Bron?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
jullie taal is een mengsel van russische vs hebreeuwse klanken.
uitgezakt?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:50 schreef Crip het volgende:
Trouwens die krullen zitten nog volop in me haar
Voor mij klinkt het meer als Arabisch+Perzisch.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
True.
En Sorani lijkt in de verste verte niet op Hebreeuws, dus wel grappig om sommige te horen dat het erop lijkt terwijl ze van niks weten
Xawm haat. Shawshaat bra'mquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wij hebben veel langer internet daar.
Asia cell.
wat een belachelijk saaie trailer..quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:50 schreef Santello het volgende:
[..]
Heb je deze al gezien?
The Words (2012) - IMDb
[ afbeelding ]
De film zelf is wel goed.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
wat een belachelijk saaie trailer..
Goede bron.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De persoon die k het hoor spreken.
Vind het ook zo onsamenhangend..Ik zal zo stukje kijken.quote:
En jij valt helemaal niet mee Klinker. Tegen, dat val je.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weet je wat ook mee valt.. JIJ.
Caphryquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Vind het ook zo onsamenhangend..Ik zal zo stukje kijken.
Ken je de serie White Collar?
Dje mada way. 7hsaab ka awa turka.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Goede bron.
Je kan het beste eerst uitzoeken hoe oud ons taal is, wil je weten waar onze klanken vandaan komen.
Hij wordt zo goed beoordeeld overal. Zal ik kijken?quote:
Wollah rast akait. Kati men afre xatai am galka.quote:
White collar is de eerste paar seizoenen leuk. Vervolgens wordt het teveel van hetzelfde. Zijn personage blijft leuk geschreven waardoor je wel blijft kijken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hij wordt zo goed beoordeeld overal. Zal ik kijken?
Ik hou wel echt veel van Suits. Denk dat ik deze dan ook wel leuk vind.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:00 schreef Santello het volgende:
[..]
White collar is de eerste paar seizoenen leuk. Vervolgens wordt het teveel van hetzelfde. Zijn personage blijft leuk geschreven waardoor je wel blijft kijken.
Wellicht dat ik dat had omdat ik al tig series iedere week volg.![]()
Gewoon doen.
Auw. Deze deed pijn. Ik meen het, waar heb ik dit aan verdiend.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:54 schreef Peunage het volgende:
[..]
En jij valt helemaal niet mee Klinker. Tegen, dat val je.
Yep. Beide.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:31 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik heb fountainhead en atlas shrugged gekocht. Had jij ze al gelezen?
quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:00 schreef Santello het volgende:
[..]
White collar is de eerste paar seizoenen leuk. Vervolgens wordt het teveel van hetzelfde. Zijn personage blijft leuk geschreven waardoor je wel blijft kijken.
Wellicht dat ik dat had omdat ik al tig series iedere week volg.![]()
Gewoon doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |