lees dit eens hardop opquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:04 schreef hugecooll het volgende:
Hoewel ik er gisteren wel van werd beticht moslim te zijn omdat ik in dat ramadantopic post
Als je nou een beetje creatief bent, dan kan je zo'n leuk hebbedingetje meenemen en doen alsof het bij je selfiestick hoortquote:
Helaas t/m Pendik. Beetje in de buurt van Sabiha Gokcen, maar verder wel erg ver weg uit Beyoglu / Sultanahmet.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 23:02 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
De HSL tussen Istanbul en Ankara is vandaag in gebruik genomen!.
Istanbul - Ankara duurt 3,5 uur. Eerste week gratis..
Bedoeling is dat deze lijn richting het oosten wordt uitgebreid:
[ afbeelding ].
En zet zichzelf zo meteen buiten iedere serieuze discussie maar zijn simpele achterban die niet gehinderd is door enige kennis van geschiedenis smult er goed van.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Knettergek of niet, hij is zowat de enige (zoniet de enige) die zijn bek opentrekt.
Ik wil het wel lezen ;pquote:Op vrijdag 18 juli 2014 12:25 schreef expans het volgende:
sta op het punt om mń eerste artikel te plaatsen.
Zijn er nog mensen die het willen lezen? PM ik wel de link
Hij is gewoon een beetje doofquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:57 schreef zarGon het volgende:
Buitenlander in de auto die aan het luisteren is naar de koran, maar het geluid zo hard heeft staan dat je er last van ondervindt.. Görgüsüz ayı.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind jouw denkwijze ook knettergek wat betreft "pallies". Jij barbaar!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:46 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Rutte is dan ook een bijzonder matige Nederlandse leider maar is gelukkig niet knettergek
Wat een gekke post, schelden op je boardabi is ook wat onbeschoft.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:46 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik vind jouw denkwijze ook knettergek wat betreft "pallies". Jij barbaar!
Gwn een kort en krachtige omschrijving van hoe jij bent tov pallies. Verder zou ik kou ook zeker raken. Grquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:46 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Wat een gekke post, schelden op je boardabi is ook wat onbeschoft.
Mijn liefde voor jou is desondanks oneindig.
maak je ook wel eens dergelijke posts over muziek?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:57 schreef zarGon het volgende:
Buitenlander in de auto die aan het luisteren is naar de koran, maar het geluid zo hard heeft staan dat je er last van ondervindt.. Görgüsüz ayı.
quote:Op maandag 28 juli 2014 07:28 schreef zarGon het volgende:
Ramazan bayramınız mübarek olsun! Eid mubarak! Gezegend Suikerfeest!
quote:Op maandag 28 juli 2014 15:55 schreef Unlabeled het volgende:
Man ik erger me zo aan mijn nieuw huisgenootje. Ik ken haar pas sinds maart ofzo en ze heeft tot nu toe drie vriendjes versleten en nu blijkt dus vriend nr 3 thuis te zijn terwijl zij er niet is. Ik lig hier ziek in bed dood te bloeden en wilde net halfnaakt naar de keuken gaan maar dat kan ik dan beter niet doen.
Misschien zie je 'm zo beter:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |