Astaghfirullah!quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb je deze gezien: Christiane F. - Wir Kinder vom Bahnhof Zoo (1981) - IMDb
Dat was mijn eerste film waarin drugs zo'n hoofdrol hadden.
Prima, top dag gehadquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gaat lekker. En bij jou daar?
Jawel is te doen. Niks te klagen.
Goed gepland. Lijkt me echt leuk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:32 schreef darkmond het volgende:
[..]
2 wekeneerst even tot ramadan is afgelopen in London blijven ivm reizen en zo. Daarna ook veel erbuiten gaan kijken. Gaat erg om de sfeer hier qua moskees en zo ook wat je in nl eigenlijk erg weinig hebt
En sws dat accent![]()
![]()
![]()
Ik zal morgen beginnen met Godfather. Staat op Netflix.quote:
Nee, niet gezien. Ik noteer het even. Bedankt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb je deze gezien: Christiane F. - Wir Kinder vom Bahnhof Zoo (1981) - IMDb
Dat was mijn eerste film waarin drugs zo'n hoofdrol hadden.
Jaaa, zeker. Ga kijken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
HEHHEYEHEYEHYE
http://www.moviemeter.nl/film/83231
ik hoorde dat deze film WAAN-ZINNIG is.
Ken ik nietquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
HEHHEYEHEYEHYE
http://www.moviemeter.nl/film/83231
ik hoorde dat deze film WAAN-ZINNIG is.
Klopt. Die moesten we eerst lezen en daarna gingen we samen de film kijken in de klas (voor het vak Duits)quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is daar ook geen boek over? Niet dat ik dat gelezen heb
Gezien. Ik heb echt teveel gezienquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ken ik niet
A Beautiful Mind (2001) - IMDb
^ Die trouwens ook bazenfilm.
[..]
Klopt. Die moesten we eerst lezen en daarna gingen we samen de film kijken in de klas (voor het vak Duits)
Iesj waargeboerd!quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, niet gezien. Ik noteer het even. Bedankt. [ afbeelding ]
Jochie, gaquote:
Ja blijkbaar, ik kijk helemaal niet zo vaak films. ALS ik ze kijk zijn ze of Supergoed of SUPERRRslecht.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Gezien. Ik heb echt teveel gezien
Ah, goed onthouden dus, dankquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ken ik niet
A Beautiful Mind (2001) - IMDb
^ Die trouwens ook bazenfilm.
[..]
Klopt. Die moesten we eerst lezen en daarna gingen we samen de film kijken in de klas (voor het vak Duits)
Genoeg slechte films gekeken. Shit als Zoolander..quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jochie, ga
[..]
Ja blijkbaar, ik kijk helemaal niet zo vaak films. ALS ik ze kijk zijn ze of Supergoed of SUPERRRslecht.
Oh ziet er goed uit!quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:38 schreef TheMagnificent het volgende:
Dit moet je ook gezien hebben...
Cidade de Deus (2002) - IMDb
Echt een rouwe film.
Tssquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jochie, ga
[..]
Ja blijkbaar, ik kijk helemaal niet zo vaak films. ALS ik ze kijk zijn ze of Supergoed of SUPERRRslecht.
Hoe heet die ene met matt en leonardoquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:41 schreef TheMagnificent het volgende:
De Bourne-trilogie met Matt Damon kan ik ook opnieuw blijven kijken. Blijft leuk.
Of de Zweedse verfilming van de Millennium-trilogie.
The Departed?quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:43 schreef Santello het volgende:
[..]
Hoe heet die ene met matt en leonardo
Dat IS toch The Bourne? Of wat bedoel je (meer info!!)quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:43 schreef Santello het volgende:
[..]
Wel okay?quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik heb four brothers gekeken laatst. Vond ik ook wel okay.
The Departed (2006) - IMDbquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:43 schreef Santello het volgende:
[..]
Is dat met dat vliegtuig?quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:45 schreef Santello het volgende:
[..]
JAAAAA
Dat is me toch een vette film! Begin tot eind.
nicre thxquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
The Departed (2006) - IMDb
Is een remake van...
Mou gaan dou (2002) - IMDb
Moet je ook kijken. [ afbeelding ]
Geen zin nu. Misschien morgen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:46 schreef Santello het volgende:
Gaan jullie ook nog een film kijken. Of alleen discusseren
Jij bent echt ver heen. Geen vliegtuig!quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is dat met dat vliegtuig?
*geeft het op als filmnoob*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |