jip .4 kilo ong.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:16 schreef WammesWaggel het volgende:
Zijn jullie nou afgevallen of juist aangekomen van de ramadan?
Een nicht is 5 kilo aangekomen, en zij was al niet de lichtste
Ik kan wel goed met andere Turken/Koerden over politiek discussiëren hoor. Maar helaas maken anderen me uit voor alles en nog wat vanwege mijn politieke voorkeur.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:34 schreef zarGon het volgende:
Waarom kunnen Turken gewoon eens niet normaal discussieren over politiek zonder persoonlijk te worden? Of de denkwijze en mening van de ander te respecteren (niet per se accepteren)? Verhitte discussies zijn prima, maar waarom de ander kleineren en/of belachelijk maken? En in sommige gevallen ronduit primitief doen door te schelden?
[ afbeelding ]
Zonde, het verneukt niet alleen de discussie (die je dan geen discussie meer kunt noemen), maar ook de sfeer.
Noem je me daarom hoerquote:Op maandag 28 juli 2014 20:43 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ik kan wel goed met andere Turken/Koerden over politiek discussiëren hoor. Maar helaas maken anderen me uit voor alles en nog wat vanwege mijn politieke voorkeur.
afgevallenquote:
Ik ben 2 kilo afgevallen.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:51 schreef Slayage het volgende:
[..]
afgevallenals je bent aangekomen heb je aardig lopen proppen die paar uurtjes dat je tij dhad om te eten
Één verhaal zegt dat we uit Halep komen en een andere uit Azië. Er was wel wat blond en gekleurde ogen in mijn familie, maar die is binnen 2 generaties eruit gefokt.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:06 schreef expans het volgende:
Vandaag erachter gekomen dat wij vanuit Centraal Aziē -> Raqqa (Syrië) -> Adana -> Yozgat in Konya zijn beland.
Pretty cool.
Oekrainse vrouwen zijn momenteel in de ramsj in het Oosten van het land dus... Blond is te-koopquote:Op maandag 28 juli 2014 20:56 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Één verhaal zegt dat we uit Halep komen en een andere uit Azië. Er was wel wat blond en gekleurde ogen in mijn familie, maar die is binnen 2 generaties eruit gefokt.
quote:Op maandag 28 juli 2014 20:56 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Één verhaal zegt dat we uit Halep komen en een andere uit Azië. Er was wel wat blond en gekleurde ogen in mijn familie, maar die is binnen 2 generaties eruit gefokt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op internet, website van gemeente, staat dat we Oguzlar, Begdili/Avsar boyu zijn.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:56 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Hij heeft het over 'kahkaha' hè. Uitbundig lachen. Subtiel verschil.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:10 schreef Stimorol- het volgende:
Goh. Volgens Bulent Aric mag een islamitische vrouw niet lachen in het openbaar
Go go AKP.
Hiermee eens of oneens?quote:Ercan Bozbola 29/07/2014 - 13:03
Aile ortamında sohbet ederken bir büyüğümüz bunu söylese "çok haklı ve doğru bir tespit" diyoruz ancak Bülent Arınç söyleyince saçmalık oluyor. Biraz samimi olmak lazım,herşeye muhalefet olmayalım!!!
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/26903012.asp#.
Dat weet ik. De man kan dit niet maken. Sws als mijn oom het zegt is het aile ortami. Wat heeft deze man hiermee te maken? Het land kent andere problemen. Hij heeft het over geweld tegen vrouwen, dit helpt niet zo..quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij heeft het over 'kahkaha' hè. Uitbundig lachen. Subtiel verschil.
[..]
Hiermee eens of oneens?
Heeft je oom het dan over privésferen of het openbaar?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat weet ik. De man kan dit niet maken. Sws als mijn oom het zegt is het aile ortami.
Arınç heeft wel vaker onhandige uitspraken gemaakt. Wel wordt er mijns inziens te overdreven op gereageerd door de 1) verkeerde vertaling 2) door eerdere AKP-bemoeienissen 3) omdat sneller geprikkeld 4) omdat AKP. Soms wordt het te snel uit het verband gerukt.quote:Wat heeft deze man hiermee te maken? Het land kent andere problemen.
Hue?quote:Hij heeft het over geweld tegen vrouwen, dit helpt niet zo..
Oom doelt op prive sferen natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heeft je oom het dan over privésferen of het openbaar?
[..]
Arınç heeft wel vaker onhandige uitspraken gemaakt. Wel wordt er mijns inziens te overdreven op gereageerd door de 1) verkeerde vertaling 2) door eerdere AKP-bemoeienissen 3) omdat sneller geprikkeld 4) omdat AKP. Soms wordt het te snel uit het verband gerukt.
Als Arınç je oom was en jullie waren dit thuis aan het bespreken, gaf je hem dan (een beetje) gelijk of niet?
Even daargelaten dat het niet aan een politicus is om het volk op te voeden...
[..]
Hue?
Wat ben jij soms een klein kind.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:54 schreef WammesWaggel het volgende:
Wel apart dat ISIS vrouwen wil besnijden, is dat de volgende stap van Ome Erdogan?
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:07 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En jij een belerende zuurpruim, is imam geen functie voor je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |