Kijk uit dat je niet stikt in je neus tijdens het lachen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:40 schreef hafez1234 het volgende:
Terwijl jullie grapjes over Joden maken, worden jullie moslimbroeders gebombardeerd door Joden in Gaza. Vraag me af wie het laatst lacht.
Het blondje.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:40 schreef hafez1234 het volgende:
Terwijl jullie grapjes over Joden maken, worden jullie moslimbroeders gebombardeerd door Joden in Gaza. Vraag me af wie het laatst lacht.
Al die moslims die twee achterlijke partijen elkaar de hersens zien inslaan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:40 schreef hafez1234 het volgende:
Vraag me af hoe rot en kleinzerig je leven moet zijn om je dag op deze manier te verspillen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:40 schreef hafez1234 het volgende:
Als laatst? Ik denk de mensen die in Jannah komen. Allahu 3alamquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:40 schreef hafez1234 het volgende:
We tjappen trolls. De trolls happen juist in dezequote:Op woensdag 16 juli 2014 18:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hmmmmm ja jullie hebben zeker honger, al dat gehap op die tjap
ja blabla zonde van dat getypquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
We tjappen trolls. De trolls happen juist in deze
tjap choi?quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hmmmmm ja jullie hebben zeker honger, al dat gehap op die tjap
quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
We tjappen trolls. De trolls happen juist in deze
Nee, ik train mijn APM skills.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja blabla zonde van dat getyp
hhhhhhhhhhquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik zag je edit TM. schandalig. Werkelijk.
Welke edit?quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik zag je edit TM. schandalig. Werkelijk.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, ik train mijn APM skills.
Aanslagen per minuut
watttt zo had ik het niet eens opgevat, nu dubbel zo leukkkkquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Toetsaanslagen.
Wshh wats met jou altijd zo extreem en radicaal?
Je kunt wel merken dat ze naar Iran gaat. Helemaal in die sferen al...quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Toetsaanslagen.
Wshh wats met jou altijd zo extreem en radicaal?
Kan jij überhaupt iets maken waar ze niet over klagenquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij kunt het nog maken tenminste, als ik dat hier doe gaan ze klagen dat het stinkt.
Nee.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kan jij überhaupt iets maken waar ze niet over klagen
wtf is er met hunquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee.
Ze vinden basmati rijst al stinken.
kinderrrrrrrbueno omg nog steeds niet gehaaldquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:11 schreef Crip het volgende:
Ik ga zo naar de jumbo. Noem eens lekkere dingen op die ik kan halen
Ze vinden denk ik dat het tijd is dat je uit huis gaat.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee.
Ze vinden basmati rijst al stinken.
Ja de keuken is in de woonkamer en hij is maar half afgesloten. Maar verder hebben ze sowieso snel een hekel aan vreemde voedsel geuren.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wtf is er met hun#durftetwijfelen
Spek.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:11 schreef Crip het volgende:
Ik ga zo naar de jumbo. Noem eens lekkere dingen op die ik kan halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |