abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 juli 2014 @ 15:01:34 #1
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_142362708

Vanaf 28 Juni 2014 is het weer zover, Ramadan, vastenmaand van de moslims is dan weer begonnen.

Ramewhattewatdan?!

- Moslims vasten dan van zonsopkomst tot iets na zonsondergang, en mogen dan niet eten, drinken, seks hebben en moeten zich van allerlei soorten fysieke lusten onthouden.

Waarom dan?!

- Meestal krijgt men het antwoord dat de moslims het doen om te weten hoe het is om arm te zijn en met ze mee te leven, dit is één van de vele redenen, maar niet DE reden.

Het vasten in de Islam is een voortzetting van het vasten net zoals in de andere Abrahamitische godsdiensten, alleen dan dat er concretere regels zijn waarvan niet afgeweken mag worden, gedurende een maand:

Vers van de Koran:

quote:
O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was

voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
Hadith over het vasten:
quote:
"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
- En
- -
Iedereen een fijne, gezegende ramadan O+

Dit topic is niet een:

- Bashtopic
- Discussietopic
- Zeur topic.

Maar een plek voor vastende, geïnteresseerden en alle anderen soorten betrokkenen samenkomen om er over te kletsen.
pi_142362807
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 14:59 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Waar zie jij een verbod op muziek of zang in die verzen? En wat was de asbab al-nuzul (reden/context van openbaring) van die verzen?
En waar zie jij dat Allaah dat niet bedoeld? Als je logisch nadenkt en kijkt naar je leefomgeving heb je de letterlijke zin niet nodig.
De grote geleerden zijn het er unaniem over eens. Moge Allaah hun behouden.

Mag ik vragen op welke aqeedah jij zit?
pi_142363423
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 15:04 schreef Crip het volgende:

[..]

En waar zie jij dat Allaah dat niet bedoeld? Als je logisch nadenkt en kijkt naar je leefomgeving heb je de letterlijke zin niet nodig.
De grote geleerden zijn het er unaniem over eens. Moge Allaah hun behouden.

Mag ik vragen op welke aqeedah jij zit?
Laten we de verzen (met verzen eromheen) er eens bij pakken...

quote:
17:61 And [mention] when We said to the angles, "Prostrate to Adam," and they prostrated, except for Iblees. He said, "Should I prostrate to one You created from clay?"

17:62 [Iblees] said, "Do You see this one whom You have honored above me? If You delay me until the Day of Resurrection, I will surely destroy his descendants, except for a few."

17:63 [Allah] said, "Go, for whoever of them follows you, indeed Hell will be the recompense of you - an ample recompense.

17:64 And incite [to senselessness] whoever you can among them with your voice and assault them with your horses and foot soldiers and become a partner in their wealth and their children and promise them." But Satan does not promise them except delusion.
Hoe kun je hier een verbod op muziek uit halen? Is het niet duidelijk genoeg wat de vers wil zeggen, dat het hier over Iblis gaat die de nakomelingen van Adem (a.s.) wil verleiden tot ongehoorzaamheid aan God?
Ik ken vertalingen die schaamteloos tussen rechte haken 'muziek(instrumenten)' toevoegen aan verzen, alsof God zichzelf niet kan uitdrukken en hulp van hen nodig heeft over wat Hij eigenlijk bedoelt. En dit zijn geleerden? Geleerden zijn ook het product van hun opleiding en opvoeding. Aan jou de taak om er ook zelf naar te kijken en zelf je verstand te gebruiken.

En had je de ahadith waar je gisteren om vroeg nog bekeken?
pi_142363519
quote:
Beantwoord eerst eens mijn vraag. Dan pas beslis ik of ik hier verder op in ga of niet.
pi_142363596
Dit is een discussie waar jullie sowieso niet uit gaan komen. Vrij lastig.

Volgens mij komt het neer op hoeveel waarde je hecht aan eigen interpretatie en verantwoordelijkheid vs volgen van geleerden.
pi_142363615
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 15:24 schreef Peunage het volgende:

Volgens mij komt het neer op hoeveel waarde je hecht aan eigen interpretatie en verantwoordelijkheid vs volgen van geleerden.
En als we beiden ook nog op een andere stroming/aqeedah zitten heeft het al helemaal geen zin. En bespaar ik mezelf dat liever.
pi_142364022
Ook zo'n geliefde quote bij degenen die het in twijfel trekken van ahadith tegen willen gaan...

quote:
59:7 And whatever the Messenger has given you - take; and what he has forbidden you - refrain from.
Volgens hen moeten we deze woorden de betekenis geven dat we alles en elk woord van de Profeet als gesproken wet moeten handhaven, ook al is er in de Koran geen basis voor. Terwijl de vers in zijn geheel over in beslag genomen goederen/veroveringen tijdens expedities gaat (dus contextgeboden)...

quote:
59:6 And what Allah restored [of property] to His Messenger from them - you did not spur for it [in an expedition] any horses or camels, but Allah gives His messengers power over whom He wills, and Allah is over all things competent.

59:7 And what Allah restored to His Messenger from the people of the towns - it is for Allah and for the Messenger and for [his] near relatives and orphans and the [stranded] traveler - so that it will not be a perpetual distribution among the rich from among you. And whatever the Messenger has given you - take; and what he has forbidden you - refrain from. And fear Allah ; indeed, Allah is severe in penalty.
Het is dus belangrijk verzen in het geheel te bekijken en je te informeren over de reden/context van openbaring (asbab al-nuzul).

[ Bericht 4% gewijzigd door TheMagnificent op 16-07-2014 15:45:32 ]
pi_142364173
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 15:22 schreef Crip het volgende:

[..]

Beantwoord eerst eens mijn vraag. Dan pas beslis ik of ik hier verder op in ga of niet.
Dus je kijkt niet eerst naar mijn argumenten en voorbeelden, maar wilt mij eerst in een hokje stoppen die de aard van je reacties daarna zullen bepalen?
pi_142364217
Muziek is toch verboden in Islam? Waarom staan er youtube filmpjes met muziek in de OP?
pi_142364295
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 15:41 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Dus je kijkt niet eerst naar mijn argumenten en voorbeelden, maar wilt mij eerst in een hokje stoppen die de aard van je reacties zullen bepalen?
Ik wil mezelf discussie besparen. Want zoals je al eerder hebt gezien heb ik daar dus geen zin in. Als jij op een andere aqeedah zit waarom zou ik je dan moeten overtuigen en met wat? Jij hebt dan jouw aqeedah en klaar. No worries
  woensdag 16 juli 2014 @ 15:52:22 #12
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_142364561
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 15:42 schreef hafez1234 het volgende:
Muziek is toch verboden in Islam? Waarom staan er youtube filmpjes met muziek in de OP?
Sommige liedjes mogen wel, zoals:

N.A.G - Joden
pi_142364651
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 15:44 schreef Crip het volgende:

[..]

Ik wil mezelf discussie besparen. Want zoals je al eerder hebt gezien heb ik daar dus geen zin in. Als jij op een andere aqeedah zit waarom zou ik je dan moeten overtuigen en met wat? Jij hebt dan jouw aqeedah en klaar. No worries
Ik ben van huis uit hanafitisch soenniet, maar ik identificeer me niet met een school of stroming en hanteer alleen de Koran als bron van hukm. Als de hanbali of sjafi bijvoorbeeld praktijken hebben die mij beter naar het verstand en de geest van de Koran liggen, dan volg ik die.
pi_142364678
quote:
Het is ook verboden in het Jodendom, wist je dat?
Allah Al Watan Al Malik
pi_142364698
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 15:52 schreef Che_ het volgende:

[..]

Sommige liedjes mogen wel, zoals:

N.A.G - Joden
Of liedjes zoals: I wanna ... you van Akon en propagandhi - fuck religion
pi_142364744
quote:
Hafez klinkt als een Turkse worst.
pi_142364761
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 15:55 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ik ben van huis uit hanafitisch soenniet, maar ik identificeer me niet met een school of stroming en hanteer alleen de Koran als bron van hukm. Als de hanbali of sjafi bijvoorbeeld praktijken hebben die mij beter naar het verstand en de geest van de Koran liggen, dan volg ik die.
Duidelijk.
pi_142364773
1 stick of butter, hoeveel is dat in grammen?
En 3/4 cup sugar?
pi_142364813
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 15:59 schreef Peunage het volgende:
1 stick of butter, hoeveel is dat in grammen?
113

3/4 cup suiker is: 150 gr
pi_142364918
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 15:24 schreef Peunage het volgende:

Ik heb het niet over eigen interpretatie. Als een vers duidelijk open staat voor interpretatie en kennis omtrent reden/context van openbaring vereist, dan hou ik me daar ook afzijdig van en laat het over aan geleerden, maar wanneer de Koran met duidelijkheid spreekt over bepaalde zaken die in tegenstrijd zijn met de ahadith, dan vind ik dat de moslim zelf verantwoordelijk is voor het opvolgen hiervan. Er berstaat een berg aan ahadith die wonderen toeschrijven aan de Profeet, zoals het vloeien van water uit zijn handen waarmee de mensen wudu verrichten, terwijl de Koran een dergelijk beeld van de Profeet tegenspreekt en steeds erop wijst dat hij slechts een sterveling is wiens wonder de Koran is en dat hij slechts is gezonden als boodschapper en waarschuwer.

quote:
17:89 In this Quran, We have set out all kinds of examples for people, yet most of them persist in disbelieving. 90 They say, ‘We will not believe for you [Muhammad] until you make a spring gush out of the ground for us; 91 or until you have a garden of date palms and vines, and make rivers pour through them; 92 or make the sky fall on us in pieces, as you claimed will happen; or bring God and the angels before us face to face; 93 or have a house made of gold; or ascend into the sky–– even then, we will not believe in your ascension until you send a real book down for us to read.’ Say, ‘Glory be to my Lord! Am I anything but a mortal, a messenger?’ 94 The only thing that kept these people from believing, when guidance came to them, was that they said, ‘How could God have sent a human being as a messenger?’ 95 Say, ‘If there were angels walking about on earth, feeling at home, We would have sent them an angel from Heaven as a messenger.’ 96 Say, ‘God is witness enough between me and you. He knows and observes His servants well.’
pi_142364934
Peunage bespaar jezelf het omrekenen bij elk recept dat volgens cup gaat en schaf dit aan :P
Sinds ik deze heb is bakken veel makkelijker. Sowieso kies ik nu bewust recepten die volgens cups gaan omdat dat tijd bespaart. Anders moet je alles weer gaan afwegen

http://www.ebay.com/itm/3(...)id=p3984.m1497.l2649
pi_142365058
Ik heb wahed dikke puist op me voorhoofd. :(
pi_142365446
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:06 schreef Crip het volgende:
Ik heb wahed dikke puist op me voorhoofd. :(
Knijp dan uit :-( alhoewel het opzettelijk bloeden het vasten verbreekt in de hanbali madhab.
pi_142365479
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:16 schreef AbdulMalik het volgende:

[..]

Knijp dan uit :-( alhoewel het opzettelijk bloeden het vasten verbreekt in de hanbali madhab.
Ben niet aan het vasten. ;)
pi_142365535
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:16 schreef AbdulMalik het volgende:

[..]

Hoezo verbreekt dat het vasten? Je krijgt toch voeding binnen?
pi_142365623
Ojee, weer een nieuw woord: gangsterislam. Alsof ook maar iets wat ze doen met Islam te maken heeft.

NWS / 'Gangsterislam is grote uitdaging voor Europa' #2
pi_142365654
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:19 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ik denk in het zelfde rijtje zoals meer dan een mondvol overgeven je vasten verbreekt
pi_142365657
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:17 schreef Crip het volgende:

[..]

Ben niet aan het vasten. ;)
Ah.

Awkward.
pi_142365681
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:19 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Kun je beter opzoeken ik ken de details niet. Ben geen hanbali.
pi_142365732
Naast fundamentalistische/extremistische/liberale/moderne moslim kunnen we ook gangsterlijke toevoegen aan dat rijtje :(
pi_142365760
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:23 schreef AbdulMalik het volgende:

[..]

Ah.

Awkward.
JEP!
pi_142365815
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:23 schreef Crip het volgende:

[..]

Ik denk in het zelfde rijtje zoals meer dan een mondvol overgeven je vasten verbreekt
Bloeden in je mond kan in begrijpen, maar snap niet waarom bloeden op je voorhoofd of arm je vasten zou verbreken.
pi_142365847
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:25 schreef Crip het volgende:

[..]

JEP!
(Knijp dan uit)
pi_142365874
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:27 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Bloeden in je mond kan in begrijpen, maar snap niet waarom bloeden op je voorhoofd of arm je vasten zou verbreken.
Geen idee. Nooit van gehoord.
pi_142365887
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:27 schreef AbdulMalik het volgende:

[..]

(Knijp dan uit)
Dan krijg ik een litteken ;[
pi_142366028
Ik ga weer dit kijken. Ben obsessed hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

pi_142366035
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:29 schreef Crip het volgende:

[..]

Dan krijg ik een litteken ;[
Knijp. En dan zeg je tegen je kinderen "you wanna know how i got these scars?"
  woensdag 16 juli 2014 @ 16:39:00 #39
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_142366259
Waarom ligt stimpack (tijdelijk) bij het grof vuil?
pi_142366300
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:33 schreef AbdulMalik het volgende:

[..]

Knijp. En dan zeg je tegen je kinderen "you wanna know how i got these scars?"
Sowieso badass
pi_142366343
quote:
11s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:39 schreef hugecooll het volgende:
Waarom ligt stimpack (tijdelijk) bij het grof vuil?
Hehe, Fallout-speler gespot. :P

Is ze gebanned dan? :o
  woensdag 16 juli 2014 @ 16:42:00 #43
179075 hugecooll
pi_142366356
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:41 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Hehe, Fallout-speler gespot. :P

Is ze gebanned dan? :o
Blijkbaar (@TT)
pi_142366433
De meeste moslims in Nederland verkrachten islam. Ze zijn alleen moslims als het hen goed uitkomt. Ze luisteren muziek, dragen geen hoofddoek, epileren hun wenkbrauwen/doen make-up op enzovoort. In jullie eigen landen zouden jullie daarvoor opgehangen worden ofzo.
pi_142366452
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:44 schreef hafez1234 het volgende:
De meeste moslims in Nederland verkrachten islam. Ze zijn alleen moslims als het hen goed uitkomt. Ze luisteren muziek, dragen geen hoofddoek, epileren hun wenkbrauwen/doen make-up op enzovoort. In jullie eigen landen zouden jullie daarvoor opgehangen worden ofzo.
Go get 'm tiger!
  woensdag 16 juli 2014 @ 16:44:53 #46
179075 hugecooll
pi_142366457
quote:
En jij bent Joods? Of staat je UI los van je geloof?
pi_142366473
Niet reageren op deze clown!
pi_142366475
quote:
Oh, en in welke landen is dat? Wel een Weissman typetje dit.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142366597
quote:
Volgens shafii en hanafi mag je epileren als je normale wenkbrauwen je echtgenoot afstoten.
pi_142366672
quote:
De meeste moslims in Nederland verkrachten islam. Ze zijn alleen moslims als het hen goed uitkomt. Ze luisteren muziek, dragen geen hoofddoek, epileren hun wenkbrauwen/doen make-up op enzovoort. In [b]jullie eigen landen zouden jullie daarvoor opgehangen worden [/b]ofzo.
ehhhhhhhhhhhh

pi_142366740
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:48 schreef AbdulMalik het volgende:

[..]

Volgens shafii en hanafi mag je epileren als je normale wenkbrauwen je echtgenoot afstoten.
Naja wat is afstoten..
Je mag in de Islam niet de creatie van Allaah veranderen dus ook niet epileren. Maar wel als het je leven zodanig beïnvloed dat je niet normaal kunt functioneren. Dus alleen in extreme gevallen
pi_142366767
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:51 schreef Crip het volgende:

[..]

ehhhhhhhhhhhh

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tfoe, zuster, wil je ons vasten verbreken ofzo? ;( Koranvers en schaars geklede dames op dezelfde pagina... ;(
pi_142366795
quote:

[..]

ehhhhhhhhhhhh

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Propaganda foto's waarschijnlijk. Zijn foto's van vakantie resorts waar buitenlanders komen. Dit is hoe de inheemse moslims eruit zien:

pi_142366834
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:52 schreef Crip het volgende:

[..]

Naja wat is afstoten..
Je mag in de Islam niet de creatie van Allaah veranderen dus ook niet epileren. Maar wel als het je leven zodanig beïnvloed dat je niet normaal kunt functioneren. Dus alleen in extreme gevallen
Dat is niet helemaal waar wat je zegt. Je mag prima epileren / borstharen scheren / okselharen scheren etc. Dat laatste ook uit hygiënisch oogpunt trouwens. Hoe jij het uitlegt zou je ook nooit je haren mogen knippen bijv.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142366839
Toen ik in Marokko was een paar maanden terug. Wollah meh ik heb 1 vrouw gezien met een Niqaab. hhhh
pi_142366871
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:52 schreef Crip het volgende:

[..]

Naja wat is afstoten..
Is best extreem als het je man afstoot. :P
pi_142366905
quote:

[..]

ehhhhhhhhhhhh

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe eens niet :(
pi_142366922
quote:
6s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:45 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Oh, en in welke landen is dat? Wel een Weissman typetje dit.
:') :')
pi_142366941
quote:
12s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:55 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal waar wat je zegt. Je mag prima epileren / borstharen scheren / okselharen scheren etc. Dat laatste ook uit hygiënisch oogpunt trouwens. Hoe jij het uitlegt zou je ook nooit je haren mogen knippen bijv.
Okselharen etc moet je eens in de 40 dagen verwijderen. Maar daar gaat het om hygiëne.
En de vrouw mag de haartjes TUSSEN de wenkies weghalen

Over het epileren van wenkbrauwen zegt de profeet in een hadith die overgeleverd door Abdoullah (moge Allah's tevredenheid met hem zijn) :"Allah vervloekt vrouwen die zich laten tatoeëren, vrouwen die tatoeages bij anderen aanbrengen, vrouwen die wenkbrauwen epileren, vrouwen die wenkbrauwen bij anderen epileren en vrouwen die hun tanden vijlen om hun schoonheid te vergroten en daarmee Allah's schepping veranderen..." (Moesliem 3966). Wat oksels betreft, het is zelf aangeraden om deze te ontharen. De boodschapper van Allah heeft gezegd:" Vijf zaken behoren tot de natuurlijke aanleg van de mens: het verwijderen van het schaamhaar, de besnijdenis, het bijknippen van de snor, het ontharen van de oksels en het knippen van de nagels. Overgeleverd door Boekharie, Moesliem, Tiermiedie en Abou Dawoed. Wat benen betreft er is geen enkel hadith die verbiedt om deze te ontharen. De bekende regel in de islamitische jurisprudentie luidt als volgt: "Alles wat te maken heeft met omgang met mensen en het leven is toegestaan, behalve hetgeen wat verboden is gesteld in de Qor'aan of de Soenna." Dit integendeel tot het aanbidden van Allah, hierbij is de regel bekend, dat alle soorten aanbiddingen verboden zijn, behalve hetgeen wat toegestaan is verklaard door Allah en/of Zijn boodschapper . En Allah weet het het beste.
pi_142366979
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:56 schreef AbdulMalik het volgende:

[..]

Doe eens niet :(
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:53 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Tfoe, zuster, wil je ons vasten verbreken ofzo? ;( Koranvers en schaars geklede dames op dezelfde pagina... ;(
Wou alleen laten zien hoe het in Marokko eraan toe gaat. In Marokko vind je weinig terug van de Islaam. Tbh
pi_142367130
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:57 schreef Weissman het volgende:

[..]

:') :')
Hhhhhhhhhhhhhhh pik je dat
pi_142367202
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:58 schreef Crip het volgende:

[..]

[..]

Wou alleen laten zien hoe het in Marokko eraan toe gaat. In Marokko vind je weinig terug van de Islaam. Tbh
Genoeg wmb. Hoeveel meer zou je er willen vinden? Elke moslim kan daar zijn eigen draai aan zijn religie geven. Zoals hij of zij denkt het te moeten doen. Die ruimte is er. Wat wil je nog meer?
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 16 juli 2014 @ 17:06:33 #63
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_142367258
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:02 schreef Crip het volgende:

[..]

Hhhhhhhhhhhhhhh pik je dat
Hij is juist blij. Zijn naam wordt weer genoemd _O-
pi_142367286
quote:
10s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:06 schreef Che_ het volgende:

[..]

Gast :')
pi_142367327
quote:
10s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:06 schreef Che_ het volgende:

[..]

hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
pi_142367343
Waarom praten jullie niet over leuke dingen
pi_142367369
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:08 schreef Crip het volgende:

[..]

hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Heb je echt een Niqaab?
Allah Al Watan Al Malik
pi_142367400
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 16:58 schreef Crip het volgende:

[..]

[..]

Dan woon ik liever in Marokko dan in Saoedi-Arabië waar ze doorgeschoten zijn naar het andere uiteinde (niet dat ik zeg dat wat jij postte ook een uiteinde is) en vrouwen totaal uitsluiten van het sociale leven. Dat dit uit naam van de Islam wordt gedaan, vind ik juist een veel kwalijker iets dan vrouwen die de vrijheid hebben om in bikini aan het strand te liggen.
pi_142367425
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:08 schreef AbdulMalik het volgende:
Begin maar over eten dan. Dat is het enige waar over we hier kunnen praten zonder ruzie te maken :')

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2014 17:11:03 ]
  woensdag 16 juli 2014 @ 17:11:32 #70
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_142367453
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:07 schreef Weissman het volgende:

[..]

Gast :')
H7h7h7h7h7
pi_142367473
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:08 schreef AbdulMalik het volgende:
Oke laten we het over mij hebben
pi_142367553
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:12 schreef Crip het volgende:

[..]

Oke laten we het over mij hebben
Je bent relatief leuk ja :D in vergelijking met een zak aardappels
pi_142367560
quote:
11s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Heb je echt een Niqaab?
Nee, draag abaya.
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:10 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Dan woon ik liever in Marokko dan in Saoedi-Arabië waar ze doorgeschoten zijn naar het andere uiteinde (niet dat ik zeg dat wat jij postte ook een uiteinde is) en vrouwen totaal uitsluiten van het sociale leven. Dat dit uit naam van de Islam wordt gedaan, vind ik juist een veel kwalijker iets dan vrouwen die de vrijheid hebben om in bikini aan het strand te liggen.
Ik zeg ook nergens dat die vrouwen niet de vrijheid mogen hebben of dat ik Marokko niet leuk vind? Ik vind dat er veel moet veranderen in Marokko. Marokko doet bijna nihil aan geloof daar en veel is er niet van terug te zien in de wetgeving. Verder moeten ze daar de mensen helpen die elke dag aan honger sterven en geen huizen hebben i.p.v het bouwen van nachtclubs en wijngaarden. :)
pi_142367564
Jk jk nk
pi_142367584
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:14 schreef AbdulMalik het volgende:

[..]

Je bent relatief leuk ja :D
Dankjewel
pi_142367664
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:14 schreef Crip het volgende:

[..]

Nee, draag abaya.

[..]

Ik zeg ook nergens dat die vrouwen niet de vrijheid mogen hebben of dat ik Marokko niet leuk vind? Ik vind dat er veel moet veranderen in Marokko. Marokko doet bijna nihil aan geloof daar en veel is er niet van terug te zien in de wetgeving. Verder moeten ze daar de mensen helpen die elke dag aan honger sterven en geen huizen hebben i.p.v het bouwen van nachtclubs en wijngaarden. :)
Ben ik niet met je eens. Het aantal moskeeën per capita is volgens mij nergens zo hoog. Wat zou er terug moeten komen in de wetgeving? En tja - het bouwen van toeristische voorzieningen zorgt nu eenmaal voor geld. Geld dat weer in de bestrijding van armoede gestoken kan worden.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142367667
quote:

[..]

Nee, draag abaya.

[..]

Hmm, ja, dan kun je heel de islamitische wereld wel afschrijven.
pi_142367737
quote:

[..]

Dankjewel
Selectief citeren ;(
pi_142367742
quote:
9s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:17 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Hmm, ja, dan kun je heel de islamitische wereld wel afschrijven.
Ik voel me echt ongemakkelijk als ik in Marokko loop. Het aantal gehandicapten en kinderen die er op straat leven is shockerend. En niemand boeit het wat. De koning zijn fat ass moet in beweging komen. Bah
pi_142367756
Hallo ik heb een camera gekocht. Kan ik foto's maken van al het lekkere eten strakjes oelala.
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_142367761
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:14 schreef AbdulMalik het volgende:
Je bent relatief leuk ja :D
Smooth-moslim-boi deze
pi_142367770
quote:
7s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:16 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens. Het aantal moskeeën per capita is volgens mij nergens zo hoog. Wat zou er terug moeten komen in de wetgeving? En tja - het bouwen van toeristische voorzieningen zorgt nu eenmaal voor geld. [b][b]Geld dat weer in de bestrijding van armoede gestoken kan worden.[/b][/b]
Gebeurde dat maar dan zag je mij niet zeuren
pi_142367785
ISIS moet gewoon alle islamitische landen overnemen.
pi_142367797
quote:
14s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:10 schreef Weissman het volgende:

[..]

Begin maar over eten dan. Dat is het enige waar over we hier kunnen praten zonder ruzie te maken :')
zelfs daar worden mensen boos over hoor pff wat zeg jij
LEAVE KB ALONE.
pi_142367803
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hallo ik heb een camera gekocht. Kan ik foto's maken van al het lekkere eten strakjes oelala.
Ik las: Hallo ik heb cocaïne gekocht. :@
pi_142367841
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:19 schreef hafez1234 het volgende:
Nigga wat zeg jij. HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Welke ''jood'' zou dat zeggen
pi_142367844
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:19 schreef Crip het volgende:

[..]

Gebeurde dat maar dan zag je mij niet zeuren
Dat is corruptie - niet het gebrek aan religie. Kenmerkend voor ontwikkelingslanden waar ook ter wereld.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142367846
quote:
Vertel, wat is je gedachte hierachter?

quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
zelfs daar worden mensen boos over hoor pff wat zeg jij
Dat vind ik ergens ook wel knap :')
pi_142367861
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:20 schreef Crip het volgende:

[..]

Ik las: Hallo ik heb cocaïne gekocht. :@
Nee dat koop ik niet tijdens de maand Ramadan. Waz met jou.
en daarbij is cocaïne een grote emo.gif waard. :')
LEAVE KB ALONE.
pi_142367922
quote:
2s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:21 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat is corruptie - niet het gebrek aan religie. Kenmerkend voor ontwikkelingslanden waar ook ter wereld.
Als ze geloof wat meer zouden praktiseren daar zou het al een stuk vooruit gaan. Als ze de zuivere islaam praktiseren tenminste
pi_142367925
quote:
Ze claimen dat toch al gedaan te hebben ? Hun uitgeroepen kalifaat is vrij groot ;)
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
pi_142367936
quote:
8s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Nee dat koop ik niet tijdens de maand Ramadan. Waz met jou.
en daarbij is cocaïne een grote emo.gif waard. :')
:D
pi_142367956
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:18 schreef Crip het volgende:

[..]

Ik voel me echt ongemakkelijk als ik in Marokko loop. Het aantal gehandicapten en kinderen die er op straat leven is shockerend. En niemand boeit het wat. De koning zijn fat ass moet in beweging komen. Bah
Mijn bloedspiegel stijgt ook wanneer ik Turkije ga analyseren met dat oog. Teveel dingen om op te noemen. En dan is Turkije nog zogenaamd het meest ontwikkelde moslimland.
pi_142367988
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:23 schreef Crip het volgende:

[..]

Als ze geloof wat meer zouden praktiseren daar zou het al een stuk vooruit gaan. Als ze de zuivere islaam praktiseren tenminste
Ja want de islam lost al je problemen op :')
pi_142368013
quote:
10s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:25 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ja, want kijk naar jou. Jij bent een grote mess.
pi_142368031
Wie gaat er nog op vakantie ?
pi_142368036
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:25 schreef Crip het volgende:

[..]

Ja, want kijk naar jou. Jij bent een grote mess.
Erg gewaagd van je omdat over iemand te zeggen die je nog nooit hebt ontmoet of gezien.
pi_142368069
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:26 schreef Weissman het volgende:

[..]

Erg gewaagd van je omdat over iemand te zeggen die je nog nooit hebt ontmoet of gezien.
Hoe kun je dan zeggen dat de Islam geen problemen kan oplossen als je het niet voor die situatie's in de praktijk heb gezien? Is ook erg gewaagd zoals merendeel van je uitspraken Wies. ;)
pi_142368106
quote:
10s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:25 schreef Weissman het volgende:

[..]

Nouja, de Islam bevat idd voorzieningen voor armoedebestrijding dmv de zakat. Het is alleen enigszins omstreden of deze manier van armoedebestrijding werkt of de problemen juist erger maakt.
pi_142368117
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:27 schreef Crip het volgende:

[..]

Hoe kun je dan zeggen dat de Islam geen problemen kan oplossen als je het niet voor die situatie's in de praktijk heb gezien? Is ook erg gewaagd zoals merendeel van je uitspraken Wies. ;)
Hoe kan je er van uitgaan dat de Islam naleven het land voor uit zal brengen?

Waar baseer je zoiets op?
pi_142368124
Ik ga binnenkort naar Turkije, ik hoop dat het weer lekker zal zijn.
pi_142368132
Bijna alle moslimlanden zijn slaafjes van de VS dus ook indirect slaafjes van Israël.
pi_142368142
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:29 schreef hafez1234 het volgende:
Bijna alle moslimlanden zijn slaafjes van de VS dus ook indirect slaafjes van Israël.
Waar baseer je dat op?
pi_142368156
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:29 schreef hafez1234 het volgende:
En als je coca cola achterstevoren leest krijg je een magische spreuk die de tectonische platen laat verschuiven
pi_142368178
De Islam is helaas tot een religie van rituelen en vormen gemaakt, zoals het christendom. Iemand die het gebed uitvoert en een baard laat staan wordt automatisch als vroom/een goede moslim gezien. Het gebed en het vasten zijn geen doel, maar middelen om tot een hoger doel te komen, namelijk taqwa.

quote:
2:183 O you who have believed, decreed upon you is fasting as it was decreed upon those before you that you may become righteous.
Iemand die taqwa heeft, is niet vatbaar voor corruptie...

:'( O+
pi_142368219
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:29 schreef Weissman het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op?
Al die koningen en dictators van moslimlanden zijn slaafjes van de VS dat is gewoon een feit. Als ze iets doen wat de VS niet leuk vindt, worden ze gepakt. Zoals Saddam, Gaddafi. Er zijn uitzonderingen zoals Iran en Syrië.
pi_142368225
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:31 schreef TheMagnificent het volgende:
De Islam is helaas tot een religie van rituelen en vormen gemaakt, zoals het christendom. Iemand die het gebed uitvoert en een baard laat staan wordt automatisch als vroom/een goede moslim gezien. Het gebed en het vasten zijn geen doel, maar middelen om tot een hoger doel te komen, namelijk taqwa.

[..]

Alleen een baard is al genoeg hoor :') _O-

Ja, ik spreek uit ervaring :{
pi_142368235
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:31 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Lekker optimistisch zo in de ramadan
pi_142368294
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:33 schreef AbdulMalik het volgende:

[..]

Lekker optimistisch zo in de ramadan
Ramadan is bij uitstek de maand om onszelf een spiegel voor te houden en te werken aan onze fouten en gebreken.
pi_142368305
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:29 schreef Weissman het volgende:

[..]

Hoe kan je er van uitgaan dat de Islam naleven het land voor uit zal brengen?

Waar baseer je zoiets op?
Er is geen twijfel over mogelijk als mensen de Islam GOED naleven dat het een voordeel voor het land zou zijn. Er zijn veel verzen in de quran die benadrukken om de armen de helpen en om je buren te liefhebben en met respect te behandelen ongeacht ras of geloof.
Maar vaak is dat een probleem bij men en moeilijk om na te leven. Dus dan heb je snel de kans dat het mis gaat. :)
pi_142368426
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:36 schreef Crip het volgende:

[..]

Er is geen twijfel over mogelijk als mensen de Islam GOED naleven dat het een voordeel voor het land zou zijn. Er zijn veel verzen in de quran die benadrukken om de armen de helpen en om je buren te liefhebben en met respect te behandelen ongeacht ras of geloof.
Zoals ik al aangaf bestaat er enige twijfel of de zakat in de praktijk werkelijk een goede manier is om aan armoedebestrijding te doen. Dus die twijfel is niet alleen mogelijk, die is er - en nog redelijk goed onderbouwd ook.
pi_142368469
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:36 schreef Crip het volgende:

[..]

Maar vaak is dat een probleem bij men en moeilijk om na te leven. Dus dan heb je snel de kans dat het mis gaat. :)
Een land gaat niet alleen voor uit door de armen te helpen en je buren met respect te behandelen.

En je zegt het zelf al, de Islam is te moeilijk om na te leven. Dus een natie die de Islam heel goed naleeft is alleen maar utopie.
pi_142368477
Zijn de Nederlanders ook een beetje moslim omdat ze indirect zakat (uitkering) geven aan de armen (moslim allochtonen)?
pi_142368520
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:42 schreef hafez1234 het volgende:
Zijn de Nederlanders ook een beetje moslims omdat ze indirect zakat (uitkering) geven aan de armen (moslim allochtonen)?
Een beetje ja. Maar de Islam vereist meer zuilen he ;)
Daarnaast vraagt NL een tegenprestatie voor de uitkering. Dat maakt het al wat minder "geven" en meer "lenen".
  woensdag 16 juli 2014 @ 17:44:11 #117
179075 hugecooll
pi_142368533
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:43 schreef Aanstootgevend het volgende:

[..]

Een beetje ja. Maar de Islam vereist meer zuilen he ;)
Daarnaast vraagt NL een tegenprestatie voor de uitkering. Dat maakt het al wat minder "geven" en meer "lenen".
Lenen :')
pi_142368544
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:42 schreef Weissman het volgende:

[..]

Een land gaat niet alleen voor uit door de armen te helpen en je buren met respect te behandelen.

En je zegt het zelf al, de Islam is te moeilijk om na te leven. Dus een natie die de Islam heel goed naleeft is alleen maar utopie.
Ik gaf een voorbeeld van de zoveel.
Dat de Islam moeilijk na te leven is is subjectief
  woensdag 16 juli 2014 @ 17:49:06 #119
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_142368664
quote:

[..]

Het is ook moeilijk ja, wordt op den duur steeds makkelijker. Maar simpele zielen haken natuurlijk af als het moeilijk wordt..
pi_142368695
Vraagje. Ben je nog moslim als je seks gehad hebt voor het huwelijk? Zo ja. Wat zijn de gevolgen?
pi_142368718
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:50 schreef hafez1234 het volgende:
Vraagje. Ben je nog moslim als je seks gehad hebt voor het huwelijk? Zo ja. Wat zijn de gevolgen?
Je moet zeven rondjes om de moskee rennen dan pas ben je weer moslim
pi_142368725
quote:
7s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:49 schreef Che_ het volgende:

[..]

Het is ook moeilijk ja, wordt op den duur steeds makkelijker. Maar simpele zielen haken natuurlijk af als het moeilijk wordt..
Is oordelen over andere mensen ook een kenmerk van ''een simpele ziel'' zijn?
pi_142368767
Wat is dit voor een topic? Alleen maar trolls
  woensdag 16 juli 2014 @ 17:52:58 #124
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_142368769
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:51 schreef Weissman het volgende:

[..]

Is oordelen over andere mensen ook een kenmerk van ''een simpele ziel'' zijn?
Schijnheilig zijn wel imo :)

Iedereen oordeelt (on)bewust. Jij ook. Met name over gelovigen.
pi_142368770
Che, ben jij sunni/shia/??

( gewoon benieuwd )
  woensdag 16 juli 2014 @ 17:54:36 #126
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_142368821
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:52 schreef AbdulMalik het volgende:
Wat is dit voor een topic? Alleen maar trolls
Weissman en hafez hebben frustraties, maar uiteindelijk trollen ze zichzelf :P
pi_142368830
quote:

[..]

De Islam is helemaal niet moeilijk na te leven. De eerste (belangrijkste) stap is tawheed en daarna volgt de rest vanzelf. Het is door de eeuwen heen wel moeilijker gemaakt dan het in werkelijkheid is door op rituelen en vormen te focussen, zoals ik al zei, en de waarden uit het oog te verliezen. Dan krijg je dus moslims die niet nadenken, die het gebed uitvoeren, maar ondertussen gemeenschapsgeld in eigen zak steken.

Terwijl de Koran helemaal niet moeilijk te bevatten is, zoals sommigen beweren om de moslims te weerhouden er zelf in te gaan lezen en in plaats daarvan een voorgekauwde Islam voorschotelen. De Koran doet ongelooflijk vaak een beroep op het verstand van mensen.
pi_142368831
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:52 schreef Che_ het volgende:

[..]

Schijnheilig zijn wel imo :)

Iedereen oordeelt (on)bewust. Jij ook. Met name over gelovigen.
Het gaat helemaal niet over mij :')
  woensdag 16 juli 2014 @ 17:56:43 #129
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_142368883
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:53 schreef Crip het volgende:
Che, ben jij sunni/shia/??

( gewoon benieuwd )
Sunni. Ik hou niet echt van die termen, omdat er in mijn ogen maar 1 Islam hoort te zijn.
pi_142368912
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:56 schreef Che_ het volgende:

[..]

Sunni. Ik hou niet echt van die termen, omdat er in mijn ogen maar 1 Islam hoort te zijn.
Precies. maja, bijna iedereen identificeert zich ergens bij.
pi_142368929
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:56 schreef Che_ het volgende:

[..]

Precies.
  woensdag 16 juli 2014 @ 18:00:08 #132
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_142368977
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:57 schreef Crip het volgende:

[..]

Precies. maja, bijna iedereen identificeert zich ergens bij.
Het is niet anders, helaas.

Uiteindelijk doen we het voor hetzelfde doel insha'allah.
pi_142369064
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:00 schreef Che_ het volgende:

[..]

Het is niet anders, helaas.

Uiteindelijk doen we het voor hetzelfde doel insha'allah.
In sha Allaah. Moge Allah ons leiden. =)
pi_142369075
''En houd stevig vast aan het touw van Allah, en raak niet verdeeld.'' (zie vertaling v.d. betekenissen v.d. Koran, soerah Ali Imran: 103)
pi_142369121
quote:
10s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:03 schreef Che_ het volgende:

[..]

A woeshoem
Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
pi_142369225
Waarom moet Wies het altijd hebben over zijn open relatie. Dude
  woensdag 16 juli 2014 @ 18:08:13 #137
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142369233
Voortaan beter lezen kano!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 16 juli 2014 @ 18:08:51 #138
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142369255
Niet zo dramatisch allemaal
pi_142369269
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:08 schreef kanovinnie het volgende:
Niet zo dramatisch allemaal
Als je familie in zo'n land woont denk je er anders over.
LEAVE KB ALONE.
pi_142369279
OH MY GOOOOSH OPEN RELATIE!!??

ASTAGHFIRULLAH.
pi_142369283
quote:
14s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Als je familie in zo'n land woont denk je er anders over.
Ga ze helpen ^O^
pi_142369293
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:08 schreef Crip het volgende:
Hij probeert zijn vrouw te delen met ons. Good guy Weiss
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_142369297
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:09 schreef hafez1234 het volgende:

[..]

Ga ze helpen ^O^
Kanker gewoon een end op.
LEAVE KB ALONE.
pi_142369313
Estagfirullah. |:(
LEAVE KB ALONE.
pi_142369318
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:09 schreef hafez1234 het volgende:

[..]

Ga ze helpen ^O^
Waarom ga jij niet lekker in Tel Aviv zitten?

Schijnt lekker weer te zijn, alleen af en toe regent het...
pi_142369322
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:08 schreef Crip het volgende:
Omdat dat het enige is waar op ik wordt aangevallen door de mensen hier :')
pi_142369330
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:10 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Hij probeert zijn vrouw te delen met ons. Good guy Weiss
Zo lief!
quote:
7s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Niet mee schelden aub
pi_142369342
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:11 schreef Weissman het volgende:

[..]

Al had je een relatie met Aziz. idgaf
pi_142369350
quote:

[..]

Niet met kanker schelden aub. Mijn oom is van de trap afgekankerd.
pi_142369367
quote:
10s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:12 schreef Weissman het volgende:

[..]

Niet met kanker schelden aub. Mijn oom is van de trap afgekankerd.
Die grap is even uitgemolken als een koe dr uiers.
  woensdag 16 juli 2014 @ 18:13:42 #151
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_142369394
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:11 schreef Weissman het volgende:

[..]

Je bent precies een klein kind als je komt met uitspraken als: "de rest is net zo extreem".

Bijna iedereen hier heeft zich nadrukkelijk uitgesproken tegen groeperingen als ISIS.

Verder geloof ik niks van zo'n dm, je wil gewoon weer je eigen shit erbij betrekken.

"o kijk mij, iedereen is tegen mij. Ik ben weissman de verlichte allochtoon. Iedereen is tegen mij :'("
pi_142369413
Oh God the irony :')
pi_142369415
Doe ik ook een soort van ramadan als ik niet eet wanneer het donker is en alleen overdag eet tussen 08:00 en 18:00?
pi_142369443
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:14 schreef hafez1234 het volgende:
Doe ik ook een soort van ramadan als ik niet eet wanneer het donker is en alleen overdag eet tussen 08:00 en 18:00?
Gast flikker eens op man, zelfs ik ben je zat.
pi_142369449
quote:
Keigrappig deze jewboi. _O-
pi_142369454
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:54 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

De Islam is helemaal niet moeilijk na te leven. De eerste (belangrijkste) stap is tawheed en daarna volgt de rest vanzelf. Het is door de eeuwen heen wel moeilijker gemaakt dan het in werkelijkheid is door op rituelen en vormen te focussen, zoals ik al zei, en de waarden uit het oog te verliezen. Dan krijg je dus moslims die niet nadenken, die het gebed uitvoeren, maar ondertussen gemeenschapsgeld in eigen zak steken.

Terwijl de Koran helemaal niet moeilijk te bevatten is, zoals sommigen beweren om de moslims te weerhouden er zelf in te gaan lezen en in plaats daarvan een voorgekauwde Islam voorschotelen. De Koran doet ongelooflijk vaak een beroep op het verstand van mensen.
Precies, het is uitermate makkelijk. En ook prima te implementeren in de moderne samenleving.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142369455
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:11 schreef Crip het volgende:

[..]

Zo lief!

[..]

Niet mee schelden aub
is gwn werkwoord man waz met jou
LEAVE KB ALONE.
pi_142369476
Zoveel jodengrapjes die ik wil maken...maar ja.
pi_142369479
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

is gwn werkwoord man waz met jou
drm vnik nie leuk
pi_142369513
quote:
Alleen als je neus groeit met zonsondergang.
pi_142369589
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:16 schreef Peunage het volgende:
Zoveel jodengrapjes die ik wil maken...maar ja.
Je bent zelf een grapje.
LEAVE KB ALONE.
pi_142369592
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:15 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Precies, het is uitermate makkelijk. En ook prima te implementeren in de moderne samenleving.
Interessant weetje! Nergens in de Koran komt het woord aql (intellect) voor als zelfstandig naamwoord, maar alleen in de werkwoordsvorm, zoals aqalu, ta'qilun, na'qilu, ya'qiluha en ya'qilun, omdat een intellect/verstand dat niet gebruikt wordt er volgens de Koran niet is. Moslims zeggen wel eens dat je bij sommige zaken niet je intellect moet gebruiken, maar gewoon moet volgen, omdat het tot ongeloof kan leiden, terwijl de Koran zegt (over de duivel)...

quote:
36:62 He has led great numbers of you astray. Did you not use your reason?
Interessant artikel om eens door te lezen:

http://www.salaam.co.uk/knowledge/skocabasaql.pdf
pi_142369645
quote:
11s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:21 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Interessant! Nergens in de Koran komt het woord aql (intellect) voor als zelfstandig naamwoord, maar alleen in de werkwoordsvorm, zoals aqalu, ta'qilun, na'qilu, ya'qiluha en ya'qilun, omdat een intellect/verstand dat niet gebruikt wordt er volgens de Koran er niet is. Moslims zeggen wel eens dat je bij sommige zaken niet je intellect moet gebruiken, maar gewoon moet volgen, omdat het tot ongeloof kan leiden, terwijl de Koran zegt (over de duivel)...

[..]

Interessant artikel om eens door te lezen:

http://www.salaam.co.uk/knowledge/skocabasaql.pdf
Dit verklaart veel _O- _O-
  woensdag 16 juli 2014 @ 18:23:42 #165
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_142369663
quote:
Ja, deze zijn lekker

Maar met gewone kaas of cheddar
pi_142369680
quote:
11s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:21 schreef TheMagnificent het volgende:
Moslims zeggen wel eens dat je bij sommige zaken niet je intellect moet gebruiken, maar gewoon moet volgen, omdat het tot ongeloof kan leiden
Dus eigenlijk word er geadviseerd om vooral zelf niet na te denken?
pi_142369696
quote:
9s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Je bent zelf een grapje.
Nee ik ben joodserieus!

:{

Nou ik ga wel weg :{
pi_142369743
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:24 schreef Weissman het volgende:

[..]

Niet door de Koran maar door sommige mensen.
pi_142369752
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:24 schreef Peunage het volgende:

[..]

Nee ik ben joodserieus!

:{

Nou ik ga wel weg :{
:')_

Sukkel. Hahah. Doeeei.
LEAVE KB ALONE.
  woensdag 16 juli 2014 @ 18:29:10 #170
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142369800
quote:

[..]

doe normaal joh.
pi_142369815
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:29 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

doe normaal joh.
Sorry kan ik niet altijd.
LEAVE KB ALONE.
pi_142369818
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:29 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

doe normaal joh.
Jij bent koeffour wat doe je in deze topic?

scheer je weg voordat je gestenigd word
pi_142369860
Mag je als moslim foto's in je huis aan je muur ophangen?
pi_142369872
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:31 schreef hafez1234 het volgende:
alleen als het joden zijn op de foto
pi_142369885
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:29 schreef Weissman het volgende:

[..]

Jij bent koeffour wat doe je in deze topic?

scheer je weg voordat je gestenigd word
Wat is een Koeffour?
pi_142369888
quote:

[..]

Het equivalent van 'volg je hart' in het Westen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142369891
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:31 schreef Crip het volgende:

[..]

Ik las dat het niet mag.
pi_142369906
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:32 schreef hafez1234 het volgende:

[..]

Ik las dat het niet mag.
Ik zeg toch, alleen als het joden zijn op de foto
pi_142369911
quote:

[..]

In de Koran juist wel, zeg ik net. Maar niet door predikers van de Islam die tot traditie is verworden.
pi_142369921
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:31 schreef hafez1234 het volgende:
Nee, want dan ga je dood. Tenzij je de foto's eerst likt en een patatje eet voordat je ze ophangt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142369929
Reageer gewoon niet op hemmmmm. Arghhh.
LEAVE KB ALONE.
pi_142369950
Patat van halal-aardappelen!
pi_142369952
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:32 schreef Crip het volgende:
Wat is een Koeffour?
ha3wa7billah

quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:32 schreef Mutant01 het volgende:
Het equivalent van 'volg je hart' in het Westen.
Er is nogal een verschil tussen het afraden van je verstand gebruiken en ''je hart volgen'' :')
pi_142369968
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Reageer gewoon niet op hemmmmm. Arghhh.
Waarheid!
pi_142369971
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:33 schreef Peunage het volgende:
Patat van halal-aardappelen!
Meisje vroeg eens aan mij of ik halal water dronk
pi_142369974
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:34 schreef Weissman het volgende:

[..]

ha3wa7billah

[..]

Er is nogal een verschil tussen het afraden van je verstand gebruiken en ''je hart volgen'' :')
Hoe kom je erbij dat er afgeraden wordt je verstand te gebruiken? :') :') :') :')
Allah Al Watan Al Malik
pi_142369992
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:34 schreef Crip het volgende:

[..]

Meisje vroeg eens aan mij of ik halal water dronk
Lol. Misschien dacht ze aan wijwater.
pi_142369995
quote:
10s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:34 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat er afgeraden wordt je verstand te gebruiken?
Lees je uberhaupt wat er gepost word? :')
pi_142370018
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:35 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ja en ik lees dat in de Koran juist aangeraden wordt je verstand te gebruiken.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142370021
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:35 schreef Weissman het volgende:

[..]

Nee je roze nick is irriteert
  woensdag 16 juli 2014 @ 18:36:23 #191
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_142370025
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:31 schreef Crip het volgende:

[..]

In dat geval hoeft het niet eens een foto te zijn, je mag ze gewoon ophangen
pi_142370031
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:35 schreef Peunage het volgende:

[..]

Lol. Misschien dacht ze aan wijwater.
Zamzam.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142370054
quote:
10s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:36 schreef Che_ het volgende:

[..]

a777777777777777777777777777777777777 harde shit _O-
pi_142370066
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:36 schreef Crip het volgende:

[..]

Nee je roze nick is irriteert
Rustig. Langzaam typen. Je klinkt alsof je de intelligentie hebt van een baksteen.
pi_142370085
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:37 schreef Weissman het volgende:

[..]

Rustig. Langzaam typen. Je klinkt alsof je de intelligentie hebt van een baksteen.
ish gewon natur
pi_142370088
quote:

[..]

_O-
pi_142370097
quote:

[..]

oh no, you didn't..
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_142370119
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:32 schreef Crip het volgende:

[..]

Wat is een Koeffour?
Een kapper. Hij wilt dat mensen niet aan zijn haar zitten. Zijn roze naampje spreekt ook boekdelen van zijn multiseksuele geaardheid
pi_142370167
Terwijl jullie grapjes over Joden maken, worden jullie moslimbroeders gebombardeerd door Joden in Gaza. Vraag me af wie het laatst lacht.
pi_142370173
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:39 schreef AbdulMalik het volgende:

[..]

Een kapper. Hij wilt dat mensen niet aan zijn haar zitten. Zijn roze naampje spreekt ook boekdelen van zijn multiseksuele geaardheid
Hhhhhhhhhhhhhhhhh wallah dacht precies het zelfde.
pi_142370184
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:40 schreef hafez1234 het volgende:
Terwijl jullie grapjes over Joden maken, worden jullie moslimbroeders gebombardeerd door Joden in Gaza. Vraag me af wie het laatst lacht.
Kijk uit dat je niet stikt in je neus tijdens het lachen. :')
pi_142370210
quote:
Het blondje.
pi_142370212
quote:
Al die moslims die twee achterlijke partijen elkaar de hersens zien inslaan.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142370254
quote:
Vraag me af hoe rot en kleinzerig je leven moet zijn om je dag op deze manier te verspillen.
  woensdag 16 juli 2014 @ 18:43:33 #205
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_142370266
quote:
Als laatst? Ik denk de mensen die in Jannah komen. Allahu 3alam
pi_142370294
Mijn broeders en zuster is Palestina zullen zegevieren. <3 Is het niet in deze dunya dan is het in akhirah.
pi_142370318
Hmmmmm ja jullie hebben zeker honger, al dat gehap op die tjap
LEAVE KB ALONE.
  woensdag 16 juli 2014 @ 18:46:15 #208
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_142370362
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
We tjappen trolls. De trolls happen juist in deze
pi_142370365
weyaw hebben jullie dees al gehoord

pi_142370375
quote:
10s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:46 schreef Che_ het volgende:

[..]

ja blabla zonde van dat getyp
LEAVE KB ALONE.
pi_142370390
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
tjap choi?
pi_142370436
broodje bakpao
pi_142370459
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:48 schreef TheMagnificent het volgende:
broodje bakpao
warm vleesch.
pi_142370470
quote:
10s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:46 schreef Che_ het volgende:

[..]

:')
  woensdag 16 juli 2014 @ 18:49:16 #215
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_142370475
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

ja blabla zonde van dat getyp
Nee, ik train mijn APM skills.

Aanslagen per minuut ):O
pi_142370479
Ik zag je edit TM. schandalig. Werkelijk.
pi_142370499
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
hhhhhhhhhh
pi_142370508
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

warm vleesch.
vleeschknoepert
pi_142370517
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Welke edit?
pi_142370519
Ik heb zin in hachee
  woensdag 16 juli 2014 @ 18:50:39 #221
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_142370527
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:49 schreef Weissman het volgende:

[..]

Zie je
  woensdag 16 juli 2014 @ 18:51:16 #222
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_142370551
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:50 schreef Crip het volgende:
Ik heb zin in hachee
Gezondheid
pi_142370554
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:50 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Welke edit?
Ahaaa-winkywink-
pi_142370626
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:49 schreef Che_ het volgende:

[..]

Nee, ik train mijn APM skills.

Aanslagen per minuut ):O
LEAVE KB ALONE.
pi_142370636
He, ik zie de TT nu pas. Wat is er gebeutd met stimo?
LEAVE KB ALONE.
pi_142370644
quote:
2s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:50 schreef Che_ het volgende:

[..]

Zie je
  woensdag 16 juli 2014 @ 18:54:20 #227
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_142370668
quote:
10s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Toetsaanslagen.

Wshh wats met jou altijd zo extreem en radicaal?
pi_142370675
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Ahaaa-winkywink-
pi_142370704
quote:
15s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:54 schreef Che_ het volgende:

[..]

Toetsaanslagen.

watttt zo had ik het niet eens opgevat, nu dubbel zo leukkkk

Nee.
LEAVE KB ALONE.
pi_142370717
quote:
15s.gif Op woensdag 16 juli 2014 18:54 schreef Che_ het volgende:

[..]

Toetsaanslagen.

Je kunt wel merken dat ze naar Iran gaat. Helemaal in die sferen al...
pi_142370753
pi_142370850
Lekker deze stilte. :D
pi_142370898
Crip :') serious.
pi_142370921
pi_142370940
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Crip :') serious.
:@:@:@:@ :D
pi_142370984
Heb zin in een hamburger soooo bad
pi_142371021
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:02 schreef Bortecinem het volgende:
Ben je op werk?
  woensdag 16 juli 2014 @ 19:04:58 #238
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_142371075
quote:
Pffff...
pi_142371082
Nee, ziek.

Morgen ga ik weer aan t werk.
pi_142371115
quote:
15s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:04 schreef Che_ het volgende:

[..]

Pffff...
Jij kunt het nog maken tenminste, als ik dat hier doe gaan ze klagen dat het stinkt. ;(
  woensdag 16 juli 2014 @ 19:08:02 #241
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_142371193
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:05 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Jij kunt het nog maken tenminste, als ik dat hier doe gaan ze klagen dat het stinkt. ;(
Kan jij überhaupt iets maken waar ze niet over klagen _O-
pi_142371229
quote:
10s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:08 schreef Che_ het volgende:

[..]

Kan jij überhaupt iets maken waar ze niet over klagen _O-
Nee. ;(

Ze vinden basmati rijst al stinken.
pi_142371284
Maar iets waar ze helemaaal gek van worden is instant noodles. :D

Als ik ze wil kwellen moet ik dat eten haha.
pi_142371290
quote:
Krijg de pest. Ik nu ook. :6
pi_142371294
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:08 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Nee. ;(

wtf is er met hun :@ #durftetwijfelen
LEAVE KB ALONE.
pi_142371318
Ik ga zo naar de jumbo. Noem eens lekkere dingen op die ik kan halen
pi_142371342
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:11 schreef Crip het volgende:
kinderrrrrrrbueno omg nog steeds niet gehaald :'(
LEAVE KB ALONE.
pi_142371382
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:08 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Nee. ;(

Ze vinden denk ik dat het tijd is dat je uit huis gaat.
pi_142371406
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Ja de keuken is in de woonkamer en hij is maar half afgesloten. Maar verder hebben ze sowieso snel een hekel aan vreemde voedsel geuren. ;(

Mijn vader heeft zelfs een hekel aan Turkse gerechten waar knoflook in zit. :'(
pi_142371408
quote:
Spek.
  woensdag 16 juli 2014 @ 19:13:47 #251
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_142371423
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

woensdag 16 juli 2014 @ 19:14:06 #252
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_142371441
quote:
IJs
pi_142371445
quote:
9s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:12 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ze vinden denk ik dat het tijd is dat je uit huis gaat.
Ja dat wil ik ook, maar zij weer niet. ;(
pi_142371472
quote:
Gü cheesecake. :9
pi_142371473
quote:
Sinasappelsap
Chuppa chup
Ben en cherry
Ik
Kokoskoekjes
Jopichips
pi_142371477
quote:
Denk dat je ons daar niet bij nodig zal hebben. Boodschappen doen tijdens vasten is echt gevaarlijk...
pi_142371486
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:14 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ja dat wil ik ook, maar zij weer niet. ;(
Kom je met mij in Amsterdam wonen?
pi_142371494
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:13 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ja de keuken is in de woonkamer en hij is maar half afgesloten. Maar verder hebben ze sowieso snel een hekel aan vreemde voedsel geuren. ;(

Mijn vader heeft zelfs een hekel aan Turkse gerechten waar knoflook in zit. :'(
Mijn vader is ook zo'n zeurpiet. :')

:r moordneigingen soms. Estagfirullah.
LEAVE KB ALONE.
pi_142371517
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Amsterdam is zo verrrr. ;(
pi_142371523
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

wrm vraag je dat nooit aan mij?

Ik woon zo goed als in A'dam alles. ;(
LEAVE KB ALONE.
pi_142371569
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:16 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Amsterdam is zo verrrr. ;(
Dat is de bedoeling.
pi_142371582
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

wrm vraag je dat nooit aan mij?

Ik woon zo goed als in A'dam alles. ;(
september 2015 :9 :*
  woensdag 16 juli 2014 @ 19:18:09 #263
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_142371597
Volgens mij houden jullie verwende nesten het niet langer dan een week vol #durfalleentewonen
pi_142371600
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

september 2016 :9 :*
0k
Kom je op bezoek?
LEAVE KB ALONE.
pi_142371608
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Mijn vader is ook zo'n zeurpiet. :')

:r moordneigingen soms. Estagfirullah.
Haha mijn vader is echt een whole knew level. Zelfs sucuk en dat soort dingen eet hij niet. Mijn oom - zijn broertje- daarentegen is iemand die sucuk mee naar werk neemt en het in de magnetron in de kantine klaarmaakt. Hahaha. :D
pi_142371639
quote:
10s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:18 schreef Che_ het volgende:
Volgens mij houden jullie verwende nesten het niet langer dan een week vol #durfalleentewonen
jatog
  woensdag 16 juli 2014 @ 19:19:04 #267
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_142371645
Knew :D!
pi_142371655
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

0k
Kom je op bezoek?
wonen
pi_142371658
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:18 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Haha mijn vader is echt een whole knew level. Zelfs sucuk en dat soort dingen eet hij niet. Mijn oom - zijn broertje- daarentegen is iemand die sucuk mee naar werk neemt en het in de magnetron in de kantine klaarmaakt. Hahaha. :D
mijn vader is precies zo als de jouwe :') zo gevoelig voor geuren en smaken :'(

Je oom is ook weer geval apart :D
quote:
10s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:18 schreef Che_ het volgende:
daarom samenwonen met jfm
LEAVE KB ALONE.
pi_142371666
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

kinderrrrrrrbueno omg nog steeds niet gehaald :'(
Goeieeeee
quote:
2s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:14 schreef Che_ het volgende:

[..]

IJs
Wat voor ijs?
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:15 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Gü cheesecake. :9
Ew die smaakt niet eens 's naar cheesecake. Ik heb die choco gehad. :/ Grootste fout in me leven was echt teleurgesteld
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:15 schreef AbdulMalik het volgende:

[..]

Sinasappelsap
Chuppa chup
Ben en cherry
Ik
Kokoskoekjes
Jopichips
Ha! Jij.. gek
quote:
10s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:15 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Denk dat je ons daar niet bij nodig zal hebben. Boodschappen doen tijdens vasten is echt gevaarlijk...
Daarom heb ik jullie juist nodig, vastende weten wat er te halen valt :P
pi_142371679
Ze laten het mij mijn dingen wel maken enzo maar ik zie gewoon aan ze dat ze sterven van binnen wanneer ik sta te koken. :')

Daarom heb ik er ook nooit zin in.
  woensdag 16 juli 2014 @ 19:20:00 #272
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_142371686
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

jatog
Jou geef ik de minste overlevingskansen
pi_142371696
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:18 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Waz met jou vader... wie vind sucuk nou niet lekker
uroaiejfozsjfoslji
  woensdag 16 juli 2014 @ 19:20:25 #274
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_142371707
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

daarom samenwonen met jfm
Ik zoek nog een afwasser ja
pi_142371713
quote:
10s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:20 schreef Che_ het volgende:

[..]

Jou geef ik de minste overlevingskansen
Ik zal in ieder geval afvallen :')
Nee komt wel goed met mij.
  woensdag 16 juli 2014 @ 19:21:17 #276
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_142371732
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:19 schreef Crip het volgende:

[..]

Goeieeeee

[..]

Wat voor ijs?

[..]

Ew die smaakt niet eens 's naar cheesecake. Ik heb die choco gehad. :/ Grootste fout in me leven was echt teleurgesteld

[..]

Ha! Jij.. gek

[..]

Daarom heb ik jullie juist nodig, vastende weten wat er te halen valt :P
Ben n Jerry's Chocolate Fudge Brownie
pi_142371733
Ik wil al minimaal drie weken kinderbueno. Tijd geleden bij de broodzaak broodje gehaald en toen smeerde ze me ook twee Buenos aan. Ik zo goed als ik ben gaf ze weg aan mn vriendje en vriendinnetje :'( :'( :'( #tegoedvoordezewereld
LEAVE KB ALONE.
pi_142371746
quote:
7s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:20 schreef Che_ het volgende:

[..]

Ik zoek nog een afwasser ja
ik had het over mezelf en jfm, skkl
LEAVE KB ALONE.
pi_142371760
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wil al minimaal drie weken kinderbueno. Tijd geleden bij de broodzaak broodje gehaald en toen smeerde ze me ook twee Buenos aan. Ik zo goed als ik ben gaf ze weg aan mn vriendje en vriendinnetje :'( :'( :'( #tegoedvoordezewereld
Ik was net bij tankstation. 2 Buenos 1.50.
Niet gekocht
  woensdag 16 juli 2014 @ 19:22:30 #280
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_142371769
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

ik had het over mezelf en jfm, skkl
Ja, beide. Ik maak veel borden en pannen vies tijdens het koken
pi_142371777
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Ik was net bij tankstation. 2 Buenos 1.50.
Niet gekocht
broodzaak ook voor die zaak
Waarom kocht je niet
Ik hunkerrrr ernaar omg ;(
quote:
2s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:22 schreef Che_ het volgende:

[..]

Ja, beide. Ik maak veel borden en pannen vies tijdens het koken
pf waarom zoveel viesmaken? Denk aan milieu dan
LEAVE KB ALONE.
pi_142371809
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

broodzaak ook voor die zaak
Waarom kocht je niet
Ik hunkerrrr ernaar omg ;(
Weet ik niet. Ik wil mezelf niet volproppen met troep denk ik. :@
pi_142371820
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Weet ik niet. Ik wil mezelf niet volproppen met troep denk ik. :@
:')___!!!!!
LEAVE KB ALONE.
pi_142371880
quote:
10s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

:')___!!!!!
Verantwoorde keuzes maken. Als wij samenwonen gaan we echt niet zulke dingen doen hoor. 1 zakje chips per week. Zo een uitdeelzakje.
pi_142371884
Zal ik maar weer gaan bestellen? Köfte ofzo.
pi_142371904
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Verantwoorde keuzes maken. Als wij samenwonen gaan we echt niet zulke dingen doen hoor. 1 zakje chips per week. Zo een uitdeelzakje.
Tata. :'(
pi_142371905
quote:

[..]

ja is goed ik ben ook niet zo'n snoeperd hoor, denk jij nou ;(
Maar chips is wel belangrijk voor me, liever 2x idw dan hoor
LEAVE KB ALONE.
pi_142371946
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:26 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Tata. :'(
+ 1 beker fris s' weekends
  woensdag 16 juli 2014 @ 19:27:44 #289
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_142371951
quote:

[..]

Elke dag snacken en nog steeds afvallen.

Why u jealous though?
pi_142371963
Iemand die een niet te sterk, neutraal maar lekker geurtje aan kan raden? En deo?
pi_142371978
quote:
10s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:27 schreef Che_ het volgende:

[..]

Why u jealous though?
jij bent een jongen
LEAVE KB ALONE.
pi_142371980
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

ja is goed ik ben ook niet zo'n snoeperd hoor, denk jij nou ;(
Maar chips is wel belangrijk voor me, liever 2x idw dan hoor
Oke maar dan compenseren door geen snoepjes te nemen.
pi_142371990
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:27 schreef TheMagnificent het volgende:
Iemand die een niet te sterk, neutraal maar lekker geurtje aan kan raden? En deo?
Die grijze Hugo Boss. :9
pi_142372004
quote:
10s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:27 schreef Che_ het volgende:

[..]

Why u jealous though?
snacktomaatjes zeker.
pi_142372018
quote:
acqua di gio.
pi_142372025
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Oke maar dan compenseren door geen snoepjes te nemen.
Ik snoep niehieet. Of koop crackers met zout smaakje, :@. Heb jij dat njet, die zoutdrang soms na lange dag school?
LEAVE KB ALONE.
  woensdag 16 juli 2014 @ 19:29:53 #297
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_142372039
quote:
Dior Homme
Dove Clean Comfort
  woensdag 16 juli 2014 @ 19:30:11 #298
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_142372048
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

jij bent een jongen
Yo soy un hombre!
pi_142372052
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Ik snoep niehieet. Of koop crackers met zout smaakje, :@. Heb jij dat njet, die zoutdrang soms na lange dag school?
Ik heb chronisch zouttekort vriendin.
  woensdag 16 juli 2014 @ 19:30:43 #300
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_142372075
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

snacktomaatjes zeker.
7,5/10. Goed uitgewerkt, sterke punch.
pi_142372076