Je hebt wel gelijk, het is mooi om gewoon respect te hebben en te respecteren met tolerantie. Al die mensen die maar alle verwensingen gooien, walgelijk.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oooooooh, weet ik eindelijk wat m'n vrouw al jaren wil doen. Bedankt voor de info.
[..]
Precies, toch een mooi contrast tegen de andere topics dit?
Ik doe heel erg mijn best om geen hekel aan deze TS te hebben! Iets wat in goede bedoelingen lijkt te stranden.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:58 schreef LompeHork het volgende:
Ik snap de haat niet jegens deze users. Beter doet men lieflijk.
Ik voel me aangevallen door deze gemene steek onder water. Waar is het respect voor de respectlozen?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:00 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, het is mooi om gewoon respect te hebben en te respecteren met tolerantie. Al die mensen die maar alle verwensingen gooien, walgelijk.
Ik vind dit anders een mooi topic, mooi geschreven ook, niet te kort, niet te lang. Lekker helder. Ik zie geen problemen daarquote:Op maandag 14 juli 2014 22:01 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Ik doe heel erg mijn best om geen hekel aan deze TS te hebben! Iets wat in goede bedoelingen lijkt te stranden.
Misschien kan TS liefelijk tegen mij doen en proberen het niveau van haar topics iets te verbeteren.
Doe normaal man.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik vind dit anders een mooi topic, mooi geschreven ook, niet te kort, niet te lang. Lekker helder. Ik zie geen problemen daar
Een vriendje afzeik topic. Ik vind het behoorlijk kwaliteitsarm.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik vind dit anders een mooi topic, mooi geschreven ook, niet te kort, niet te lang. Lekker helder. Ik zie geen problemen daar
Welke foto, waar heb je het over.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:58 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ah je hebt de foto gezien. Geen post met kaalheid en obese. Gaat de goede kant op!
Die is er niet respect moet je verdienen.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik voel me aangevallen door deze gemene steek onder water. Waar is het respect voor de respectlozen?
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:00 schreef RickoKun het volgende:
Ts met die kale genitaliën, obees kindke
Dit zijn wel lage klappen eigenlijk...quote:Op maandag 14 juli 2014 22:12 schreef Moira. het volgende:
Ha. Daar gaat die privacy van je vriend
Moet je maar niet gelijk weer foto's verwijderen na het posten in US
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |