zoek je naar perfectie ?quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sporten is nooit verkeerd, als je maar niet anorexia-slank wordt....
Ik heb ondergewicht, maar daar zie je niks van. Postuur waar niks mis mee is dus, maar ik lig nu al een maand alleen maar een beetje op bed en dat is niet okéquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:52 schreef crv het volgende:
[..]![]()
je bent toch niet zo'n zak botten hè?want dan heeft je vriend gelijk
quote:
Heb je een beetje lekkere lokale wijnen bij jou in de buurt?quote:
Ergo je vriend heeft gelijk... Dus doe verstandig en luister naar hemquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ondergewicht, maar daar zie je niks van. Postuur waar niks mis mee is dus, maar ik lig nu al een maand alleen maar een beetje op bed en dat is niet oké.
Geen idee, blijkbaarquote:
Wordt geregeld wel moe van mijzelfquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja kut is dat he... Ik ben in verhouding nog maar net begonnen, maar ik ben ongeduldig
Ik wil het liefst NU verhuizen...
je ziet het misschien niet Maar je vriend voelt het welquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ondergewicht, maar daar zie je niks van. Postuur waar niks mis mee is dus, maar ik lig nu al een maand alleen maar een beetje op bed en dat is niet oké.
Misschien moet je dan toch wat concessies doenquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:56 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen idee, blijkbaar
[..]
Wordt geregeld wel moe van mijzelf
En ook al zie je het niet, het blijft ongezond...quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:56 schreef crv het volgende:
[..]
je ziet het misschien niet Maar je vriend voelt het wel
Hoi Marijkequote:Op donderdag 17 juli 2014 15:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Drink jij wel eens alcohol eigenlijk?En hai Mart
Hoe is het met jou?
Haha, is goedquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig maarEn lekker, geef even een seintje wanneer ik op de koffie/thee kan komen
![]()
Ik houd ook niet van druivenquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:51 schreef crv het volgende:
[..]
wat vindt je niet lekker aan wijn dan ?
ik kann me voorstellen als je met foute wijn ooit ben begonnen dat het niet te zuipen is, Maar der zijn vele lekkere wijnen verkrijgbaar
gewoon je vriend mee nemen op bedquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Nog meer bedsport? Pffff.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gewoon je vriend mee nemen op bed
Je kann natuurlijk je boeltje pakken en onder de brug gaan slapen....ben je in ieder geval verhuisdquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja kut is dat he... Ik ben in verhouding nog maar net begonnen, maar ik ben ongeduldig
Ik wil het liefst NU verhuizen...
Velequote:Heb je een beetje lekkere lokale wijnen bij jou in de buurt?
quote:
Ik kreeg diezelfde avond nog de opmerking van een paar stapgenoten dat ik ook eens wat alcohol zou moeten drinken om los te komen. Dat was dus ná die 5 bacootjesquote:
preciesquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En ook al zie je het niet, het blijft ongezond...
Moet sowieso.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Misschien moet je dan toch wat concessies doenPerfect bestaat niet en ik kan me voorstellen dat het op jezelf kunnen wonen zwaarder weegt dan echt een perfect huis, toch?
oftwel je bent genept met je baco en er zat dus gen BA inquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Ik kreeg diezelfde avond nog de opmerking van een paar stapgenoten dat ik ook eens wat alcohol zou moeten drinken om los te komen. Dat was dus ná die 5 bacootjes.
Zo'n idee had ik al, vind jou ook niet echt het type om veel te drinken qua alcohol...quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi Marijke.
Ik drink vrijwel nooit alcohol, hooguit een druppel in de cola een keer per jaar of zo. Maar ik vind het over het algemeen niet lekker en heb er ook niet echt behoefte aan of zo. Cola is lekker genoeg als het warm is
.
Gaat wel redelijk. Ik heb net besloten dat ik het piekeren zat ben en dat de knop om moet. Ik heb lang genoeg mezelf in de weg gezeten nu.
Wel lekker vrij nu, dus morgen misschien even een uurtje op het strand liggen.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Haha, is goed.
Misschien dat ik beter bij jou kan komen wanneer ik weer bij vriendinnen van me ben. Die wonen in Heerhugowaard en Alkmaar.
Wie probeer je nu voor de gek te houden? Jezelf of ons?quote:
Uhm, 3 had ik zelf gemaakt thuisquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:01 schreef crv het volgende:
[..]
oftwel je bent genept met je baco en er zat dus gen BA in
Dat heb ik zo vaak gehoord, zelf bij meerquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:00 schreef DaMart het volgende:
Ik kreeg diezelfde avond nog de opmerking van een paar stapgenoten dat ik ook eens wat alcohol zou moeten drinken om los te komen. Dat was dus ná die 5 bacootjes.
Mensen vinden het sowieso eerder van zichzelf, dan anderenquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:01 schreef AdoraBelle het volgende:
Hahaha. Ik vind het erger dat ik mezelf dik vind en al m'n vriendinnen antwoorden met "is niet zo"
.
of ontbijt op bed laten brengenquote:
zak botten.....quote:
De bekende dingen waar ik al jaren over pieker. En dat moet maar eens afgelopen zijnquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zo'n idee had ik al, vind jou ook niet echt het type om veel te drinken qua alcohol...
Waarover pieker je?Strand
Lekker hoor
Ben je dinsdag ook nog vrij? Kom ik dan bij je op het strand liggen
Ehm ja dat kanquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:00 schreef crv het volgende:
[..]
Je kann natuurlijk je boeltje pakken en onder de brug gaan slapen....ben je in ieder geval verhuisd
[..]
VeleMijn favoriet uit de Elzas is de Pinot Gris (wel de iets duurdere varianten, niet de goedkope) haal ook regelmatig Riesling en muscat. en Pinot Noir (rode wijn die je koud drinkt)
En net over de grens in duitsland haal ik Merlot en spätburgunder (rode wijnen), Maar daar heb ik Maar 3 wijnhuizen die goed zijn
Dan gaat het vast lukkenquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:00 schreef Solique het volgende:
[..]
Moet sowieso.
Oh, zeker. Ben er nu wel klaar mee dus dit jaar heb ik een eigen huis
Dat vinden geloof ik alle vrouwenquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:01 schreef AdoraBelle het volgende:
Hahaha. Ik vind het erger dat ik mezelf dik vind en al m'n vriendinnen antwoorden met "is niet zo"
.
wijn smaakt niet naar druîven, Maar goed als je iets niet lekker vindt moet je het vooral laten staanquote:
Zekerquote:
Geloof me, ik kom echt niet los als ik alcohol drinkquote:Op donderdag 17 juli 2014 16:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat heb ik zo vaak gehoord, zelf bij meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |