quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:11 schreef Bortecinem het volgende:
Ey jongens, even serieus, mijn kamer is op zolder en mijn muffins liggen helemaaaal beneden. Wat moet ik doennnn
Zijn in principe ook geen ongelovigen volgens de Koran, maar Ahl al-Kitab, zoals je weet. Maar christenen/joden die bewust mijn geloof aanvallen of vijandigheid koesteren tegenover moslims, heb ik niets mee.quote:
Het zijn er twee dus yessss, pleaseee.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:12 schreef darkmond het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik haal ze wel even voor je. Mag ik er dan een?
Slapenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:11 schreef Bortecinem het volgende:
Ey jongens, even serieus, mijn kamer is op zolder en mijn muffins liggen helemaaaal beneden. Wat moet ik doennnn
Mocht ik een chick krijgen dan gaat ze Bara'a heten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Is nog altijd beter dan Sterre, Shaniqua, Priscilla of Ricardo of zo.
Zou ik niet doen.... Eentje is echt niet genoegquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het zijn er twee dus yessss, pleaseee.
Borte, we lijken echt op elkaar. Ik slaap ook op zolder en heb nooit suhur omdat ik te lui ben om mn bed te verlaten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het zijn er twee dus yessss, pleaseee.
Niks.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:11 schreef Bortecinem het volgende:
first world problems...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:11 schreef Bortecinem het volgende:
Serieus?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Borte, we lijken echt op elkaar. Ik slaap ook op zolder en heb nooit suhur omdat ik te lui ben om mn bed te verlaten.![]()
Aaaahwwquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Borte, we lijken echt op elkaar. Ik slaap ook op zolder en heb nooit suhur omdat ik te lui ben om mn bed te verlaten.![]()
een apostrof in je naamquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mocht ik een chick krijgen dan gaat ze Bara'a heten.
Jawel man, eentje is genoeg.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:13 schreef darkmond het volgende:
[..]
Zou ik niet doen.... Eentje is echt niet genoeg
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zijn in principe ook geen ongelovigen volgens de Koran, maar Ahl al-Kitab, zoals je weet. Maar christenen/joden die bewust mijn geloof aanvallen of vijandigheid koesteren tegenover moslims, heb ik niets mee.
Ja, ik las je PM. Maar dacht; ik reageer straks.quote:
Laat zo'n systeem aanleggen in huis zodat ze je voedsel direct vanuit de keuken naar je kamer kunnen sturen...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:11 schreef Bortecinem het volgende:
Iedereen s boos op me vandaag. heb mn dag blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Aaaahww
maar ik ben nog steeds boos op je
Dat is wel geniaal ja, in amerika is dat overal.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Laat zo'n systeem aanleggen in huis zodat ze je voedsel direct vanuit de keuken naar je kamer kunnen sturen...
[ afbeelding ]
Je bent een hindoestaanse?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:16 schreef darkmond het volgende:
Dit ben ik trouwens voor de geïnteresseerden :[ afbeelding ]
Overal ja?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is wel geniaal ja, in amerika is dat overal.
Ik heb ze wss in minder dan 10sec gehaald voor jequote:
Wajoh, good idee dit.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Laat zo'n systeem aanleggen in huis zodat ze je voedsel direct vanuit de keuken naar je kamer kunnen sturen...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |