Hmm, klinkt best te doen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:08 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hollands! Andijviestamppot bv.
Bedankt,quote:
Ach ja, ik wil best een wereldreis maken als je een bbq regelt.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:08 schreef PlayingWithFire het volgende:
http://prik.kr/pfxdicshk4h6vwj2
[ afbeelding ]
Ik wil eerst weten of er genoeg mensen komen!
*alleen serieuze inschrijvingen*
Met vriendelijke groet,
K.
Alles valt te regelenquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ach ja, ik wil best een wereldreis maken als je een bbq regelt.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:20 schreef PlayingWithFire het volgende:
En ja er is WiFI!
kom nou maar:
http://prik.kr/pfxdicshk4h6vwj2
Jaaaaaa!quote:
quote:
Schriijf je dan in!quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:39 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Jaaaaaa!
Zo mag ik het horen!
Ik heb al één participant!
Balen, zou je het voor mij niet kunnen afwegen?quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
pwf: ik zou heel graag willen komen, maar mijn reistijd is te lang.
waarom doe je mij dit aanquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:47 schreef kanovinnie het volgende:
Ik was laatst nog daar! Morgen kan ik iig niet
quote:
Ik zei toch, alles valt te regelenquote:
droge witte wijn & raki. whisky mag ookquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:50 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
[..]
Ik zei toch, alles valt te regelen!
Moeten jullie wel even zeggen welke drank ;')
Ik ga geen bier inschenken ben geen boer.
Sorry. Geen OV.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:46 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Balen, zou je het voor mij niet kunnen afwegen?
is goed, moet dan eerst zeker weten dat er genoeg mensen komenquote:Op donderdag 31 juli 2014 22:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
droge witte wijn & raki. whisky mag ook
Goldstrike...quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:50 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
[..]
Ik zei toch, alles valt te regelen!
Moeten jullie wel even zeggen welke drank ;')
Ik ga geen bier inschenken ben geen boer.
Dus ik ben minder waard dan een OVquote:
wil budget op 75 euro houdenquote:
Ik neem mee.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:53 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
wil budget op 75 euro houden
Sorry, man, is me iets te ver nu zo abrupt. Hopelijk bij een andere meet.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:39 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Jaaaaaa!
Zo mag ik het horen!
Ik heb al één participant!
wellicht kan je met zG mee ;D!quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sorry, man, is me iets te ver nu zo abrupt. Hopelijk bij een andere meet.
Klinkt goed!quote:
Spontaan een meet!quote:
Ze kunnen allemaal niet, behalve jijquote:
Slechte zaak dit.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik niet. Werk etc... en wtf ligt Haaksbergen
Je hebt mijn hartje gebroken.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik niet. Werk etc... en wtf ligt Haaksbergen
Mag na het vrijdaggebed het huis niet meer uit van m'n moeder.quote:Op donderdag 31 juli 2014 22:56 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
wellicht kan je met zG mee ;D!
Zeg dat je pindakaas gaat halen. En kom nooit meer terug. x)quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mag na het vrijdaggebed het huis niet meer uit van m'n moeder.
Je ouders adopteren hem wel. Hebben ze eindelijk een slimme zoon.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:17 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Zeg dat je pindakaas gaat halen. En kom nooit meer terug. x)
Eey eey, ik ben wel slim.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je ouders adopteren hem wel. Hebben ze eindelijk een slimme zoon.
What? Hoe oud ben je? XDquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:25 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Eey eey, ik ben wel slim.
Maar niet helder.
En onzeker voelen.quote:
Hhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 31 juli 2014 23:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kutopmerking.quote:Op donderdag 31 juli 2014 23:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je ouders adopteren hem wel. Hebben ze eindelijk een slimme zoon.
Zijn 'gaf' (blunder) twee dagen geleden betreft de İstiklâl Marşı is wel een beetje pijnlijk, als een presidentskandidaat en omdat het gaat om de vriend van z'n vader (een gegeven waar hij trots op is).quote:Op donderdag 31 juli 2014 10:02 schreef expans het volgende:
Ik wil stemmen maar kan niet gvdgitti 1 oy voor Ekmeleddin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |