Goede hoop houdenquote:
Voor een huisje? Ik dacht dat jij al een huisje hadquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:42 schreef Solique het volgende:
[..]
Goede hoop houden
Hier ook afwachten
Yupquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor een huisje? Ik dacht dat jij al een huisje had
quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zie nu iemand met een haan op z'n rug voor me
Haha, ja hoor. Ik heb er zelf ook nog een paar van kunnen etenquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat zegt zeker ietsHeb je ze zelf nog wel kunnen proeven?
Maar dat heb ik hier sinds eind mei al een paar keer gezegdquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:26 schreef Solique het volgende:
[..]
Toen kon ik nog naar huis rijden dus kan niet al te veel op![]()
Had het gezegd dat je er van af moest, stukje omrijden en ben bij jou.
Maar ik lust ook geen wijnquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tuurlijk wel, pien lust ook bier na 5 wijntjes
quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:47 schreef RockNijntje het volgende:
Oke, slik je koffie door en zorg dat je alles wat je vasthebt weglegt.
Ik. Heb. Gesport.
Vrijwillig.
Ik. Heb. Gesport.
Vrijwillig.
Ben er sinds paar weken, en niets van gezienquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dat heb ik hier sinds eind mei al een paar keer gezegd.
Ik. Heb. Gesport.
Vrijwillig.
wel na 16 biertjesquote:
1 druppel alcohol en DM is lamquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:49 schreef crv het volgende:
[..]
wel na 16 biertjes
en hoe kun je nu geen wijn lusten
Ja maar ik moet wijn drinken om bier te lusten en bier drinken om wijn te lusten... dat gaat hem dus niet wordenquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:49 schreef crv het volgende:
[..]
wel na 16 biertjes
en hoe kun je nu geen wijn lusten
Als je keuze hebt is dat niet verkeerd natuurlijk, dan weet je zeker dat je er lang blijft wonenquote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..].
[..]
Haha, ja hoor. Ik heb er zelf ook nog een paar van kunnen eten.
En ik kan altijd weer nieuwe maken wanneer ik zin heb. Ik weet nu hoe het moet enzo.
De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:47 schreef RockNijntje het volgende:
Ik. Heb. Gesport.
Vrijwillig.
Drink jij wel eens alcohol eigenlijk?quote:
1 kersenbonbon is genoeg danquote:
Ik heb ooit eens 5 bacootjes gedronken tijdens het uitgaan en ik was nog net zo nuchter als toen ik ze niet op hadquote:
Lekkerquote:
wat vindt je niet lekker aan wijn dan ?quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar ik moet wijn drinken om bier te lusten en bier drinken om wijn te lusten... dat gaat hem dus niet worden.
vonden je vrienden dat ook ?quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens 5 bacootjes gedronken tijdens het uitgaan en ik was nog net zo nuchter als toen ik ze niet op had.
Dessertwijnquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:51 schreef crv het volgende:
[..]
wat vindt je niet lekker aan wijn dan ?
ik kann me voorstellen als je met foute wijn ooit ben begonnen dat het niet te zuipen is, Maar der zijn vele lekkere wijnen verkrijgbaar
quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:51 schreef RockNijntje het volgende:
*multiquote
Mijn vriend wil dat ik aankom. Ik wil dat niet. Dus nu ga ik rebels sporten.
Keuze genoeg, maar het krijgen is een tweede.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Als je keuze hebt is dat niet verkeerd natuurlijk, dan weet je zeker dat je er lang blijft wonenIk ben nu niet kieskeurig, is toch voor max 2 jaar, dan hoop ik iets via de woningbouw te kunnen huren
Dat vond jijquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens 5 bacootjes gedronken tijdens het uitgaan en ik was nog net zo nuchter als toen ik ze niet op had.
ijswijn is me te zoet, daar brokkelen je tanden vanafquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
DessertwijnDes te zoeter des te beter
![]()
Sporten is nooit verkeerd, als je maar niet anorexia-slank wordt....quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:51 schreef RockNijntje het volgende:
*multiquote
Draag iets meer mee in je tas en je bent aangekomenquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:51 schreef RockNijntje het volgende:
*multiquote
Ja, dat probleem ken ikquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Keuze genoeg, maar het krijgen is een tweede.
[..]
Dat vond jij
Ik heb zo geen verstand van wijnquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:53 schreef crv het volgende:
[..]
ijswijn is me te zoet, daar brokkelen je tanden vanaf
een goede gewurztraminer daarentegen
Ben al 3 jaar bezigquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, dat probleem ken ikIk ga voor je hopen dat je ook snel een huis vindt!
ik ook Maar beperktquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat probleem ken ikIk ga voor je hopen dat je ook snel een huis vindt!
[..]
Ik heb zo geen verstand van wijnAls het maar lekker is
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |