Beterschap.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:55 schreef Unlabeled het volgende:
Man ik erger me zo aan mijn nieuw huisgenootje. Ik ken haar pas sinds maart ofzo en ze heeft tot nu toe drie vriendjes versleten en nu blijkt dus vriend nr 3 thuis te zijn terwijl zij er niet is. Ik lig hier ziek in bed dood te bloeden en wilde net halfnaakt naar de keuken gaan maar dat kan ik dan beter niet doen.
quote:Op maandag 28 juli 2014 16:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Misschien zie je 'm zo beter:Jij goorlap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja!!!!!
??quote:
Meneer wilde uitslapenquote:Op maandag 28 juli 2014 16:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]![]()
Maak afspraken. Wat doet hij daar als zij er niet is?
Dankje.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Beterschap.
Zowat elke maand een nieuwe. Zijn dat wel 'vriendjes'?
Het is vakantie; wat doe je op je kamer? XDquote:Op maandag 28 juli 2014 15:55 schreef Unlabeled het volgende:
Man ik erger me zo aan mijn nieuw huisgenootje. Ik ken haar pas sinds maart ofzo en ze heeft tot nu toe drie vriendjes versleten en nu blijkt dus vriend nr 3 thuis te zijn terwijl zij er niet is. Ik lig hier ziek in bed dood te bloeden en wilde net halfnaakt naar de keuken gaan maar dat kan ik dan beter niet doen.
Ahja, dus één van de befaamde relatiehoppers.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:47 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Dankje.
Ja gewoon 'vriendjes'Ze is heel aanhankelijk en voelt zich al snel eenzaam. Ze is verder ook heel dom en oppervlakkig dus niet gek dat ze haar leven niet op een andere manier invulling kan geven. Ze is ook heel snel onder de indruk van een man. "Ooh unlabeled, alex heeft me geholpen met afwassen wat lief he". Bitch please
Ze schijnt half circassisch te zijn en heeft een abi die op een mocro lijkt.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:15 schreef WammesWaggel het volgende:
Gewoon haar broer op de hoogte brengen van haar zedeloos gedrag.
Mits het een Turkse is en anders gewoon op haar inpraten onder het genot van een vieze roze koek en een bekertje aanlenglimonade.
Aan het doodbloeden. Ik zal u de details besparenquote:Op maandag 28 juli 2014 18:00 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Het is vakantie; wat doe je op je kamer? XD
Ouders zijn al een tijdje in Turkai. Ik ben niet meegegaanquote:Op maandag 28 juli 2014 18:05 schreef zarGon het volgende:
En bayram! Waarom ben je niet bij je ouders? Hè? HÈ?!.
oh geen turk dus. wat is haar nummer?quote:Op maandag 28 juli 2014 18:41 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ze schijnt half circassisch te zijn en heeft een abi die op een mocro lijkt.
[..]
Aan het doodbloeden. Ik zal u de details besparen
[..]
Ouders zijn al een tijdje in Turkai. Ik ben niet meegegaan
Weet je zeker dat die jongen niet gewoon een Turk uit de VS is die jou komt stalken?quote:Op maandag 28 juli 2014 18:41 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Graag nmr van haar broer.quote:Op maandag 28 juli 2014 18:41 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ouders zijn al een tijdje in Turkai. Ik ben niet meegegaan
Jij bent zo lief altijd, al ben je een dikke racist. Vergeef me van laatst. Had te veel wijn op jwzquote:Op maandag 28 juli 2014 19:02 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Weet je zeker dat die jongen niet gewoon een Turk uit de VS is die jou komt stalken?
Omdat je het waard bent
Wat zoet van je, in lijn met de Turkse cultuur zie ik mij gewoon als een oprechte fascist en ben tevens een ectoquote:Op maandag 28 juli 2014 19:23 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Jij bent zo lief altijd, al ben je een dikke racist. Vergeef me van laatst. Had te veel wijn op jwz
Ga door hoor! Ik hou van bloedig vleesquote:Op maandag 28 juli 2014 18:41 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |