Limitless.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat een saaie film...Alleen dat football uitje was cool.
Limitless is een aanrader
Kippenvel gedurende de hele film. Bah. Nare film. Maar ook die ik gewoon niet uit kon zetten.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja, wou dat die shit echt bestond, pf.
Thanks TM. heel veel al van gezien, ik ga zo eentje uitkiezen die ik nog niet heb gekeken.
Ik wilde je deze nog even aanraden, zo een toffe film, pf
The Lovely Bones (2009) - IMDb
Return of the apes ofzo? Omg die aap was te lief.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:11 schreef Santello het volgende:
[..]
Hahaha welke? Laaaang geleden ook eentje gezien. Vond m stiekem wel geinig.
Jullie?quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik noemde je een badass zelfs. Het is ook nooit goed met jullie hier.
ZO een mooi verhaal.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kippenvel gedurende de hele film. Bah. Nare film. Maar ook die ik gewoon niet uit kon zetten.Pffffffff.
Droevige film?quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kippenvel gedurende de hele film. Bah. Nare film. Maar ook die ik gewoon niet uit kon zetten.Pffffffff.
Doe ik al. WEetje die koelie uit duindorp> dat is mn broer.quote:
Heel aparte film.. Treurig ja, veel emoties.quote:
Geen dank. Die heb ik al gezien.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja, wou dat die shit echt bestond, pf.
Thanks TM. heel veel al van gezien, ik ga zo eentje uitkiezen die ik nog niet heb gekeken.
Ik wilde je deze nog even aanraden, zo een toffe film, pf
The Lovely Bones (2009) - IMDb
Wat vond jequote:Op woensdag 16 juli 2014 01:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Geen dank. Die heb ik al gezien.
Was best een hype daarover. Is geen kleine film ofzo.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:15 schreef Stimorol- het volgende:
Hoe komen jullie aam dit soort films.. ik weet nooit wst te kijken.
Moet nog steeds the attack kijken, 2 maanden de tijdook aanrader they say
Nee. Ik deze: Rise of the Planet of the Apes (2011) - IMDbquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Return of the apes ofzo? Omg die aap was te lief.
Ben allang niet meer geraakt door n film. Ik zoek een film die me ontroert enzo. Je weet vast niet want man.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was best een hype daarover. Is geen kleine film ofzo.
Die idd..quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:17 schreef Santello het volgende:
[..]
Nee. Ik deze: Rise of the Planet of the Apes (2011) - IMDb
50/50.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben allang niet meer geraakt door n film. Ik zoek een film die me ontroert enzo. Je weet vast niet want man.
Ik heb een profiel op https://www.icheckmovies.com/ bijvoorbeeld. Daar kun je de films aanvinken die je hebt gezien en filmtips opdoen uit allerlei categorieën.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:15 schreef Stimorol- het volgende:
Hoe komen jullie aam dit soort films.. ik weet nooit wst te kijken.
Moet nog steeds the attack kijken, 2 maanden de tijdook aanrader they say
Dan moet je de hoofdpersoon zijn van die film. Maar ben je niet want FOK! adventures op zolderkamer.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben allang niet meer geraakt door n film. Ik zoek een film die me ontroert enzo. Je weet vast niet want man.
Zeer boeiend. Je hebt films als American Beauty, scoren retehoog. Maar toen ik ging kijken, vond ik hem net meer dan matig.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Aardig, ja. Geen hoogvlieger, maar vond 'm wel boeiend.
Oh nice. Morgen eens checkenquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb een profiel op https://www.icheckmovies.com/ bijvoorbeeld. Daar kun je de films aanvinken die je hebt gezien en filmtips opdoen uit allerlei categorieën.
Sweet! Dank voor de tipquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb een profiel op https://www.icheckmovies.com/ bijvoorbeeld. Daar kun je de films aanvinken die je hebt gezien en filmtips opdoen uit allerlei categorieën.
Nee. Vroeger kon ik ontroerd raken door een film. Al tijden niet meer gehad.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:19 schreef darkmond het volgende:
[..]
Dan moet je de hoofdpersoon zijn van die film. Maar ben je niet want FOK! adventures op zolderkamer.
Niet gequote maar ik ben niet in Libanon als je dat soms dacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |