Doe over PM dan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Laat mij. Eerste sorani Koerd die ik op fok tegen ben gekomen. De rest kunnen niet eens Koerdisch praten.
Niet hele conversaties zoals jullie nu doen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
WatSerieus?
Er wordt veel Turks gepraat..
o. doe je dat elke dag?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:21 schreef Blocko het volgende:
zo, nu weer terug van de moskee.
Dat hoort er toch bij, zonder teravih geen ramadan voor mij.
Rast akait. Daima am galka turki ksai akat.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dje made, har ba zmani xoman ksai bka. Ba lo xoyan har dolu zurnay ledan
Ik zeur niet, ik denk dat DM een perfect middeltje is voor jullie gezellige onderonsje. Kunnen jullie het ook hebben over eventuele gezamenlijke woonplaatsen/familie/zomerplannen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij praat hier het meest Turks van iedereen en dan ga je hier om zeiken nu
Hawler. Ai to?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Rast akait. Daima am galka turki ksai akat.
Bas to lakam shari kurdistani boeit?
Ja met het WK stiekem een paar dagen overgeslagen maar nu zijn we weer elke avond daar te vinden ja.quote:
Goedzo, denk dat allah voor jou wel extra lekkere hoeri's fixt in heaven.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:21 schreef Blocko het volgende:
zo, nu weer terug van de moskee.
Dat hoort er toch bij, zonder teravih geen ramadan voor mij.
Dat doe ik ook zo vaak.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Laatst klaar met werk. Dacht YEYEYYEEYEYYEYYEYEYY HEB KINDERBUENO IN DE AUTO
Helemaal gesmolten. Kon me geen moer schelen, heb het pakketje opengemaakt en alle choco opgegeten.
I'd kill for some chocolate right now.
leuk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:23 schreef Blocko het volgende:
[..]
Ja met het WK stiekem een paar dagen overgeslagen maar nu zijn we weer elke avond daar te vinden ja.
hoeveelquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
Goedzo, denk dat allah voor jou wel extra lekkere hoeri's fixt in heaven.
Slemani.quote:
Stil. Beneden is er fondant koek. Ik heb geen slaap en heb trekquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat doe ik ook zo vaak.Maar bij twix kan ik er niet tegen omdat ik twix op een speciale manier eet. Moet gewoon. Anders geen twix
I'd kill for some cheesecake right now.
dubai?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Slemani.
Pfff am do shara esta zor zor chaka. Esta duabai 2 a.
He, je kan googlen. Wat goed van jou!quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ah. We zijn dus al beland bij de gezamenlijke woonplaatsen te Koerdistan.
wat vreemd omdat het vasten eindigt om ongeveer 22.00?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Stil. Beneden is er fondant koek. Ik heb geen slaap en heb trekMaar dwing mezelf niet meer te eten na 20.00 uur...
Ik ben aleviet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:25 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
wat vreemd omdat vasten eindigt om ongeveer 22.00?
the fuck is deze sugarverslavingquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat doe ik ook zo vaak.Maar bij twix kan ik er niet tegen omdat ik twix op een speciale manier eet. Moet gewoon. Anders geen twix
#yoloquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Stil. Beneden is er fondant koek. Ik heb geen slaap en heb trekMaar dwing mezelf niet meer te eten na 20.00 uur...
Hoe eet je het dan? Wil nu wel weten.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:23 schreef Crip het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |