Waz met jou vader... wie vind sucuk nou niet lekkerquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha mijn vader is echt een whole knew level. Zelfs sucuk en dat soort dingen eet hij niet. Mijn oom - zijn broertje- daarentegen is iemand die sucuk mee naar werk neemt en het in de magnetron in de kantine klaarmaakt. Hahaha.
Ik zal in ieder geval afvallenquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jou geef ik de minste overlevingskansen
Ben n Jerry's Chocolate Fudge Browniequote:Op woensdag 16 juli 2014 19:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Goeieeeee
[..]
Wat voor ijs?
[..]
Ew die smaakt niet eens 's naar cheesecake. Ik heb die choco gehad. :/ Grootste fout in me leven was echt teleurgesteld
[..]
Ha! Jij.. gek
[..]
Daarom heb ik jullie juist nodig, vastende weten wat er te halen valt
Ik was net bij tankstation. 2 Buenos 1.50.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wil al minimaal drie weken kinderbueno. Tijd geleden bij de broodzaak broodje gehaald en toen smeerde ze me ook twee Buenos aan. Ik zo goed als ik ben gaf ze weg aan mn vriendje en vriendinnetje![]()
![]()
#tegoedvoordezewereld
Ja, beide. Ik maak veel borden en pannen vies tijdens het kokenquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik had het over mezelf en jfm, skkl
broodzaak ook voor die zaakquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik was net bij tankstation. 2 Buenos 1.50.
Niet gekocht
pf waarom zoveel viesmaken? Denk aan milieu danquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, beide. Ik maak veel borden en pannen vies tijdens het koken
Weet ik niet. Ik wil mezelf niet volproppen met troep denk ik.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
broodzaak ook voor die zaak
Waarom kocht je niet
Ik hunkerrrr ernaar omg
quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik wil mezelf niet volproppen met troep denk ik.
Verantwoorde keuzes maken. Als wij samenwonen gaan we echt niet zulke dingen doen hoor. 1 zakje chips per week. Zo een uitdeelzakje.quote:
Tata.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Verantwoorde keuzes maken. Als wij samenwonen gaan we echt niet zulke dingen doen hoor. 1 zakje chips per week. Zo een uitdeelzakje.
ja is goed ik ben ook niet zo'n snoeperd hoor, denk jij nouquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Verantwoorde keuzes maken. Als wij samenwonen gaan we echt niet zulke dingen doen hoor. 1 zakje chips per week. Zo een uitdeelzakje.
Elke dag snacken en nog steeds afvallen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
jij bent een jongenquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Elke dag snacken en nog steeds afvallen.
Why u jealous though?
Oke maar dan compenseren door geen snoepjes te nemen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja is goed ik ben ook niet zo'n snoeperd hoor, denk jij nou
Maar chips is wel belangrijk voor me, liever 2x idw dan hoor
Die grijze Hugo Boss.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:27 schreef TheMagnificent het volgende:
Iemand die een niet te sterk, neutraal maar lekker geurtje aan kan raden? En deo?
snacktomaatjes zeker.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Elke dag snacken en nog steeds afvallen.
Why u jealous though?
acqua di gio.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:27 schreef TheMagnificent het volgende:
Iemand die een niet te sterk, neutraal maar lekker geurtje aan kan raden? En deo?
Ik snoep niehieet. Of koop crackers met zout smaakje,quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Oke maar dan compenseren door geen snoepjes te nemen.
Dior Hommequote:Op woensdag 16 juli 2014 19:27 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb chronisch zouttekort vriendin.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik snoep niehieet. Of koop crackers met zout smaakje,. Heb jij dat njet, die zoutdrang soms na lange dag school?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |