Genoeg wmb. Hoeveel meer zou je er willen vinden? Elke moslim kan daar zijn eigen draai aan zijn religie geven. Zoals hij of zij denkt het te moeten doen. Die ruimte is er. Wat wil je nog meer?quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:58 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Wou alleen laten zien hoe het in Marokko eraan toe gaat. In Marokko vind je weinig terug van de Islaam. Tbh
Gastquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hij is juist blij. Zijn naam wordt weer genoemd
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hij is juist blij. Zijn naam wordt weer genoemd
Heb je echt een Niqaab?quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:08 schreef Crip het volgende:
[..]
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Dan woon ik liever in Marokko dan in Saoedi-Arabië waar ze doorgeschoten zijn naar het andere uiteinde (niet dat ik zeg dat wat jij postte ook een uiteinde is) en vrouwen totaal uitsluiten van het sociale leven. Dat dit uit naam van de Islam wordt gedaan, vind ik juist een veel kwalijker iets dan vrouwen die de vrijheid hebben om in bikini aan het strand te liggen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:58 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Wou alleen laten zien hoe het in Marokko eraan toe gaat. In Marokko vind je weinig terug van de Islaam. Tbh
Begin maar over eten dan. Dat is het enige waar over we hier kunnen praten zonder ruzie te makenquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:08 schreef AbdulMalik het volgende:
Waarom praten jullie niet over leuke dingen
Oke laten we het over mij hebbenquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:08 schreef AbdulMalik het volgende:
Waarom praten jullie niet over leuke dingen
Nee, draag abaya.quote:
Ik zeg ook nergens dat die vrouwen niet de vrijheid mogen hebben of dat ik Marokko niet leuk vind? Ik vind dat er veel moet veranderen in Marokko. Marokko doet bijna nihil aan geloof daar en veel is er niet van terug te zien in de wetgeving. Verder moeten ze daar de mensen helpen die elke dag aan honger sterven en geen huizen hebben i.p.v het bouwen van nachtclubs en wijngaarden.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dan woon ik liever in Marokko dan in Saoedi-Arabië waar ze doorgeschoten zijn naar het andere uiteinde (niet dat ik zeg dat wat jij postte ook een uiteinde is) en vrouwen totaal uitsluiten van het sociale leven. Dat dit uit naam van de Islam wordt gedaan, vind ik juist een veel kwalijker iets dan vrouwen die de vrijheid hebben om in bikini aan het strand te liggen.
Ben ik niet met je eens. Het aantal moskeeën per capita is volgens mij nergens zo hoog. Wat zou er terug moeten komen in de wetgeving? En tja - het bouwen van toeristische voorzieningen zorgt nu eenmaal voor geld. Geld dat weer in de bestrijding van armoede gestoken kan worden.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, draag abaya.
[..]
Ik zeg ook nergens dat die vrouwen niet de vrijheid mogen hebben of dat ik Marokko niet leuk vind? Ik vind dat er veel moet veranderen in Marokko. Marokko doet bijna nihil aan geloof daar en veel is er niet van terug te zien in de wetgeving. Verder moeten ze daar de mensen helpen die elke dag aan honger sterven en geen huizen hebben i.p.v het bouwen van nachtclubs en wijngaarden.
Hmm, ja, dan kun je heel de islamitische wereld wel afschrijven.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, draag abaya.
[..]
Ik zeg ook nergens dat die vrouwen niet de vrijheid mogen hebben of dat ik Marokko niet leuk vind? Ik vind dat er veel moet veranderen in Marokko. Marokko doet bijna nihil aan geloof daar en veel is er niet van terug te zien in de wetgeving. Verder moeten ze daar de mensen helpen die elke dag aan honger sterven en geen huizen hebben i.p.v het bouwen van nachtclubs en wijngaarden.
Ik voel me echt ongemakkelijk als ik in Marokko loop. Het aantal gehandicapten en kinderen die er op straat leven is shockerend. En niemand boeit het wat. De koning zijn fat ass moet in beweging komen. Bahquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hmm, ja, dan kun je heel de islamitische wereld wel afschrijven.
Gebeurde dat maar dan zag je mij niet zeurenquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Het aantal moskeeën per capita is volgens mij nergens zo hoog. Wat zou er terug moeten komen in de wetgeving? En tja - het bouwen van toeristische voorzieningen zorgt nu eenmaal voor geld. [b][b]Geld dat weer in de bestrijding van armoede gestoken kan worden.[/b][/b]
zelfs daar worden mensen boos over hoor pff wat zeg jijquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
Begin maar over eten dan. Dat is het enige waar over we hier kunnen praten zonder ruzie te maken
Ik las: Hallo ik heb cocaïne gekocht.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hallo ik heb een camera gekocht. Kan ik foto's maken van al het lekkere eten strakjes oelala.
Nigga wat zeg jij. HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:19 schreef hafez1234 het volgende:
ISIS moet gewoon alle islamitische landen overnemen.
Dat is corruptie - niet het gebrek aan religie. Kenmerkend voor ontwikkelingslanden waar ook ter wereld.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Gebeurde dat maar dan zag je mij niet zeuren
Vertel, wat is je gedachte hierachter?quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:19 schreef hafez1234 het volgende:
ISIS moet gewoon alle islamitische landen overnemen.
Dat vind ik ergens ook wel knapquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
zelfs daar worden mensen boos over hoor pff wat zeg jij
Nee dat koop ik niet tijdens de maand Ramadan. Waz met jou.quote:
Als ze geloof wat meer zouden praktiseren daar zou het al een stuk vooruit gaan. Als ze de zuivere islaam praktiseren tenminstequote:Op woensdag 16 juli 2014 17:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is corruptie - niet het gebrek aan religie. Kenmerkend voor ontwikkelingslanden waar ook ter wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |