Je bent precies een klein kind als je komt met uitspraken als: "de rest is net zo extreem".quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Omdat dat het enige is waar op ik wordt aangevallen door de mensen hier
Gast flikker eens op man, zelfs ik ben je zat.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:14 schreef hafez1234 het volgende:
Doe ik ook een soort van ramadan als ik niet eet wanneer het donker is en alleen overdag eet tussen 08:00 en 18:00?
Keigrappig deze jewboi.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:14 schreef hafez1234 het volgende:
Doe ik ook een soort van ramadan als ik niet eet wanneer het donker is en alleen overdag eet tussen 08:00 en 18:00?
Precies, het is uitermate makkelijk. En ook prima te implementeren in de moderne samenleving.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De Islam is helemaal niet moeilijk na te leven. De eerste (belangrijkste) stap is tawheed en daarna volgt de rest vanzelf. Het is door de eeuwen heen wel moeilijker gemaakt dan het in werkelijkheid is door op rituelen en vormen te focussen, zoals ik al zei, en de waarden uit het oog te verliezen. Dan krijg je dus moslims die niet nadenken, die het gebed uitvoeren, maar ondertussen gemeenschapsgeld in eigen zak steken.
Terwijl de Koran helemaal niet moeilijk te bevatten is, zoals sommigen beweren om de moslims te weerhouden er zelf in te gaan lezen en in plaats daarvan een voorgekauwde Islam voorschotelen. De Koran doet ongelooflijk vaak een beroep op het verstand van mensen.
drm vnik nie leukquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
is gwn werkwoord man waz met jou
Alleen als je neus groeit met zonsondergang.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:14 schreef hafez1234 het volgende:
Je bent zelf een grapje.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:16 schreef Peunage het volgende:
Zoveel jodengrapjes die ik wil maken...maar ja.
Interessant weetje! Nergens in de Koran komt het woord aql (intellect) voor als zelfstandig naamwoord, maar alleen in de werkwoordsvorm, zoals aqalu, ta'qilun, na'qilu, ya'qiluha en ya'qilun, omdat een intellect/verstand dat niet gebruikt wordt er volgens de Koran niet is. Moslims zeggen wel eens dat je bij sommige zaken niet je intellect moet gebruiken, maar gewoon moet volgen, omdat het tot ongeloof kan leiden, terwijl de Koran zegt (over de duivel)...quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Precies, het is uitermate makkelijk. En ook prima te implementeren in de moderne samenleving.
Interessant artikel om eens door te lezen:quote:36:62 He has led great numbers of you astray. Did you not use your reason?
Dit verklaart veelquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Interessant! Nergens in de Koran komt het woord aql (intellect) voor als zelfstandig naamwoord, maar alleen in de werkwoordsvorm, zoals aqalu, ta'qilun, na'qilu, ya'qiluha en ya'qilun, omdat een intellect/verstand dat niet gebruikt wordt er volgens de Koran er niet is. Moslims zeggen wel eens dat je bij sommige zaken niet je intellect moet gebruiken, maar gewoon moet volgen, omdat het tot ongeloof kan leiden, terwijl de Koran zegt (over de duivel)...
[..]
Interessant artikel om eens door te lezen:
http://www.salaam.co.uk/knowledge/skocabasaql.pdf
Ja, deze zijn lekkerquote:
Dus eigenlijk word er geadviseerd om vooral zelf niet na te denken?quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:21 schreef TheMagnificent het volgende:
Moslims zeggen wel eens dat je bij sommige zaken niet je intellect moet gebruiken, maar gewoon moet volgen, omdat het tot ongeloof kan leiden
Niet door de Koran maar door sommige mensen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dus eigenlijk word er geadviseerd om vooral zelf niet na te denken?
quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee ik ben joodserieus!
Nou ik ga wel weg
doe normaal joh.quote:
alleen als het joden zijn op de fotoquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:31 schreef hafez1234 het volgende:
Mag je als moslim foto's in je huis aan je muur ophangen?
Wat is een Koeffour?quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij bent koeffour wat doe je in deze topic?
scheer je weg voordat je gestenigd word
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |