zG, imam?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:07 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En jij een belerende zuurpruim, is imam geen functie voor je?
Alsof een imam echt gelovig isquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
zG, imam?![]()
Er zijn 2-3 betere kandidaten in dit topic.
Vrijwel elke man hier.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
zG, imam?![]()
Er zijn 2-3 betere kandidaten in dit topic.
ik ben altijd goede vrienden met Turkenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zie het al, wij worden goede vrienden.
Ik ben op mobiel maarquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe denk jij over Turkije en ISIS en zo?
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:50 schreef Unlabeled het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Ja, maar ik ben nu windows opnieuw aan het installeren en ik wil je tekst nog één keer goed lezen, voordat ik je wat feedback geef.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:13 schreef expans het volgende:
Mathemaat/Magnificent, nog feedback?
Ik moet nog werken aan de layout maar heb plannen voor nog minimaal 5/6 specifieke teksten.
Waarom installeer je niet een leuke thema?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:13 schreef expans het volgende:
Ik moet nog werken aan de layout maar heb plannen voor nog minimaal 5/6 specifieke teksten.
link?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:13 schreef expans het volgende:
Mathemaat/Magnificent, nog feedback?
Maar moet wachten, ben in memleket.
fake bericht enzoquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:54 schreef WammesWaggel het volgende:
Wel apart dat ISIS vrouwen wil besnijden
hoe dat? noodzakelijk kwaad en hoe profiteren we ervan?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:04 schreef expans het volgende:
[..]
Ik ben op mobiel maar
- noodzakelijk kwaad, er zitten lokale Turkse invloeden in ISIS. Ik zeg niet dat we ze aansturen maar we profiteren er wel van;
Ik heb een paar geprobeerd maar nog niet de juiste gevonden. En moest toen halsoverkop naar TR ivm begravenis dus geen tijd gehad. Heb hier geen pc, kan wel wat afleiding gebruikenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom installeer je niet een leuke thema?
Ik kan dit niet 1-2-3 uitleggen via mobiel, je zult moeten wachten.quote:Op woensdag 30 juli 2014 01:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
hoe dat? noodzakelijk kwaad en hoe profiteren we ervan?
quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:10 schreef expans het volgende:
[..]
Ik kan dit niet 1-2-3 uitleggen via mobiel, je zult moeten wachten.
We voeren een regionale oorlog met Iran, over invloed in Irak en Syrië. Dit woedt al jaren, ookal probeert de AKP dichterbij Iran te komen.quote:
Bij een thema kun je heel erg veel instellen, zoveel dat je hem niet meer kunt herkennen als je alleen de demonstratie-layout heb gezien. Probeer Pinboard eens.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:08 schreef expans het volgende:
[..]
Ik heb een paar geprobeerd maar nog niet de juiste gevonden. En moest toen halsoverkop naar TR ivm begravenis dus geen tijd gehad. Heb hier geen pc, kan wel wat afleiding gebruiken
Ik wil ongveer zoiets;
- simpel/minimalistisch, wit/zo neutraal mogelijk
- ruimte voor custom header (huidige foto), formaat ongeveer zelfde denk ik
- rond header de titel en slogan/motto in klein formaat (titel / header / motto)
- tags zoals het nu is, dus onderaan de tekst
Ik weet ik vraag nogal veel
Plaatje links of rechts uitlijnen bij het invoegen (default: gecentreerd).quote:- ruimte om afbeeldingen in te voegen en eromheen te schrijven (dus niet tekst - witregel - foto - witregel/tekst)
Kun je instellen in de adminpaneel: appearance > widgets.quote:- categories (+toebehorende artikelen) / recent posts aan de zijkant
- archives ergens verborgen in een dropdown menu?
dat kloptquote:Op woensdag 30 juli 2014 11:14 schreef expans het volgende:
[..]
We voeren een regionale oorlog met Iran, over invloed in Irak en Syrië. Dit woedt al jaren, ookal probeert de AKP dichterbij Iran te komen.
hier ben ik je kwijt, wat wil je precies zeggen?quote:ISIS + Baath valt aan, Maliki in stress want ondank alles kan Iran hem niet altijd uit de brand helpen. Barzani heeft opeens stress van Maliki en Iran, ISIS en van lokale oppositie en PKK.
Hijs ook niet gek en wil aande macht blijven. Blijft over; Turkije.
PKK was bezig haar activiteiten te verhogen, sehit verdik, en opeens valt ISIS aan in Syrië en smeken ze alle Koerden om te komen helpen...
Waarom werken Turkije en Iran niet samen eigenlijk? Ja, natuurlijk, het zijn (regionale) rivalen en er is ook botsing qua religie, maar het zijn wel de stabielste landen qua economie en veiligheid.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:14 schreef expans het volgende:
[..]
We voeren een regionale oorlog met Iran
aan de europese samenwording ging de totale vernieting van wo2 aan vooraf, direct gevolgd door de koude oorlog, de europeanen zijn uiteindelijk tot elkaar veroordeeld door de vs. zolang iets vergelijkbaars niet gebeurd zal er nooit een "midden oosterse uni" komenquote:Op woensdag 30 juli 2014 11:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom werken Turkije en Iran niet samen eigenlijk? Ja, natuurlijk, het zijn (regionale) rivalen en er is ook botsing qua religie, maar het zijn wel de stabielste landen qua economie en veiligheid.
Ze hoeven het niet altijd eens te zijn (zullen ze ook niet), maar ze kunnen enorm van elkaar profiteren. Waarom tegenwerken als je ook samen kunt werken, zoals de landen in de EU? Beetje zoals Duitsland en Frankrijk, waarbij de kleintjes ook profiteren (Nederland / Azerbeidzjan).
Waarom kunnen die moslimlanden niet eens gewoon samenwerken i.p.v. constant wantrouwend te zijn?
Vast een simpele vraag, of een onzinnige... maar ik snap het niet... Het kan zoveel makkelijker, maar dan moet die ego weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |