Da's alcoholmisbruikquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het bier is weg. In 5 minuten heb ik 16 flesjes leeggemaakt.
Nee, ruimtebesparingquote:
quote:
Terroristquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het bier is weg. In 5 minuten heb ik 16 flesjes leeggemaakt.
Alcoholmisbruikquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ruimtebesparing.
Ik had namelijk niet de indruk dat jij dat krat op korte termijn nog kwam halen.
Als ik zondag niet al iets anders had gepland, had ik het mee kunnen nemen, maar mijn agenda bepaalt andersquote:
je had het toch op kunnen drinken ?quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik zondag niet al iets anders had gepland, had ik het mee kunnen nemen, maar mijn agenda bepaalt anders.
Na 16 flesjes lust je het welquote:
waarom koop je het danquote:
Dat was nog over van een meet eind vorig jaar... goede les voor een volgende keer: gewoon geen bier meer kopen, KSC'ers drinken toch alleen maar koffie en theequote:
had het dan meegegeven aan het eind van de mietquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat was nog over van een meet eind vorig jaar... goede les voor een volgende keer: gewoon geen bier meer kopen, KSC'ers drinken toch alleen maar koffie en thee.
Of alleen wat blikjes, wat over is geef je gewoon meequote:Op donderdag 17 juli 2014 15:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat was nog over van een meet eind vorig jaar... goede les voor een volgende keer: gewoon geen bier meer kopen, KSC'ers drinken toch alleen maar koffie en thee.
Toen kon ik nog naar huis rijden dus kan niet al te veel opquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Marijkequote:
quote:
Na 5 wijntjes lust je volgens mij allesquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tuurlijk wel, pien lust ook bier na 5 wijntjes
Solquote:
Meneerquote:
zijn gangetje. en met jouw?quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MeneerHoe is het met u vandaag?
Zijn gangetje, is dat positief of negatief?quote:
Met mij gaat het wel, met jou?quote:
kan me voorstellen, wanneer weet je Meer ?quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zijn gangetje, is dat positief of negatief?![]()
Hier alles okMoe en zenuwachtig, ben zo bang dat ik het huisje niet krijg
Ik wil zo graag verhuizen
Zie net boven jequote:
Vandaag of morgen, hoor ik niets dan ben ik het nietquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:33 schreef crv het volgende:
[..]
kan me voorstellen, wanneer weet je Meer ?
Ach we hebben nu weer een akkefietje met Orange. Die sukkels hebben vannacht een update doorgevoerd en nu geen tel/internet
morgenmiddag komt er iemand langsquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vandaag of morgen, hoor ik niets dan ben ik het nietIk kan hier ZO niet mee omgaan
Pfffff... lekker danIs het al gefixt?
Aanleng...quote:
Omg, ziet er goed uitquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:35 schreef AdoraBelle het volgende:
Hallo allemaal.
Ik zou jullie graag mijn zelfgemaakte zachte chocolate chip cookies aanbieden, maar helaas heeft m'n beste vriendin ze allemaal al opgegeten.
[ afbeelding ]
Lekker op tijd ookquote:
wie heeft er op je backrooster gescheten ?quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:35 schreef AdoraBelle het volgende:
Hallo allemaal.
Ik zou jullie graag mijn zelfgemaakte zachte chocolate chip cookies aanbieden, maar helaas heeft m'n beste vriendin ze allemaal al opgegeten.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
not iddquote:
Dankjewelquote:
Zag hetquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zie net boven je
Pfffff wat is het warm zeg, word er loom van
Krijg gelijk trekquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:35 schreef AdoraBelle het volgende:
Hallo allemaal.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:36 schreef crv het volgende:
[..]
wie heeft er op je backrooster gescheten ?
HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En dankjewel
.
Hihi, sorrryyyyy....quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:36 schreef crv het volgende:
[..]
wie heeft er op je backrooster gescheten ?
Ik zie nu iemand met een haan op z'n rug voor meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoop voor je dat ze het in 1 keer kunnen fixenquote:Dat zegt zeker ietsquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dankjewel.
Dit is de eerste keer dat ik ze gemaakt heb. Ik heb een recept gevonden op internet dat ik een beetje aangepast heb.
Ze smaakten goed, al zeg ik het zelf... en nouja, m'n vriendin kon er niet van afblijven dus dat zegt wel wat denk ik.
Heb je ze zelf nog wel kunnen proeven?
Ja ik hoop het ookquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:39 schreef Solique het volgende:
[..]
Zag het
Afwachten dan maar, hoop dat het lukt
Kan ik begrijpen
[..]
Krijg gelijk trek![]()
![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Goede hoop houdenquote:
Voor een huisje? Ik dacht dat jij al een huisje hadquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:42 schreef Solique het volgende:
[..]
Goede hoop houden
Hier ook afwachten
Yupquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor een huisje? Ik dacht dat jij al een huisje had
quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zie nu iemand met een haan op z'n rug voor me
Haha, ja hoor. Ik heb er zelf ook nog een paar van kunnen etenquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat zegt zeker ietsHeb je ze zelf nog wel kunnen proeven?
Maar dat heb ik hier sinds eind mei al een paar keer gezegdquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:26 schreef Solique het volgende:
[..]
Toen kon ik nog naar huis rijden dus kan niet al te veel op![]()
Had het gezegd dat je er van af moest, stukje omrijden en ben bij jou.
Maar ik lust ook geen wijnquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tuurlijk wel, pien lust ook bier na 5 wijntjes
quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:47 schreef RockNijntje het volgende:
Oke, slik je koffie door en zorg dat je alles wat je vasthebt weglegt.
Ik. Heb. Gesport.
Vrijwillig.
Ik. Heb. Gesport.
Vrijwillig.
Ben er sinds paar weken, en niets van gezienquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dat heb ik hier sinds eind mei al een paar keer gezegd.
Ik. Heb. Gesport.
Vrijwillig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |