Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Gaat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
KB, wat als jij je kind Omar noemt?
wat maakt het uit?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:56 schreef Stimorol- het volgende:
Als Sjiiet je kind Omar of Aisha noemenWoyoowwww
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:56 schreef Stimorol- het volgende:
denk dat mn vader dan een beroerte krijgt iddquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:56 schreef Stimorol- het volgende:
Wow.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kijk dat krijg je ervan, kutsoenni's altijd.
http://en.wikipedia.org/wiki/Shia_Islam#Beliefsquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:55 schreef mrstylo het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat sjiieten anders geloven dan soennieten?
Okequote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:57 schreef hafez1234 het volgende:
Jullie moslims zeggen dat Israël kwaadaardig is. Israël kan heel Gaza met met atoombommen vernietigen. Dus als Israël zo kwaadaardig is waarom doen ze dat niet? Stel je voor dat de moslims kernbommen hadden. Dan zouden ze niet aarzelen om ze op Israël te gooien. Palestijnen moet Israël dankbaar zijn. De Palestijnen leven in veel betere omstandigheden vergeleken met moslims in andere landen.
Eerste drie kaliefen geloven wij niet in. Alleen imam ali.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:55 schreef mrstylo het volgende:
niet echt neequote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Iedereen is uiteindelijk toch hetzelfde.
quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:58 schreef Peunage het volgende:
[..]
Inderdaad, sektarisch wijf
Ik wilde er gewoon Hup Brazilië van maken, je weet toch.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:56 schreef Stimorol- het volgende:
Ja, vind ik ook. Dus?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:59 schreef darkmond het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Maar jij vond omar wel mooie naam zei je toch?
ewa chill habibtiquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En omar doet me denken aan een fokker met die naam, dus no way dat mn kind zo gaat heten.
Welke fokker? Gezien die smiley.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En omar doet me denken aan een fokker met die naam, dus no way dat mn kind zo gaat heten.
wie waren dat? die igdirlilar?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:00 schreef Bortecinem het volgende:
jammer dat onze twee Turkse shia's niet meer posten..
Sjiieten zijn veel meer relaxed ze vormen geen bedreiging voor het Westen. De soennieten zijn de gekkies. Alle moslimterroristen zijn soenniet. Zij vormen een bedreiging voor het Westen. ISIS bijvoorbeeld is soenniet. Zij zijn zo gek dat ze sjiieten vermoorden.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:55 schreef mrstylo het volgende:
Een Nederlander die Omar heet?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Was overdreven, geen haat. Een Nederlander.
Een NL-er met de naam Omar?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Was overdreven, geen haat. Een Nederlander.
quote:3:103 Hold fast to God’s rope all together; do not split into factions. Remember God’s favour to you: you were enemies and then He brought your hearts together and you became brothers by His grace; you were about to fall into a pit of Fire and He saved you from it–– in this way God makes His revelations clear to you so that you may be rightly guided.
waarom moet je hier de sfeer verkankeren? Ga je joodse slet anaal rammen a vieze tatta!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:01 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Sjiieten zijn veel meer relaxed ze vormen geen bedreiging voor het Westen. De soennieten zijn de gekkies. Alle moslimterroristen zijn soenniet. Zij vormen een bedreiging voor het Westen. ISIS bijvoorbeeld is soenniet. Zij zijn zo gek dat ze sjiieten vermoorden.
Hezbollah = shia = bedreiging voor Israelquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:01 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Sjiieten zijn veel meer relaxed ze vormen geen bedreiging voor het Westen. De soennieten zijn de gekkies. Alle moslimterroristen zijn soenniet. Zij vormen een bedreiging voor het Westen. ISIS bijvoorbeeld is soenniet. Zij zijn zo gek dat ze sjiieten vermoorden.
quote:
Ja, tenminste. Ik denk, hij is geen moslim iig. Maar ga geen namen posten hier das raar toch joh.quote:
Ja, waarom post Ayca niet meer eigenlijk?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:00 schreef Bortecinem het volgende:
jammer dat onze twee Turkse shia's niet meer posten..
Vind dit een rare opmerking... Sonucta geloof jij ook in bepaalde dingen die jou een soenniet maken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Ja, blijf vooral deze sektevorming in stand houden. Precies wat God en de Profeet gewild hebben.
[..]
genus en die chick , nauwelijks/geen religieuze opvoeding heeft zo zijn risico'squote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Yeah. Alhoewel, volgens mij waren ze beide niet gelovig. Maar ze hadden Shia achtergrond iig.
Maar hezbollah is goed, want ze kunnen niks doen tegen israel.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:03 schreef darkmond het volgende:
[..]
Hezbollah = shia = bedreiging voor Israel
Iran zelfde.
Wat is je punt nou in dit topic?
OMG PUREHEART!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:03 schreef mrstylo het volgende:
Zulke shit vind ik dan op fok.
Sjiisme staat toe dat je aan het volgende doet (een paar voorbeelden);
- gravenaanbidderij (dus je richt je gebeden tot de doden, i.p.v. God)
- zelfkastijding (je weet wel; je zelf slaan tot bloedens aan toe, kinderen zo jong als een baby worden hierbij betrokken)
- takkiya: hun betekenis is anders dan die van de sunni; ze mogen liegen om anderen te misleiden (niet zoals het in de koran staat omschreven; enkel liegen als je leven in gevaar is)
- mut3a: huwelijksovereenkomst die zo kort als een uur mag duren; dus als ze elke dag 10 verschillende vrouwen willen nemen dan kan dat gewoon
- ze kennen hun imam's goddelijke eigenschappen toe
- Seks met kinderen voor de pubertijd is toegestaan (ja ook baby's)
Soennieten volgen de leer van de profeet.
De leer van de profeet verbiedt alle genoemde voorbeelden die ik gaf over het sjiisme.
Maar zo zijn er wel meer verschillen; zoals hun obsessie met Ali, de neefje van de profeet (volgens hun hoorde hij de profeet te zijn en heeft God een foutje gemaakt). Hun vijandschap richting de vrienden van de profeet en enkele van zijn vrouwen. etc etc.
F&L / Wat is het verschil tussen soennieten en sjiieten ?
Blijf er dan niet steeds op reageren!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:02 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
waarom moet je hier de sfeer verkankeren? Ga je joodse slet anaal rammen a vieze tatta!
doe ff normaal gast...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:02 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
waarom moet je hier de sfeer verkankeren? Ga je joodse slet anaal rammen a vieze tatta!
Genus is zwaar religieus opgevoed en volgens mij komt Ayca uit een redelijk normaal gelovig gezin.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:04 schreef Slayage het volgende:
[..]
genus en die chick , nauwelijks/geen religieuze opvoeding heeft zo zijn risico's
Bijna alle moslims in Nederland zijn soenniet. Je zult geen objectief antwoord vinden op dit forum. Omdat soennieten sjiieten haten en hen niet als moslim beschouwen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:03 schreef mrstylo het volgende:
- zelfkastijding (je weet wel; je zelf slaan tot bloedens aan toe, kinderen zo jong als een baby worden hierbij betrokken)
- takkiya: hun betekenis is anders dan die van de sunni; ze mogen liegen om anderen te misleiden (niet zoals het in de koran staat omschreven; enkel liegen als je leven in gevaar is)
- mut3a: huwelijksovereenkomst die zo kort als een uur mag duren; dus als ze elke dag 10 verschillende vrouwen willen nemen dan kan dat gewoon
De leer van de profeet verbiedt alle genoemde voorbeelden die ik gaf over het sjiisme.
Maar zo zijn er wel meer verschillen; zoals hun obsessie met Ali, de neefje van de profeet (volgens hun hoorde hij de profeet te zijn en heeft God een foutje gemaakt). Hun vijandschap richting de vrienden van de profeet en enkele van zijn vrouwen. etc etc.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Ja, tenminste. Ik denk, hij is geen moslim iig. Maar ga geen namen posten hier das raar toch joh.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, waarom post Ayca niet meer eigenlijk?
Dunnow. Misschien druk met studie? Misschien geen zin meer?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, waarom post Ayca niet meer eigenlijk?
Alleen dat stukje met kinderen kan best waar zijn. Sjiieten wilde in Irak waren tegen dat je voor je 18e niet meer mocht trouwen.quote:
Ik ben sjiiet en serieus, wat is dezequote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:03 schreef mrstylo het volgende:
Omar Jansen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja fucking NLse achternaam alles.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Blijf er dan niet steeds op reageren!
Ja sorry maar ik kan het krijgen van zo'n tjappiesquote:
Kwam ik ook achter ja.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:05 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Bijna alle moslims in Nederland zijn soenniet. Je zult geen objectief antwoord vinden op dit forum. Omdat soennieten sjiieten haten en hen niet als moslim beschouwen.
ah okay, die caferis in mijn omgeving hebben een belabberde opvoeding gehad en zijn zodoende vaak zoekende. geen basis hebben is trickyquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Genus is zwaar religieus opgevoed en volgens mij komt Ayca uit een redelijk normaal gelovig gezin.
Hezbollah en niks doen tegen israel?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar hezbollah is goed, want ze kunnen niks doen tegen israel.
Ja tuurlijkquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja fucking NLse achternaam alles.
Nee,quote:
Ik ben ook zoekende. Wat is daar erg aan? Dingen niet zomaar aannemen, maar onderzoeken is toch beter.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
ah okay, die caferis in mijn omgeving hebben een belabberde opvoeding gehad en zijn zodoende vaak zoekende. geen basis hebben is tricky
Caferis?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
ah okay, die caferis in mijn omgeving hebben een belabberde opvoeding gehad en zijn zodoende vaak zoekende. geen basis hebben is tricky
Ben je Libanees? Jullie vrouwenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:07 schreef darkmond het volgende:
[..]
Hezbollah en niks doen tegen israel?![]()
Sst ben Libanees en pro-hezbollah, geen hezbollah kleineren.
NEGER-en is de beste oplossingquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:06 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
[..]
Ja sorry maar ik kan het krijgen van zo'n tjappies
Ik ben van huis uit soenniet, ja, maar ik zal alleen maar de titel moslim gebruiken omdat God ons bij die naam noemt en zal nooit mijn sjiitische of alevitische broeders als dwalers, ongelovigen of whatever bestempelen omdat we verschillen in bepaalde dingen waarin we geloven.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vind dit een rare opmerking... Sonucta geloof jij ook in bepaalde dingen die jou een soenniet maken.
ik weet het, maar ik had al eens een discussie met die lul en hij weet niet van ophoudenquote:
ja ik heb gehoord dat dat wel een hype is daar bij de libanese vrouwenquote:
met dank aan hezbbulshaytan is libanon 45 jaar terug de tijd in schoten door israel, kan mij daarom wel voorstellen dat je pro bentquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:07 schreef darkmond het volgende:
[..]
Hezbollah en niks doen tegen israel?![]()
Sst ben Libanees en pro-hezbollah, geen hezbollah kleineren.
Ja dat is wel in bij jullie. Jammer. Wenkbrauwen weghalen en tatoeage laten zetten volgens mij ook.quote:
Duidelijkquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ben van huis uit soenniet, ja, maar ik zal alleen maar de titel moslim gebruiken omdat God ons bij die naam noemt en zal nooit mijn sjiitische of alevitische broeders als dwalers, ongelovigen of whatever bestempelen omdat we verschillen in bepaalde dingen waarin we geloven.
En joden/christenen ?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ben van huis uit soenniet, ja, maar ik zal alleen maar de titel moslim gebruiken omdat God ons bij die naam noemt en zal nooit mijn sjiitische of alevitische broeders als dwalers, ongelovigen of whatever bestempelen omdat we verschillen in bepaalde dingen waarin we geloven.
igdirlilar zijn caferis = een shia takquote:
Inderdaad. Innaddina indallahil islam, niks al die verschillen steeds.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is nog altijd beter dan Sterre, Shaniqua, Priscilla of Ricardo of zo.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:56 schreef Stimorol- het volgende:
zoekende zijn = zwakke iman = listigquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben ook zoekende. Wat is daar erg aan? Dingen niet zomaar aannemen, maar onderzoeken is toch beter.
Ok.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
met dank aan hezbbulshaytan is libanon 45 jaar terug de tijd in schoten door israel, kan mij daarom wel voorstellen dat je pro bent
Oh, zoveel ken ik er niet dus.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
igdirlilar zijn caferis = een shia tak
ja dat is echt fakking goor moet je eens van dichtbij zien ;rquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja dat is wel in bij jullie. Jammer. Wenkbrauwen weghalen en tatoeage laten zetten volgens mij ook.
Is een hype ja. Maar lang niet iedereen doet eraan meequote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja dat is wel in bij jullie. Jammer. Wenkbrauwen weghalen en tatoeage laten zetten volgens mij ook.
Wat zeg jij Allahin askina. Ik heb dus een zwakke iman..quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
zoekende zijn = zwakke iman = listig
heeee!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Is nog altijd beter dan Sterre, Shaniqua, Priscilla of Ricardo of zo.
Want soennieten zijn terrors?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:11 schreef hafez1234 het volgende:
Als alle moslims sjiiet waren dan zou islam veel fijner zijn. Geen terrorisme enzo.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:10 schreef Techno het volgende:
[..]
een rasechte fokker dusquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:11 schreef Bortecinem het volgende:
Ey jongens, even serieus, mijn kamer is op zolder en mijn muffins liggen helemaaaal beneden. Wat moet ik doennnn
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:11 schreef Bortecinem het volgende:
Ey jongens, even serieus, mijn kamer is op zolder en mijn muffins liggen helemaaaal beneden. Wat moet ik doennnn
Zijn in principe ook geen ongelovigen volgens de Koran, maar Ahl al-Kitab, zoals je weet. Maar christenen/joden die bewust mijn geloof aanvallen of vijandigheid koesteren tegenover moslims, heb ik niets mee.quote:
Het zijn er twee dus yessss, pleaseee.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:12 schreef darkmond het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik haal ze wel even voor je. Mag ik er dan een?
Slapenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:11 schreef Bortecinem het volgende:
Mocht ik een chick krijgen dan gaat ze Bara'a heten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Zou ik niet doen.... Eentje is echt niet genoegquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het zijn er twee dus yessss, pleaseee.
Borte, we lijken echt op elkaar. Ik slaap ook op zolder en heb nooit suhur omdat ik te lui ben om mn bed te verlaten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het zijn er twee dus yessss, pleaseee.
Niks.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:11 schreef Bortecinem het volgende:
first world problems...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:11 schreef Bortecinem het volgende:
Serieus?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Borte, we lijken echt op elkaar. Ik slaap ook op zolder en heb nooit suhur omdat ik te lui ben om mn bed te verlaten.![]()
Aaaahwwquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Borte, we lijken echt op elkaar. Ik slaap ook op zolder en heb nooit suhur omdat ik te lui ben om mn bed te verlaten.![]()
een apostrof in je naamquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mocht ik een chick krijgen dan gaat ze Bara'a heten.
Jawel man, eentje is genoeg.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:13 schreef darkmond het volgende:
[..]
Zou ik niet doen.... Eentje is echt niet genoeg
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zijn in principe ook geen ongelovigen volgens de Koran, maar Ahl al-Kitab, zoals je weet. Maar christenen/joden die bewust mijn geloof aanvallen of vijandigheid koesteren tegenover moslims, heb ik niets mee.
Ja, ik las je PM. Maar dacht; ik reageer straks.quote:
Laat zo'n systeem aanleggen in huis zodat ze je voedsel direct vanuit de keuken naar je kamer kunnen sturen...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:11 schreef Bortecinem het volgende:
Iedereen s boos op me vandaag. heb mn dag blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Aaaahww
maar ik ben nog steeds boos op je
Dat is wel geniaal ja, in amerika is dat overal.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Laat zo'n systeem aanleggen in huis zodat ze je voedsel direct vanuit de keuken naar je kamer kunnen sturen...
[ afbeelding ]
Je bent een hindoestaanse?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:16 schreef darkmond het volgende:
Dit ben ik trouwens voor de geïnteresseerden :[ afbeelding ]
Overal ja?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is wel geniaal ja, in amerika is dat overal.
Ik heb ze wss in minder dan 10sec gehaald voor jequote:
Wajoh, good idee dit.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Laat zo'n systeem aanleggen in huis zodat ze je voedsel direct vanuit de keuken naar je kamer kunnen sturen...
[ afbeelding ]
tel er dan een paar duizendjes voor neerquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
DOE DANquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:17 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik heb ze wss in minder dan 10sec gehaald voor je![]()
Trap op doe ik in minder dan 2sec, en trap af ook ongeveer.
tjaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat zeg jij Allahin askina. Ik heb dus een zwakke iman..
Allah akil fikir versin sana.
Luiheid voeden dus?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Probleem is dat ik eerst helemaaal naar jou toe moet komenquote:
ik leg em in je doosquote:
Fuck your pussy? Klinkt veel spannender.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
amk
aq
Betekent amina koyim. Google maar.
Oh, dan moeten maar eens wat gaan drinken binnenkort. Oh, the usual stuff, werk, werk en nog werk. beetje druk gehad met wat projecten. Maar dat is gedaan nu. Nee dat was ik niet, ik woon nog steeds in NL.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja, ik las je PM. Maar dacht; ik reageer straks.
Maar dat is niet meer nodig zie ik. Ben de laatste tijd ook weinig op FOK! geweest, nu vakantie dus meer vrije tijdddd. Wat houdt jou allemaal bezig tegenwoordig? Woon je nog in het buitenland? (of was dat iemand anders?)
Ik stop em in je poesje ja.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Fuck your pussy? Klinkt veel spannender.
sterke iman is geen twijfel in je iman, zoekende zijn is twijfel in je iman, dus zwakke imanquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat tja?. Sacma sapan oordelen yapma.
Astaghfirullah!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Fuck your pussy? Klinkt veel spannender.
Ik dacht eerst iets over moeder ofzo.quote:
-_-''quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Even normaal doen ja. Zitten hier ook minderjarigen
wie dan?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oh, je kunt niet soenniet zijn en denken hey, die hadisler, dat klopt niet dat kan niet. En na lang zoeken Koranist worden?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:20 schreef Slayage het volgende:
[..]
sterke iman is geen twijfel in je iman, zoekende zijn is twijfel in je iman, dus zwakke iman
die zijn al in bedquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
KB is nog in het topicquote:
ik doe het voornamelijk tijdens voetbal wedstrijdenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:20 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik durf Turkse scheldwoorden nooit uit te spreken; klinken zo hard. Niet dat ik überhaupt van schelden hou.
Oh, altijd druk jij zeg. Maar dat drinken klinkt wel goed, alleen ga ik binnenkort op vakantie dus dat schiet niet echt op. Jeetje, dacht dat jij in het buitenland woonde. geen idee dan hoe ik daar aan kom. Heb je nu ook vakantie? Of gewoon rustig op het werk?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, dan moeten maar eens wat gaan drinken binnenkort. Oh, the usual stuff, werk, werk en nog werk. beetje druk gehad met wat projecten. Maar dat is gedaan nu. Nee dat was ik niet, ik woon nog steeds in NL.
niet als je een sterke iman hebt neequote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh, je kunt niet soenniet zijn en denken hey, die hadisler, dat klopt niet dat kan niet. En na lang zoeken Koranist worden?
Ja, dit. Ik vind die argo scheldwoorden ook echt niks. Haat het ook als mannen die gebruiken..quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:20 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik durf Turkse scheldwoorden nooit uit te spreken; klinken zo hard. Niet dat ik überhaupt van schelden hou.
Je uiterlijk is sterk verouderd t.o.v. mijn ja, maar dat telt niet mee.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
bakkie, ik ben ouder dan jij bent mannetje
Waarom niet? Zowel een soenniet als Koranist geloven beiden in Allah?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:22 schreef Slayage het volgende:
[..]
niet als je een sterke iman hebt nee
Ja vind ik ook.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:20 schreef TheMagnificent het volgende:
Waar heb je het over? Twijfel en nadenken kunnen juist een weg zijn naar een sterkere iman. Ik spreek uit ervaring.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:20 schreef Slayage het volgende:
[..]
sterke iman is geen twijfel in je iman, zoekende zijn is twijfel in je iman, dus zwakke iman
Tell him TM!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Twijfel en nadenken kunnen juist een weg zijn naar een sterkere iman. Ik spreek uit ervaring.
je zuigt zo erg, al mn levensenergie is uit mn lichaam verdwenen jaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:23 schreef leeell het volgende:
[..]
Je uiterlijk is sterk verouderd t.o.v. mijn ja, maar dat telt niet mee.
Jouw maag... Mi gado.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:24 schreef Che_ het volgende:
Limoenen hebben maag geopend. Kan weer verder met de twister fries
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:24 schreef mrstylo het volgende:
Koerdische scheldwoorden stellen in Nederland niets voor.
1 van de ergste is sakbab. Betekent 'je vader is een hond'. Nederlanders houden van honden.
twister fries...waar heb je die vandaan gehaald?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:24 schreef Che_ het volgende:
Limoenen hebben maag geopend. Kan weer verder met de twister fries
Gawad is ergerquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:24 schreef mrstylo het volgende:
1 van de ergste is sakbab. Betekent 'je vader is een hond'. Nederlanders houden van honden.
dus in "sakbab" zit een onderwerp, een persoonsvorm en een lijdend voorwerp?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:24 schreef mrstylo het volgende:
Arabisch is redelijk hetzelfde toch, Ibn kalb, himaar, dat soort dingen. Valt ook reuze mee. het equivalent van kanker is a7a. (meer egyptisch allicht)quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:24 schreef mrstylo het volgende:
Ja, alleen niet geheel vrijwillig hoor. Liever niet, maar soms kom je er niet onderuit. Maar ja, het heeft wel wat extra centen opgeleverd, dus da's wel positief.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh, altijd druk jij zeg. Maar dat drinken klinkt wel goed, alleen ga ik binnenkort op vakantie dus dat schiet niet echt op. Jeetje, dacht dat jij in het buitenland woonde. geen idee dan hoe ik daar aan kom. Heb je nu ook vakantie? Of gewoon rustig op het werk?
op deze manier een discussie beginnenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Twijfel en nadenken kunnen juist een weg zijn naar een sterkere iman. Ik spreek uit ervaring.
TM is tegenwoordig allergisch voor mijquote:
Me too dus. Maar jij erger.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Grote auto's hebben een grote brandstoftank.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:24 schreef mrstylo het volgende:
Beter dan hoe jij discussieert hoor.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
op deze manier een discussie beginnen
Ik heb de definitie gegeven. Niet 1op1 vertaling.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:26 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
dus in "sakbab" zit een onderwerp, een persoonsvorm en een lijdend voorwerp?
Ja, klopt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Lol, in Turkije gebruiken ze die ook. Betekent toch pimp/pooier?
Ik ben dunquote:
hondenzoon?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb de definitie gegeven. Niet 1op1 vertaling.
kwist niet dat er een discussie wasquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Beter dan hoe jij discussieert hoor.
Letterlijke vertaling:quote:
Je doet net of ik je heb uitgescholden.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:26 schreef Slayage het volgende:
[..]
op deze manier een discussie beginnen
Vanmiddag langs aanlokkelijke muffins gelopen, op het laatste moment gedacht, nee laat maar.quote:
als jij maar op stang gejaagd wordt vind ik alles bestquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Verklaart meteen waarom je onzin praat zonder enige vorm van argumenten te leveren.
snap 'm alquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Letterlijke vertaling:
Sak=hond
Bab=vader
Nope.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Helaas heb je geen foto's in je fobo.
mij kortzichtig noemenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je doet net of ik je heb uitgescholden.Ik heb er alleen een hekel aan wanneer mensen hun eigen kortzichtige opinie/visie als algemeen feit brengen.
Bülent abla...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:29 schreef Stimorol- het volgende:
Omg... Deze man praat fijn en zo, maar ik kan niet meer luisteren, omdat zijn stem mij doet denken aan iemand.
Turken weten
Bab betekent deur in het Arabisch (Irakees tenminste)quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Letterlijke vertaling:
Sak=hond
Bab=vader
Fictie.quote:
Hoe schrijf je precies 'hichoepoech'. Ik zeg nu zoals je het zegt.quote:
dus jij beweert dat alle atomen hetzelfde zijn?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:31 schreef darkmond het volgende:
[..]
Olie = atoom
Wij = atoom
Kabab = atoom
Allemaal zelfde.
Hadi lan. Ben hem zelf gaan halen. Heeft me echt veel moeite gekost.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:30 schreef darkmond het volgende:
[..]
Niet eens dankjewel zeggen dat ik 'm voor je heb gehaald
Waarom?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Kan je niet geheel ongelijk geven, heb ze recentelijk ook allemaal verwijderd.
Bab lijkt ook beetje op baba...wat wel vader betekent. Wordt tenminste gebruikt als vader, vraag me af of 't wel arabisch is.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Bab betekent deur in het Arabisch (Irakees tenminste)
[..]
Fictie.
Kan niet, niemand heeft mijn pic
Zulke dingen moet je helemaal niet willen spellenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe schrijf je precies 'hichoepoech'. Ik zeg nu zoals je het zegt.
Ja.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:32 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
dus jij beweert dat alle atomen hetzelfde zijn?
tuurlijk is dat arabisch, de basis van alle arabisch sprekende mensen is babaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:33 schreef darkmond het volgende:
[..]
Bab lijkt ook beetje op baba...wat wel vader betekend. Wordt tenminste gebruikt als vader, vraag me af of 't wel arabisch is.
Maar bab is "poort"quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
tuurlijk is dat arabisch, de basis van alle arabisch sprekende mensen is baba
Wilde het ff googlen. Kon alleen niet vinden.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zulke dingen moet je helemaal niet willen spellen
idd, halley is 10x lekkerderquote:
Je bent zelf een deurquote:
Ik zou je slaan danquote:
gelukkig nietquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:34 schreef Slayage het volgende:
iemand hier last van gehad dit jaar?
[ afbeelding ]
Ja maar vader eigenlijk bay in 't Arabisch right? baba is meer zo'n overgenomen woord wat gewoon alleen voorkomt in dialecten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
tuurlijk is dat arabisch, de basis van alle arabisch sprekende mensen is baba
dat mag, als ik een deur wasquote:
ab (eb?) denk ik.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:35 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ja maar vader eigenlijk bay in 't Arabisch right? baba is meer zo'n overgenomen woord wat gewoon alleen voorkomt in dialecten.
Baba in 't klassiek arabisch? Denk 't niet.
Ik ben 12, wat is ditquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:36 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
ooit dit al gezien?
[ afbeelding ]
Bay/ab idd.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat mag, als ik een deur was
helaas voor jou
[..]
ab (eb?) denk ik.
geen turk?quote:
Ga aub met je groep 7 wijshedenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Overal waar teveel voor staat is niet goed.
Te veel darkmond?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
jij bent toch 15?quote:
wquote:
Tja...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:35 schreef Stimorol- het volgende:
TM, suna baksana![]()
whahahahahahha die vragen vn mensen!
I know, just kiddingquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:38 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
jij bent toch 15?
btw, hier staan alle scheikundige elementen in met hun eigenschappen
Van sommige dingen kun je niet genoeg hebben, geld bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Stimo en ik.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:39 schreef darkmond het volgende:
Ik en stimo zijn besties, kijk hier foto van ons :
[ afbeelding ]
Waarom zeg je dit? Je weet niet eens hoe ik eruit zie?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:39 schreef darkmond het volgende:
Ik en stimo zijn besties, kijk hier foto van ons :
[ afbeelding ]
Dat is nog niks vergeleken met haatquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar alle baby's zeggen baba mama dat soort woorden
[..]
wrm zo hatelijk doen
Sorry, dacht dat je dood was en maakte me zorgen. Dit was de enige manier om je te kunnen laten sprekenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom zeg je dit? Je weet niet eens hoe ik eruit zie?
Ja oke, maar soms is ook teveel geld teveel.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Van sommige dingen kun je niet genoeg hebben, geld bijvoorbeeld.
teveel geld = teveel geld.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja oke, maar soms is ook teveel geld teveel.
Ok.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:41 schreef darkmond het volgende:
[..]
Sorry, dacht dat je dood was en maakte me zorgen. Dit was de enige manier om je te kunnen laten spreken
Vanwaar dat dan?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:44 schreef Bortecinem het volgende:
Ik moet de hele nacht en morgen opblijven.
Ik ben deze ramadan elke keer wakker geweest tot vijf uur. Ik zal bij je blijven borte, ook al haat je me.quote:
ja effe aan je ouders vragen of ze een bent 'nes kennen om ermee te trouwenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:43 schreef darkmond het volgende:
[..]
Deze tjappies weten niet hoe ekte ekte mannen hosselen
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben deze ramadan elke keer wakker geweest tot vijf uur. Ik zal bij je blijven borte, ook al haat je me.
Waarom?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:44 schreef Bortecinem het volgende:
Ik moet de hele nacht en morgen opblijven.
Neehee broertje, jij moet ook blijven.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:45 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik ga nu wel.
But I don't count.
Slaap lekker broeders en zusters en kafirs.
Trustenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:45 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik ga nu wel.
But I don't count.
Jij hosselt stimo hier.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik snap je zin daarvoor niet.
Niet op gelet, dank voor verbeterenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
te veel geld (los)
een teveel aan geld (aan elkaar)
Trusten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:45 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik ga nu wel.
But I don't count.
Truste!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:45 schreef darkmond het volgende:
Ik ga nu wel.
But I don't count.
Heb nog steeds geen pica van jou gezienquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Neehee broertje, jij moet ook blijven.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben deze ramadan elke keer wakker geweest tot vijf uur. Ik zal bij je blijven borte, ook al haat je me.
jij weer.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:47 schreef De_Ilias het volgende:
Omar? Een prachtige Sahabie die ongetwijfeld behoort tot de meest invloedrijke personen die de Islamitische geschiedenis gekend heeft!
Je bent niet de enige.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:47 schreef darkmond het volgende:
Heb nog steeds geen pica van jou gezien
Met mijn hart spelen en ondertussen met Che zijn.quote:
ik speel met niemands hartenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Met mijn hart spelen en ondertussen met Che zijn.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hela, ik wil borte al hosselen, zoek je eigen.
astaghfirrulahquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:50 schreef darkmond het volgende:
[..]
We moeten gewoon pica's uitwisselen vind ik!
Hoe kom jij daar bijquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Met mijn hart spelen en ondertussen met Che zijn.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hela, ik wil borte al hosselen, zoek je eigen.
Strak plan!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:50 schreef darkmond het volgende:
We moeten gewoon pica's uitwisselen vind ik!
rare tijd?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:52 schreef Bortecinem het volgende:
Ik wil serieus met jullie meeten btw. Olijfenmeet enzo. Maar het wordt een beetje een rare tijd voor mij.
Overgeschakeld naar mobiel lol. Geen zin meer om te slapenquote:
omgquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:53 schreef darkmond het volgende:
[..]
Overgeschakeld naar mobiel lol. Geen zin meer om te slapenStraks toch weer opstaan.
Begin jij met pica sturen broeder!!
jij hebt slaap nodigquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:53 schreef darkmond het volgende:
[..]
Overgeschakeld naar mobiel lol. Geen zin meer om te slapenStraks toch weer opstaan.
Begin jij met pica sturen broeder!!
yani, ik wil best een tijd plannen (volgens mij zei klinker na de ramadan?), maar ik kan niet garanderen dat ik dan kan.quote:
Ja hè... Volgend jaar weer een kans.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:53 schreef Che_ het volgende:
Dit is ook al zo'n reeks geworden..
Jammer, vroeger was het leuk![]()
Ciaooo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |