Tssquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jochie, ga
[..]
Ja blijkbaar, ik kijk helemaal niet zo vaak films. ALS ik ze kijk zijn ze of Supergoed of SUPERRRslecht.
Hoe heet die ene met matt en leonardoquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:41 schreef TheMagnificent het volgende:
De Bourne-trilogie met Matt Damon kan ik ook opnieuw blijven kijken. Blijft leuk.
Of de Zweedse verfilming van de Millennium-trilogie.
The Departed?quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:43 schreef Santello het volgende:
[..]
Hoe heet die ene met matt en leonardo
Dat IS toch The Bourne? Of wat bedoel je (meer info!!)quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:43 schreef Santello het volgende:
[..]
Wel okay?quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik heb four brothers gekeken laatst. Vond ik ook wel okay.
The Departed (2006) - IMDbquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:43 schreef Santello het volgende:
[..]
Is dat met dat vliegtuig?quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:45 schreef Santello het volgende:
[..]
JAAAAA
Dat is me toch een vette film! Begin tot eind.
nicre thxquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
The Departed (2006) - IMDb
Is een remake van...
Mou gaan dou (2002) - IMDb
Moet je ook kijken. [ afbeelding ]
Geen zin nu. Misschien morgen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:46 schreef Santello het volgende:
Gaan jullie ook nog een film kijken. Of alleen discusseren
Jij bent echt ver heen. Geen vliegtuig!quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is dat met dat vliegtuig?
*geeft het op als filmnoob*
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Leo (quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:47 schreef Santello het volgende:
[..]
Jij bent echt ver heen. Geen vliegtuig!
Hoe oud ben jij?quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Leo () heeft toch een film gemaakt waarin hij een piloot was oid? Of een miljonair met een vliegmanie?
Nou, ok, ik hou het wel bij Dirty Dancing 30 jaar geledenOf Grease
Over docu's gesproken, deze zijn echt sterk...quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Laatste film die ik heb gezien was geloof ik die docu over de Oostvaardersplassen![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |