Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
the fuck is deze sugarverslaving
Eerst bijt je de zijkanten eraf. (ALLEEN CHOCOLADE) en dan bijt je de bovenkant eraf dus de caramel plus dunne chocolaag. En op het laatst eet je pas het koekje.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe eet je het dan? Wil nu wel weten.
Is normaalquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:27 schreef Santello het volgende:
Serieus al die haat laatste topic. Wtf is er mis met jullie
quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:28 schreef Crip het volgende:
[..]
That time of the month
[..]
Eerst bijt je de zijkanten eraf. (ALLEEN CHOCOLADE) en dan bijt je de bovenkant eraf dus de caramel plus dunne chocolaag. En op het laatst eet je pas het koekje.
Pfff. Men no sal.quote:woensdag 16 juli 2014 @ 00:26 • 301
Che_
[..]
Aw sala daromawa, Inshallah. Penc sal na tsuma.
Tijd van de maand Gquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:27 schreef Santello het volgende:
Serieus al die haat laatste topic. Wtf is er mis met jullie
Wtf.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:28 schreef Crip het volgende:
[..]
That time of the month
[..]
Eerst bijt je de zijkanten eraf. (ALLEEN CHOCOLADE) en dan bijt je de bovenkant eraf dus de caramel plus dunne chocolaag. En op het laatst eet je pas het koekje.
Merken we hier niets van.quote:
Ik ben sinds vandaag ongesteld en ik heb nergens gehaat en was ook geen part van de ruzie.quote:
Omg kap.. Ik doe dat ook met bounty.. Eerst alle chocola er af en dan het middenquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik haal er voldoening uit als dat koekje zo helemaal netje en chocovrij is.
No salquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Pfff. Men no sal.
Am sala naroin labar dash sakbab.
Wallah. Maar raar genoeg ben ik niet moe? Wel geirriteerd als fuck en fucking hyper.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij bent elk weekend ongesteld, ik geloof jou niet meer.
Jaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omg kap.. Ik doe dat ook met bounty.. Eerst alle chocola er af en dan het midden
je bent koerd en je durft mijn volk uit te lachen. je hebt wel fakking lef a stinkdierquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
No sal
Gzmi mn ba sayara roishtn aw ha7ftay![]()
Gotyaan hic mshkila nabu
Wat jij zeggen a sahbi. Google translate snapt er niets van.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
No sal
Gotyaan hic mshkila nabu
Dit vertaalt geen enkele translatorquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:32 schreef Blocko het volgende:
[..]
Wat jij zeggen a sahbi. Google translate snapt er niets van.
Dark wie?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:33 schreef Crip het volgende:
Kijk iedereen gesprek tussen Che en Dark ontcijferen.
Ik kan er ook geen hol van volgen hoor. wtf is dit voor taal, fakerds.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit vertaalt geen enkele translator
Waarom probeer je het überhaupt te vertalen
Bauki daiki men hamu salek arwatawa. Men gatai maktab nam atwani.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
No sal
Gotyaan hic mshkila nabu
taaalquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik kan er ook geen hol van volgen hoor. wtf is dit voor taal, fakerds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |