Ik heb een concentratieboog van 20 minuten. Ik weet niet of ik dat aankanquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb ik niet. Maar ik denk dat jij deze ook goed gaat vinden...
[..]
Die laatste is net meditatie. In de docu wordt niet gesproken; alleen beelden. Staat in HD op YouTube.
Baklava?quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Toch niet degene uit het Syrië -topic van een paar maanden geleden? Hoe heet hij ook al weer? leek wat salafistisch, richting wahabistisch en had lange teentjes...![]()
*note to self* Weer eens in het Syrië-topic lezen en posten..
Zou zo maar kunnenquote:
DMde hij jou?quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnenKlinkt bekend
Extreem kort lontje
Maar ook wel aandoenlijk jong en zeker van zijn zaak
Na wat langer nadenken: Ja, Baklavaquote:
Nee, ik geloof het niet. Of iig niet lang of hinderlijk. Anderen wel naar ik meen.quote:
Hahaha nee is niet daarom. We zijn nu aan het ontbijten.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat ik geen moslim(a) ben is hier wel bekend toch? Daar vallen jullie niet om stil toch
Dacht dat jij al sliepquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Syn Babilonu (2009) - IMDb
Deze trouwens ook ontroerend.
Smakelijklquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hahaha nee is niet daarom. We zijn nu aan het ontbijten.
Heb je/jullie de boeken van Khaled Hosseini gelezen? Zo ja, wat vond je/jullie daarvan?quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
omdat je zo lang wegbleef. ging je missen en shitquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sinds wanneer?slaap al weken na 4en pas pfpfff
ik ga wel vroeg slapen vandaag
Omdat ik (voor degenen die het evt niet weten) niet wil doen alsof ik het wel ben. Dat is alles.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:08 schreef TheMagnificent het volgende:
Waarom vestig je daar steeds de aandacht op? Ja, we weten het. En nee, het boeit niet. Er zijn wel meer niet-gelovigen hier.
Senkjoe!quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
parelsquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb je/jullie de boeken van Khaled Hosseini gelezen? Zo ja, wat vond je/jullie daarvan?
Ja, wel aardig. Vond zn nieuwste wel pijnlijk herkenbaar op sommige vlakken. Maarja.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb je/jullie de boeken van Khaled Hosseini gelezen? Zo ja, wat vond je/jullie daarvan?
quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
omdat je zo lang wegbleef. ging je missen en shit
ofcourse my love.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, wel aardig. Vond zn nieuwste wel pijnlijk herkenbaar op sommige vlakken. Maarja.
[..]ja je heb mn 06 bby altijd bellen als je onraad ruikt grgr
Hij was tijdddd geleden op tv, toen gingen we hem met het gezin kijken. Nou mn vader moest huilen als een klein kind en mn moeder ook.quote:
"En uit de bergen kwam de echo"? Of loop ik een boek achter?quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, wel aardig. Vond zn nieuwste wel pijnlijk herkenbaar op sommige vlakken. Maarja.
[..]ja je heb mn 06 bby altijd bellen als je onraad ruikt grgr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |