SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godverdomme hier zo zwaar mee eens Moira opteffen uit het topic.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:43 schreef Rodawa het volgende:
Krijg allemaal de kuikentering, Moira is even druk aan het curven.
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:44 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Busreis is geboekt.
En om anderen tevreden te stellen zal ik nu uitlogen en voorlopig (ik zeg niet nooit) niet meer inloggen!
Tot over een uurtje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
Ja op alles.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:44 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
En een vrouw die sexy gekleed is vraagt erom verkracht te worden? En een man die zich homoseksueel kleed vraagt erom in-elkaar geslagen te worden in Rusland? Een transgender vraagt erom gepest te worden? Iemand die stottert vraagt erom dat mensen hem uitlachen?
Busreis is geboekt.
En om anderen tevreden te stellen zal ik nu uitlogen en voorlopig (ik zeg niet nooit) niet meer inloggen!
Scheelt in elk geval dat je ons niet meer blij maakt met een dooie mus door te zeggen dat je voor eeuwig weggaat en een dag later weer met hangende pootjes terug komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg: progressie
Fuck the EBU.
Of toch braddie2.0?quote:
JAJAquote:Op maandag 14 juli 2014 22:44 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Godverdomme hier zo zwaar mee eens Moira opteffen uit het topic.
Ik wil niets horen ik wil dat jij eens nadenkt over waar je mee bezig bent en dat het niet cool is.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:45 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja op alles.
Dat wil je toch horen?
Busreis is geboekt.
Ja, tot morgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
Oh jezus manquote:Op maandag 14 juli 2014 22:45 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik wil niets horen ik wil dat jij eens nadenkt over waar je mee bezig bent en dat het niet cool is.
Is goed papa.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:45 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik wil niets horen ik wil dat jij eens nadenkt over waar je mee bezig bent en dat het niet cool is.
Wat is het? Onder de indruk dat ik niet op de man speel?quote:
Noem me geen papa. Maar ga er serieus mee aan de slag. Vamos!quote:
Neeh, Braddie komt wel weer eens tevoorschijn maar Kees Zwaan zien we nooit meer terug.quote:
Onwijs, leer mij leven.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:47 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wat is het? Onder de indruk dat ik niet op de man speel?
Ja en zij komt toch ook morgen weer terugquote:Op maandag 14 juli 2014 22:48 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Neeh, Braddie komt wel weer eens tevoorschijn maar Kees Zwaan zien we nooit meer terug.
Ik kan je niet leren leven want daar ben ik niet gecertificeerd voor. Je weet het antwoord zelf ook wel, maar je moet gewoon niet meer op de man spelen. Je moet mensen bij elkaar brengen met respect.quote:
Busreis is geboekt.
Zeg je al jaren...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja oké, maar daar leek het net even niet op.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:49 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja en zij komt toch ook morgen weer terug
Ag gewoon doen, ziet er betrouwbaar uit. Vooral die waarborg via die stichting spreekt mij aan. Top bedrijf is het!!! Ik zeg doenquote:
Vertel ze maar dat ik terug ben en op pad. Zeg ze maar dat ik hier rustig alleen ben en ongewapend.quote:
Chroestjov, we hadden gewoon een misverstand.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:52 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja oké, maar daar leek het net even niet op.
Dacht even dat ze naar aanleiding van dit topic de benen had genomen maar ze was gewoon die busreis aan het boeken.
Tegenvaller wel.
Laten we het daar op houden.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:54 schreef eend112 het volgende:
[..]
Chroestjov, we hadden gewoon een misverstand.
Ik denk dat een Brummetje-collage van jouw hand beter zou passenquote:Op maandag 14 juli 2014 23:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik moet hier gaan dansen in dit topic om het nog een beetje te redden hoor ik net. Dus bij deze:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik moet hier gaan dansen in dit topic om het nog een beetje te redden hoor ik net. Dus bij deze:ik mis deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Ongetwijfeld, maar zij is niet degene die die ziekte heeft gehad en daaraan is overleden.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik denk dat een Brummetje-collage van jouw hand beter zou passen
Hahaha Sonicquote:Op maandag 14 juli 2014 22:17 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Een volwassen vrouw
En haar auto heeft een doorgesneden remkabel
Busreis is geboekt.
Begrijp je nou nog steeds niet dat je het enorm moeilijk voor jezelf maakt als je dit soort topics opent? Het is niet echt netjes om op een openbaar forum zo over je vriend te praten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit soort reacties zijn wel echt heel treurig.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:14 schreef SonicVolcano het volgende:
Kun je je kaalgeschoren kop wel maskeren met een pruik, die bakkes vergeet ik nooit
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:39 schreef Gewas het volgende:
[..]
Dit soort reacties zijn wel echt heel treurig.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:39 schreef Gewas het volgende:
[..]
Dit soort reacties zijn wel echt heel treurig.
quote:
Busreis is geboekt.
Hopelijk ga je naar ZwitserlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Busreis is geboekt.
Mooi. Opgetyft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh Father, I have sinnedquote:
welkom op het internetquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:24 schreef bamibij het volgende:
Heeft brummrtje kk gehad? Want dan kan je het inderdaad oprecht niet maken.
Biechten.quote:
Is dit echt?quote:
Ooooooo shitquote:Op maandag 14 juli 2014 21:55 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Is dat die man vanop die ene foto?
Gewoon even om mezelf een beeld te schetsen.
Wauwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |