ik niet met je eens!
Ja precies, hoort er helaas bij.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is tot nu toe altijd nog gelukt. En ja, ik val wel eens terug, maar iedereen heeft wel eens een mindere periode natuurlijk.
Het enige positieve van deze dip is dat het de schrijver in me wakker heeft gemaakt... zie ook mijn sig.
Dan ben ik vaak ook rustig hoor. Ik hoef ook niet zo nodig op de voorgrond te tredenquote:
Dat wel.... oud-collega donderde bijvoorbeeld eens in een fontein toen hij op de rand zijn veter wilde strikken met zijn zatte kopquote:Er is niets leuker dan kijken naar dronken mensen die zichzelf compleet voor schut zetten
hersenschudding en ze dachten miss n bloeding in mn hoofd, maar dat bleek niet zo, dus alleen geschud nuquote:
Aww... dankjewelquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat kritisch zijn op jezelf snap ik heel goed, maar ik gok dat je inderdaad gewoon een mooie slanke vrouw bentLief zijn voor jezelf is ook belangrijk
Nu ben ik wel benieuwd jaar jou eigenlijkquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij bent niet dikHooguit "volslank", ik ben dik
quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij bent niet dik
Hihi, dankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
* AdoraBelle voelt zich blij
*zin krijgt in een geklutst eitjequote:Op donderdag 17 juli 2014 16:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hersenschudding en ze dachten miss n bloeding in mn hoofd, maar dat bleek niet zo, dus alleen geschud nutijdje rustig aan doen en dan moet t goed komen
Dan ben je niet dik toch? Ik zit op dit moment een beetje rond hetzelfde.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Rond de 100kg bij 1.88
Niets mis met de foto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |