SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door sylvesterrr op 15-07-2014 20:47:35 ]
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 07:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Erkek givi davran oruspu gibi degil.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 07:28 schreef xaban06 het volgende:
[..]
orospulara orospu gibi davranmak gerekiyor.
Doe even normaal tegen elkaar. Jullie gaan veels te ver.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 07:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Etrafinda hep oruspu dolu herhalde hemen oruspu oldugumu anladin.![]()
ik zou graag willen verwijzen naar de wijf die je neukt maar ik hou mezelf gtaag wst hoger dan jij. Ermeni dolu. (
Kun je ook quoten dat hij weer verwijzing maakt naar mum sondu? Als hij daarmee eens stopt iedere x.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
[..]
Doe even normaal tegen elkaar. Jullie gaan veels te ver.
Die man verwijst elke x naar mum sondu. Blijkbaar is hij daar verwekt, maar ik hoef dat niet iedere x te horen van die Yezid.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:34 schreef zarGon het volgende:
Waarom kunnen Turken gewoon eens niet normaal discussieren over politiek zonder persoonlijk te worden? Of de denkwijze en mening van de ander te respecteren (niet per se accepteren)? Verhitte discussies zijn prima, maar waarom de ander kleineren en/of belachelijk maken? En in sommige gevallen ronduit primitief doen door te schelden?
[ afbeelding ]
Omdat Koerd Demirtas en ultra chovonistische turkenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:34 schreef zarGon het volgende:
Waarom kunnen Turken gewoon eens niet normaal discussieren over politiek zonder persoonlijk te worden? Of de denkwijze en mening van de ander te respecteren (niet per se accepteren)? Verhitte discussies zijn prima, maar waarom de ander kleineren en/of belachelijk maken? En in sommige gevallen ronduit primitief doen door te schelden?
[ afbeelding ]
Zonde, het verneukt niet alleen de discussie (die je dan geen discussie meer kunt noemen), maar ook de sfeer.
Nee het is geen conclusie maar enkel een beschrijving van wat ik heb waargenomen in die reeks. Niet gek ook als je de hele dag niets mag eten, maar laten we akp stemmers ook niet gelijk verraders noemen. Wat sommigen hier een maandje ervaren, maakten zij dagelijks mee. Verder niet beledigend bedoeld.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:44 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/246313]Che_
Wat een lompe argument
Het is een slowchat. Jij trekt gelijk onzin conclusies.
Oke danquote:Boehoe, kijk ons het zwaar gehad hebben
Er hebben wel meer mensen in armoede geleefd, voel je niet bijzonder of speciaal. Maar goed bij jou staat eer gelijk aan geld dus dat maakt al veel duidelijk.
Men praat graag over eten. Ik zie niemand huilen dat het zwaar is of dat het snel iftar moet zijnquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:31 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Nee het is geen conclusie maar enkel een beschrijving van wat ik heb waargenomen in die reeks. Niet gek ook als je de hele dag niets mag eten, maar laten we akp stemmers ook niet gelijk verraders noemen. Wat sommigen hier een maandje ervaren, maakten zij dagelijks mee. Verder niet beledigend bedoeld.
[..]
Oke dan
Sommige van deze shizzle is in zijn totaliteit >100% YO!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Grappig dat er zoveel over eten wordt gepraat door Turken.
[ afbeelding ]
Verbaasd me niets, veel dikkerdjes.
Zelfs Marokkanen doen het beterquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Grappig dat er zoveel over eten wordt gepraat door Turken.
[ afbeelding ]
Verbaasd me niets, veel dikkerdjes.
Dat dan ook weer niet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:39 schreef Blocko het volgende:
Ik ben blij dat de meeste Turkish fokkers Erdogan die nieuwe positie gunnen.
Mashallah
Jawel, ik ben nieuwsgierig van naturequote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:25 schreef expans het volgende:
Zg, ik sta op het punt om mń eerste artikel te plaatsen.
Zijn er nog mensen die het willen lezen? PM ik wel de link
Valt mee toch?quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:39 schreef Blocko het volgende:
Ik ben blij dat de meeste Turkish fokkers Erdogan die nieuwe positie gunnen.
Mashallah
Zie DM, feedback is welkomquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:28 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Jawel, ik ben nieuwsgierig van nature
Ik heb 'm net gelezen. Inhoudelijk geen opmerkingen (ken het onderwerp vele malen minder goed dan jij). Het leest in ieder geval makkelijk weg,quote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:25 schreef expans het volgende:
Zg, ik sta op het punt om mń eerste artikel te plaatsen.
http://www.passolig.com.tr/e-bilet.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:30 schreef Ludacriss het volgende:
Wellicht dat iemand hier (een Turks voetbal liefhebber) antwoord aan mij kan geven?
In oktober zit ik voor een lang weekend in Istanbul met 3 vrienden. Nu willen wij hier een wedstrijd van Galatasaray en/of Fenerbahce kijken. Nu ben ik er achter gekomen dat ze een clubkaart hebben ingevoerd, http://www.passolig.com.tr/. Nu willen we deze passolig kaart best aanschaffen alleen kan je passolig clubkaart pas in Turkije ophalen. Kunnen we daarvoor gewoon via internet (dus een kaartje voor de wedstrijd zelf) kopen?
Het is best onduidelijk allemaal.
Geen idee hoe het precies werkt verder.quote:E-Ticket
E-Bilet
Turkey is welcoming in the e-ticket era with PASSOLİG!
PASSOLİG Debit Card allows you and your family to enter stadiums safely to enjoy the match that you have been waiting for excitedly.
The match ticket you buy is automatically loaded onto your PASSOLİG Debit Card which also includes you national identity number and photograph.
Systeem is erg onduidelijk. Volgens mij ook voor de Turkse supporter zelf. Zie op verschillende fora dat mensen er niet blij mee zijn. Best jammer dat je als buitenstaander zo moeilijk naar een wedstrijd kan gaan.quote:Op maandag 21 juli 2014 15:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://www.passolig.com.tr/e-bilet.
[..]
Geen idee hoe het precies werkt verder.
Naar welke wedstrijd (op welke datum) wil je gaan eigenlijk? Is makkelijker uitzoeken.quote:Op maandag 21 juli 2014 16:22 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Systeem is erg onduidelijk. Volgens mij ook voor de Turkse supporter zelf. Zie op verschillende fora dat mensen er niet blij mee zijn. Best jammer dat je als buitenstaander zo moeilijk naar een wedstrijd kan gaan.
quote:Foreign people are provided with the Passolig Cüzdan Pre-paid Card only.
http://washington.cbsloca(...)-hitler-did-to-them/quote:Turkish Prime Minister: Israel Has ‘Surpassed What Hitler Did To Them’
Hij staat mooi met Mark Rutte op de foto. Die maakt ook altijd van die onhandige opmerkingenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:01 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
http://washington.cbsloca(...)-hitler-did-to-them/
Geen enkele kennis van de geschiedenis, die man is knettergekonze eigen Ahmadinejad
Hoog 'eerste ritje is gratis' gehalte @ kermisquote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:02 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
De HSL tussen Istanbul en Ankara is vandaag in gebruik genomen!.
Istanbul - Ankara duurt 3,5 uur. Eerste week gratis..
Bedoeling is dat deze lijn richting het oosten wordt uitgebreid:
[ afbeelding ].
Rutte is dan ook een bijzonder matige Nederlandse leider maar is gelukkig niet knettergekquote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:13 schreef Blocko het volgende:
[..]
Hij staat mooi met Mark Rutte op de foto. Die maakt ook altijd van die onhandige opmerkingen
Knettergek of niet, hij is zowat de enige (zoniet de enige) die zijn bek opentrekt.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:01 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
http://washington.cbsloca(...)-hitler-did-to-them/
Geen enkele kennis van de geschiedenis, die man is knettergekonze eigen Ahmadinejad
Juist een mooi gebaar richting het volk, vooral nu tijdens het einde van de ramadan (veel verkeer omdat iedereen naar familie gaat).quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:28 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hoog 'eerste ritje is gratis' gehalte @ kermis
Was ook geen serieuze postquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Juist een mooi gebaar richting het volk, vooral nu tijdens het einde van de ramadan (veel verkeer omdat iedereen naar familie gaat).
Doen ze wel vaker overigens, o.a. bij in gebruikname van Marmaray.
Baklava isquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:00 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Was ook geen serieuze post
Die andere aan jou gerichte post (in een ander topic) overigens wel
Aldus een verkaasde Turkquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
vroeger wisten ze wel hoe ze verraders aan moesten pakken
lees dit eens hardop opquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:04 schreef hugecooll het volgende:
Hoewel ik er gisteren wel van werd beticht moslim te zijn omdat ik in dat ramadantopic post
Als je nou een beetje creatief bent, dan kan je zo'n leuk hebbedingetje meenemen en doen alsof het bij je selfiestick hoortquote:
Helaas t/m Pendik. Beetje in de buurt van Sabiha Gokcen, maar verder wel erg ver weg uit Beyoglu / Sultanahmet.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:02 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
De HSL tussen Istanbul en Ankara is vandaag in gebruik genomen!.
Istanbul - Ankara duurt 3,5 uur. Eerste week gratis..
Bedoeling is dat deze lijn richting het oosten wordt uitgebreid:
[ afbeelding ].
En zet zichzelf zo meteen buiten iedere serieuze discussie maar zijn simpele achterban die niet gehinderd is door enige kennis van geschiedenis smult er goed van.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Knettergek of niet, hij is zowat de enige (zoniet de enige) die zijn bek opentrekt.
Ik wil het wel lezen ;pquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:25 schreef expans het volgende:
sta op het punt om mń eerste artikel te plaatsen.
Hij is gewoon een beetje doofquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:57 schreef zarGon het volgende:
Buitenlander in de auto die aan het luisteren is naar de koran, maar het geluid zo hard heeft staan dat je er last van ondervindt.. Görgüsüz ayı.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind jouw denkwijze ook knettergek wat betreft "pallies". Jij barbaar!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:46 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Rutte is dan ook een bijzonder matige Nederlandse leider maar is gelukkig niet knettergek
Wat een gekke post, schelden op je boardabi is ook wat onbeschoft.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:46 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik vind jouw denkwijze ook knettergek wat betreft "pallies". Jij barbaar!
Gwn een kort en krachtige omschrijving van hoe jij bent tov pallies. Verder zou ik kou ook zeker raken. Grquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:46 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Wat een gekke post, schelden op je boardabi is ook wat onbeschoft.
Mijn liefde voor jou is desondanks oneindig.
maak je ook wel eens dergelijke posts over muziek?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:57 schreef zarGon het volgende:
Buitenlander in de auto die aan het luisteren is naar de koran, maar het geluid zo hard heeft staan dat je er last van ondervindt.. Görgüsüz ayı.
quote:Op maandag 28 juli 2014 07:28 schreef zarGon het volgende:
Ramazan bayramınız mübarek olsun! Eid mubarak! Gezegend Suikerfeest!
quote:Op maandag 28 juli 2014 15:55 schreef Unlabeled het volgende:
Man ik erger me zo aan mijn nieuw huisgenootje. Ik ken haar pas sinds maart ofzo en ze heeft tot nu toe drie vriendjes versleten en nu blijkt dus vriend nr 3 thuis te zijn terwijl zij er niet is. Ik lig hier ziek in bed dood te bloeden en wilde net halfnaakt naar de keuken gaan maar dat kan ik dan beter niet doen.
Misschien zie je 'm zo beter:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beterschap.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:55 schreef Unlabeled het volgende:
Man ik erger me zo aan mijn nieuw huisgenootje. Ik ken haar pas sinds maart ofzo en ze heeft tot nu toe drie vriendjes versleten en nu blijkt dus vriend nr 3 thuis te zijn terwijl zij er niet is. Ik lig hier ziek in bed dood te bloeden en wilde net halfnaakt naar de keuken gaan maar dat kan ik dan beter niet doen.
quote:Op maandag 28 juli 2014 16:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Misschien zie je 'm zo beter:Jij goorlap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja!!!!!
??quote:
Meneer wilde uitslapenquote:Op maandag 28 juli 2014 16:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]![]()
Maak afspraken. Wat doet hij daar als zij er niet is?
Dankje.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Beterschap.
Zowat elke maand een nieuwe. Zijn dat wel 'vriendjes'?
Het is vakantie; wat doe je op je kamer? XDquote:Op maandag 28 juli 2014 15:55 schreef Unlabeled het volgende:
Ahja, dus één van de befaamde relatiehoppers.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:47 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Dankje.
Ja gewoon 'vriendjes'Ze is heel aanhankelijk en voelt zich al snel eenzaam. Ze is verder ook heel dom en oppervlakkig dus niet gek dat ze haar leven niet op een andere manier invulling kan geven. Ze is ook heel snel onder de indruk van een man. "Ooh unlabeled, alex heeft me geholpen met afwassen wat lief he". Bitch please
Ze schijnt half circassisch te zijn en heeft een abi die op een mocro lijkt.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:15 schreef WammesWaggel het volgende:
Gewoon haar broer op de hoogte brengen van haar zedeloos gedrag.
Mits het een Turkse is en anders gewoon op haar inpraten onder het genot van een vieze roze koek en een bekertje aanlenglimonade.
Aan het doodbloeden. Ik zal u de details besparenquote:Op maandag 28 juli 2014 18:00 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Het is vakantie; wat doe je op je kamer? XD
Ouders zijn al een tijdje in Turkai. Ik ben niet meegegaanquote:Op maandag 28 juli 2014 18:05 schreef zarGon het volgende:
En bayram! Waarom ben je niet bij je ouders? Hè? HÈ?!.
oh geen turk dus. wat is haar nummer?quote:Op maandag 28 juli 2014 18:41 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ze schijnt half circassisch te zijn en heeft een abi die op een mocro lijkt.
[..]
Aan het doodbloeden. Ik zal u de details besparen
[..]
Ouders zijn al een tijdje in Turkai. Ik ben niet meegegaan
Weet je zeker dat die jongen niet gewoon een Turk uit de VS is die jou komt stalken?quote:Op maandag 28 juli 2014 18:41 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Graag nmr van haar broer.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:41 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ouders zijn al een tijdje in Turkai. Ik ben niet meegegaan
Jij bent zo lief altijd, al ben je een dikke racist. Vergeef me van laatst. Had te veel wijn op jwzquote:Op maandag 28 juli 2014 19:02 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Weet je zeker dat die jongen niet gewoon een Turk uit de VS is die jou komt stalken?
Omdat je het waard bent
Wat zoet van je, in lijn met de Turkse cultuur zie ik mij gewoon als een oprechte fascist en ben tevens een ectoquote:Op maandag 28 juli 2014 19:23 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Jij bent zo lief altijd, al ben je een dikke racist. Vergeef me van laatst. Had te veel wijn op jwz
Ga door hoor! Ik hou van bloedig vleesquote:Op maandag 28 juli 2014 18:41 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
jip .4 kilo ong.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:16 schreef WammesWaggel het volgende:
Zijn jullie nou afgevallen of juist aangekomen van de ramadan?
Een nicht is 5 kilo aangekomen, en zij was al niet de lichtste
Ik kan wel goed met andere Turken/Koerden over politiek discussiëren hoor. Maar helaas maken anderen me uit voor alles en nog wat vanwege mijn politieke voorkeur.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:34 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Zonde, het verneukt niet alleen de discussie (die je dan geen discussie meer kunt noemen), maar ook de sfeer.
Noem je me daarom hoerquote:Op maandag 28 juli 2014 20:43 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ik kan wel goed met andere Turken/Koerden over politiek discussiëren hoor. Maar helaas maken anderen me uit voor alles en nog wat vanwege mijn politieke voorkeur.
afgevallenquote:
Ik ben 2 kilo afgevallen.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:51 schreef Slayage het volgende:
[..]
afgevallenals je bent aangekomen heb je aardig lopen proppen die paar uurtjes dat je tij dhad om te eten
Één verhaal zegt dat we uit Halep komen en een andere uit Azië. Er was wel wat blond en gekleurde ogen in mijn familie, maar die is binnen 2 generaties eruit gefokt.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:06 schreef expans het volgende:
Vandaag erachter gekomen dat wij vanuit Centraal Aziē -> Raqqa (Syrië) -> Adana -> Yozgat in Konya zijn beland.
Pretty cool.
Oekrainse vrouwen zijn momenteel in de ramsj in het Oosten van het land dus... Blond is te-koopquote:Op maandag 28 juli 2014 20:56 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Één verhaal zegt dat we uit Halep komen en een andere uit Azië. Er was wel wat blond en gekleurde ogen in mijn familie, maar die is binnen 2 generaties eruit gefokt.
quote:Op maandag 28 juli 2014 20:56 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Één verhaal zegt dat we uit Halep komen en een andere uit Azië. Er was wel wat blond en gekleurde ogen in mijn familie, maar die is binnen 2 generaties eruit gefokt.
Op internet, website van gemeente, staat dat we Oguzlar, Begdili/Avsar boyu zijn.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:56 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Hij heeft het over 'kahkaha' hè. Uitbundig lachen. Subtiel verschil.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:10 schreef Stimorol- het volgende:
Goh. Volgens Bulent Aric mag een islamitische vrouw niet lachen in het openbaar
Go go AKP.
Hiermee eens of oneens?quote:Ercan Bozbola 29/07/2014 - 13:03
Aile ortamında sohbet ederken bir büyüğümüz bunu söylese "çok haklı ve doğru bir tespit" diyoruz ancak Bülent Arınç söyleyince saçmalık oluyor. Biraz samimi olmak lazım,herşeye muhalefet olmayalım!!!
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/26903012.asp#.
Dat weet ik. De man kan dit niet maken. Sws als mijn oom het zegt is het aile ortami. Wat heeft deze man hiermee te maken? Het land kent andere problemen. Hij heeft het over geweld tegen vrouwen, dit helpt niet zo..quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij heeft het over 'kahkaha' hè. Uitbundig lachen. Subtiel verschil.
[..]
Hiermee eens of oneens?
Heeft je oom het dan over privésferen of het openbaar?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat weet ik. De man kan dit niet maken. Sws als mijn oom het zegt is het aile ortami.
Arınç heeft wel vaker onhandige uitspraken gemaakt. Wel wordt er mijns inziens te overdreven op gereageerd door de 1) verkeerde vertaling 2) door eerdere AKP-bemoeienissen 3) omdat sneller geprikkeld 4) omdat AKP. Soms wordt het te snel uit het verband gerukt.quote:Wat heeft deze man hiermee te maken? Het land kent andere problemen.
Hue?quote:Hij heeft het over geweld tegen vrouwen, dit helpt niet zo..
Oom doelt op prive sferen natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heeft je oom het dan over privésferen of het openbaar?
[..]
Arınç heeft wel vaker onhandige uitspraken gemaakt. Wel wordt er mijns inziens te overdreven op gereageerd door de 1) verkeerde vertaling 2) door eerdere AKP-bemoeienissen 3) omdat sneller geprikkeld 4) omdat AKP. Soms wordt het te snel uit het verband gerukt.
Als Arınç je oom was en jullie waren dit thuis aan het bespreken, gaf je hem dan (een beetje) gelijk of niet?
Even daargelaten dat het niet aan een politicus is om het volk op te voeden...
[..]
Hue?
Wat ben jij soms een klein kind.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:54 schreef WammesWaggel het volgende:
Wel apart dat ISIS vrouwen wil besnijden, is dat de volgende stap van Ome Erdogan?
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:07 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En jij een belerende zuurpruim, is imam geen functie voor je?
zG, imam?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:07 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En jij een belerende zuurpruim, is imam geen functie voor je?
Alsof een imam echt gelovig isquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
zG, imam?![]()
Er zijn 2-3 betere kandidaten in dit topic.
Vrijwel elke man hier.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
zG, imam?![]()
Er zijn 2-3 betere kandidaten in dit topic.
ik ben altijd goede vrienden met Turkenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zie het al, wij worden goede vrienden.
Ik ben op mobiel maarquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe denk jij over Turkije en ISIS en zo?
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:50 schreef Unlabeled het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Ja, maar ik ben nu windows opnieuw aan het installeren en ik wil je tekst nog één keer goed lezen, voordat ik je wat feedback geef.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:13 schreef expans het volgende:
Mathemaat/Magnificent, nog feedback?
Ik moet nog werken aan de layout maar heb plannen voor nog minimaal 5/6 specifieke teksten.
Waarom installeer je niet een leuke thema?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:13 schreef expans het volgende:
Ik moet nog werken aan de layout maar heb plannen voor nog minimaal 5/6 specifieke teksten.
link?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:13 schreef expans het volgende:
Mathemaat/Magnificent, nog feedback?
Maar moet wachten, ben in memleket.
fake bericht enzoquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:54 schreef WammesWaggel het volgende:
Wel apart dat ISIS vrouwen wil besnijden
hoe dat? noodzakelijk kwaad en hoe profiteren we ervan?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:04 schreef expans het volgende:
[..]
Ik ben op mobiel maar
- noodzakelijk kwaad, er zitten lokale Turkse invloeden in ISIS. Ik zeg niet dat we ze aansturen maar we profiteren er wel van;
Ik heb een paar geprobeerd maar nog niet de juiste gevonden. En moest toen halsoverkop naar TR ivm begravenis dus geen tijd gehad. Heb hier geen pc, kan wel wat afleiding gebruikenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom installeer je niet een leuke thema?
Ik kan dit niet 1-2-3 uitleggen via mobiel, je zult moeten wachten.quote:Op woensdag 30 juli 2014 01:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
hoe dat? noodzakelijk kwaad en hoe profiteren we ervan?
quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:10 schreef expans het volgende:
[..]
Ik kan dit niet 1-2-3 uitleggen via mobiel, je zult moeten wachten.
We voeren een regionale oorlog met Iran, over invloed in Irak en Syrië. Dit woedt al jaren, ookal probeert de AKP dichterbij Iran te komen.quote:
Bij een thema kun je heel erg veel instellen, zoveel dat je hem niet meer kunt herkennen als je alleen de demonstratie-layout heb gezien. Probeer Pinboard eens.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:08 schreef expans het volgende:
[..]
Ik heb een paar geprobeerd maar nog niet de juiste gevonden. En moest toen halsoverkop naar TR ivm begravenis dus geen tijd gehad. Heb hier geen pc, kan wel wat afleiding gebruiken
Ik wil ongveer zoiets;
- simpel/minimalistisch, wit/zo neutraal mogelijk
- ruimte voor custom header (huidige foto), formaat ongeveer zelfde denk ik
- rond header de titel en slogan/motto in klein formaat (titel / header / motto)
- tags zoals het nu is, dus onderaan de tekst
Ik weet ik vraag nogal veel
Plaatje links of rechts uitlijnen bij het invoegen (default: gecentreerd).quote:- ruimte om afbeeldingen in te voegen en eromheen te schrijven (dus niet tekst - witregel - foto - witregel/tekst)
Kun je instellen in de adminpaneel: appearance > widgets.quote:- categories (+toebehorende artikelen) / recent posts aan de zijkant
- archives ergens verborgen in een dropdown menu?
dat kloptquote:Op woensdag 30 juli 2014 11:14 schreef expans het volgende:
[..]
We voeren een regionale oorlog met Iran, over invloed in Irak en Syrië. Dit woedt al jaren, ookal probeert de AKP dichterbij Iran te komen.
hier ben ik je kwijt, wat wil je precies zeggen?quote:ISIS + Baath valt aan, Maliki in stress want ondank alles kan Iran hem niet altijd uit de brand helpen. Barzani heeft opeens stress van Maliki en Iran, ISIS en van lokale oppositie en PKK.
Hijs ook niet gek en wil aande macht blijven. Blijft over; Turkije.
PKK was bezig haar activiteiten te verhogen, sehit verdik, en opeens valt ISIS aan in Syrië en smeken ze alle Koerden om te komen helpen...
Waarom werken Turkije en Iran niet samen eigenlijk? Ja, natuurlijk, het zijn (regionale) rivalen en er is ook botsing qua religie, maar het zijn wel de stabielste landen qua economie en veiligheid.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:14 schreef expans het volgende:
[..]
We voeren een regionale oorlog met Iran
aan de europese samenwording ging de totale vernieting van wo2 aan vooraf, direct gevolgd door de koude oorlog, de europeanen zijn uiteindelijk tot elkaar veroordeeld door de vs. zolang iets vergelijkbaars niet gebeurd zal er nooit een "midden oosterse uni" komenquote:Op woensdag 30 juli 2014 11:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom werken Turkije en Iran niet samen eigenlijk? Ja, natuurlijk, het zijn (regionale) rivalen en er is ook botsing qua religie, maar het zijn wel de stabielste landen qua economie en veiligheid.
Ze hoeven het niet altijd eens te zijn (zullen ze ook niet), maar ze kunnen enorm van elkaar profiteren. Waarom tegenwerken als je ook samen kunt werken, zoals de landen in de EU? Beetje zoals Duitsland en Frankrijk, waarbij de kleintjes ook profiteren (Nederland / Azerbeidzjan).
Waarom kunnen die moslimlanden niet eens gewoon samenwerken i.p.v. constant wantrouwend te zijn?
Vast een simpele vraag, of een onzinnige... maar ik snap het niet... Het kan zoveel makkelijker, maar dan moet die ego weg.
Je hebt in de KRG enkele partijen, deels geleid door clans (asiret). In de jaren 90 hadden ze een burgeroorlog om macht, wij vielen toen binnen en hielpen Barzani (omdat hij deels tegen PKK is).quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat klopt
[..]
hier ben ik je kwijt, wat wil je precies zeggen?
Dit is echt enorm raar om te lezen, naar zelfs, als je leest wat ISIS daar allemaal aanricht. Om daar zo van te denken profiteren...quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:08 schreef expans het volgende:
Dat ISIS nu aanvalt icm Baath/Soennitische groeperingen is alleen maar beter voor ons.
Iki tarafli, het gaat sowieso terugslaan maar waarom niet gebruiken? Tot nu toe valt ISIS alleen zwakkere milities aan, ze gaan niet direct de strijd aan met een conventioneel leger (nog niet).quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dit is echt enorm raar om te lezen, naar zelfs, als je leest wat ISIS daar allemaal aanricht. Om daar zo van te denken profiteren...
Ceyhan, overigens..
Omdat Turkije al sinds de periode van Inönü de invloedssferen van het Westen, met name de VS, vertegenwoordigt. En dit ziet Iran, gesteund door de 'oosterse machten' Rusland en China, ook, dus zullen ze altijd achterdochtig zijn richting Turkije.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom werken Turkije en Iran niet samen eigenlijk? Ja, natuurlijk, het zijn (regionale) rivalen en er is ook botsing qua religie, maar het zijn wel de stabielste landen qua economie en veiligheid.
Ze hoeven het niet altijd eens te zijn (zullen ze ook niet), maar ze kunnen enorm van elkaar profiteren. Waarom tegenwerken als je ook samen kunt werken, zoals de landen in de EU? Beetje zoals Duitsland en Frankrijk, waarbij de kleintjes ook profiteren (Nederland / Azerbeidzjan).
Waarom kunnen die moslimlanden niet eens gewoon samenwerken i.p.v. constant wantrouwend te zijn?
Vast een simpele vraag, of een onzinnige... maar ik snap het niet... Het kan zoveel makkelijker, maar dan moet die ego weg.
Raar? Walgelijk.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dit is echt enorm raar om te lezen, naar zelfs, als je leest wat ISIS daar allemaal aanricht. Om daar zo van te denken profiteren...
Ceyhan, overigens..
Jouw berichten hier hebben laten zien dat je niet het niveau/inzicht beheerst om te begrijpen wat ik bedoel.quote:
Nee.. het is walgelijk dat partijen beter lijken te worden van dit soort praktijken. Ik kan idd niet jullie niveau behalen, want idd voel ik tranen bij beelden van Isis.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:43 schreef expans het volgende:
[..]
Jouw berichten hier hebben laten zien dat je niet het niveau/inzicht beheerst om te begrijpen wat ik bedoel.
Cliché, maar je bent ook een vrouw en emotioneler dan een man.
Je zult het niet begrijpen, ik ben geen monster, ik heb gevoelens en een hart. Als ik die beelden zie is het hartverscheurend.
Jij noemt mijn denken walgelijk, ik noem het noodzakelijk.
Zodra ze te groot worden zullen ze uitgeschakeld worden. Geen interventie á la Afghanistan maar bv drones etc.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:43 schreef Stimorol- het volgende:
Kan Isis gestopt worden eigk? Ze hebben blijkbaar vrij spel gezien de verschillende belangen van de partijen.
Waar drop jij je berichten en haal jij je info? Ondanks mijn emo lees ik dit soort dingen wel graag.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:47 schreef expans het volgende:
[..]
Zodra ze te groot worden zullen ze uitgeschakeld worden. Geen interventie á la Afghanistan maar bv drones etc.
Vooral als ze richting Jordanië en Saudië-Arabië uitwijken, twee trouwe bondgenoten en beiden erg nerveus gezien ISIS lokale steun geniet (Generalen in leger KSA die anoniem steun berichten posten voor ISIS)
Hij is van 21. Yuzyil thinktank toch?quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:48 schreef TheMagnificent het volgende:
Ümit Özdag, een politiek analist op wiens analyses ik vertrouw, noemde Hakan Fidan als premier, mocht Tayyip president worden. Ik ben benieuwd.
Klopt. Hij was in het verleden ook kandidaat voor de partijleiding bij MHP tegenover Bahçeli, maar werd later uit de partij gezet. Hij zegt ook dat Öcalan in 2015 vrij zal komen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:54 schreef expans het volgende:
[..]
Hij is van 21. Yuzyil thinktank toch?
Fidan zou mij verbazen maar aan de andere kant, niet iedereen heeft het charisma van Erdogan. Hij wel een beetje, plus hij is een ex-militair.
Davutoglu is imo een andere kandidaat, hoewel hij strategische blunders heeft gemaakt ondanks een indrukwekkende CV denk ik niet dat ze iemand anders hebben.
AKP-top is sowieso een hecht groepje en zij nemen alle beslissingen, rest volgt ze maar.
Btw, blijkbaar gaan we hulp sturen naar Gaza via Israel, zonder dat domme gebluf van IHH over een tweede flotilla met de Turkse marine.
Bravo, dit is diplomatie en je stem laten horen en iemand steunen zonder dom te lullen.
Komen inderdaad interessante analyses en artikelen voorbij. Misschien bij je favorieten zetten.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:03 schreef expans het volgende:
Ik heb even snel geskimd en dit artikel haalt dezelfde punten aan zoals ik deed, zij het op een iets andere manier.
http://www.21yyte.org/tr/(...)u-denklemindeki-yeri
Men vergeet dat de koude oorlog ook in het Midden-Oosten heeft gespeeld.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Klopt. Hij was in het verleden ook kandidaat voor de partijleiding bij MHP tegenover Bahçeli, maar werd later uit de partij gezet. Hij zegt ook dat Öcalan in 2015 vrij zal komen.
Overigens, wat Israël ook doet en wat voor oppervlakkige steun we ook naar de Palestijnen steunen, Turkije en Israël zullen altijd strategische bondgenoten blijven.
Ja, ik weet het. Al onze buren (evenals de Russen) hebben in het verleden groeperingen als ASALA, PKK, etcetera, tegen ons gesteund, zowel financieel als logistiek, dus in die zin zou je kunnen zeggen dat men krijgt wat het verdient. Maar het is ook geen geheim dat de landen die wij bondgenoten noemen (Israël, VS en EU) ook nooit hun steun hebben ontzegd van groeperingen die Turkije schade hebben berokkend. Ze gebruiken dit soort groeperingen altijd als stok achter de deur voor wanneer Turkije niet in het gareel blijft.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:11 schreef expans het volgende:
[..]
Men vergeet dat de koude oorlog ook in het Midden-Oosten heeft gespeeld.
Dat Baath/pan-Arabisme ook anti-Turks was vanwege het Ottomaans rijk.
Dat linkse terroristen ongeacht ethniciteit elkaar hielpen. Voorbeeld; Duitse Red Army en Palestijnse Black September (verlengstuk Fatah). Armeense ASALA, PKK gingen samen op in één, kregen training in kampen van de Palestijnse PLO.
Ik ben sowieso niet voor dom lullen, hoe wil je Israel op het matje roepen en de Palestijnen helpen als je geen eens banden hebt? Als er geen diplomatiek contact is?
Ozaman adam niye taksinki?
Ze zijn een bondgenoot als het uitkomt maar ook een regionale rivaal waar je op moet letten.
Fidan lijkt mij een logische keuze, hij zal gemakkelijker zijn qua aansturing met zijn achtergrond en zal dus niet zo snel zijn eigen plan trekken en de positie van Erdogan ondermijnen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:54 schreef expans het volgende:
[..]
Hij is van 21. Yuzyil thinktank toch?
Fidan zou mij verbazen maar aan de andere kant, niet iedereen heeft het charisma van Erdogan. Hij wel een beetje, plus hij is een ex-militair.
Davutoglu is imo een andere kandidaat, hoewel hij strategische blunders heeft gemaakt ondanks een indrukwekkende CV denk ik niet dat ze iemand anders hebben.
AKP-top is sowieso een hecht groepje en zij nemen alle beslissingen, rest volgt ze maar.
Btw, blijkbaar gaan we hulp sturen naar Gaza via Israel, zonder dat domme gebluf van IHH over een tweede flotilla met de Turkse marine.
Bravo, dit is diplomatie en je stem laten horen en iemand steunen zonder dom te lullen.
quote:Bij de presidentsverkiezingen op 31 juli, 1, 2 en 3 augustus mogen voor het eerst Turken in het buitenland hun stem uitbrengen. In Nederland zijn twee locaties waar men terecht kan om zijn stem uit te brengen: Ahoy Rotterdam en Sporthal De Scheg in Deventer.
Wie mogen er stemmen?
In de regel mag elk Turks staatsburger straks stemmen. Wel moet het woonadres in Nederland geregistreerd zijn bij het Turkse consulaat, zodat er een afspraak op de website van de Turkse kiesraad (www.ysk.gov.tr) gemaakt kan worden om te stemmen. Mensen waarvan het woonadres niet bekend is bij het Turkse consulaat, kunnen hun woonadres alsnog opgeven via dit webadres.
Afspraak maken
Het belangrijkste is dat Turkse burgers controleren of zij op de kiezerslijst van de Turkse kiesraad (YSK) zijn ingeschreven. Dat kan gedaan worden door naar de website van de kiesraad te gaan (www.ysk.gov.tr – sectie buitenlandse stemgerechtigden) en door het invoeren van het burgerschapsnummer. Stemmen zal op afspraak via de YSK gaan. Men kan aangeven op welk datum en tijdstip er door hun gestemd zal worden. Zo worden lange wachtrijen voorkomen. Er kan in twee delen tussen 08.00 - 12.30 uur en 12.30 - 17.00 uur gestemd worden. De YSK zal ook aangeven naar welk stembus er gegaan moet worden. Stemmen kan op vertoon van de Turkse identiteitskaart of paspoort.
http://www.ahoy.nl/agenda/2014/07/turkse-presidentsverkiezingen.
Al die 3 dagen niet? (Geen idee waar je woont,quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:02 schreef expans het volgende:
Ik wil stemmen maar kan niet gvdgitti 1 oy voor Ekmeleddin
Als alle Turken in 1 wijk wonen, sja..quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Al die 3 dagen niet? (Geen idee waar je woont,.)
Interessant dat er in een groooot land zoals Australië maar één locatie is waar men kan stemmen... 3500 km reizen om te kunnen stemmen.. Zelfs in Nederland zijn er twee locaties.
.
Jaren 40 al (Turks Cyprioten), vervolgens veel meer in de jaren 60 (na een overeenkomst tussen Australië en Turkije in 1967).quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:24 schreef xaban06 het volgende:
Hoe zijn de Turken eigenlijk in Australië terecht gekomen, ook in de jaren 60/70 of al eerder?
vatana millete hayirli olsunquote:Op donderdag 31 juli 2014 10:02 schreef expans het volgende:
Ja want Yol yapti!quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:14 schreef De_Guidance het volgende:
Denk dat Erdo in West-Europa wel 60-70% haalt
Wordt wel een beetje saai hoor. En voorspelbaar. En saai.quote:
Wow.... drugs?quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:30 schreef TheMagnificent het volgende:
Murat Göğebakan overleden op 45-jarige leeftijd. Allah rahmet eylesin.
Ik kom je helpen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:49 schreef PlayingWithFire het volgende:
Dag dus een maand alleen te zijn.... maar nee. Zus is morgen weer terug in Nederland.
Wat zal ik voor haar koken?
Broodje vuist is geen optie.
Is goed, neem ook meteen een paar FOK!kers mee. Ik whatsappte nog naar haar dat ik een welkomst feestje zou geven.quote:
Tamam. Adres?quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:51 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Is goed, neem ook meteen een paar FOK!kers mee. Ik whatsappte nog naar haar dat ik een welkomst feestje zou geven.
*overnachten kost 5 cent*
Hollands! Andijviestamppot bv.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:49 schreef PlayingWithFire het volgende:
Dag dus een maand alleen te zijn.... maar nee. Zus is morgen weer terug in Nederland.
Wat zal ik voor haar koken?
Broodje vuist is geen optie.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:08 schreef PlayingWithFire het volgende:
http://prik.kr/pfxdicshk4h6vwj2
Ik wil eerst weten of er genoeg mensen komen!
*alleen serieuze inschrijvingen*
Met vriendelijke groet,
K.
Hmm, klinkt best te doen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:08 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hollands! Andijviestamppot bv.
Bedankt,quote:
Ach ja, ik wil best een wereldreis maken als je een bbq regelt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:08 schreef PlayingWithFire het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil eerst weten of er genoeg mensen komen!
*alleen serieuze inschrijvingen*
Met vriendelijke groet,
K.
Alles valt te regelenquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ach ja, ik wil best een wereldreis maken als je een bbq regelt.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:20 schreef PlayingWithFire het volgende:
En ja er is WiFI!
kom nou maar:
Jaaaaaa!quote:
quote:
Schriijf je dan in!quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:39 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Jaaaaaa!
Zo mag ik het horen!
Ik heb al één participant!
Balen, zou je het voor mij niet kunnen afwegen?quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
pwf: ik zou heel graag willen komen, maar mijn reistijd is te lang.
waarom doe je mij dit aanquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:47 schreef kanovinnie het volgende:
Ik was laatst nog daar! Morgen kan ik iig niet
quote:
Ik zei toch, alles valt te regelenquote:
droge witte wijn & raki. whisky mag ookquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:50 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
[..]
Ik zei toch, alles valt te regelen!
Moeten jullie wel even zeggen welke drank ;')
Ik ga geen bier inschenken ben geen boer.
Sorry. Geen OV.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:46 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Balen, zou je het voor mij niet kunnen afwegen?
is goed, moet dan eerst zeker weten dat er genoeg mensen komenquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
droge witte wijn & raki. whisky mag ook
Goldstrike...quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:50 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
[..]
Ik zei toch, alles valt te regelen!
Moeten jullie wel even zeggen welke drank ;')
Ik ga geen bier inschenken ben geen boer.
Dus ik ben minder waard dan een OVquote:
wil budget op 75 euro houdenquote:
Ik neem mee.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:53 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
wil budget op 75 euro houden
Sorry, man, is me iets te ver nu zo abrupt. Hopelijk bij een andere meet.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:39 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Jaaaaaa!
Zo mag ik het horen!
Ik heb al één participant!
wellicht kan je met zG mee ;D!quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sorry, man, is me iets te ver nu zo abrupt. Hopelijk bij een andere meet.
Klinkt goed!quote:
Spontaan een meet!quote:
Ze kunnen allemaal niet, behalve jijquote:
Slechte zaak dit.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik niet. Werk etc... en wtf ligt Haaksbergen
Je hebt mijn hartje gebroken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik niet. Werk etc... en wtf ligt Haaksbergen
Mag na het vrijdaggebed het huis niet meer uit van m'n moeder.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:56 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
wellicht kan je met zG mee ;D!
Zeg dat je pindakaas gaat halen. En kom nooit meer terug. x)quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mag na het vrijdaggebed het huis niet meer uit van m'n moeder.
Je ouders adopteren hem wel. Hebben ze eindelijk een slimme zoon.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:17 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Zeg dat je pindakaas gaat halen. En kom nooit meer terug. x)
Eey eey, ik ben wel slim.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je ouders adopteren hem wel. Hebben ze eindelijk een slimme zoon.
What? Hoe oud ben je? XDquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:25 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Eey eey, ik ben wel slim.
Maar niet helder.
En onzeker voelen.quote:
Hhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kutopmerking.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je ouders adopteren hem wel. Hebben ze eindelijk een slimme zoon.
Zijn 'gaf' (blunder) twee dagen geleden betreft de İstiklâl Marşı is wel een beetje pijnlijk, als een presidentskandidaat en omdat het gaat om de vriend van z'n vader (een gegeven waar hij trots op is).quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:02 schreef expans het volgende:
Omdat jouw shitload tegen hem altijd hetzelfde is.quote:
Nah, son. Dat word zeer snel in de doofpot gestoptquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:39 schreef zarGon het volgende:
http://www.haberturk.com/(...)an-sinirinda-catisma.
Ook gedoe tussen Armenië en Azerbeidzjan nu. 8 Azeri soldaten dood. Ik hoop niet dat dit uitmondt in een conflict..
Dima kom gewoon, regel ik meteen 10 tinder chicks voor jouquote:
Te ver weg bruh.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:59 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Dima kom gewoon, regel ik meteen 10 tinder chicks voor jou![]()
#mooiboi #rekt #ripped #niggahStrong #steel
Heb je hijgende Harry ook wel !quote:
hhhhhhhhhquote:
SPOILER: DimaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Omdat jouw shitload tegen hem altijd hetzelfde is.
nee vandaag naar ahoy, iets met stemmen ofzo ben benieuwd hoe de organisatie isquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:58 schreef PlayingWithFire het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Nog iemand die denkt, oh shit heb niks te doen vandaag?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:59 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Heb je hijgende Harry ook wel !
Te snel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:39 schreef zarGon het volgende:
http://www.haberturk.com/(...)an-sinirinda-catisma.
Ook gedoe tussen Armenië en Azerbeidzjan nu. 8 Azeri soldaten dood. Ik hoop niet dat dit uitmondt in een conflict..
Ik heb snoepquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
nee vandaag naar ahoy, iets met stemmen ofzo ben benieuwd hoe de organisatie is
50 points for griffoendorquote:
Wat? Seriously?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Omdat jouw shitload tegen hem altijd hetzelfde is.
Hehe, tot zo! Maar jij had je niet ingeschreven. Heb geen BBQ geregeldquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik stap nu in de auto, ben er over twee uurtjes.
You animal. grgr.quote:
van die kikkertjes ook?quote:
why? en wie is jullie?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:32 schreef sararaats het volgende:
ik heb nu een heel ander beeld van jullie
Turks brood
Dat zeg je nu? Ik ga wel weer terug hoor...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:14 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hehe, tot zo! Maar jij had je niet ingeschreven. Heb geen BBQ geregeld
Eet smakelijk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:09 schreef zarGon het volgende:
Kubi heeft gekookt voor ons!.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
. :3.
Dat doet-ie goed. Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:09 schreef zarGon het volgende:
Kubi heeft gekookt voor ons!.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
. :3.
eey Turk, wat happensquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:51 schreef Unlabeled het volgende:
Ik vind het best knap gedaan voor een Turkse jongen die nog thuis woont. Had jij die tinder chick gegeven of niet kubi? Dat was me even onduidelijk namelijk...
Daar stond net wat anders.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:55 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
eey Turk, minderen toeteren!
Hij heeft gewoon wat laten bezorgen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:51 schreef Unlabeled het volgende:
Ik vind het best knap gedaan voor een Turkse jongen die nog thuis woont. Had jij die tinder chick gegeven of niet kubi? Dat was me even onduidelijk namelijk...
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:55 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
eey Sylvesterrr, minder gey!
![]()
Mijn penis kan de vloer aanraken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:08 schreef sylvesterrr het volgende:
Wat een lolbroek is PWF toch.![]()
Ik vind het nog steeds jammer dat ik zijn Oscarwaardige act op de eerste meet niet heb kunnen zien.![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:26 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Mijn penis kan de vloer aanraken.
Hoe weet jij dat ik nu op de vloer lig?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:27 schreef PlayingWithFire het volgende:
SYLVIA WAT DOE JE OP DE VLOER!!
Wat quote jij mij?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Maar mag ik dan hier niet posten
Jawel, maar je moet eerst bij zarGon Visa on Arrival regelen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Maar mag ik dan hier niet posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |