Onee grapje. Ik dacht dat ashmen berbers was.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:37 schreef Santello het volgende:
[..]
Kan wel kloppen. Ben arabisch opgevoed. Ouders spreken berbers en kom ook uit houceima.
Alleen... Wat is dan berbers uit die zin? Niets geloof ik :s
Hahaha, beter hadden ze deze "taal" gebruikt dan, waren we nu misschien wereldkampioen geweest.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zelfs de nazi's konden dit niet onderscheppen in WOII
Betere vraag is, welk woord uit die zin is Arabischquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:37 schreef Santello het volgende:
[..]
Kan wel kloppen. Ben arabisch opgevoed. Ouders spreken berbers en kom ook uit houceima.
Alleen... Wat is dan berbers uit die zin? Niets geloof ik :s
k kan je zelfs het gevoel uitleggen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jullie hebben echt een chocoladeprobleem, als je zo enthousiast kunt vertellen hoe je een chocoladereep eet
Dat is een klanktaal net als Chinees.quote:
Peunage, jij bent echt ondergewaardeerd.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:39 schreef Peunage het volgende:
[..]
Betere vraag is, welk woord uit die zin is Arabisch
Maktab?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:39 schreef Peunage het volgende:
[..]
Well played.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:39 schreef Peunage het volgende:
[..]
Die klanken. Alsof ze aan het gorgelen zijn.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn taal begrijp ik hoor. Kan ik volgen. Wat jullie spreken lijkt zowat Hebreeuws zo grof.
Dat is het dus eeeeeecht niet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Onee grapje. Ik dacht dat ashmen berbers was.
Its disgusting. Net als Sorani. En nog een taal waar ik even niet op kom.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Die klanken. Alsof ze aan het gorgelen zijn.
Paspoort. Gewoon nee.quote:
Probleem is dat het heel moeilijk is om met Latijnse letters de klanken uit te drukken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Die klanken. Alsof ze aan het gorgelen zijn.
Derija dan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:42 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het waren maar 3 woorden, maar geen van de 3 leek in de verste verte op Arabisch
Net als sorani? Dit is sorani. Je weet niet eens waar je over praat.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Its disgusting. Net als Sorani. En nog een taal waar ik even niet op kom.
[..]
Paspoort. Gewoon nee.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Net als sorani? Dit is sorani. Je weet niet eens waar je over praat.
aw nafaray lagar kari bgoryawa.... har saaaaaf zararaquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Klopt, maar alsnog.
Vreselijk, nu weet ik weer waarom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |