abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142851816
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:08 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Kinderbedtijd blijkbaar.
:O.
pi_142856870
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:07 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

En jij een belerende zuurpruim, is imam geen functie voor je?
zG, imam? _O- :') Er zijn 2-3 betere kandidaten in dit topic. :')
pi_142857717
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 19:05 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Alsof een imam echt gelovig is :D het zijn gewoon mensen die een MBA of de pabo om wat voor reden dan ook niet konden volgen en graag mensen de les lezen :D
pi_142858171
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 19:05 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Vrijwel elke man hier.
pi_142860975
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 19:42 schreef AbdulMalik het volgende:

[..]

Vrijwel elke man hier.
Ik zie het al, wij worden goede vrienden.
pi_142861002
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 20:51 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik zie het al, wij worden goede vrienden.
ik ben altijd goede vrienden met Turken
pi_142861534
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 15:05 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hoe denk jij over Turkije en ISIS en zo?
Ik ben op mobiel maar

- noodzakelijk kwaad, er zitten lokale Turkse invloeden in ISIS. Ik zeg niet dat we ze aansturen maar we profiteren er wel van;

Barzani zit vast bij ons, PKK bize satasiyordu simdi Suriyede birbirlerini yiyor.

MAAR, er worden zoveel dingen geluld over Turkije wat gewoon NIET klopt. Ha, kendi cikarimiz icin kullaniriz ama askeri destek? Yalan!

Voorbeeld van leugens over Turkije; na 3 jaar nog steeds geen concreet bewijs;

- ISIS steekt grens over met tanks = onzin
- Turkije geeft luchtsteun/training/etc
- 144p videobeelden uit 2010 worden gedeeld met 'Turkse tanks helpen ISIS' etc

Allemaal leugens.
pi_142861736
Ohja, en Zargon, zulke groeperingen zijn decennialang tegen Turkije gebruikt. Je moet hetzelfde doen mits je wil overleven.

Istihbarat PKK'nin icine girdi, waarom ISID niet?

Lekker gebruiken zolang je kunt. PKK heeft extra ervaring opgedaan en nieuwere wapens gekregen.

Laat ze lekker nog een tijd elkaar afmaken, minder rotzooi voor ons.

Ik weet niet echt wat ik nog kan zeggen, stel maar specifieke vragen :P
pi_142861851
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 00:50 schreef Unlabeled het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_142861957
Mathemaat/Magnificent, nog feedback?

Ik moet nog werken aan de layout maar heb plannen voor nog minimaal 5/6 specifieke teksten.

Maar moet wachten, ben in memleket.
pi_142862091
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 21:13 schreef expans het volgende:

Ik moet nog werken aan de layout maar heb plannen voor nog minimaal 5/6 specifieke teksten.
Ja, maar ik ben nu windows opnieuw aan het installeren en ik wil je tekst nog één keer goed lezen, voordat ik je wat feedback geef.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_142864421
quote:
Waarom installeer je niet een leuke thema?
pi_142870405
Ticket Turkije geboekt. *O* *O* *O*

Vliegangst kicking in :') -O-
pi_142871524
quote:

Maar moet wachten, ben in memleket.
link?
pi_142871711
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 15:54 schreef WammesWaggel het volgende:
Wel apart dat ISIS vrouwen wil besnijden
fake bericht enzo
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_142871755
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 21:04 schreef expans het volgende:

[..]

Ik ben op mobiel maar

- noodzakelijk kwaad, er zitten lokale Turkse invloeden in ISIS. Ik zeg niet dat we ze aansturen maar we profiteren er wel van;
hoe dat? noodzakelijk kwaad en hoe profiteren we ervan?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_142876301
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 22:05 schreef zarGon het volgende:

[..]

Waarom installeer je niet een leuke thema?
Ik heb een paar geprobeerd maar nog niet de juiste gevonden. En moest toen halsoverkop naar TR ivm begravenis dus geen tijd gehad. Heb hier geen pc, kan wel wat afleiding gebruiken :P

Ik wil ongveer zoiets;
- simpel/minimalistisch, wit/zo neutraal mogelijk
- ruimte voor custom header (huidige foto), formaat ongeveer zelfde denk ik
- rond header de titel en slogan/motto in klein formaat (titel / header / motto)
- ruimte om afbeeldingen in te voegen en eromheen te schrijven (dus niet tekst - witregel - foto - witregel/tekst)
- tags zoals het nu is, dus onderaan de tekst
- categories (+toebehorende artikelen) / recent posts aan de zijkant
- archives ergens verborgen in een dropdown menu?

Ik weet ik vraag nogal veel :P
pi_142876336
quote:
99s.gif Op woensdag 30 juli 2014 01:41 schreef Slayage het volgende:

[..]

hoe dat? noodzakelijk kwaad en hoe profiteren we ervan?
Ik kan dit niet 1-2-3 uitleggen via mobiel, je zult moeten wachten.
pi_142876405
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2014 11:10 schreef expans het volgende:

[..]

Ik kan dit niet 1-2-3 uitleggen via mobiel, je zult moeten wachten.
;(
-Rabia Al-Basri
pi_142876448
quote:
99s.gif Op woensdag 30 juli 2014 11:12 schreef Slayage het volgende:

[..]

;(
We voeren een regionale oorlog met Iran, over invloed in Irak en Syrië. Dit woedt al jaren, ookal probeert de AKP dichterbij Iran te komen.

ISIS + Baath valt aan, Maliki in stress want ondank alles kan Iran hem niet altijd uit de brand helpen. Barzani heeft opeens stress van Maliki en Iran, ISIS en van lokale oppositie en PKK.

Hijs ook niet gek en wil aande macht blijven. Blijft over; Turkije.

PKK was bezig haar activiteiten te verhogen, sehit verdik, en opeens valt ISIS aan in Syrië en smeken ze alle Koerden om te komen helpen...
pi_142876706
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2014 11:08 schreef expans het volgende:

[..]

Ik heb een paar geprobeerd maar nog niet de juiste gevonden. En moest toen halsoverkop naar TR ivm begravenis dus geen tijd gehad. Heb hier geen pc, kan wel wat afleiding gebruiken :P

Ik wil ongveer zoiets;
- simpel/minimalistisch, wit/zo neutraal mogelijk
- ruimte voor custom header (huidige foto), formaat ongeveer zelfde denk ik
- rond header de titel en slogan/motto in klein formaat (titel / header / motto)
- tags zoals het nu is, dus onderaan de tekst

Ik weet ik vraag nogal veel :P
Bij een thema kun je heel erg veel instellen, zoveel dat je hem niet meer kunt herkennen als je alleen de demonstratie-layout heb gezien. Probeer Pinboard eens.

quote:
- ruimte om afbeeldingen in te voegen en eromheen te schrijven (dus niet tekst - witregel - foto - witregel/tekst)
Plaatje links of rechts uitlijnen bij het invoegen (default: gecentreerd).

quote:
- categories (+toebehorende artikelen) / recent posts aan de zijkant
- archives ergens verborgen in een dropdown menu?
Kun je instellen in de adminpaneel: appearance > widgets.
pi_142876874
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2014 11:14 schreef expans het volgende:

[..]

We voeren een regionale oorlog met Iran, over invloed in Irak en Syrië. Dit woedt al jaren, ookal probeert de AKP dichterbij Iran te komen.
dat klopt

quote:
ISIS + Baath valt aan, Maliki in stress want ondank alles kan Iran hem niet altijd uit de brand helpen. Barzani heeft opeens stress van Maliki en Iran, ISIS en van lokale oppositie en PKK.

Hijs ook niet gek en wil aande macht blijven. Blijft over; Turkije.

PKK was bezig haar activiteiten te verhogen, sehit verdik, en opeens valt ISIS aan in Syrië en smeken ze alle Koerden om te komen helpen...

hier ben ik je kwijt, wat wil je precies zeggen?
-Rabia Al-Basri
pi_142876977
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2014 11:14 schreef expans het volgende:

[..]

We voeren een regionale oorlog met Iran
Waarom werken Turkije en Iran niet samen eigenlijk? Ja, natuurlijk, het zijn (regionale) rivalen en er is ook botsing qua religie, maar het zijn wel de stabielste landen qua economie en veiligheid.

Ze hoeven het niet altijd eens te zijn (zullen ze ook niet), maar ze kunnen enorm van elkaar profiteren. Waarom tegenwerken als je ook samen kunt werken, zoals de landen in de EU? Beetje zoals Duitsland en Frankrijk, waarbij de kleintjes ook profiteren (Nederland / Azerbeidzjan).

Waarom kunnen die moslimlanden niet eens gewoon samenwerken i.p.v. constant wantrouwend te zijn?

Vast een simpele vraag, of een onzinnige... maar ik snap het niet... Het kan zoveel makkelijker, maar dan moet die ego weg.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2014 11:31:07 ]
pi_142877306
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 11:30 schreef zarGon het volgende:

[..]

Waarom werken Turkije en Iran niet samen eigenlijk? Ja, natuurlijk, het zijn (regionale) rivalen en er is ook botsing qua religie, maar het zijn wel de stabielste landen qua economie en veiligheid.

Ze hoeven het niet altijd eens te zijn (zullen ze ook niet), maar ze kunnen enorm van elkaar profiteren. Waarom tegenwerken als je ook samen kunt werken, zoals de landen in de EU? Beetje zoals Duitsland en Frankrijk, waarbij de kleintjes ook profiteren (Nederland / Azerbeidzjan).

Waarom kunnen die moslimlanden niet eens gewoon samenwerken i.p.v. constant wantrouwend te zijn?

Vast een simpele vraag, of een onzinnige... maar ik snap het niet... Het kan zoveel makkelijker, maar dan moet die ego weg.
aan de europese samenwording ging de totale vernieting van wo2 aan vooraf, direct gevolgd door de koude oorlog, de europeanen zijn uiteindelijk tot elkaar veroordeeld door de vs. zolang iets vergelijkbaars niet gebeurd zal er nooit een "midden oosterse uni" komen

ego ding speelt ook uiteraard :P
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')