quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:13 schreef crv het volgende:
[..]![]()
is altijd nog veiliger dan dat ze zelf gaat rijden![]()
jeweets, vrouwen - wielen- .....
Da's alcoholmisbruikquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het bier is weg. In 5 minuten heb ik 16 flesjes leeggemaakt.
Nee, ruimtebesparingquote:
quote:
Terroristquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het bier is weg. In 5 minuten heb ik 16 flesjes leeggemaakt.
Alcoholmisbruikquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ruimtebesparing.
Ik had namelijk niet de indruk dat jij dat krat op korte termijn nog kwam halen.
Als ik zondag niet al iets anders had gepland, had ik het mee kunnen nemen, maar mijn agenda bepaalt andersquote:
je had het toch op kunnen drinken ?quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik zondag niet al iets anders had gepland, had ik het mee kunnen nemen, maar mijn agenda bepaalt anders.
Na 16 flesjes lust je het welquote:
waarom koop je het danquote:
Dat was nog over van een meet eind vorig jaar... goede les voor een volgende keer: gewoon geen bier meer kopen, KSC'ers drinken toch alleen maar koffie en theequote:
had het dan meegegeven aan het eind van de mietquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat was nog over van een meet eind vorig jaar... goede les voor een volgende keer: gewoon geen bier meer kopen, KSC'ers drinken toch alleen maar koffie en thee.
Of alleen wat blikjes, wat over is geef je gewoon meequote:Op donderdag 17 juli 2014 15:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat was nog over van een meet eind vorig jaar... goede les voor een volgende keer: gewoon geen bier meer kopen, KSC'ers drinken toch alleen maar koffie en thee.
Toen kon ik nog naar huis rijden dus kan niet al te veel opquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Marijkequote:
quote:
Na 5 wijntjes lust je volgens mij allesquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tuurlijk wel, pien lust ook bier na 5 wijntjes
Solquote:
Meneerquote:
zijn gangetje. en met jouw?quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MeneerHoe is het met u vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |