DaMart heeft in 2011 twee seizoenen van een KSC-soap geschreven. Alle geposte afleveringen vind je hieronder terug. Wellicht volgt er nog een keer een derde, afsluitend seizoen, maar daar is nog geen duidelijkheid over.
Kan best op de BBQquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:27 schreef Takaiki het volgende:
Frikandellen op de BBQ
Zonde van de BBQ
Kan best als al het andere vleesch op is...quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:27 schreef Takaiki het volgende:
Frikandellen op de BBQ
Zonde van de BBQ
quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:28 schreef Solique het volgende:
Zet mij maar op zeker voor zondag
[..]
Kan best op de BBQ
quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:29 schreef crv het volgende:
@ TT dat kan ook Maar is toch minder lekker
wij hebben nog wel chocolade voor op de bbq
Nu juich je nogquote:
Ik heb meerdere meets gehad die nog wel een stukkie groter waren hoor.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:31 schreef Miniem het volgende:
De grootste meet ooit en best dichtbij en ik ben er niet
Ook binnen de KSC zijn er grotere meets geweestquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:31 schreef Miniem het volgende:
De grootste meet ooit en best dichtbij en ik ben er niet
Van ksc niet lijkt mequote:Op donderdag 17 juli 2014 12:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb meerdere meets gehad die nog wel een stukkie groter waren hoor.
is voor mij ook nieuw, Maar je moet alles proberenquote:
kipnuggets en knakworstquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:27 schreef Takaiki het volgende:
Frikandellen op de BBQ
Zonde van de BBQ
Pizza en flammenkuchenquote:
bij die dooie meeuwen ?quote:
it wasn't mequote:
Succes.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:42 schreef littledrummergirl het volgende:
Naar t ziekenhuis voor n scan van mn hoofd... om bloedingen uit te sluiten
Succesquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:42 schreef littledrummergirl het volgende:
beter safe then sorryquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:42 schreef littledrummergirl het volgende:
Maar de stroming neemt ze ook mee naar andere plekjesquote:
je komt wel heel vlot met je ontkenning terwijl we je niet eens beschuldigdenquote:
sterkte, zie je voortaan gelijk naar Ome crv luisteren he mopquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:42 schreef littledrummergirl het volgende:
Succesquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:42 schreef littledrummergirl het volgende:
kann je misschien weer aftrekken van de belastingquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:54 schreef littledrummergirl het volgende:
En juist dit jaar heb ik mn eigen risico omhoog gegooid omdat ik nooit wat hebbuhbye vakantiegeld
quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:42 schreef littledrummergirl het volgende:
succesquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:42 schreef littledrummergirl het volgende:
En internettijdquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:44 schreef DaMart het volgende:
En alweer wat nuttigs gedaan: fiets naar de fietsenmaker gebracht.
Nu heb ik wel een perenijsje verdiend.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
vanavond maar verder werken in de tuin![]()
het is 35 graden in de schaduw hier
daarom zit ik nou ook binnen bij de aircoquote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daarom zit ik nou ook binnen bij de airco
der is ook een hitte Alarm in NLquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:03 schreef littledrummergirl het volgende:
Hier op de seh komen met bosjes halfdode bejaarden binnenniemand meer die mijn bedje naar neurologie gaat rijden
Misschien kan Wok je bed even hacken voor je en van afstand bedienen?quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:03 schreef littledrummergirl het volgende:
Hier op de seh komen met bosjes halfdode bejaarden binnenniemand meer die mijn bedje naar neurologie gaat rijden
quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien kan Wok hem even hacken voor je en van afstand bedienen?.
mooi dan kun je ldg misschien ff helpenquote:
SEH?quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:03 schreef littledrummergirl het volgende:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:13 schreef crv het volgende:
[..]![]()
is altijd nog veiliger dan dat ze zelf gaat rijden![]()
jeweets, vrouwen - wielen- .....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |