You animal. grgr.quote:
van die kikkertjes ook?quote:
why? en wie is jullie?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:32 schreef sararaats het volgende:
ik heb nu een heel ander beeld van jullie
Turks brood
Dat zeg je nu? Ik ga wel weer terug hoor...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:14 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hehe, tot zo! Maar jij had je niet ingeschreven. Heb geen BBQ geregeld
Eet smakelijk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:09 schreef zarGon het volgende:
Kubi heeft gekookt voor ons!.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
. :3.
Dat doet-ie goed. Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:09 schreef zarGon het volgende:
Kubi heeft gekookt voor ons!.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
. :3.
eey Turk, wat happensquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:51 schreef Unlabeled het volgende:
Ik vind het best knap gedaan voor een Turkse jongen die nog thuis woont. Had jij die tinder chick gegeven of niet kubi? Dat was me even onduidelijk namelijk...
Daar stond net wat anders.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:55 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
eey Turk, minderen toeteren!
Hij heeft gewoon wat laten bezorgen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:51 schreef Unlabeled het volgende:
Ik vind het best knap gedaan voor een Turkse jongen die nog thuis woont. Had jij die tinder chick gegeven of niet kubi? Dat was me even onduidelijk namelijk...
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:55 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
eey Sylvesterrr, minder gey!
![]()
Mijn penis kan de vloer aanraken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:08 schreef sylvesterrr het volgende:
Wat een lolbroek is PWF toch.![]()
Ik vind het nog steeds jammer dat ik zijn Oscarwaardige act op de eerste meet niet heb kunnen zien.![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:26 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Mijn penis kan de vloer aanraken.
Hoe weet jij dat ik nu op de vloer lig?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:27 schreef PlayingWithFire het volgende:
SYLVIA WAT DOE JE OP DE VLOER!!
Wat quote jij mij?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Maar mag ik dan hier niet posten
Jawel, maar je moet eerst bij zarGon Visa on Arrival regelen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Maar mag ik dan hier niet posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |