quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]Klopt helemaal! Terwijl ik dat nog wel het slechtst van de serie vond. Verhaa lijn omtrent dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies dezelfde vibe(cameravoering, plaats(ny),soort personages, spanning opbouwing). Wel leuk, maar na paar seizoenen leuk geweest.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik hou wel echt veel van Suits. Denk dat ik deze dan ook wel leuk vind.
Dat zijn de goede dingen. Ik kijk echt zoveel series. Dus als je nog eens droog staat dan moet je het zeggen. Kijken wat ik je kan aanraden.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik hou wel echt veel van Suits. Denk dat ik deze dan ook wel leuk vind.
Suits is nog altijd top hoor. Krachtig kernverhaal.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Precies dezelfde vibe(cameravoering, plaats(ny),soort personages, spanning opbouwing). Wel leuk, maar na paar seizoenen leuk geweest.
Hmm, niet echt mijn genre, maar hier wat zeer aardige films...quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
hmm geen zin in komedie. komedie-romantiek dan?
Silver Linings Playbook (2012) - IMDbquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ben toch na een tijdje gestopt met kijken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:03 schreef Santello het volgende:
[..]
Suits is nog altijd top hoor. Krachtig kernverhaal.
Ja ik ookquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:03 schreef Santello het volgende:
[..]
Dat zijn de goede dingen. Ik kijk echt zoveel series. Dus als je nog eens droog staat dan moet je het zeggen. Kijken wat ik je kan aanraden.
Temple Grandin (TV Movie 2010) - IMDbquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Tot slot...quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
(niet gezien) leren liegen? gebruik je ook zo een kalender? http://www.pogdesign.co.uk/cat/quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja ik ook![]()
Ik kijk ook Lie to me. Vind het tof als je wat kan leren van een serie
Sniper-blood diamondzquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:49 schreef Santello het volgende:
Weet iemand waar die achtergrond beat van is? Die eerste.
Die vond ik best kinderachtig. Wilde de helft van de personages smackenquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Silver Lingings Playboooook, omigadoooo. Zo hard gelachennn.
wooowowow badass hoorquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:08 schreef Santello het volgende:
[..]
Die vond ik best kinderachtig. Wilde de helft van de personages smacken
Wat een saaie film...quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Silver Lingings Playboooook, omigadoooo. Zo hard gelachennn.
Gisteren een film met apen gekeken. onverwachts leuk eigk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:08 schreef mrstylo het volgende:
Jullie kijken echt kut films. Niet normaal.
Je doet gemeen tegen mijquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom nou weer? Wat is er met jou?
Ja, wou dat die shit echt bestond, pf.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat een saaie film...Alleen dat football uitje was cool.
Limitless is een aanrader
Hahaha welke? Laaaang geleden ook eentje gezien. Vond m stiekem wel geinig.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gisteren een film met apen gekeken. onverwachts leuk eigk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |