Omdat jouw shitload tegen hem altijd hetzelfde is.quote:
Nah, son. Dat word zeer snel in de doofpot gestoptquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:39 schreef zarGon het volgende:
http://www.haberturk.com/(...)an-sinirinda-catisma.
Ook gedoe tussen Armenië en Azerbeidzjan nu. 8 Azeri soldaten dood. Ik hoop niet dat dit uitmondt in een conflict..
Dima kom gewoon, regel ik meteen 10 tinder chicks voor jouquote:
Te ver weg bruh.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:59 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Dima kom gewoon, regel ik meteen 10 tinder chicks voor jou![]()
#mooiboi #rekt #ripped #niggahStrong #steel
Heb je hijgende Harry ook wel !quote:
hhhhhhhhhquote:
SPOILER: DimaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Omdat jouw shitload tegen hem altijd hetzelfde is.
nee vandaag naar ahoy, iets met stemmen ofzo ben benieuwd hoe de organisatie isquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:58 schreef PlayingWithFire het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Nog iemand die denkt, oh shit heb niks te doen vandaag?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:59 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Heb je hijgende Harry ook wel !
Te snel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:39 schreef zarGon het volgende:
http://www.haberturk.com/(...)an-sinirinda-catisma.
Ook gedoe tussen Armenië en Azerbeidzjan nu. 8 Azeri soldaten dood. Ik hoop niet dat dit uitmondt in een conflict..
Ik heb snoepquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
nee vandaag naar ahoy, iets met stemmen ofzo ben benieuwd hoe de organisatie is
50 points for griffoendorquote:
Wat? Seriously?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Omdat jouw shitload tegen hem altijd hetzelfde is.
Hehe, tot zo! Maar jij had je niet ingeschreven. Heb geen BBQ geregeldquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik stap nu in de auto, ben er over twee uurtjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |