Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
the fuck is deze sugarverslaving
Eerst bijt je de zijkanten eraf. (ALLEEN CHOCOLADE) en dan bijt je de bovenkant eraf dus de caramel plus dunne chocolaag. En op het laatst eet je pas het koekje.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe eet je het dan? Wil nu wel weten.
Is normaalquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:27 schreef Santello het volgende:
Serieus al die haat laatste topic. Wtf is er mis met jullie
quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:28 schreef Crip het volgende:
[..]
That time of the month
[..]
Eerst bijt je de zijkanten eraf. (ALLEEN CHOCOLADE) en dan bijt je de bovenkant eraf dus de caramel plus dunne chocolaag. En op het laatst eet je pas het koekje.
Pfff. Men no sal.quote:woensdag 16 juli 2014 @ 00:26 • 301
Che_
[..]
Aw sala daromawa, Inshallah. Penc sal na tsuma.
Tijd van de maand Gquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:27 schreef Santello het volgende:
Serieus al die haat laatste topic. Wtf is er mis met jullie
Wtf.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:28 schreef Crip het volgende:
[..]
That time of the month
[..]
Eerst bijt je de zijkanten eraf. (ALLEEN CHOCOLADE) en dan bijt je de bovenkant eraf dus de caramel plus dunne chocolaag. En op het laatst eet je pas het koekje.
Merken we hier niets van.quote:
Ik ben sinds vandaag ongesteld en ik heb nergens gehaat en was ook geen part van de ruzie.quote:
Omg kap.. Ik doe dat ook met bounty.. Eerst alle chocola er af en dan het middenquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik haal er voldoening uit als dat koekje zo helemaal netje en chocovrij is.
No salquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Pfff. Men no sal.
Am sala naroin labar dash sakbab.
Wallah. Maar raar genoeg ben ik niet moe? Wel geirriteerd als fuck en fucking hyper.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij bent elk weekend ongesteld, ik geloof jou niet meer.
Jaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omg kap.. Ik doe dat ook met bounty.. Eerst alle chocola er af en dan het midden
je bent koerd en je durft mijn volk uit te lachen. je hebt wel fakking lef a stinkdierquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
No sal
Gzmi mn ba sayara roishtn aw ha7ftay![]()
Gotyaan hic mshkila nabu
Wat jij zeggen a sahbi. Google translate snapt er niets van.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
No sal
Gotyaan hic mshkila nabu
Dit vertaalt geen enkele translatorquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:32 schreef Blocko het volgende:
[..]
Wat jij zeggen a sahbi. Google translate snapt er niets van.
Dark wie?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:33 schreef Crip het volgende:
Kijk iedereen gesprek tussen Che en Dark ontcijferen.
Ik kan er ook geen hol van volgen hoor. wtf is dit voor taal, fakerds.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit vertaalt geen enkele translator
Waarom probeer je het überhaupt te vertalen
Bauki daiki men hamu salek arwatawa. Men gatai maktab nam atwani.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
No sal
Gotyaan hic mshkila nabu
taaalquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik kan er ook geen hol van volgen hoor. wtf is dit voor taal, fakerds.
Ik snap die gekke eetgewoontes niet die in 1x opzetten. Ik heb dat volgens mij nietquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ben sinds vandaag ongesteld en ik heb nergens gehaat en was ook geen part van de ruzie.
Leuke info on the side.
Jouw taal. Taal dat je niet eens kan spreken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik kan er ook geen hol van volgen hoor. wtf is dit voor taal, fakerds.
Wat dan?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit vertaalt geen enkele translator
Waarom probeer je het überhaupt te vertalen
Hehehehehe, inshallahquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bauki daiki men hamu salek arwatawa. Men gatai maktab nam atwani.
Men blem saleki ter aromawa. Ba pasporti kurdi inshallah.
Kan wel kloppen. Ben arabisch opgevoed. Ouders spreken berbers en kom ook uit houceima.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Praat jou nou arabisch en berbers tegenlijk?
Mijn taal begrijp ik hoor. Kan ik volgen. Wat jullie spreken lijkt zowat Hebreeuws zo grof.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jouw taal. Taal dat je niet eens kan spreken.
Jullie hebben echt een chocoladeprobleem, als je zo enthousiast kunt vertellen hoe je een chocoladereep eetquote:
Onee grapje. Ik dacht dat ashmen berbers was.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:37 schreef Santello het volgende:
[..]
Kan wel kloppen. Ben arabisch opgevoed. Ouders spreken berbers en kom ook uit houceima.
Alleen... Wat is dan berbers uit die zin? Niets geloof ik :s
Hahaha, beter hadden ze deze "taal" gebruikt dan, waren we nu misschien wereldkampioen geweest.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zelfs de nazi's konden dit niet onderscheppen in WOII
Betere vraag is, welk woord uit die zin is Arabischquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:37 schreef Santello het volgende:
[..]
Kan wel kloppen. Ben arabisch opgevoed. Ouders spreken berbers en kom ook uit houceima.
Alleen... Wat is dan berbers uit die zin? Niets geloof ik :s
k kan je zelfs het gevoel uitleggen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jullie hebben echt een chocoladeprobleem, als je zo enthousiast kunt vertellen hoe je een chocoladereep eet
Dat is een klanktaal net als Chinees.quote:
Peunage, jij bent echt ondergewaardeerd.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:39 schreef Peunage het volgende:
[..]
Betere vraag is, welk woord uit die zin is Arabisch
Maktab?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:39 schreef Peunage het volgende:
[..]
Well played.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:39 schreef Peunage het volgende:
[..]
Die klanken. Alsof ze aan het gorgelen zijn.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn taal begrijp ik hoor. Kan ik volgen. Wat jullie spreken lijkt zowat Hebreeuws zo grof.
Dat is het dus eeeeeecht niet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Onee grapje. Ik dacht dat ashmen berbers was.
Its disgusting. Net als Sorani. En nog een taal waar ik even niet op kom.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Die klanken. Alsof ze aan het gorgelen zijn.
Paspoort. Gewoon nee.quote:
Probleem is dat het heel moeilijk is om met Latijnse letters de klanken uit te drukken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Die klanken. Alsof ze aan het gorgelen zijn.
Derija dan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:42 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het waren maar 3 woorden, maar geen van de 3 leek in de verste verte op Arabisch
Net als sorani? Dit is sorani. Je weet niet eens waar je over praat.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Its disgusting. Net als Sorani. En nog een taal waar ik even niet op kom.
[..]
Paspoort. Gewoon nee.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Net als sorani? Dit is sorani. Je weet niet eens waar je over praat.
aw nafaray lagar kari bgoryawa.... har saaaaaf zararaquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Klopt, maar alsnog.
Vreselijk, nu weet ik weer waarom.
Ik weet dat jij Sorani spreekt pannekoek. Ik doelde op Hebreeuws.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Net als sorani? Dit is sorani. Je weet niet eens waar je over praat.
Hahahaquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
aw nafaray lagar kari bgoryawa.... har saaaaaf zarara
TR GEMACHTquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
aw nafaray lagar kari bgoryawa.... har saaaaaf zarara
Sorani is veel mooier dan jouw Turks. Omdat het onbekend is voor jou, maakt het gelijk niet lelijk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik weet dat jij Sorani spreekt pannekoek. Ik doelde op Hebreeuws.
Ik zal op het Koerdisch jou uitlachen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:45 schreef Stimorol- het volgende:
Jullie zijn echt kk hinderlijkGa DM doen.
Ik weet hoe het gesproken wordt, doe niet alsof ik er geen moer van af weet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sorani is veel mooier dan jouw Turks. Omdat het onbekend is voor jou, maakt het gelijk niet lelijk.
Hahahahahahahahahahaha...quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sorani is veel mooier dan jouw Turks. Omdat het onbekend is voor jou, maakt het gelijk niet lelijk.
Marokko heeft al patent op die lach. Dus..quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zal op het Koerdisch jou uitlachen.
Hhhhhhhhh
Welk genre?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik wil een hersenloze film kijken.
Hahahaha. Veel aan me hoofd. Zal morgen laten luisteren.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik weet hoe het gesproken wordt, doe niet alsof ik er geen moer van af weet.
Had je dat ene nog aan je vader laten luisteren, nee zeker. Ik zeg toch, jullie Sorani peepz zijn LUI.
Hebreeuws vind ik kapot grappig.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:47 schreef Peunage het volgende:
[..]
OH GAAN WE SCHELDEN!?
Nee grapje.
Lelijkste taal ooit is toch echt het Hebreeuws.
True.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:47 schreef Peunage het volgende:
[..]
Duits niet lelijk dan?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:47 schreef Peunage het volgende:
[..]
OH GAAN WE SCHELDEN!?
Nee grapje.
jullie taal is een mengsel van russische vs hebreeuwse klanken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
True.
En Sorani lijkt in de verste verte niet op Hebreeuws, dus wel grappig om sommige te horen dat het erop lijkt terwijl ze van niks weten
hmm geen zin in komedie. komedie-romantiek dan?quote:
Wij hebben veel langer internet daar.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:48 schreef Santello het volgende:
[..]
Marokko heeft al patent op die lach. Dus..
DITquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:48 schreef Santello het volgende:
[..]
Marokko heeft al patent op die lach. Dus..
Heb je deze al gezien?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
hmm geen zin in komedie. komedie-romantiek dan?
Omar.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Bron?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
jullie taal is een mengsel van russische vs hebreeuwse klanken.
uitgezakt?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:50 schreef Crip het volgende:
Trouwens die krullen zitten nog volop in me haar
Voor mij klinkt het meer als Arabisch+Perzisch.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
True.
En Sorani lijkt in de verste verte niet op Hebreeuws, dus wel grappig om sommige te horen dat het erop lijkt terwijl ze van niks weten
Xawm haat. Shawshaat bra'mquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wij hebben veel langer internet daar.
Asia cell.
wat een belachelijk saaie trailer..quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:50 schreef Santello het volgende:
[..]
Heb je deze al gezien?
The Words (2012) - IMDb
[ afbeelding ]
De film zelf is wel goed.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
wat een belachelijk saaie trailer..
Goede bron.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De persoon die k het hoor spreken.
Vind het ook zo onsamenhangend..Ik zal zo stukje kijken.quote:
En jij valt helemaal niet mee Klinker. Tegen, dat val je.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weet je wat ook mee valt.. JIJ.
Caphryquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Vind het ook zo onsamenhangend..Ik zal zo stukje kijken.
Ken je de serie White Collar?
Dje mada way. 7hsaab ka awa turka.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Goede bron.
Je kan het beste eerst uitzoeken hoe oud ons taal is, wil je weten waar onze klanken vandaan komen.
Hij wordt zo goed beoordeeld overal. Zal ik kijken?quote:
Wollah rast akait. Kati men afre xatai am galka.quote:
White collar is de eerste paar seizoenen leuk. Vervolgens wordt het teveel van hetzelfde. Zijn personage blijft leuk geschreven waardoor je wel blijft kijken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hij wordt zo goed beoordeeld overal. Zal ik kijken?
Ik hou wel echt veel van Suits. Denk dat ik deze dan ook wel leuk vind.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:00 schreef Santello het volgende:
[..]
White collar is de eerste paar seizoenen leuk. Vervolgens wordt het teveel van hetzelfde. Zijn personage blijft leuk geschreven waardoor je wel blijft kijken.
Wellicht dat ik dat had omdat ik al tig series iedere week volg.![]()
Gewoon doen.
Auw. Deze deed pijn. Ik meen het, waar heb ik dit aan verdiend.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:54 schreef Peunage het volgende:
[..]
En jij valt helemaal niet mee Klinker. Tegen, dat val je.
Yep. Beide.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:31 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik heb fountainhead en atlas shrugged gekocht. Had jij ze al gelezen?
quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:00 schreef Santello het volgende:
[..]
White collar is de eerste paar seizoenen leuk. Vervolgens wordt het teveel van hetzelfde. Zijn personage blijft leuk geschreven waardoor je wel blijft kijken.
Wellicht dat ik dat had omdat ik al tig series iedere week volg.![]()
Gewoon doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]Klopt helemaal! Terwijl ik dat nog wel het slechtst van de serie vond. Verhaa lijn omtrent dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies dezelfde vibe(cameravoering, plaats(ny),soort personages, spanning opbouwing). Wel leuk, maar na paar seizoenen leuk geweest.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik hou wel echt veel van Suits. Denk dat ik deze dan ook wel leuk vind.
Dat zijn de goede dingen. Ik kijk echt zoveel series. Dus als je nog eens droog staat dan moet je het zeggen. Kijken wat ik je kan aanraden.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik hou wel echt veel van Suits. Denk dat ik deze dan ook wel leuk vind.
Suits is nog altijd top hoor. Krachtig kernverhaal.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Precies dezelfde vibe(cameravoering, plaats(ny),soort personages, spanning opbouwing). Wel leuk, maar na paar seizoenen leuk geweest.
Hmm, niet echt mijn genre, maar hier wat zeer aardige films...quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Silver Linings Playbook (2012) - IMDbquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ben toch na een tijdje gestopt met kijken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:03 schreef Santello het volgende:
[..]
Suits is nog altijd top hoor. Krachtig kernverhaal.
Ja ik ookquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:03 schreef Santello het volgende:
[..]
Dat zijn de goede dingen. Ik kijk echt zoveel series. Dus als je nog eens droog staat dan moet je het zeggen. Kijken wat ik je kan aanraden.
Temple Grandin (TV Movie 2010) - IMDbquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Tot slot...quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
(niet gezien) leren liegen? gebruik je ook zo een kalender? http://www.pogdesign.co.uk/cat/quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja ik ook![]()
Ik kijk ook Lie to me. Vind het tof als je wat kan leren van een serie
Sniper-blood diamondzquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:49 schreef Santello het volgende:
Weet iemand waar die achtergrond beat van is? Die eerste.
Die vond ik best kinderachtig. Wilde de helft van de personages smackenquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Silver Lingings Playboooook, omigadoooo. Zo hard gelachennn.
wooowowow badass hoorquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:08 schreef Santello het volgende:
[..]
Die vond ik best kinderachtig. Wilde de helft van de personages smacken
Wat een saaie film...quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Silver Lingings Playboooook, omigadoooo. Zo hard gelachennn.
Gisteren een film met apen gekeken. onverwachts leuk eigk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:08 schreef mrstylo het volgende:
Jullie kijken echt kut films. Niet normaal.
Je doet gemeen tegen mijquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom nou weer? Wat is er met jou?
Ja, wou dat die shit echt bestond, pf.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat een saaie film...Alleen dat football uitje was cool.
Limitless is een aanrader
Hahaha welke? Laaaang geleden ook eentje gezien. Vond m stiekem wel geinig.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gisteren een film met apen gekeken. onverwachts leuk eigk.
Limitless.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat een saaie film...Alleen dat football uitje was cool.
Limitless is een aanrader
Kippenvel gedurende de hele film. Bah. Nare film. Maar ook die ik gewoon niet uit kon zetten.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja, wou dat die shit echt bestond, pf.
Thanks TM. heel veel al van gezien, ik ga zo eentje uitkiezen die ik nog niet heb gekeken.
Ik wilde je deze nog even aanraden, zo een toffe film, pf
The Lovely Bones (2009) - IMDb
Return of the apes ofzo? Omg die aap was te lief.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:11 schreef Santello het volgende:
[..]
Hahaha welke? Laaaang geleden ook eentje gezien. Vond m stiekem wel geinig.
Jullie?quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik noemde je een badass zelfs. Het is ook nooit goed met jullie hier.
ZO een mooi verhaal.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kippenvel gedurende de hele film. Bah. Nare film. Maar ook die ik gewoon niet uit kon zetten.Pffffffff.
Droevige film?quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kippenvel gedurende de hele film. Bah. Nare film. Maar ook die ik gewoon niet uit kon zetten.Pffffffff.
Doe ik al. WEetje die koelie uit duindorp> dat is mn broer.quote:
Heel aparte film.. Treurig ja, veel emoties.quote:
Geen dank. Die heb ik al gezien.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja, wou dat die shit echt bestond, pf.
Thanks TM. heel veel al van gezien, ik ga zo eentje uitkiezen die ik nog niet heb gekeken.
Ik wilde je deze nog even aanraden, zo een toffe film, pf
The Lovely Bones (2009) - IMDb
Wat vond jequote:Op woensdag 16 juli 2014 01:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Geen dank. Die heb ik al gezien.
Was best een hype daarover. Is geen kleine film ofzo.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:15 schreef Stimorol- het volgende:
Hoe komen jullie aam dit soort films.. ik weet nooit wst te kijken.
Moet nog steeds the attack kijken, 2 maanden de tijdook aanrader they say
Nee. Ik deze: Rise of the Planet of the Apes (2011) - IMDbquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Return of the apes ofzo? Omg die aap was te lief.
Ben allang niet meer geraakt door n film. Ik zoek een film die me ontroert enzo. Je weet vast niet want man.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was best een hype daarover. Is geen kleine film ofzo.
Die idd..quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:17 schreef Santello het volgende:
[..]
Nee. Ik deze: Rise of the Planet of the Apes (2011) - IMDb
50/50.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben allang niet meer geraakt door n film. Ik zoek een film die me ontroert enzo. Je weet vast niet want man.
Ik heb een profiel op https://www.icheckmovies.com/ bijvoorbeeld. Daar kun je de films aanvinken die je hebt gezien en filmtips opdoen uit allerlei categorieën.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:15 schreef Stimorol- het volgende:
Hoe komen jullie aam dit soort films.. ik weet nooit wst te kijken.
Moet nog steeds the attack kijken, 2 maanden de tijdook aanrader they say
Dan moet je de hoofdpersoon zijn van die film. Maar ben je niet want FOK! adventures op zolderkamer.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben allang niet meer geraakt door n film. Ik zoek een film die me ontroert enzo. Je weet vast niet want man.
Zeer boeiend. Je hebt films als American Beauty, scoren retehoog. Maar toen ik ging kijken, vond ik hem net meer dan matig.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Aardig, ja. Geen hoogvlieger, maar vond 'm wel boeiend.
Oh nice. Morgen eens checkenquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb een profiel op https://www.icheckmovies.com/ bijvoorbeeld. Daar kun je de films aanvinken die je hebt gezien en filmtips opdoen uit allerlei categorieën.
Sweet! Dank voor de tipquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb een profiel op https://www.icheckmovies.com/ bijvoorbeeld. Daar kun je de films aanvinken die je hebt gezien en filmtips opdoen uit allerlei categorieën.
Nee. Vroeger kon ik ontroerd raken door een film. Al tijden niet meer gehad.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:19 schreef darkmond het volgende:
[..]
Dan moet je de hoofdpersoon zijn van die film. Maar ben je niet want FOK! adventures op zolderkamer.
Niet gequote maar ik ben niet in Libanon als je dat soms dacht
Fuck you man. Was echt wel goed.quote:
Ja, die was ook aardig, maar inderdaad wat overgewaardeerd.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Zeer boeiend. Je hebt films als American Beauty, scoren retehoog. Maar toen ik ging kijken, vond ik hem net meer dan matig.
Je wordt een beetje streng voor jezelfquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Vroeger kon ik ontroerd raken door een film. Al tijden niet meer gehad.
Ga weg je hebt vakantie
Waar ben je?quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:23 schreef darkmond het volgende:
[..]
Je wordt een beetje streng voor jezelf
Ik lig hier op tweepersoonsbed in een nogal warme kamer met open ramen en typische Engelse politie auto's om de zoveel tijd. Straks toch weer opstaan dus ik ga nu niet slapen.
Als kind was deze ook leuk...quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
Deze film vond ik ook leuk. En ik schaam me er niet voor.
Die was echt leuk ja. Samen met Flubber.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als kind was deze ook leuk...
[ afbeelding ]
Echt zó vaak gezien.
Ik ook. Hoeren Chuckie.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:27 schreef Santello het volgende:
Ik heb als kind nachtmerries aan Chuckie en Dolly overgehouden...
Volgens mij hebben wij in het Turkentopic het ook over die film gehad, of no?quote:
Lekker man. Hoelang blijf je?quote:
Ik heb Godfather en Scareface nog nooit gezien.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij in het Turkentopic het ook over die film gehad, of no?
Ik vind drugsthema's in films wel altijd leuk. Laat me altijd weer zien waarom niet gebruiken best prima is.
quote:
quote:
Ik ook niet, shht.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb Godfather en Scareface nog nooit gezien.
Ik hou helemaal niet zo van horror/thriller eigenlijk. In een gekke bui wel naar the conjuring geweest. Nou ik heb een week niet normaal kunnen slapen .quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:30 schreef TheMagnificent het volgende:
Horrorfilms met poppen, monsters of moordenaars nooit echt eng gevonden, maar geesten-/duivelsfilms brengen me nog steeds wel rillingen.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb Godfather en Scareface nog nooit gezien.
Klopt, hebben we het nog over gehad.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij in het Turkentopic het ook over die film gehad, of no?
Ik vind drugsthema's in films wel altijd leuk. Laat me altijd weer zien waarom niet gebruiken best prima is.
2 wekenquote:
waar in nlquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:32 schreef darkmond het volgende:
[..]
2 wekeneerst even tot ramadan is afgelopen in London blijven ivm reizen en zo. Daarna ook veel erbuiten gaan kijken. Gaat erg om de sfeer hier qua moskees en zo ook wat je in nl eigenlijk erg weinig hebt
En sws dat accent![]()
![]()
![]()
Heb je deze gezien: Christiane F. - Wir Kinder vom Bahnhof Zoo (1981) - IMDbquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Klopt, hebben we het nog over gehad.
Gaat lekker. En bij jou daar?quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]Alles goed daar? Nog vol te houden? (vast wel
)
Nooit echt 'zin' gehad.quote:
Op dat plaatje staat ook Eem icoontje met waar ik woom dacht ikquote:
Is daar ook geen boek over? Niet dat ik dat gelezen hebquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb je deze gezien: Christiane F. - Wir Kinder vom Bahnhof Zoo (1981) - IMDb
Dat was mijn eerste film waarin drugs zo'n hoofdrol hadden.
Astaghfirullah!quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Prima, top dag gehadquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gaat lekker. En bij jou daar?
Jawel is te doen. Niks te klagen.
Goed gepland. Lijkt me echt leuk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:32 schreef darkmond het volgende:
[..]
2 wekeneerst even tot ramadan is afgelopen in London blijven ivm reizen en zo. Daarna ook veel erbuiten gaan kijken. Gaat erg om de sfeer hier qua moskees en zo ook wat je in nl eigenlijk erg weinig hebt
En sws dat accent![]()
![]()
![]()
Ik zal morgen beginnen met Godfather. Staat op Netflix.quote:
Nee, niet gezien. Ik noteer het even. Bedankt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jaaa, zeker. Ga kijken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
HEHHEYEHEYEHYE
http://www.moviemeter.nl/film/83231
ik hoorde dat deze film WAAN-ZINNIG is.
Ken ik nietquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
HEHHEYEHEYEHYE
http://www.moviemeter.nl/film/83231
ik hoorde dat deze film WAAN-ZINNIG is.
Klopt. Die moesten we eerst lezen en daarna gingen we samen de film kijken in de klas (voor het vak Duits)quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is daar ook geen boek over? Niet dat ik dat gelezen heb
Gezien. Ik heb echt teveel gezienquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ken ik niet
A Beautiful Mind (2001) - IMDb
^ Die trouwens ook bazenfilm.
[..]
Klopt. Die moesten we eerst lezen en daarna gingen we samen de film kijken in de klas (voor het vak Duits)
Iesj waargeboerd!quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, niet gezien. Ik noteer het even. Bedankt. [ afbeelding ]
Jochie, gaquote:
Ja blijkbaar, ik kijk helemaal niet zo vaak films. ALS ik ze kijk zijn ze of Supergoed of SUPERRRslecht.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Gezien. Ik heb echt teveel gezien
Ah, goed onthouden dus, dankquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ken ik niet
A Beautiful Mind (2001) - IMDb
^ Die trouwens ook bazenfilm.
[..]
Klopt. Die moesten we eerst lezen en daarna gingen we samen de film kijken in de klas (voor het vak Duits)
Genoeg slechte films gekeken. Shit als Zoolander..quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jochie, ga
[..]
Ja blijkbaar, ik kijk helemaal niet zo vaak films. ALS ik ze kijk zijn ze of Supergoed of SUPERRRslecht.
Oh ziet er goed uit!quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:38 schreef TheMagnificent het volgende:
Dit moet je ook gezien hebben...
Cidade de Deus (2002) - IMDb
Echt een rouwe film.
Tssquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jochie, ga
[..]
Ja blijkbaar, ik kijk helemaal niet zo vaak films. ALS ik ze kijk zijn ze of Supergoed of SUPERRRslecht.
Hoe heet die ene met matt en leonardoquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:41 schreef TheMagnificent het volgende:
De Bourne-trilogie met Matt Damon kan ik ook opnieuw blijven kijken. Blijft leuk.
Of de Zweedse verfilming van de Millennium-trilogie.
The Departed?quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:43 schreef Santello het volgende:
[..]
Hoe heet die ene met matt en leonardo
Dat IS toch The Bourne? Of wat bedoel je (meer info!!)quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:43 schreef Santello het volgende:
[..]
Wel okay?quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik heb four brothers gekeken laatst. Vond ik ook wel okay.
The Departed (2006) - IMDbquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:43 schreef Santello het volgende:
[..]
Is dat met dat vliegtuig?quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:45 schreef Santello het volgende:
[..]
JAAAAA
Dat is me toch een vette film! Begin tot eind.
nicre thxquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
The Departed (2006) - IMDb
Is een remake van...
Mou gaan dou (2002) - IMDb
Moet je ook kijken. [ afbeelding ]
Geen zin nu. Misschien morgen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:46 schreef Santello het volgende:
Gaan jullie ook nog een film kijken. Of alleen discusseren
Jij bent echt ver heen. Geen vliegtuig!quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is dat met dat vliegtuig?
*geeft het op als filmnoob*
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Leo (quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:47 schreef Santello het volgende:
[..]
Jij bent echt ver heen. Geen vliegtuig!
Hoe oud ben jij?quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Leo () heeft toch een film gemaakt waarin hij een piloot was oid? Of een miljonair met een vliegmanie?
Nou, ok, ik hou het wel bij Dirty Dancing 30 jaar geledenOf Grease
Over docu's gesproken, deze zijn echt sterk...quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Laatste film die ik heb gezien was geloof ik die docu over de Oostvaardersplassen![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Catch me of you can?quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Leo () heeft toch een film gemaakt waarin hij een piloot was oid? Of een miljonair met een vliegmanie?
Nou, ok, ik hou het wel bij Dirty Dancing 30 jaar geledenOf Grease
Nog langer geleden
![]()
Sennaquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Over docu's gesproken, deze zijn echt sterk...
Senna (2010) - IMDb
Earthlings (2005) - IMDb
The Cove (2009) - IMDb
Baraka (1992) - IMDb
Tsja, ik zei toch "oud"quote:
Zou zo maar kunnenquote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Gewoon lang blond haarquote:
NETFLIX BBYquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Wil deze ook nog zien...
Blackfish (2013) - IMDb
Maar helaas geen download van beschikbaar.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]Ga weg man. dat is toch geen plot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
jawelquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
FF terzijde, jullie zijn toch ook geen 18 allemaal? Bijv. Aloulou? Of schat ik die te oud
Sorry dan loulou
Dat klinkt beter/bekender iddquote:
Wel?quote:
Ik zal morgen ff kijken. Is echt te lang terug. Staat toch op netflix.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ga weg man. dat is toch geen plot.
Ben begin twintig.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
FF terzijde, jullie zijn toch ook geen 18 allemaal? Bijv. Aloulou? Of schat ik die te oud
Sorry dan loulou
Nou, dan kan er best nog een oudje bij tochquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik had het over de rest, niet loeloe
Ben14quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sorry dan loulou
ofcourse. je brengt de balans op, er is ook een 15-jarige aanwezig.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, dan kan er best nog een oudje bij toch
Heb ik niet. Maar ik denk dat jij deze ook goed gaat vinden...quote:
Die laatste is net meditatie. In de docu wordt niet gesproken; alleen beelden. Staat in HD op YouTube.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Over docu's gesproken, deze zijn echt sterk...
Senna (2010) - IMDb
Earthlings (2005) - IMDb
The Cove (2009) - IMDb
Baraka (1992) - IMDb
quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ofcourse. je brengt de balans op, er is ook een 15-jarige aanwezig.
Ik heb een concentratieboog van 20 minuten. Ik weet niet of ik dat aankanquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb ik niet. Maar ik denk dat jij deze ook goed gaat vinden...
[..]
Die laatste is net meditatie. In de docu wordt niet gesproken; alleen beelden. Staat in HD op YouTube.
Baklava?quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Toch niet degene uit het Syrië -topic van een paar maanden geleden? Hoe heet hij ook al weer? leek wat salafistisch, richting wahabistisch en had lange teentjes...![]()
*note to self* Weer eens in het Syrië-topic lezen en posten..
Zou zo maar kunnenquote:
DMde hij jou?quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnenKlinkt bekend
Extreem kort lontje
Maar ook wel aandoenlijk jong en zeker van zijn zaak
Na wat langer nadenken: Ja, Baklavaquote:
Nee, ik geloof het niet. Of iig niet lang of hinderlijk. Anderen wel naar ik meen.quote:
Hahaha nee is niet daarom. We zijn nu aan het ontbijten.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat ik geen moslim(a) ben is hier wel bekend toch? Daar vallen jullie niet om stil toch
Dacht dat jij al sliepquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Syn Babilonu (2009) - IMDb
Deze trouwens ook ontroerend.
Smakelijklquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hahaha nee is niet daarom. We zijn nu aan het ontbijten.
Heb je/jullie de boeken van Khaled Hosseini gelezen? Zo ja, wat vond je/jullie daarvan?quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
omdat je zo lang wegbleef. ging je missen en shitquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sinds wanneer?slaap al weken na 4en pas pfpfff
ik ga wel vroeg slapen vandaag
Omdat ik (voor degenen die het evt niet weten) niet wil doen alsof ik het wel ben. Dat is alles.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:08 schreef TheMagnificent het volgende:
Waarom vestig je daar steeds de aandacht op? Ja, we weten het. En nee, het boeit niet. Er zijn wel meer niet-gelovigen hier.
Senkjoe!quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
parelsquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb je/jullie de boeken van Khaled Hosseini gelezen? Zo ja, wat vond je/jullie daarvan?
Ja, wel aardig. Vond zn nieuwste wel pijnlijk herkenbaar op sommige vlakken. Maarja.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb je/jullie de boeken van Khaled Hosseini gelezen? Zo ja, wat vond je/jullie daarvan?
quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
omdat je zo lang wegbleef. ging je missen en shit
ofcourse my love.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, wel aardig. Vond zn nieuwste wel pijnlijk herkenbaar op sommige vlakken. Maarja.
[..]ja je heb mn 06 bby altijd bellen als je onraad ruikt grgr
Hij was tijdddd geleden op tv, toen gingen we hem met het gezin kijken. Nou mn vader moest huilen als een klein kind en mn moeder ook.quote:
"En uit de bergen kwam de echo"? Of loop ik een boek achter?quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, wel aardig. Vond zn nieuwste wel pijnlijk herkenbaar op sommige vlakken. Maarja.
[..]ja je heb mn 06 bby altijd bellen als je onraad ruikt grgr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |