quote:Op maandag 14 juli 2014 22:20 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nou oh iedereen doet het dan mogen wij het ook. Dat wilt zeggen dat je de acties goed praat omdat andere het doen of omdat het gewoon die plek is. Maar dan kan je ook tegen een verkrachte vrouw zeggen 'jij kent deze wereld niet je had gewoon een nikab moeten dragen die hotpants daagde uit.' Wat ik tracht te zeggen is, omdat de harten van mensen vaak chaotisch zijn en mensen gemeen kunnen zijn. Moeten we daarom maar volhouden in die gemeenheid? Moeten we onze apenbreinen bij ons houden en doen alsof we oh zo geweldig zijn als menselijk ras. Een gorilla lost dingen nog beter op dan mensen...
[..]
Nee ik accepteer dit niet.
[..]
Oh nice op de man spelen.
Ja als iedereen in een land elkaar vermoord, dan mag jij gewoon mee doen en als iemand dan naar de politie stapt. 'Hah je kent duidelijk dit land niet.' Kom nou, wees eens wat respectvoller.quote:
Ze kickt erop net als een Braddie of Nikonboeler.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:22 schreef rachieee het volgende:
Waarom open je eigenlijk zoveel topics terwijl je de hele tijd de grond in wordt geboord? Ik heb het nu al een paar keer mogen zien.
[..]
Nou oh iedereen doet het dan mogen wij het ook. Dat wilt zeggen dat je de acties goed praat omdat andere het doen of omdat het gewoon die plek is. Maar dan kan je ook tegen een verkrachte vrouw zeggen 'jij kent deze wereld niet je had gewoon een nikab moeten dragen die hotpants daagde uit.' Wat ik tracht te zeggen is, omdat de harten van mensen vaak chaotisch zijn en mensen gemeen kunnen zijn. Moeten we daarom maar volhouden in die gemeenheid? Moeten we onze apenbreinen bij ons houden en doen alsof we oh zo geweldig zijn als menselijk ras. Een gorilla lost dingen nog beter op dan mensen...
[..]
[..]
Zeer zeker, enkel dat moralistische gedoe is een beetje jammer.quote:
Dat is jouw interpretatie van het geheel, het feit dat jij je daar überhaupt mee bezig houdt zegt meer over jou dan over mij.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Probeer je hier ook je dominantie te laten gelden?
Als maatschappij kunnen we ze moeilijk in de goot laten creperen.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:18 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Daar breng je mijn oma in discrediet
Moralistisch het gaat mij er enkel om dat jullie doen alsof jullie beter dan ts zijn, terwijl jullie lage klappen uitdelen en er in mee gaan. Er is een gezegde op het internet 'Don't feed the troll.' Maar jullie blijven het keer op keer doen en blijven keer op keer kinderachtig roepen. Dat lost het niet op.... Moraal staat er buiten.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zeer zeker, enkel dat moralistische gedoe is een beetje jammer.
Bedankt eindelijk iemand die het met me eens is.quote:
Enkel een beetje jammer dat het van hem komt.quote:
Moet haast wel.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:22 schreef PriesterB het volgende:
[..]
Ze kickt erop net als een Braddie of Nikonboeler.
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:24 schreef Spongeboss het volgende:
Moralistisch het gaat mij er enkel om dat jullie doen alsof jullie beter dan ts zijn, terwijl jullie lage klappen uitdelen en er in mee gaan. Er is een gezegde op het internet 'Don't feed the troll.' Maar jullie blijven het keer op keer doen en blijven keer op keer kinderachtig roepen. Dat lost het niet op.... Moraal staat er buiten.
Door Brummetje.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:23 schreef tailfox het volgende:
[..]
awhh. Hoe komt het? Wil je er over praten.
Zelf gepost door TS. Ze moet niet zeikenquote:
Die ken ik dan weer niet, maar ik heb nu al een paar topics gezien waar mensen best gemeen reageren. Helemaal niet leuk. En wie zegt eigenlijk dat ze dat meisje op de foto is?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:22 schreef PriesterB het volgende:
[..]
Ze kickt erop net als een Braddie of Nikonboeler.
Is het niet des te erger dat het van mij moet komen? Pijnlijker, om de waarheid zo te zien dat goeie ouwe gekke spongeboss wellicht eens iets goeds zegt?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Enkel een beetje jammer dat het van hem komt.
Dat wel jaquote:Op maandag 14 juli 2014 22:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zeer zeker, enkel dat moralistische gedoe is een beetje jammer.
Juist het kan ook gewoon een stelletje zijn van het internet geplukt. En hoe moeten die zich voelen als ze dit lezen, dit is gewoon niet cool.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:24 schreef rachieee het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer niet, maar ik heb nu al een paar topics gezien waar mensen best gemeen reageren. Helemaal niet leuk. En wie zegt eigenlijk dat ze dat meisje op de foto is?
Ik vermoed getroll. Het is in elk geval wel grappig.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:25 schreef Rezania het volgende:
Mensen die nu huillie huillie gaan doen.TS vraagt er altijd zelf om.
[ afbeelding ]
Check haar postgeschiedenis. Volgens mij voert ze die gimmick te ver door. Voor de foto moet je bij SonicVolcano wezen denk ik dan.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:24 schreef rachieee het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer niet, maar ik heb nu al een paar topics gezien waar mensen best gemeen reageren. Helemaal niet leuk. En wie zegt eigenlijk dat ze dat meisje op de foto is?
Ik vind het gewoon laag van je. Ook omdat die man er helemaal niets mee te maken heeft.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Zelf gepost door TS. Ze moet niet zeiken
[..]
[..]
[..]
Ik snap niet zo heel best waarom die foto's niet verwijderd worden door het blauwe gezag maar ja, ik ben ook maar een simpele ziel.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:25 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dat wel ja
TS heeft het er ook zelf naar gemaakt, maar waarom verlagen tot dat niveau?
Ja welcome to the internet. Wat ga jij tegen de ouders van die meiden die zijn omgekomen in Panama zeggen? 'Moet je maar niet naar een land gaan waar mensen handelen in organen en wat nota-bene een bananen republiek is?'quote:Op maandag 14 juli 2014 22:25 schreef Rezania het volgende:
Mensen die nu huillie huillie gaan doen.TS vraagt er altijd zelf om.
[ afbeelding ]
Het is wel frappant dat je enkel op Moira reageert en niet op anderen omdat je weet dat je de anderen toch niet overtuigt..quote:Op maandag 14 juli 2014 22:22 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja als iedereen in een land elkaar vermoord, dan mag jij gewoon mee doen en als iemand dan naar de politie stapt. 'Hah je kent duidelijk dit land niet.' Kom nou, wees eens wat respectvoller.
Zal ze ook ongetwijfeld spijt van hebben, dat verklaart ook meteen waarom ze het heeft weggehaald.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:24 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Door Brummetje.
[..]
Zelf gepost door TS. Ze moet niet zeiken
Ik reageer op iedereen waar ik kan reageren die watquote:Op maandag 14 juli 2014 22:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is wel frappant dat je enkel op Moira reageert en niet op anderen omdat je weet dat je de anderen toch niet overtuigt..
Ik bedoel: ze zet zichzelf gewoon een beetje voor schut. Maar wie zegt eigenlijk dat ze niet doet alsof ze het meisje op de foto is, terwijl ze eigenlijk gewoon niet serieus is en daardoor iemand schaadt?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:25 schreef PriesterB het volgende:
[..]
Check haar postgeschiedenis. Volgens mij voert ze die gimmick te ver door. Voor de foto moet je bij SonicVolcano wezen denk ik dan.
Het kan me niks boeien wat jij zegt.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:25 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Is het niet des te erger dat het van mij moet komen? Pijnlijker, om de waarheid zo te zien dat goeie ouwe gekke spongeboss wellicht eens iets goeds zegt?
INB4: Godwin.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:26 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja welcome to the internet. Wat ga jij tegen de ouders van die meiden die zijn omgekomen in Panama zeggen? 'Moet je maar niet naar een land gaan waar mensen handelen in organen en wat nota-bene een bananen republiek is?'
Dan ben ik dat ook, want ik heb het gevoel dat we meestal wel op 1 lijn zitten.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik snap niet zo heel best waarom die foto's niet verwijderd worden door het blauwe gezag maar ja, ik ben ook maar een simpele ziel.
Echt hè.quote:
dagquote:Op maandag 14 juli 2014 22:27 schreef Rezania het volgende:
Jongens, ik ga slapen, wel lief blijven doen hè.Dag.
Ik hoop dat je niet zo autistisch bent dat je wel inziet dat Brummetje dit wel over zich heen roept.. Ze is al weken bezig met haar kansloze kuttopics, zelfs jij (ja dat is een compliment) haalt zulk laag niveau niet eens. Dan is het tijd om haar voor eens en altijd van FOK! af te schoppen. Ze gaat maar lekker naar Viva om daar te klagen over haar kutvriend...quote:Op maandag 14 juli 2014 22:26 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik reageer op iedereen waar ik kan reageren die watposten wat kan ik tegen hun zeggen? Die willen geen discussie aangaan.
Wedden dat ze 't nog niet leert?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:26 schreef eend112 het volgende:
[..]
Zal ze ook ongetwijfeld spijt van hebben, dat verklaart ook meteen waarom ze het heeft weggehaald.
Komt het wel op neer. Wat jullie doen is krom en bekrompen.quote:
Tja wat wil je dat ik zeg man? Je bent toch ook geen groentje in deze wereld een homo in Rusland heeft het zelf verdiend wat hij weet dondersgoed dat er in Rusland geen tolerantie is. Wat doet hij daar nog beetje homo zijn en huilen over Putin.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het kan me niks boeien wat jij zegt.
[..]
INB4: Godwin.
Oh en mij wel wou je zeggen?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is wel frappant dat je enkel op Moira reageert en niet op anderen omdat je weet dat je de anderen toch niet overtuigt..
Maar wie zijn wij om daarover te oordelen, jij bent geen admin. Laat dat over aan Pharkus en de andere.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet zo autistisch bent dat je wel inziet dat Brummetje dit wel over zich heen roept.. Ze is al weken bezig met haar kansloze kuttopics, zelfs jij (ja dat is een compliment) haalt zulk laag niveau niet eens. Dan is het tijd om haar voor eens en altijd van FOK! af te schoppen. Ze gaat maar lekker naar Viva om daar te klagen over haar kutvriend...
Ik vind dit ook behoorlijk autistisch, iemand van een forum willen af pesten.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet zo autistisch bent dat je wel inziet dat Brummetje dit wel over zich heen roept.. Ze is al weken bezig met haar kansloze kuttopics, zelfs jij (ja dat is een compliment) haalt zulk laag niveau niet eens. Dan is het tijd om haar voor eens en altijd van FOK! af te schoppen. Ze gaat maar lekker naar Viva om daar te klagen over haar kutvriend...
Dus omdat iemand zo is, kan die persoon niet veranderen.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, daarvoor heb ik je te vaak gezien op FOK!, maar Argo misschien niet
Volgens mij ben ik niet de enige daarin, dat is alles..quote:Op maandag 14 juli 2014 22:29 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar wie zijn wij om daarover te oordelen, jij bent geen admin. Laat dat over aan Pharkus en de andere.
Weken? Volgens mij al dik een jaar nuquote:Op maandag 14 juli 2014 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat ze serieus is?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wedden dat ze 't nog niet leert?
Ze leert ook niet van die backfires door telkens weer dit soort topics te openen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |