Al die 3 dagen niet? (Geen idee waar je woont,quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:02 schreef expans het volgende:
Ik wil stemmen maar kan niet gvdgitti 1 oy voor Ekmeleddin
Als alle Turken in 1 wijk wonen, sja..quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Al die 3 dagen niet? (Geen idee waar je woont,.)
Interessant dat er in een groooot land zoals Australië maar één locatie is waar men kan stemmen... 3500 km reizen om te kunnen stemmen.. Zelfs in Nederland zijn er twee locaties.
.
Jaren 40 al (Turks Cyprioten), vervolgens veel meer in de jaren 60 (na een overeenkomst tussen Australië en Turkije in 1967).quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:24 schreef xaban06 het volgende:
Hoe zijn de Turken eigenlijk in Australië terecht gekomen, ook in de jaren 60/70 of al eerder?
vatana millete hayirli olsunquote:Op donderdag 31 juli 2014 10:02 schreef expans het volgende:
Ik wil stemmen maar kan niet gvdgitti 1 oy voor Ekmeleddin
Ja want Yol yapti!quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:14 schreef De_Guidance het volgende:
Denk dat Erdo in West-Europa wel 60-70% haalt
Wordt wel een beetje saai hoor. En voorspelbaar. En saai.quote:
Wow.... drugs?quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:30 schreef TheMagnificent het volgende:
Murat Göğebakan overleden op 45-jarige leeftijd. Allah rahmet eylesin.
Ik kom je helpen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:49 schreef PlayingWithFire het volgende:
Dag dus een maand alleen te zijn.... maar nee. Zus is morgen weer terug in Nederland.
Wat zal ik voor haar koken?
Broodje vuist is geen optie.
Is goed, neem ook meteen een paar FOK!kers mee. Ik whatsappte nog naar haar dat ik een welkomst feestje zou geven.quote:
Tamam. Adres?quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:51 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Is goed, neem ook meteen een paar FOK!kers mee. Ik whatsappte nog naar haar dat ik een welkomst feestje zou geven.
*overnachten kost 5 cent*
Hollands! Andijviestamppot bv.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:49 schreef PlayingWithFire het volgende:
Dag dus een maand alleen te zijn.... maar nee. Zus is morgen weer terug in Nederland.
Wat zal ik voor haar koken?
Broodje vuist is geen optie.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:08 schreef PlayingWithFire het volgende:
http://prik.kr/pfxdicshk4h6vwj2
Ik wil eerst weten of er genoeg mensen komen!
*alleen serieuze inschrijvingen*
Met vriendelijke groet,
K.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |