Rot toch op man, dat gebeurt zo vaak hier op FOK! hequote:Op maandag 14 juli 2014 22:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als ze niet had gewild dat mensen het zagen, had ze het dus in eerste instantie gewoon niet moeten posten. Dat is de les die haar daar ook al geprobeerd uit te leggen is.
Echt he! Je verwijderd hem toch niet voor nietsquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Rot toch op man, dat gebeurt zo vaak hier op FOK! heEn ik zie het vrijwel nooit teruggeplaatst worden.
Als iemand een foto post en daarna weer weghaalt, zou dat iemands goed recht moeten zijn. Of dat nou een idiote user van een Brummetje is of iemand anders. Ik vind het bizar dat dat gewoon teruggepost wordt door andere users/mods en gewoon mag blijven staan. Ga je gvd ergens anders druk om maken.
Moira is mod!quote:Op maandag 14 juli 2014 22:12 schreef Moira. het volgende:
Ha. Daar gaat die privacy van je vriend
Moet je maar niet gelijk weer foto's verwijderen na het posten in US
En dit zegt een moderator? Waar slaat dit in godsnaam op?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:12 schreef Moira. het volgende:
Ha. Daar gaat die privacy van je vriend
Moet je maar niet gelijk weer foto's verwijderen na het posten in US
En dat is leraar.quote:
Wat is er met hem gebeurd?quote:
Oh noes. Dien een klacht in.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:05 schreef bamibij het volgende:
[..]
En dit zegt een moderator? Waar slaat dit in godsnaam op?
Hij heeft zijn account aan de wilgen gehangen.quote:
quote:
Er is niks door mods teruggezetquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Rot toch op man, dat gebeurt zo vaak hier op FOK! heEn ik zie het vrijwel nooit teruggeplaatst worden.
Als iemand een foto post en daarna weer weghaalt, zou dat iemands goed recht moeten zijn. Of dat nou een idiote user van een Brummetje is of iemand anders. Ik vind het bizar dat dat gewoon teruggepost wordt door andere users/mods en gewoon mag blijven staan. Ga je gvd ergens anders druk om maken.
Blijkbaarquote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:04 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Moira is mod!![]()
![]()
Heb je nu geen voorbeeldfunctie ofzo?
't Is me wat, he?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:05 schreef bamibij het volgende:
[..]
En dit zegt een moderator? Waar slaat dit in godsnaam op?
TVSC zou reageren met "Vies dik"quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
TS komt straks bij Red mijn vakantie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
Poe hee. Neem een chillpillquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Een leraar met vakantiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |