Argo (e.a. FOK!kers) heb ik volgens mij nog mee ge-nep-hyve'd in 2010quote:Op maandag 14 juli 2014 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, daarvoor heb ik je te vaak gezien op FOK!, maar Argo misschien niet
Het is op z'n minst wat apart als diegene zichzelf opwerpt als de waakhond van ethiek, vind je niet?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:29 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dus omdat iemand zo is, kan die persoon niet veranderen.
Weer zo'n 'ik ben niet de enige' argument. Kom toch man... Hier ik zal een Godwin pullen als ze ex nazi mensen gingen aanklagen en ze zeiden 'ik was niet de enige' zouden ze dan gewoon vrijgesproken moeten worden? Kom nou man...quote:Op maandag 14 juli 2014 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik niet de enige daarin, dat is alles..
Denk dat weinig mensen een neuk geven of ze nou serieus is of niet. Maar 't is wel een schijtirritante kutuser.quote:
Suusje, Keizer_kusco of zo, Niels en andere waren van de partij. Dat waren mooie tijden met Pake etc.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Argo (e.a. FOK!kers) heb ik volgens mij nog mee ge-nep-hyve'd in 2010
Net zo goed als je Panama-vergelijking...quote:Op maandag 14 juli 2014 22:31 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Weer zo'n 'ik ben niet de enige' argument. Kom toch man... Hier ik zal een Godwin pullen als ze ex nazi mensen gingen aanklagen en ze zeiden 'ik was niet de enige' zouden ze dan gewoon vrijgesproken moeten worden? Kom nou man...
Und ihr kommt an diesen Scheiss nicht mehr ranquote:Op maandag 14 juli 2014 22:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het is op z'n minst wat apart als diegene zichzelf opwerpt als de waakhond van ethiek, vind je niet?
Maar is ze het meisje van de foto?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Denk dat weinig mensen een neuk geven of ze nou serieus is of niet. Maar 't is wel een schijtirritante kutuser.
Nee klopt, dat maakt het misschien nog wel erger dat ze de grond in word getrapt. Dan doe je het dus om jezelf beter te maken.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wedden dat ze 't nog niet leert?
Ze leert ook niet van die backfires door telkens weer dit soort topics te openen.
En op datzelfde niveau staat jouw vergelijking reken maar uit.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Net zo goed als je Panama-vergelijking...
U spreekt met eerstgenoemdequote:Op maandag 14 juli 2014 22:31 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Suusje, Keizer_kusco of zo, Niels en andere waren van de partij. Dat waren mooie tijden met Pake etc.
Marcel Roubosquote:Op maandag 14 juli 2014 22:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
U spreekt met eerstgenoemde
Famke Paalhaar
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:51 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Ondanks dat ik aangeef dat de verhalen over die site niet positief zijn en liever bij een andere site boek, wil vriend bij de slechte site boeken omdat die goedkoper is.
Mijn reactie: "Goedkoper is niet altijd de beste" wuift hij weg.
Reageert meneer ook nog eens gepikeerd/boos en roept gelijk dat hij er helemaal geen zin meer in heeft en ik maar lekker alleen moet gaan. En hij loopt geīrriteerd weg. (En komt even later terug en stelt voor om te boeken bij een reisbureau. Oh... hij wil toch wel.)
Wat moet ik nou met zo'n enorm domme vriend? En fijn he, iemand waarmee je een volwassen gesprek kan voeren en die helemaal niet kinderachtig reageert?! Godverdomme zeg.
Klacht: Vriend die zomaar zonder nadenken van alles wil doen.Anders zoek je toch lekker een nieuwe vriend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wijven die alles beter weten![]()
Hmm ik dacht het al. Daarom zette ik die naam ook als eerste, maar je hoeft je niet meer te verstoppen nu?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
U spreekt met eerstgenoemde
Famke Paalhaar
Dat was eng. Maar Svart en Archibald waren grootste bazen.quote:
nou wat heeft ze dan gedaan?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:24 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Door Brummetje.
[..]
Zelf gepost door TS. Ze moet niet zeiken
Ach, moet zeggen dat ik er geen medelijden mee kan hebben. Als mensen d'r in haar privéleven lastig gaat vallen gaat 't echt te ver, dat heeft niks meer met haar FOK!account te maken.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:32 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nee klopt, dat maakt het misschien nog wel erger dat ze de grond in word getrapt. Dan doe je het dus om jezelf beter te maken.
Ik bedoel niet jou hoor, maar sommige reacties hier vind ik een beetje overbodig.
Was ook totaal niet related to this topicquote:Op maandag 14 juli 2014 22:34 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hmm ik dacht het al. Daarom zette ik die naam ook als eerste, maar je hoeft je niet meer te verstoppen nu?
Maar goed, de nep hyves waren tof, dat was gewoon lachen. Maar dat waren nep profielen een echt iemand pijn doen. En die foto's kunnen totaal willekeurig van een facebook geripped zijn, dat is niet cool.
[..]
Dat was eng. Maar Svart en Archibald waren grootste bazen.
Vind je niet dat er enige collectieve verantwoordelijkheid is voor dit soort gevallen?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ach, moet zeggen dat ik er geen medelijden mee kan hebben. Als mensen d'r in haar privéleven lastig gaat vallen gaat 't echt te ver, dat heeft niks meer met haar FOK!account te maken.
Maar shit die ze op FOK! over zich heen krijgt heeft ze alleen maar aan zichzelf (op FOK!) te danken.
Dus er is nooit bewijs voor geweest? Dan zijn er een paar opties wat mij betreft: of ze is dat hele meisje niet en doet alsof en maakt dat meisje zo een beetje belachelijk en vindt het allemaal best grappig. Of ze is een beetje raar en begrijpt niet dat ze zichzelf voor schut zet. Of ze vindt het leuk om mensen op de kast te jagen en zichzelf ene beetje voor schut te zetten en op deze manier aandacht te krijgen.quote:
Hmm ja maar jij moet dan op zijn minst begrijpen hoe het is om je privacy te verliezen of als mensen erop inbreken. Je bent niet voor niets van een account naar een ander gegaan ongeacht.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Was ook totaal niet related to this topic
RIP Hyves
Barry Bekkenbodem was ook een held.
We hadden allemaal contact met Rinus voor hij groot werd
Ik gok dat Brummetje ouder is dan de gemiddelde KLB/ONZ'er, dus die kan prima voor zichzelf besluiten dat ze beter gewoon kan uitloggen en nooit meer inloggen.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vind je niet dat er enige collectieve verantwoordelijkheid is voor dit soort gevallen?
Jezus, who cares.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:36 schreef rachieee het volgende:
[..]
Dus er is nooit bewijs voor geweest? Dan zijn er een paar opties wat mij betreft: of ze is dat hele meisje niet en doet alsof en maakt dat meisje zo een beetje belachelijk en vindt het allemaal best grappig. Of ze is een beetje raar en begrijpt niet dat ze zichzelf voor schut zet. Of ze vindt het leuk om mensen op de kast te jagen en zichzelf ene beetje voor schut te zetten en op deze manier aandacht te krijgen.
Ik weet het 100% zeker aangezien ik YouTube video's heb gezien waarin TS zich voor de camera kaal scheert.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:36 schreef rachieee het volgende:
[..]
Dus er is nooit bewijs voor geweest? Dan zijn er een paar opties wat mij betreft: of ze is dat hele meisje niet en doet alsof en maakt dat meisje zo een beetje belachelijk en vindt het allemaal best grappig. Of ze is een beetje raar en begrijpt niet dat ze zichzelf voor schut zet. Of ze vindt het leuk om mensen op de kast te jagen en zichzelf ene beetje voor schut te zetten en op deze manier aandacht te krijgen.
Klopt, maar ik heb nog nergens (links naar) persoonlijke gegevens gezien, dus Brummetje en haar vriend verblijven nog in de anonimiteit.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:36 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hmm ja maar jij moet dan op zijn minst begrijpen hoe het is om je privacy te verliezen of als mensen erop inbreken. Je bent niet voor niets van een account naar een ander gegaan ongeacht.
Ik gok zomaar dat dit je eerste keer in KLB isquote:Op maandag 14 juli 2014 22:36 schreef rachieee het volgende:
[..]
Toch vind ik het gek dat je meedoet aan iets wat tegen jou gebruikt is waarvoor je account hebt moeten wisselen. Dan begrijp je toch wel ergens dat het vervelend is. Maar goed no problem dat is nu wel wat ik bedoel als iedereen hier voor is kan het ook weer eens gebeuren dat jouw foto's opspelen etc. Je hoeft maar iemand met een kwade wil te hebben. Het is gewoon niet cool. Maar goed ga er vooral mee door maar karma remember. What comes around goes around.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb nog nergens (links naar) persoonlijke gegevens gezien, dus Brummetje en haar vriend verblijven nog in de anonimiteit.
Nothing to see here, move along.
Toch verkondig je net zelf dat ze iets moet leren, uit haar gedragingen blijkt dat ze dat niet kan, ik snap werkelijk niet waarom daar dan dus geen actie op volgt. Maarja, lullen tegen de bierkaai verder.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik gok dat Brummetje ouder is dan de gemiddelde KLB/ONZ'er, dus die kan prima voor zichzelf besluiten dat ze beter gewoon kan uitloggen en nooit meer inloggen.
Er staan foto's door iemand anders gepost. Is laag.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb nog nergens (links naar) persoonlijke gegevens gezien, dus Brummetje en haar vriend verblijven nog in de anonimiteit.
Nothing to see here, move along.
Ow..quote:Op maandag 14 juli 2014 22:37 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik weet het 100% zeker aangezien ik YouTube video's heb gezien waarin TS zich voor de camera kaal scheert.
Uiteraard zijn deze inmiddels niet meer op YouTube te bewonderen.
Ik snap alleen niet zo goed waarom je dit gesprek met mij aan gaat, ik post eigenlijk alleen maar off topicquote:Op maandag 14 juli 2014 22:38 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Toch vind ik het gek dat je meedoet aan iets wat tegen jou gebruikt is waarvoor je account hebt moeten wisselen. Dan begrijp je toch wel ergens dat het vervelend is. Maar goed no problem dat is nu wel wat ik bedoel als iedereen hier voor is kan het ook weer eens gebeuren dat jouw foto's opspelen etc. Je hoeft maar iemand met een kwade wil te hebben. Het is gewoon niet cool. Maar goed ga er vooral mee door maar karma remember. What comes around goes around.
Als het aan mij lag had Brummetje al lang een permban uit zelfbescherming gehad.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Toch verkondig je net zelf dat ze iets moet leren, uit haar gedragingen blijkt dat ze dat niet kan, ik snap werkelijk niet waarom daar dan dus geen actie op volgt. Maarja, lullen tegen de bierkaai verder.
Omdat je niet echt tegen lijkt te zijn. We moeten sterk zijn een vuist maken en dit soort achterlijk gedoe verwerpen. Het is niet cool wat hier gebeurt. We zijn geen bende kleuters.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet zo goed waarom je dit gesprek met mij aan gaat, ik post eigenlijk alleen maar off topic
Het enige wat hij doet is de foto linken. Brummetje heeft die foto zelf op imgur gezet neem ik aanquote:Op maandag 14 juli 2014 22:39 schreef rachieee het volgende:
[..]
Er staan foto's door iemand anders gepost. Is laag.
Dat zou kunnen, ik weet niet wat ze precies heeft gedaan dat ze het aan zichzelf te danken heeft maar ik geloof dat wel. Toch vind ik het dan wel triest als mensen massaal zicht storten op zo iemand. Begrijp niet echt wat er leuk aan is of waarom je mee wil doen daaraan.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ach, moet zeggen dat ik er geen medelijden mee kan hebben. Als mensen d'r in haar privéleven lastig gaat vallen gaat 't echt te ver, dat heeft niks meer met haar FOK!account te maken.
Maar shit die ze op FOK! over zich heen krijgt heeft ze alleen maar aan zichzelf (op FOK!) te danken.
Ik ben geen mod hier en zie nog niks dat binnen no time weggeëdit moet worden, dat kunnen de KLB mods straks ook doen als ze vinden dat dat nodig is.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:39 schreef rachieee het volgende:
[..]
Er staan foto's door iemand anders gepost. Is laag.
Ik zag net staan dat ze de foto meteen had verwijderd. Toch niet leuk maargoed.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:41 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Het enige wat hij doet is de foto linken. Brummetje heeft die foto zelf op imgur gezet neem ik aan
Kerel, ik ben stoned en geniet gewoon een beetje van een reltopicquote:Op maandag 14 juli 2014 22:40 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Omdat je niet echt tegen lijkt te zijn. We moeten sterk zijn een vuist maken en dit soort achterlijk gedoe verwerpen. Het is niet cool wat hier gebeurt. We zijn geen bende kleuters.
Als ze niet had gewild dat mensen het zagen, had ze het dus in eerste instantie gewoon niet moeten posten. Dat is de les die haar daar ook al geprobeerd uit te leggen is.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:42 schreef rachieee het volgende:
[..]
Ik zag net staan dat ze de foto meteen had verwijderd. Toch niet leuk maargoed.
Hij is door iemand anders weer gepost in US en daar heb ik 'm vandaan. Misschien niet handig van mij, maar deze TS vraagt er eerlijk gezegd wel om.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:42 schreef rachieee het volgende:
[..]
Ik zag net staan dat ze de foto meteen had verwijderd. Toch niet leuk maargoed.
Prima ik laat je off the hook voor nu... Maar stop met excuses als ik ben stoned. Als je drugs gebruikt moet je ook de verantwoordelijkheden dragen!quote:Op maandag 14 juli 2014 22:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kerel, ik ben stoned en geniet gewoon een beetje van een reltopicLaat me
Hehe, Argoquote:Op maandag 14 juli 2014 22:43 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Prima ik laat je off the hook voor nu... Maar stop met excuses als ik ben stoned. Als je drugs gebruikt moet je ook de verantwoordelijkheden dragen!
En pas wel een beetje op jezelf he?
Ik heb het idee dat het niet zo veel uitmaakt waar het topic over gaat als er veel views en reacties komen, tenzij het echt te ver gaat, maar dat terzijde.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben geen mod hier en zie nog niks dat binnen no time weggeëdit moet worden, dat kunnen de KLB mods straks ook doen als ze vinden dat dat nodig is.
Die foto heeft ze zelf op FOK! gepost en staat nog ergens anders op 't forum ook.
En een vrouw die sexy gekleed is vraagt erom verkracht te worden? En een man die zich homoseksueel kleed vraagt erom in-elkaar geslagen te worden in Rusland? Een transgender vraagt erom gepest te worden? Iemand die stottert vraagt erom dat mensen hem uitlachen?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:43 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hij is door iemand anders weer gepost in US en daar heb ik 'm vandaan. Misschien niet handig van mij, maar deze TS vraagt er eerlijk gezegd wel om.
Ja, jullie leiden mij af en dat kostte ons 22 puntenquote:Op maandag 14 juli 2014 22:43 schreef Rodawa het volgende:
Krijg allemaal de kuikentering, Moira is even druk aan het curven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |