SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaquote:Op maandag 14 juli 2014 21:55 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Is dat die man vanop die ene foto?
Gewoon even om mezelf een beeld te schetsen.
Link?quote:Op maandag 14 juli 2014 21:55 schreef aspirantspierbundel het volgende:
quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:52 schreef Chloroform het volgende:
Nou en, stort neer, ons boeit het niet.
Liefelijk is anaal verkracht en vervolgens dood in een greppel gesmeten.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:58 schreef LompeHork het volgende:
Ik snap de haat niet jegens deze users. Beter doet men lieflijk.
Ah je hebt de foto gezien. Geen post met kaalheid en obese. Gaat de goede kant op!quote:Op maandag 14 juli 2014 21:57 schreef chroestjov het volgende:
Hopelijk eindigt je vakantie op de zeebodem in de Bermudadriehoek.
Je hebt gelijk mooi dat er ook nog mensen zijn met respect.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:58 schreef LompeHork het volgende:
Oooooooh, weet ik eindelijk wat m'n vrouw al jaren wil doen. Bedankt voor de info.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Liefelijk is anaal verkracht en vervolgens dood in een greppel gesmeten.
Precies, toch een mooi contrast tegen de andere topics dit?quote:Op maandag 14 juli 2014 21:59 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Je hebt gelijk mooi dat er ook nog mensen zijn met respect.
Je hebt wel gelijk, het is mooi om gewoon respect te hebben en te respecteren met tolerantie. Al die mensen die maar alle verwensingen gooien, walgelijk.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oooooooh, weet ik eindelijk wat m'n vrouw al jaren wil doen. Bedankt voor de info.
[..]
Precies, toch een mooi contrast tegen de andere topics dit?
Ik doe heel erg mijn best om geen hekel aan deze TS te hebben! Iets wat in goede bedoelingen lijkt te stranden.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:58 schreef LompeHork het volgende:
Ik voel me aangevallen door deze gemene steek onder water. Waar is het respect voor de respectlozen?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:00 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, het is mooi om gewoon respect te hebben en te respecteren met tolerantie. Al die mensen die maar alle verwensingen gooien, walgelijk.
Ik vind dit anders een mooi topic, mooi geschreven ook, niet te kort, niet te lang. Lekker helder. Ik zie geen problemen daarquote:Op maandag 14 juli 2014 22:01 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Ik doe heel erg mijn best om geen hekel aan deze TS te hebben! Iets wat in goede bedoelingen lijkt te stranden.
Misschien kan TS liefelijk tegen mij doen en proberen het niveau van haar topics iets te verbeteren.
Doe normaal man.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik vind dit anders een mooi topic, mooi geschreven ook, niet te kort, niet te lang. Lekker helder. Ik zie geen problemen daar
Een vriendje afzeik topic. Ik vind het behoorlijk kwaliteitsarm.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik vind dit anders een mooi topic, mooi geschreven ook, niet te kort, niet te lang. Lekker helder. Ik zie geen problemen daar
Welke foto, waar heb je het over.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:58 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ah je hebt de foto gezien. Geen post met kaalheid en obese. Gaat de goede kant op!
Die is er niet respect moet je verdienen.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik voel me aangevallen door deze gemene steek onder water. Waar is het respect voor de respectlozen?
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:00 schreef RickoKun het volgende:
Ts met die kale genitaliën, obees kindke
Dit zijn wel lage klappen eigenlijk...quote:Op maandag 14 juli 2014 22:12 schreef Moira. het volgende:
Ha. Daar gaat die privacy van je vriend
Moet je maar niet gelijk weer foto's verwijderen na het posten in US
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:52 schreef Chloroform het volgende:
Nou en, stort neer, ons boeit het niet.
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:58 schreef LompeHork het volgende:
Ako is beter boven 10 euro geen verzendkosten, en uhm zelfde levering tijden.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:14 schreef zovty het volgende:
Gewoon boeken bij bol.com, nooit problemen mee gehad.
Je weet over wie we 't hebben he?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:12 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dit zijn wel lage klappen eigenlijk...
Behandel andere zoals je zelf behandeld wilt worden. Zouden we niet boven de stem uit de kinderkamer moeten staan? In plaats van naar het niveau van de kinderkamer te vervallen? We zijn geen straattuig toch?quote:
Hebben we iets gemist ofzo? Wat hebben jij en TS? Beef?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik ben de man die achter het douchegordijn je staat op te wachten
Iemand die aandacht wil, kan het krijgenquote:Op maandag 14 juli 2014 22:16 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Hebben we iets gemist ofzo? Wat hebben jij en TS? Beef?
Nou nou, als je dit 'lage klappen' noemt krijg ik haast het idee dat je FOK! (en Brummetje) niet kent, hehequote:Op maandag 14 juli 2014 22:15 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Behandel andere zoals je zelf behandeld wilt worden. Zouden we niet boven de stem uit de kinderkamer moeten staan? In plaats van naar het niveau van de kinderkamer te vervallen? We zijn geen straattuig toch?
Hoeft niet altijd een probleem te zijn.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:51 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Ondanks dat ik aangeef dat de verhalen over die site niet positief zijn en liever bij een andere site boek, wil vriend bij de slechte site boeken omdat die goedkoper is.
Mijn reactie: "Goedkoper is niet altijd de beste" wuift hij weg.
Hou toch op manquote:Op maandag 14 juli 2014 22:15 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Behandel andere zoals je zelf behandeld wilt worden. Zouden we niet boven de stem uit de kinderkamer moeten staan? In plaats van naar het niveau van de kinderkamer te vervallen? We zijn geen straattuig toch?
Is dat TS?quote:
Een volwassen vrouwquote:Op maandag 14 juli 2014 22:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is dat TS?Dat kan niet, TS is 13 toch?
Hou je bek Argo, ga lekker in een hoekje op je zolderkamer janken.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:15 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Probeer je hier ook je dominantie te laten gelden?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:17 schreef chroestjov het volgende:
Misschien kunnen jullie beter een reisje boeken bij Stichting Zonnebloem.
Oh ik ken FOK! al te goed, maar praat je je eigen acties zo goed?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nou nou, als je dit 'lage klappen' noemt krijg ik haast het idee dat je FOK! (en Brummetje) niet kent, hehe
Nope, TS is in een midlifecrisis.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is dat TS?Dat kan niet, TS is 13 toch?
quote:
Moreel gezien klopt het niet. Als jullie je willen verlagen prima.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hou je bek Argo, ga lekker in een hoekje op je zolderkamer janken.
Van in de 30 of zo ja.quote:
Over welke acties gaat het precies?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:17 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Oh ik ken FOK! al te goed, maar praat je je eigen acties zo goed?
Daar breng je mijn oma in discredietquote:Op maandag 14 juli 2014 22:17 schreef chroestjov het volgende:
Misschien kunnen jullie beter een reisje boeken bij Stichting Zonnebloem.
Houd je bek nou gewoon eens, godtering zeg.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:15 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Net alsof jij wel klopt.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:18 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Moreel gezien klopt het niet. Als jullie je willen verlagen prima.
Ga douchen, er zit boter in je haar.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:18 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Niveau verwachten in KLB is een beetje naief.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:18 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
sonic aandacht tekort?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:19 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Niveau verwachten in KLB is een beetje naief.
Eigenlijk welquote:
Nou oh iedereen doet het dan mogen wij het ook. Dat wilt zeggen dat je de acties goed praat omdat andere het doen of omdat het gewoon die plek is. Maar dan kan je ook tegen een verkrachte vrouw zeggen 'jij kent deze wereld niet je had gewoon een nikab moeten dragen die hotpants daagde uit.' Wat ik tracht te zeggen is, omdat de harten van mensen vaak chaotisch zijn en mensen gemeen kunnen zijn. Moeten we daarom maar volhouden in die gemeenheid? Moeten we onze apenbreinen bij ons houden en doen alsof we oh zo geweldig zijn als menselijk ras. Een gorilla lost dingen nog beter op dan mensen...quote:
Nee ik accepteer dit niet.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Houd je bek nou gewoon eens, godtering zeg.
Oh nice op de man spelen.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ga douchen, er zit boter in je haar.
Ja hiermee praat je het dus goed als een kuddedier.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:19 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Niveau verwachten in KLB is een beetje naief.
Argo plsquote:Op maandag 14 juli 2014 22:20 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nou oh iedereen doet het dan mogen wij het ook. Dat wilt zeggen dat je de acties goed praat omdat andere het doen of omdat het gewoon die plek is. Maar dan kan je ook tegen een verkrachte vrouw zeggen 'jij kent deze wereld niet je had gewoon een nikab moeten dragen die hotpants daagde uit.' Wat ik tracht te zeggen is, omdat de harten van mensen vaak chaotisch zijn en mensen gemeen kunnen zijn. Moeten we daarom maar volhouden in die gemeenheid? Moeten we onze apenbreinen bij ons houden en doen alsof we oh zo geweldig zijn als menselijk ras. Een gorilla lost dingen nog beter op dan mensen...
[..]
Nee ik accepteer dit niet.
[..]
Oh nice op de man spelen.
watquote:Op maandag 14 juli 2014 22:20 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nou oh iedereen doet het dan mogen wij het ook. Dat wilt zeggen dat je de acties goed praat omdat andere het doen of omdat het gewoon die plek is. Maar dan kan je ook tegen een verkrachte vrouw zeggen 'jij kent deze wereld niet je had gewoon een nikab moeten dragen die hotpants daagde uit.' Wat ik tracht te zeggen is, omdat de harten van mensen vaak chaotisch zijn en mensen gemeen kunnen zijn. Moeten we daarom maar volhouden in die gemeenheid? Moeten we onze apenbreinen bij ons houden en doen alsof we oh zo geweldig zijn als menselijk ras. Een gorilla lost dingen nog beter op dan mensen...
[..]
[..]
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:20 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja als iedereen in een land elkaar vermoord, dan mag jij gewoon mee doen en als iemand dan naar de politie stapt. 'Hah je kent duidelijk dit land niet.' Kom nou, wees eens wat respectvoller.quote:
Ze kickt erop net als een Braddie of Nikonboeler.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:22 schreef rachieee het volgende:
Waarom open je eigenlijk zoveel topics terwijl je de hele tijd de grond in wordt geboord? Ik heb het nu al een paar keer mogen zien.
[..]
[..]
[..]
Zeer zeker, enkel dat moralistische gedoe is een beetje jammer.quote:
Dat is jouw interpretatie van het geheel, het feit dat jij je daar überhaupt mee bezig houdt zegt meer over jou dan over mij.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Probeer je hier ook je dominantie te laten gelden?
Als maatschappij kunnen we ze moeilijk in de goot laten creperen.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:18 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Daar breng je mijn oma in discrediet
Moralistisch het gaat mij er enkel om dat jullie doen alsof jullie beter dan ts zijn, terwijl jullie lage klappen uitdelen en er in mee gaan. Er is een gezegde op het internet 'Don't feed the troll.' Maar jullie blijven het keer op keer doen en blijven keer op keer kinderachtig roepen. Dat lost het niet op.... Moraal staat er buiten.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zeer zeker, enkel dat moralistische gedoe is een beetje jammer.
Bedankt eindelijk iemand die het met me eens is.quote:
Enkel een beetje jammer dat het van hem komt.quote:
Moet haast wel.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:22 schreef PriesterB het volgende:
[..]
Ze kickt erop net als een Braddie of Nikonboeler.
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:24 schreef Spongeboss het volgende:
Moralistisch het gaat mij er enkel om dat jullie doen alsof jullie beter dan ts zijn, terwijl jullie lage klappen uitdelen en er in mee gaan. Er is een gezegde op het internet 'Don't feed the troll.' Maar jullie blijven het keer op keer doen en blijven keer op keer kinderachtig roepen. Dat lost het niet op.... Moraal staat er buiten.
Door Brummetje.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:23 schreef tailfox het volgende:
[..]
awhh. Hoe komt het? Wil je er over praten.
Zelf gepost door TS. Ze moet niet zeikenquote:
Die ken ik dan weer niet, maar ik heb nu al een paar topics gezien waar mensen best gemeen reageren. Helemaal niet leuk. En wie zegt eigenlijk dat ze dat meisje op de foto is?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:22 schreef PriesterB het volgende:
[..]
Ze kickt erop net als een Braddie of Nikonboeler.
Is het niet des te erger dat het van mij moet komen? Pijnlijker, om de waarheid zo te zien dat goeie ouwe gekke spongeboss wellicht eens iets goeds zegt?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Enkel een beetje jammer dat het van hem komt.
Dat wel jaquote:Op maandag 14 juli 2014 22:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zeer zeker, enkel dat moralistische gedoe is een beetje jammer.
Juist het kan ook gewoon een stelletje zijn van het internet geplukt. En hoe moeten die zich voelen als ze dit lezen, dit is gewoon niet cool.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:24 schreef rachieee het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer niet, maar ik heb nu al een paar topics gezien waar mensen best gemeen reageren. Helemaal niet leuk. En wie zegt eigenlijk dat ze dat meisje op de foto is?
Ik vermoed getroll. Het is in elk geval wel grappig.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:25 schreef Rezania het volgende:
Mensen die nu huillie huillie gaan doen.TS vraagt er altijd zelf om.
[ afbeelding ]
Check haar postgeschiedenis. Volgens mij voert ze die gimmick te ver door. Voor de foto moet je bij SonicVolcano wezen denk ik dan.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:24 schreef rachieee het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer niet, maar ik heb nu al een paar topics gezien waar mensen best gemeen reageren. Helemaal niet leuk. En wie zegt eigenlijk dat ze dat meisje op de foto is?
Ik vind het gewoon laag van je. Ook omdat die man er helemaal niets mee te maken heeft.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Zelf gepost door TS. Ze moet niet zeiken
[..]
[..]
[..]
Ik snap niet zo heel best waarom die foto's niet verwijderd worden door het blauwe gezag maar ja, ik ben ook maar een simpele ziel.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:25 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dat wel ja
TS heeft het er ook zelf naar gemaakt, maar waarom verlagen tot dat niveau?
Ja welcome to the internet. Wat ga jij tegen de ouders van die meiden die zijn omgekomen in Panama zeggen? 'Moet je maar niet naar een land gaan waar mensen handelen in organen en wat nota-bene een bananen republiek is?'quote:Op maandag 14 juli 2014 22:25 schreef Rezania het volgende:
Mensen die nu huillie huillie gaan doen.TS vraagt er altijd zelf om.
[ afbeelding ]
Het is wel frappant dat je enkel op Moira reageert en niet op anderen omdat je weet dat je de anderen toch niet overtuigt..quote:Op maandag 14 juli 2014 22:22 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja als iedereen in een land elkaar vermoord, dan mag jij gewoon mee doen en als iemand dan naar de politie stapt. 'Hah je kent duidelijk dit land niet.' Kom nou, wees eens wat respectvoller.
Zal ze ook ongetwijfeld spijt van hebben, dat verklaart ook meteen waarom ze het heeft weggehaald.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:24 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Door Brummetje.
[..]
Ik reageer op iedereen waar ik kan reageren die watquote:Op maandag 14 juli 2014 22:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is wel frappant dat je enkel op Moira reageert en niet op anderen omdat je weet dat je de anderen toch niet overtuigt..
Ik bedoel: ze zet zichzelf gewoon een beetje voor schut. Maar wie zegt eigenlijk dat ze niet doet alsof ze het meisje op de foto is, terwijl ze eigenlijk gewoon niet serieus is en daardoor iemand schaadt?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:25 schreef PriesterB het volgende:
[..]
Check haar postgeschiedenis. Volgens mij voert ze die gimmick te ver door. Voor de foto moet je bij SonicVolcano wezen denk ik dan.
Het kan me niks boeien wat jij zegt.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:25 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Is het niet des te erger dat het van mij moet komen? Pijnlijker, om de waarheid zo te zien dat goeie ouwe gekke spongeboss wellicht eens iets goeds zegt?
INB4: Godwin.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:26 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja welcome to the internet. Wat ga jij tegen de ouders van die meiden die zijn omgekomen in Panama zeggen? 'Moet je maar niet naar een land gaan waar mensen handelen in organen en wat nota-bene een bananen republiek is?'
Dan ben ik dat ook, want ik heb het gevoel dat we meestal wel op 1 lijn zitten.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik snap niet zo heel best waarom die foto's niet verwijderd worden door het blauwe gezag maar ja, ik ben ook maar een simpele ziel.
Echt hè.quote:
dagquote:Op maandag 14 juli 2014 22:27 schreef Rezania het volgende:
Jongens, ik ga slapen, wel lief blijven doen hè.Dag.
Ik hoop dat je niet zo autistisch bent dat je wel inziet dat Brummetje dit wel over zich heen roept.. Ze is al weken bezig met haar kansloze kuttopics, zelfs jij (ja dat is een compliment) haalt zulk laag niveau niet eens. Dan is het tijd om haar voor eens en altijd van FOK! af te schoppen. Ze gaat maar lekker naar Viva om daar te klagen over haar kutvriend...quote:Op maandag 14 juli 2014 22:26 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik reageer op iedereen waar ik kan reageren die watposten wat kan ik tegen hun zeggen? Die willen geen discussie aangaan.
Wedden dat ze 't nog niet leert?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:26 schreef eend112 het volgende:
[..]
Zal ze ook ongetwijfeld spijt van hebben, dat verklaart ook meteen waarom ze het heeft weggehaald.
Komt het wel op neer. Wat jullie doen is krom en bekrompen.quote:
Tja wat wil je dat ik zeg man? Je bent toch ook geen groentje in deze wereld een homo in Rusland heeft het zelf verdiend wat hij weet dondersgoed dat er in Rusland geen tolerantie is. Wat doet hij daar nog beetje homo zijn en huilen over Putin.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het kan me niks boeien wat jij zegt.
[..]
INB4: Godwin.
Oh en mij wel wou je zeggen?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is wel frappant dat je enkel op Moira reageert en niet op anderen omdat je weet dat je de anderen toch niet overtuigt..
Maar wie zijn wij om daarover te oordelen, jij bent geen admin. Laat dat over aan Pharkus en de andere.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet zo autistisch bent dat je wel inziet dat Brummetje dit wel over zich heen roept.. Ze is al weken bezig met haar kansloze kuttopics, zelfs jij (ja dat is een compliment) haalt zulk laag niveau niet eens. Dan is het tijd om haar voor eens en altijd van FOK! af te schoppen. Ze gaat maar lekker naar Viva om daar te klagen over haar kutvriend...
Ik vind dit ook behoorlijk autistisch, iemand van een forum willen af pesten.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet zo autistisch bent dat je wel inziet dat Brummetje dit wel over zich heen roept.. Ze is al weken bezig met haar kansloze kuttopics, zelfs jij (ja dat is een compliment) haalt zulk laag niveau niet eens. Dan is het tijd om haar voor eens en altijd van FOK! af te schoppen. Ze gaat maar lekker naar Viva om daar te klagen over haar kutvriend...
Dus omdat iemand zo is, kan die persoon niet veranderen.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, daarvoor heb ik je te vaak gezien op FOK!, maar Argo misschien niet
Volgens mij ben ik niet de enige daarin, dat is alles..quote:Op maandag 14 juli 2014 22:29 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar wie zijn wij om daarover te oordelen, jij bent geen admin. Laat dat over aan Pharkus en de andere.
Weken? Volgens mij al dik een jaar nuquote:Op maandag 14 juli 2014 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat ze serieus is?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wedden dat ze 't nog niet leert?
Ze leert ook niet van die backfires door telkens weer dit soort topics te openen.
Argo (e.a. FOK!kers) heb ik volgens mij nog mee ge-nep-hyve'd in 2010quote:Op maandag 14 juli 2014 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, daarvoor heb ik je te vaak gezien op FOK!, maar Argo misschien niet
Het is op z'n minst wat apart als diegene zichzelf opwerpt als de waakhond van ethiek, vind je niet?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:29 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dus omdat iemand zo is, kan die persoon niet veranderen.
Weer zo'n 'ik ben niet de enige' argument. Kom toch man... Hier ik zal een Godwin pullen als ze ex nazi mensen gingen aanklagen en ze zeiden 'ik was niet de enige' zouden ze dan gewoon vrijgesproken moeten worden? Kom nou man...quote:Op maandag 14 juli 2014 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik niet de enige daarin, dat is alles..
Denk dat weinig mensen een neuk geven of ze nou serieus is of niet. Maar 't is wel een schijtirritante kutuser.quote:
Suusje, Keizer_kusco of zo, Niels en andere waren van de partij. Dat waren mooie tijden met Pake etc.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Argo (e.a. FOK!kers) heb ik volgens mij nog mee ge-nep-hyve'd in 2010
Net zo goed als je Panama-vergelijking...quote:Op maandag 14 juli 2014 22:31 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Weer zo'n 'ik ben niet de enige' argument. Kom toch man... Hier ik zal een Godwin pullen als ze ex nazi mensen gingen aanklagen en ze zeiden 'ik was niet de enige' zouden ze dan gewoon vrijgesproken moeten worden? Kom nou man...
Und ihr kommt an diesen Scheiss nicht mehr ranquote:Op maandag 14 juli 2014 22:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het is op z'n minst wat apart als diegene zichzelf opwerpt als de waakhond van ethiek, vind je niet?
Maar is ze het meisje van de foto?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Denk dat weinig mensen een neuk geven of ze nou serieus is of niet. Maar 't is wel een schijtirritante kutuser.
Nee klopt, dat maakt het misschien nog wel erger dat ze de grond in word getrapt. Dan doe je het dus om jezelf beter te maken.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wedden dat ze 't nog niet leert?
Ze leert ook niet van die backfires door telkens weer dit soort topics te openen.
En op datzelfde niveau staat jouw vergelijking reken maar uit.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Net zo goed als je Panama-vergelijking...
U spreekt met eerstgenoemdequote:Op maandag 14 juli 2014 22:31 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Suusje, Keizer_kusco of zo, Niels en andere waren van de partij. Dat waren mooie tijden met Pake etc.
Marcel Roubosquote:Op maandag 14 juli 2014 22:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
U spreekt met eerstgenoemde
Famke Paalhaar
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:51 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Ondanks dat ik aangeef dat de verhalen over die site niet positief zijn en liever bij een andere site boek, wil vriend bij de slechte site boeken omdat die goedkoper is.
Mijn reactie: "Goedkoper is niet altijd de beste" wuift hij weg.
Reageert meneer ook nog eens gepikeerd/boos en roept gelijk dat hij er helemaal geen zin meer in heeft en ik maar lekker alleen moet gaan. En hij loopt geïrriteerd weg. (En komt even later terug en stelt voor om te boeken bij een reisbureau. Oh... hij wil toch wel.)
Wat moet ik nou met zo'n enorm domme vriend? En fijn he, iemand waarmee je een volwassen gesprek kan voeren en die helemaal niet kinderachtig reageert?! Godverdomme zeg.
Klacht: Vriend die zomaar zonder nadenken van alles wil doen.Anders zoek je toch lekker een nieuwe vriend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wijven die alles beter weten![]()
Hmm ik dacht het al. Daarom zette ik die naam ook als eerste, maar je hoeft je niet meer te verstoppen nu?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
U spreekt met eerstgenoemde
Famke Paalhaar
Dat was eng. Maar Svart en Archibald waren grootste bazen.quote:
nou wat heeft ze dan gedaan?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:24 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Door Brummetje.
[..]
Ach, moet zeggen dat ik er geen medelijden mee kan hebben. Als mensen d'r in haar privéleven lastig gaat vallen gaat 't echt te ver, dat heeft niks meer met haar FOK!account te maken.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:32 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nee klopt, dat maakt het misschien nog wel erger dat ze de grond in word getrapt. Dan doe je het dus om jezelf beter te maken.
Ik bedoel niet jou hoor, maar sommige reacties hier vind ik een beetje overbodig.
Was ook totaal niet related to this topicquote:Op maandag 14 juli 2014 22:34 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hmm ik dacht het al. Daarom zette ik die naam ook als eerste, maar je hoeft je niet meer te verstoppen nu?
Maar goed, de nep hyves waren tof, dat was gewoon lachen. Maar dat waren nep profielen een echt iemand pijn doen. En die foto's kunnen totaal willekeurig van een facebook geripped zijn, dat is niet cool.
[..]
Dat was eng. Maar Svart en Archibald waren grootste bazen.
Vind je niet dat er enige collectieve verantwoordelijkheid is voor dit soort gevallen?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ach, moet zeggen dat ik er geen medelijden mee kan hebben. Als mensen d'r in haar privéleven lastig gaat vallen gaat 't echt te ver, dat heeft niks meer met haar FOK!account te maken.
Maar shit die ze op FOK! over zich heen krijgt heeft ze alleen maar aan zichzelf (op FOK!) te danken.
Dus er is nooit bewijs voor geweest? Dan zijn er een paar opties wat mij betreft: of ze is dat hele meisje niet en doet alsof en maakt dat meisje zo een beetje belachelijk en vindt het allemaal best grappig. Of ze is een beetje raar en begrijpt niet dat ze zichzelf voor schut zet. Of ze vindt het leuk om mensen op de kast te jagen en zichzelf ene beetje voor schut te zetten en op deze manier aandacht te krijgen.quote:
Hmm ja maar jij moet dan op zijn minst begrijpen hoe het is om je privacy te verliezen of als mensen erop inbreken. Je bent niet voor niets van een account naar een ander gegaan ongeacht.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Was ook totaal niet related to this topic
RIP Hyves
Barry Bekkenbodem was ook een held.
We hadden allemaal contact met Rinus voor hij groot werd
Ik gok dat Brummetje ouder is dan de gemiddelde KLB/ONZ'er, dus die kan prima voor zichzelf besluiten dat ze beter gewoon kan uitloggen en nooit meer inloggen.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vind je niet dat er enige collectieve verantwoordelijkheid is voor dit soort gevallen?
Jezus, who cares.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:36 schreef rachieee het volgende:
[..]
Dus er is nooit bewijs voor geweest? Dan zijn er een paar opties wat mij betreft: of ze is dat hele meisje niet en doet alsof en maakt dat meisje zo een beetje belachelijk en vindt het allemaal best grappig. Of ze is een beetje raar en begrijpt niet dat ze zichzelf voor schut zet. Of ze vindt het leuk om mensen op de kast te jagen en zichzelf ene beetje voor schut te zetten en op deze manier aandacht te krijgen.
Ik weet het 100% zeker aangezien ik YouTube video's heb gezien waarin TS zich voor de camera kaal scheert.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:36 schreef rachieee het volgende:
[..]
Dus er is nooit bewijs voor geweest? Dan zijn er een paar opties wat mij betreft: of ze is dat hele meisje niet en doet alsof en maakt dat meisje zo een beetje belachelijk en vindt het allemaal best grappig. Of ze is een beetje raar en begrijpt niet dat ze zichzelf voor schut zet. Of ze vindt het leuk om mensen op de kast te jagen en zichzelf ene beetje voor schut te zetten en op deze manier aandacht te krijgen.
Klopt, maar ik heb nog nergens (links naar) persoonlijke gegevens gezien, dus Brummetje en haar vriend verblijven nog in de anonimiteit.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:36 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hmm ja maar jij moet dan op zijn minst begrijpen hoe het is om je privacy te verliezen of als mensen erop inbreken. Je bent niet voor niets van een account naar een ander gegaan ongeacht.
Ik gok zomaar dat dit je eerste keer in KLB isquote:Op maandag 14 juli 2014 22:36 schreef rachieee het volgende:
[..]
Toch vind ik het gek dat je meedoet aan iets wat tegen jou gebruikt is waarvoor je account hebt moeten wisselen. Dan begrijp je toch wel ergens dat het vervelend is. Maar goed no problem dat is nu wel wat ik bedoel als iedereen hier voor is kan het ook weer eens gebeuren dat jouw foto's opspelen etc. Je hoeft maar iemand met een kwade wil te hebben. Het is gewoon niet cool. Maar goed ga er vooral mee door maar karma remember. What comes around goes around.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb nog nergens (links naar) persoonlijke gegevens gezien, dus Brummetje en haar vriend verblijven nog in de anonimiteit.
Nothing to see here, move along.
Toch verkondig je net zelf dat ze iets moet leren, uit haar gedragingen blijkt dat ze dat niet kan, ik snap werkelijk niet waarom daar dan dus geen actie op volgt. Maarja, lullen tegen de bierkaai verder.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik gok dat Brummetje ouder is dan de gemiddelde KLB/ONZ'er, dus die kan prima voor zichzelf besluiten dat ze beter gewoon kan uitloggen en nooit meer inloggen.
Er staan foto's door iemand anders gepost. Is laag.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb nog nergens (links naar) persoonlijke gegevens gezien, dus Brummetje en haar vriend verblijven nog in de anonimiteit.
Nothing to see here, move along.
Ow..quote:Op maandag 14 juli 2014 22:37 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik weet het 100% zeker aangezien ik YouTube video's heb gezien waarin TS zich voor de camera kaal scheert.
Uiteraard zijn deze inmiddels niet meer op YouTube te bewonderen.
Ik snap alleen niet zo goed waarom je dit gesprek met mij aan gaat, ik post eigenlijk alleen maar off topicquote:Op maandag 14 juli 2014 22:38 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Toch vind ik het gek dat je meedoet aan iets wat tegen jou gebruikt is waarvoor je account hebt moeten wisselen. Dan begrijp je toch wel ergens dat het vervelend is. Maar goed no problem dat is nu wel wat ik bedoel als iedereen hier voor is kan het ook weer eens gebeuren dat jouw foto's opspelen etc. Je hoeft maar iemand met een kwade wil te hebben. Het is gewoon niet cool. Maar goed ga er vooral mee door maar karma remember. What comes around goes around.
Als het aan mij lag had Brummetje al lang een permban uit zelfbescherming gehad.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Toch verkondig je net zelf dat ze iets moet leren, uit haar gedragingen blijkt dat ze dat niet kan, ik snap werkelijk niet waarom daar dan dus geen actie op volgt. Maarja, lullen tegen de bierkaai verder.
Omdat je niet echt tegen lijkt te zijn. We moeten sterk zijn een vuist maken en dit soort achterlijk gedoe verwerpen. Het is niet cool wat hier gebeurt. We zijn geen bende kleuters.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet zo goed waarom je dit gesprek met mij aan gaat, ik post eigenlijk alleen maar off topic
Het enige wat hij doet is de foto linken. Brummetje heeft die foto zelf op imgur gezet neem ik aanquote:Op maandag 14 juli 2014 22:39 schreef rachieee het volgende:
[..]
Er staan foto's door iemand anders gepost. Is laag.
Dat zou kunnen, ik weet niet wat ze precies heeft gedaan dat ze het aan zichzelf te danken heeft maar ik geloof dat wel. Toch vind ik het dan wel triest als mensen massaal zicht storten op zo iemand. Begrijp niet echt wat er leuk aan is of waarom je mee wil doen daaraan.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ach, moet zeggen dat ik er geen medelijden mee kan hebben. Als mensen d'r in haar privéleven lastig gaat vallen gaat 't echt te ver, dat heeft niks meer met haar FOK!account te maken.
Maar shit die ze op FOK! over zich heen krijgt heeft ze alleen maar aan zichzelf (op FOK!) te danken.
Ik ben geen mod hier en zie nog niks dat binnen no time weggeëdit moet worden, dat kunnen de KLB mods straks ook doen als ze vinden dat dat nodig is.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:39 schreef rachieee het volgende:
[..]
Er staan foto's door iemand anders gepost. Is laag.
Ik zag net staan dat ze de foto meteen had verwijderd. Toch niet leuk maargoed.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:41 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Het enige wat hij doet is de foto linken. Brummetje heeft die foto zelf op imgur gezet neem ik aan
Kerel, ik ben stoned en geniet gewoon een beetje van een reltopicquote:Op maandag 14 juli 2014 22:40 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Omdat je niet echt tegen lijkt te zijn. We moeten sterk zijn een vuist maken en dit soort achterlijk gedoe verwerpen. Het is niet cool wat hier gebeurt. We zijn geen bende kleuters.
Als ze niet had gewild dat mensen het zagen, had ze het dus in eerste instantie gewoon niet moeten posten. Dat is de les die haar daar ook al geprobeerd uit te leggen is.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:42 schreef rachieee het volgende:
[..]
Ik zag net staan dat ze de foto meteen had verwijderd. Toch niet leuk maargoed.
Hij is door iemand anders weer gepost in US en daar heb ik 'm vandaan. Misschien niet handig van mij, maar deze TS vraagt er eerlijk gezegd wel om.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:42 schreef rachieee het volgende:
[..]
Ik zag net staan dat ze de foto meteen had verwijderd. Toch niet leuk maargoed.
Prima ik laat je off the hook voor nu... Maar stop met excuses als ik ben stoned. Als je drugs gebruikt moet je ook de verantwoordelijkheden dragen!quote:Op maandag 14 juli 2014 22:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kerel, ik ben stoned en geniet gewoon een beetje van een reltopicLaat me
Hehe, Argoquote:Op maandag 14 juli 2014 22:43 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Prima ik laat je off the hook voor nu... Maar stop met excuses als ik ben stoned. Als je drugs gebruikt moet je ook de verantwoordelijkheden dragen!
En pas wel een beetje op jezelf he?
Ik heb het idee dat het niet zo veel uitmaakt waar het topic over gaat als er veel views en reacties komen, tenzij het echt te ver gaat, maar dat terzijde.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben geen mod hier en zie nog niks dat binnen no time weggeëdit moet worden, dat kunnen de KLB mods straks ook doen als ze vinden dat dat nodig is.
Die foto heeft ze zelf op FOK! gepost en staat nog ergens anders op 't forum ook.
En een vrouw die sexy gekleed is vraagt erom verkracht te worden? En een man die zich homoseksueel kleed vraagt erom in-elkaar geslagen te worden in Rusland? Een transgender vraagt erom gepest te worden? Iemand die stottert vraagt erom dat mensen hem uitlachen?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:43 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hij is door iemand anders weer gepost in US en daar heb ik 'm vandaan. Misschien niet handig van mij, maar deze TS vraagt er eerlijk gezegd wel om.
Ja, jullie leiden mij af en dat kostte ons 22 puntenquote:Op maandag 14 juli 2014 22:43 schreef Rodawa het volgende:
Krijg allemaal de kuikentering, Moira is even druk aan het curven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godverdomme hier zo zwaar mee eens Moira opteffen uit het topic.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:43 schreef Rodawa het volgende:
Krijg allemaal de kuikentering, Moira is even druk aan het curven.
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:44 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Busreis is geboekt.
En om anderen tevreden te stellen zal ik nu uitlogen en voorlopig (ik zeg niet nooit) niet meer inloggen!
Tot over een uurtje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
Ja op alles.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:44 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
En een vrouw die sexy gekleed is vraagt erom verkracht te worden? En een man die zich homoseksueel kleed vraagt erom in-elkaar geslagen te worden in Rusland? Een transgender vraagt erom gepest te worden? Iemand die stottert vraagt erom dat mensen hem uitlachen?
Busreis is geboekt.
En om anderen tevreden te stellen zal ik nu uitlogen en voorlopig (ik zeg niet nooit) niet meer inloggen!
Scheelt in elk geval dat je ons niet meer blij maakt met een dooie mus door te zeggen dat je voor eeuwig weggaat en een dag later weer met hangende pootjes terug komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg: progressie
Fuck the EBU.
Of toch braddie2.0?quote:
JAJAquote:Op maandag 14 juli 2014 22:44 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Godverdomme hier zo zwaar mee eens Moira opteffen uit het topic.
Ik wil niets horen ik wil dat jij eens nadenkt over waar je mee bezig bent en dat het niet cool is.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:45 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja op alles.
Dat wil je toch horen?
Busreis is geboekt.
Ja, tot morgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
Oh jezus manquote:Op maandag 14 juli 2014 22:45 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik wil niets horen ik wil dat jij eens nadenkt over waar je mee bezig bent en dat het niet cool is.
Is goed papa.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:45 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik wil niets horen ik wil dat jij eens nadenkt over waar je mee bezig bent en dat het niet cool is.
Wat is het? Onder de indruk dat ik niet op de man speel?quote:
Noem me geen papa. Maar ga er serieus mee aan de slag. Vamos!quote:
Neeh, Braddie komt wel weer eens tevoorschijn maar Kees Zwaan zien we nooit meer terug.quote:
Onwijs, leer mij leven.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:47 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wat is het? Onder de indruk dat ik niet op de man speel?
Ja en zij komt toch ook morgen weer terugquote:Op maandag 14 juli 2014 22:48 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Neeh, Braddie komt wel weer eens tevoorschijn maar Kees Zwaan zien we nooit meer terug.
Ik kan je niet leren leven want daar ben ik niet gecertificeerd voor. Je weet het antwoord zelf ook wel, maar je moet gewoon niet meer op de man spelen. Je moet mensen bij elkaar brengen met respect.quote:
Busreis is geboekt.
Zeg je al jaren...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja oké, maar daar leek het net even niet op.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:49 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja en zij komt toch ook morgen weer terug
Ag gewoon doen, ziet er betrouwbaar uit. Vooral die waarborg via die stichting spreekt mij aan. Top bedrijf is het!!! Ik zeg doenquote:
Vertel ze maar dat ik terug ben en op pad. Zeg ze maar dat ik hier rustig alleen ben en ongewapend.quote:
Chroestjov, we hadden gewoon een misverstand.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:52 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja oké, maar daar leek het net even niet op.
Dacht even dat ze naar aanleiding van dit topic de benen had genomen maar ze was gewoon die busreis aan het boeken.
Tegenvaller wel.
Laten we het daar op houden.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:54 schreef eend112 het volgende:
[..]
Chroestjov, we hadden gewoon een misverstand.
Ik denk dat een Brummetje-collage van jouw hand beter zou passenquote:Op maandag 14 juli 2014 23:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik moet hier gaan dansen in dit topic om het nog een beetje te redden hoor ik net. Dus bij deze:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik moet hier gaan dansen in dit topic om het nog een beetje te redden hoor ik net. Dus bij deze:ik mis deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Ongetwijfeld, maar zij is niet degene die die ziekte heeft gehad en daaraan is overleden.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik denk dat een Brummetje-collage van jouw hand beter zou passen
Hahaha Sonicquote:Op maandag 14 juli 2014 22:17 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Een volwassen vrouw
En haar auto heeft een doorgesneden remkabel
Busreis is geboekt.
Begrijp je nou nog steeds niet dat je het enorm moeilijk voor jezelf maakt als je dit soort topics opent? Het is niet echt netjes om op een openbaar forum zo over je vriend te praten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit soort reacties zijn wel echt heel treurig.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:14 schreef SonicVolcano het volgende:
Kun je je kaalgeschoren kop wel maskeren met een pruik, die bakkes vergeet ik nooit
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:39 schreef Gewas het volgende:
[..]
Dit soort reacties zijn wel echt heel treurig.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:39 schreef Gewas het volgende:
[..]
Dit soort reacties zijn wel echt heel treurig.
quote:
Busreis is geboekt.
Hopelijk ga je naar ZwitserlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Busreis is geboekt.
Mooi. Opgetyft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh Father, I have sinnedquote:
welkom op het internetquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:24 schreef bamibij het volgende:
Heeft brummrtje kk gehad? Want dan kan je het inderdaad oprecht niet maken.
Biechten.quote:
Is dit echt?quote:
Ooooooo shitquote:Op maandag 14 juli 2014 21:55 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Wauwquote:
Rot toch op man, dat gebeurt zo vaak hier op FOK! hequote:Op maandag 14 juli 2014 22:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als ze niet had gewild dat mensen het zagen, had ze het dus in eerste instantie gewoon niet moeten posten. Dat is de les die haar daar ook al geprobeerd uit te leggen is.
Echt he! Je verwijderd hem toch niet voor nietsquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Rot toch op man, dat gebeurt zo vaak hier op FOK! heEn ik zie het vrijwel nooit teruggeplaatst worden.
Als iemand een foto post en daarna weer weghaalt, zou dat iemands goed recht moeten zijn. Of dat nou een idiote user van een Brummetje is of iemand anders. Ik vind het bizar dat dat gewoon teruggepost wordt door andere users/mods en gewoon mag blijven staan. Ga je gvd ergens anders druk om maken.
Moira is mod!quote:Op maandag 14 juli 2014 22:12 schreef Moira. het volgende:
En dit zegt een moderator? Waar slaat dit in godsnaam op?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:12 schreef Moira. het volgende:
En dat is leraar.quote:
Wat is er met hem gebeurd?quote:
Oh noes. Dien een klacht in.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:05 schreef bamibij het volgende:
[..]
En dit zegt een moderator? Waar slaat dit in godsnaam op?
Hij heeft zijn account aan de wilgen gehangen.quote:
quote:
Er is niks door mods teruggezetquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Rot toch op man, dat gebeurt zo vaak hier op FOK! heEn ik zie het vrijwel nooit teruggeplaatst worden.
Als iemand een foto post en daarna weer weghaalt, zou dat iemands goed recht moeten zijn. Of dat nou een idiote user van een Brummetje is of iemand anders. Ik vind het bizar dat dat gewoon teruggepost wordt door andere users/mods en gewoon mag blijven staan. Ga je gvd ergens anders druk om maken.
Blijkbaarquote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:04 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Moira is mod!![]()
![]()
Heb je nu geen voorbeeldfunctie ofzo?
't Is me wat, he?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:05 schreef bamibij het volgende:
[..]
En dit zegt een moderator? Waar slaat dit in godsnaam op?
TVSC zou reageren met "Vies dik"quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
TS komt straks bij Red mijn vakantie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
Poe hee. Neem een chillpillquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Een leraar met vakantiequote:
Linkje naar topic? Of is het al gesloten?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:25 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Hij is ontmaskerd nadat een zelf geplaatste foto van hem naar zijn naam was te herleiden.
Ja, een leraar behoort zich te allen tijde fatsoenlijk te gedragen.quote:
Bullshitquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:28 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ja, een leraar behoort zich te allen tijde fatsoenlijk te gedragen.
You can't start a firequote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:28 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ja, een leraar behoort zich te allen tijde fatsoenlijk te gedragen.
Mij serieus nemen.quote:
Dit moet hem dan zijn: KLB / Mensen die denken topfotograaf te zijn. Wel gesloten trouwens.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:26 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Linkje naar topic? Of is het al gesloten?
Dat is hem, ja.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:29 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dit moet hem dan zijn: KLB / Mensen die denken topfotograaf te zijn
Oh ja, daar heb ik zelf ook nog aan meegedaan.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:29 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dit moet hem dan zijn: KLB / Mensen die denken topfotograaf te zijn. Wel gesloten trouwens.
Inderdaad, helemaal passé.quote:
Dit topic is een beetje als Brazilië - Duitsland, een verlenging is niet nodig.quote:
Het beste is er na 40-45 minuten wel af ja.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:32 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dit topic is een beetje als Brazilië - Duitsland, een verlenging is niet nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |