Argo (e.a. FOK!kers) heb ik volgens mij nog mee ge-nep-hyve'd in 2010quote:Op maandag 14 juli 2014 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, daarvoor heb ik je te vaak gezien op FOK!, maar Argo misschien niet
Het is op z'n minst wat apart als diegene zichzelf opwerpt als de waakhond van ethiek, vind je niet?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:29 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dus omdat iemand zo is, kan die persoon niet veranderen.
Weer zo'n 'ik ben niet de enige' argument. Kom toch man... Hier ik zal een Godwin pullen als ze ex nazi mensen gingen aanklagen en ze zeiden 'ik was niet de enige' zouden ze dan gewoon vrijgesproken moeten worden? Kom nou man...quote:Op maandag 14 juli 2014 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik niet de enige daarin, dat is alles..
Denk dat weinig mensen een neuk geven of ze nou serieus is of niet. Maar 't is wel een schijtirritante kutuser.quote:
Suusje, Keizer_kusco of zo, Niels en andere waren van de partij. Dat waren mooie tijden met Pake etc.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Argo (e.a. FOK!kers) heb ik volgens mij nog mee ge-nep-hyve'd in 2010
Net zo goed als je Panama-vergelijking...quote:Op maandag 14 juli 2014 22:31 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Weer zo'n 'ik ben niet de enige' argument. Kom toch man... Hier ik zal een Godwin pullen als ze ex nazi mensen gingen aanklagen en ze zeiden 'ik was niet de enige' zouden ze dan gewoon vrijgesproken moeten worden? Kom nou man...
Und ihr kommt an diesen Scheiss nicht mehr ranquote:Op maandag 14 juli 2014 22:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het is op z'n minst wat apart als diegene zichzelf opwerpt als de waakhond van ethiek, vind je niet?
Maar is ze het meisje van de foto?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Denk dat weinig mensen een neuk geven of ze nou serieus is of niet. Maar 't is wel een schijtirritante kutuser.
Nee klopt, dat maakt het misschien nog wel erger dat ze de grond in word getrapt. Dan doe je het dus om jezelf beter te maken.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wedden dat ze 't nog niet leert?
Ze leert ook niet van die backfires door telkens weer dit soort topics te openen.
En op datzelfde niveau staat jouw vergelijking reken maar uit.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Net zo goed als je Panama-vergelijking...
U spreekt met eerstgenoemdequote:Op maandag 14 juli 2014 22:31 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Suusje, Keizer_kusco of zo, Niels en andere waren van de partij. Dat waren mooie tijden met Pake etc.
Marcel Roubosquote:Op maandag 14 juli 2014 22:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
U spreekt met eerstgenoemde
Famke Paalhaar
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:51 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Ondanks dat ik aangeef dat de verhalen over die site niet positief zijn en liever bij een andere site boek, wil vriend bij de slechte site boeken omdat die goedkoper is.
Mijn reactie: "Goedkoper is niet altijd de beste" wuift hij weg.
Reageert meneer ook nog eens gepikeerd/boos en roept gelijk dat hij er helemaal geen zin meer in heeft en ik maar lekker alleen moet gaan. En hij loopt geīrriteerd weg. (En komt even later terug en stelt voor om te boeken bij een reisbureau. Oh... hij wil toch wel.)
Wat moet ik nou met zo'n enorm domme vriend? En fijn he, iemand waarmee je een volwassen gesprek kan voeren en die helemaal niet kinderachtig reageert?! Godverdomme zeg.
Klacht: Vriend die zomaar zonder nadenken van alles wil doen.Anders zoek je toch lekker een nieuwe vriend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wijven die alles beter weten![]()
Hmm ik dacht het al. Daarom zette ik die naam ook als eerste, maar je hoeft je niet meer te verstoppen nu?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
U spreekt met eerstgenoemde
Famke Paalhaar
Dat was eng. Maar Svart en Archibald waren grootste bazen.quote:
nou wat heeft ze dan gedaan?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:24 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Door Brummetje.
[..]
Zelf gepost door TS. Ze moet niet zeiken
Ach, moet zeggen dat ik er geen medelijden mee kan hebben. Als mensen d'r in haar privéleven lastig gaat vallen gaat 't echt te ver, dat heeft niks meer met haar FOK!account te maken.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:32 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nee klopt, dat maakt het misschien nog wel erger dat ze de grond in word getrapt. Dan doe je het dus om jezelf beter te maken.
Ik bedoel niet jou hoor, maar sommige reacties hier vind ik een beetje overbodig.
Was ook totaal niet related to this topicquote:Op maandag 14 juli 2014 22:34 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hmm ik dacht het al. Daarom zette ik die naam ook als eerste, maar je hoeft je niet meer te verstoppen nu?
Maar goed, de nep hyves waren tof, dat was gewoon lachen. Maar dat waren nep profielen een echt iemand pijn doen. En die foto's kunnen totaal willekeurig van een facebook geripped zijn, dat is niet cool.
[..]
Dat was eng. Maar Svart en Archibald waren grootste bazen.
Vind je niet dat er enige collectieve verantwoordelijkheid is voor dit soort gevallen?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ach, moet zeggen dat ik er geen medelijden mee kan hebben. Als mensen d'r in haar privéleven lastig gaat vallen gaat 't echt te ver, dat heeft niks meer met haar FOK!account te maken.
Maar shit die ze op FOK! over zich heen krijgt heeft ze alleen maar aan zichzelf (op FOK!) te danken.
Dus er is nooit bewijs voor geweest? Dan zijn er een paar opties wat mij betreft: of ze is dat hele meisje niet en doet alsof en maakt dat meisje zo een beetje belachelijk en vindt het allemaal best grappig. Of ze is een beetje raar en begrijpt niet dat ze zichzelf voor schut zet. Of ze vindt het leuk om mensen op de kast te jagen en zichzelf ene beetje voor schut te zetten en op deze manier aandacht te krijgen.quote:
Hmm ja maar jij moet dan op zijn minst begrijpen hoe het is om je privacy te verliezen of als mensen erop inbreken. Je bent niet voor niets van een account naar een ander gegaan ongeacht.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Was ook totaal niet related to this topic
RIP Hyves
Barry Bekkenbodem was ook een held.
We hadden allemaal contact met Rinus voor hij groot werd
Ik gok dat Brummetje ouder is dan de gemiddelde KLB/ONZ'er, dus die kan prima voor zichzelf besluiten dat ze beter gewoon kan uitloggen en nooit meer inloggen.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vind je niet dat er enige collectieve verantwoordelijkheid is voor dit soort gevallen?
Jezus, who cares.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:36 schreef rachieee het volgende:
[..]
Dus er is nooit bewijs voor geweest? Dan zijn er een paar opties wat mij betreft: of ze is dat hele meisje niet en doet alsof en maakt dat meisje zo een beetje belachelijk en vindt het allemaal best grappig. Of ze is een beetje raar en begrijpt niet dat ze zichzelf voor schut zet. Of ze vindt het leuk om mensen op de kast te jagen en zichzelf ene beetje voor schut te zetten en op deze manier aandacht te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |