SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaquote:Op maandag 14 juli 2014 21:55 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Is dat die man vanop die ene foto?
Gewoon even om mezelf een beeld te schetsen.
Link?quote:Op maandag 14 juli 2014 21:55 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Is dat die man vanop die ene foto?
Gewoon even om mezelf een beeld te schetsen.
quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:52 schreef Chloroform het volgende:
Nou en, stort neer, ons boeit het niet.
Liefelijk is anaal verkracht en vervolgens dood in een greppel gesmeten.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:58 schreef LompeHork het volgende:
Ik snap de haat niet jegens deze users. Beter doet men lieflijk.
Ah je hebt de foto gezien. Geen post met kaalheid en obese. Gaat de goede kant op!quote:Op maandag 14 juli 2014 21:57 schreef chroestjov het volgende:
Hopelijk eindigt je vakantie op de zeebodem in de Bermudadriehoek.
Je hebt gelijk mooi dat er ook nog mensen zijn met respect.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:58 schreef LompeHork het volgende:
Oooooooh, weet ik eindelijk wat m'n vrouw al jaren wil doen. Bedankt voor de info.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Liefelijk is anaal verkracht en vervolgens dood in een greppel gesmeten.
Precies, toch een mooi contrast tegen de andere topics dit?quote:Op maandag 14 juli 2014 21:59 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Je hebt gelijk mooi dat er ook nog mensen zijn met respect.
Je hebt wel gelijk, het is mooi om gewoon respect te hebben en te respecteren met tolerantie. Al die mensen die maar alle verwensingen gooien, walgelijk.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oooooooh, weet ik eindelijk wat m'n vrouw al jaren wil doen. Bedankt voor de info.
[..]
Precies, toch een mooi contrast tegen de andere topics dit?
Ik doe heel erg mijn best om geen hekel aan deze TS te hebben! Iets wat in goede bedoelingen lijkt te stranden.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:58 schreef LompeHork het volgende:
Ik voel me aangevallen door deze gemene steek onder water. Waar is het respect voor de respectlozen?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:00 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, het is mooi om gewoon respect te hebben en te respecteren met tolerantie. Al die mensen die maar alle verwensingen gooien, walgelijk.
Ik vind dit anders een mooi topic, mooi geschreven ook, niet te kort, niet te lang. Lekker helder. Ik zie geen problemen daarquote:Op maandag 14 juli 2014 22:01 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Ik doe heel erg mijn best om geen hekel aan deze TS te hebben! Iets wat in goede bedoelingen lijkt te stranden.
Misschien kan TS liefelijk tegen mij doen en proberen het niveau van haar topics iets te verbeteren.
Doe normaal man.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik vind dit anders een mooi topic, mooi geschreven ook, niet te kort, niet te lang. Lekker helder. Ik zie geen problemen daar
Een vriendje afzeik topic. Ik vind het behoorlijk kwaliteitsarm.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik vind dit anders een mooi topic, mooi geschreven ook, niet te kort, niet te lang. Lekker helder. Ik zie geen problemen daar
Welke foto, waar heb je het over.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:58 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ah je hebt de foto gezien. Geen post met kaalheid en obese. Gaat de goede kant op!
Die is er niet respect moet je verdienen.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik voel me aangevallen door deze gemene steek onder water. Waar is het respect voor de respectlozen?
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:00 schreef RickoKun het volgende:
Ts met die kale genitaliën, obees kindke
Dit zijn wel lage klappen eigenlijk...quote:Op maandag 14 juli 2014 22:12 schreef Moira. het volgende:
Ha. Daar gaat die privacy van je vriend
Moet je maar niet gelijk weer foto's verwijderen na het posten in US
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:52 schreef Chloroform het volgende:
Nou en, stort neer, ons boeit het niet.
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:58 schreef LompeHork het volgende:
Ako is beter boven 10 euro geen verzendkosten, en uhm zelfde levering tijden.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:14 schreef zovty het volgende:
Gewoon boeken bij bol.com, nooit problemen mee gehad.
Je weet over wie we 't hebben he?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:12 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dit zijn wel lage klappen eigenlijk...
Behandel andere zoals je zelf behandeld wilt worden. Zouden we niet boven de stem uit de kinderkamer moeten staan? In plaats van naar het niveau van de kinderkamer te vervallen? We zijn geen straattuig toch?quote:
Hebben we iets gemist ofzo? Wat hebben jij en TS? Beef?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik ben de man die achter het douchegordijn je staat op te wachten
Iemand die aandacht wil, kan het krijgenquote:Op maandag 14 juli 2014 22:16 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Hebben we iets gemist ofzo? Wat hebben jij en TS? Beef?
Nou nou, als je dit 'lage klappen' noemt krijg ik haast het idee dat je FOK! (en Brummetje) niet kent, hehequote:Op maandag 14 juli 2014 22:15 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Behandel andere zoals je zelf behandeld wilt worden. Zouden we niet boven de stem uit de kinderkamer moeten staan? In plaats van naar het niveau van de kinderkamer te vervallen? We zijn geen straattuig toch?
Hoeft niet altijd een probleem te zijn.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:51 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Ondanks dat ik aangeef dat de verhalen over die site niet positief zijn en liever bij een andere site boek, wil vriend bij de slechte site boeken omdat die goedkoper is.
Mijn reactie: "Goedkoper is niet altijd de beste" wuift hij weg.
Hou toch op manquote:Op maandag 14 juli 2014 22:15 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Behandel andere zoals je zelf behandeld wilt worden. Zouden we niet boven de stem uit de kinderkamer moeten staan? In plaats van naar het niveau van de kinderkamer te vervallen? We zijn geen straattuig toch?
Is dat TS?quote:
Een volwassen vrouwquote:Op maandag 14 juli 2014 22:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is dat TS?Dat kan niet, TS is 13 toch?
Hou je bek Argo, ga lekker in een hoekje op je zolderkamer janken.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:15 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Probeer je hier ook je dominantie te laten gelden?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:17 schreef chroestjov het volgende:
Misschien kunnen jullie beter een reisje boeken bij Stichting Zonnebloem.
Oh ik ken FOK! al te goed, maar praat je je eigen acties zo goed?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nou nou, als je dit 'lage klappen' noemt krijg ik haast het idee dat je FOK! (en Brummetje) niet kent, hehe
Nope, TS is in een midlifecrisis.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is dat TS?Dat kan niet, TS is 13 toch?
quote:
Moreel gezien klopt het niet. Als jullie je willen verlagen prima.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hou je bek Argo, ga lekker in een hoekje op je zolderkamer janken.
Van in de 30 of zo ja.quote:
Over welke acties gaat het precies?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:17 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Oh ik ken FOK! al te goed, maar praat je je eigen acties zo goed?
Daar breng je mijn oma in discredietquote:Op maandag 14 juli 2014 22:17 schreef chroestjov het volgende:
Misschien kunnen jullie beter een reisje boeken bij Stichting Zonnebloem.
Houd je bek nou gewoon eens, godtering zeg.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:15 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Net alsof jij wel klopt.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:18 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Moreel gezien klopt het niet. Als jullie je willen verlagen prima.
Ga douchen, er zit boter in je haar.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:18 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Niveau verwachten in KLB is een beetje naief.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:18 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
sonic aandacht tekort?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:19 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Niveau verwachten in KLB is een beetje naief.
Eigenlijk welquote:
Nou oh iedereen doet het dan mogen wij het ook. Dat wilt zeggen dat je de acties goed praat omdat andere het doen of omdat het gewoon die plek is. Maar dan kan je ook tegen een verkrachte vrouw zeggen 'jij kent deze wereld niet je had gewoon een nikab moeten dragen die hotpants daagde uit.' Wat ik tracht te zeggen is, omdat de harten van mensen vaak chaotisch zijn en mensen gemeen kunnen zijn. Moeten we daarom maar volhouden in die gemeenheid? Moeten we onze apenbreinen bij ons houden en doen alsof we oh zo geweldig zijn als menselijk ras. Een gorilla lost dingen nog beter op dan mensen...quote:
Nee ik accepteer dit niet.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Houd je bek nou gewoon eens, godtering zeg.
Oh nice op de man spelen.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ga douchen, er zit boter in je haar.
Ja hiermee praat je het dus goed als een kuddedier.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:19 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Niveau verwachten in KLB is een beetje naief.
Argo plsquote:Op maandag 14 juli 2014 22:20 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nou oh iedereen doet het dan mogen wij het ook. Dat wilt zeggen dat je de acties goed praat omdat andere het doen of omdat het gewoon die plek is. Maar dan kan je ook tegen een verkrachte vrouw zeggen 'jij kent deze wereld niet je had gewoon een nikab moeten dragen die hotpants daagde uit.' Wat ik tracht te zeggen is, omdat de harten van mensen vaak chaotisch zijn en mensen gemeen kunnen zijn. Moeten we daarom maar volhouden in die gemeenheid? Moeten we onze apenbreinen bij ons houden en doen alsof we oh zo geweldig zijn als menselijk ras. Een gorilla lost dingen nog beter op dan mensen...
[..]
Nee ik accepteer dit niet.
[..]
Oh nice op de man spelen.
watquote:Op maandag 14 juli 2014 22:20 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nou oh iedereen doet het dan mogen wij het ook. Dat wilt zeggen dat je de acties goed praat omdat andere het doen of omdat het gewoon die plek is. Maar dan kan je ook tegen een verkrachte vrouw zeggen 'jij kent deze wereld niet je had gewoon een nikab moeten dragen die hotpants daagde uit.' Wat ik tracht te zeggen is, omdat de harten van mensen vaak chaotisch zijn en mensen gemeen kunnen zijn. Moeten we daarom maar volhouden in die gemeenheid? Moeten we onze apenbreinen bij ons houden en doen alsof we oh zo geweldig zijn als menselijk ras. Een gorilla lost dingen nog beter op dan mensen...
[..]
Nee ik accepteer dit niet.
[..]
Oh nice op de man spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |