Weissman en hafez hebben frustraties, maar uiteindelijk trollen ze zichzelfquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:52 schreef AbdulMalik het volgende:
Wat is dit voor een topic? Alleen maar trolls
De Islam is helemaal niet moeilijk na te leven. De eerste (belangrijkste) stap is tawheed en daarna volgt de rest vanzelf. Het is door de eeuwen heen wel moeilijker gemaakt dan het in werkelijkheid is door op rituelen en vormen te focussen, zoals ik al zei, en de waarden uit het oog te verliezen. Dan krijg je dus moslims die niet nadenken, die het gebed uitvoeren, maar ondertussen gemeenschapsgeld in eigen zak steken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Een land gaat niet alleen voor uit door de armen te helpen en je buren met respect te behandelen.
En je zegt het zelf al, de Islam is te moeilijk om na te leven. Dus een natie die de Islam heel goed naleeft is alleen maar utopie.
Het gaat helemaal niet over mijquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Schijnheilig zijn wel imo
Iedereen oordeelt (on)bewust. Jij ook. Met name over gelovigen.
Sunni. Ik hou niet echt van die termen, omdat er in mijn ogen maar 1 Islam hoort te zijn.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:53 schreef Crip het volgende:
Che, ben jij sunni/shia/??
( gewoon benieuwd )
Precies. maja, bijna iedereen identificeert zich ergens bij.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Sunni. Ik hou niet echt van die termen, omdat er in mijn ogen maar 1 Islam hoort te zijn.
Precies.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Sunni. Ik hou niet echt van die termen, omdat er in mijn ogen maar 1 Islam hoort te zijn.
Het is niet anders, helaas.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Precies. maja, bijna iedereen identificeert zich ergens bij.
In sha Allaah. Moge Allah ons leiden. =)quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het is niet anders, helaas.
Uiteindelijk doen we het voor hetzelfde doel insha'allah.
Ga ze helpenquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als je familie in zo'n land woont denk je er anders over.
Hij probeert zijn vrouw te delen met ons. Good guy Weissquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:08 schreef Crip het volgende:
Waarom moet Wies het altijd hebben over zijn open relatie. Dude
Waarom ga jij niet lekker in Tel Aviv zitten?quote:
Omdat dat het enige is waar op ik wordt aangevallen door de mensen hierquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:08 schreef Crip het volgende:
Waarom moet Wies het altijd hebben over zijn open relatie. Dude
Zo lief!quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:10 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Hij probeert zijn vrouw te delen met ons. Good guy Weiss
Niet mee schelden aubquote:
Al had je een relatie met Aziz. idgafquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Omdat dat het enige is waar op ik wordt aangevallen door de mensen hier
Die grap is even uitgemolken als een koe dr uiers.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niet met kanker schelden aub. Mijn oom is van de trap afgekankerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |