Bijna alle moslims in Nederland zijn soenniet. Je zult geen objectief antwoord vinden op dit forum. Omdat soennieten sjiieten haten en hen niet als moslim beschouwen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:03 schreef mrstylo het volgende:
Zulke shit vind ik dan op fok.
Sjiisme staat toe dat je aan het volgende doet (een paar voorbeelden);
- gravenaanbidderij (dus je richt je gebeden tot de doden, i.p.v. God)
- zelfkastijding (je weet wel; je zelf slaan tot bloedens aan toe, kinderen zo jong als een baby worden hierbij betrokken)
- takkiya: hun betekenis is anders dan die van de sunni; ze mogen liegen om anderen te misleiden (niet zoals het in de koran staat omschreven; enkel liegen als je leven in gevaar is)
- mut3a: huwelijksovereenkomst die zo kort als een uur mag duren; dus als ze elke dag 10 verschillende vrouwen willen nemen dan kan dat gewoon
- ze kennen hun imam's goddelijke eigenschappen toe
- Seks met kinderen voor de pubertijd is toegestaan (ja ook baby's)
Soennieten volgen de leer van de profeet.
De leer van de profeet verbiedt alle genoemde voorbeelden die ik gaf over het sjiisme.
Maar zo zijn er wel meer verschillen; zoals hun obsessie met Ali, de neefje van de profeet (volgens hun hoorde hij de profeet te zijn en heeft God een foutje gemaakt). Hun vijandschap richting de vrienden van de profeet en enkele van zijn vrouwen. etc etc.
F&L / Wat is het verschil tussen soennieten en sjiieten ?
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Ja, tenminste. Ik denk, hij is geen moslim iig. Maar ga geen namen posten hier das raar toch joh.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, waarom post Ayca niet meer eigenlijk?
Dunnow. Misschien druk met studie? Misschien geen zin meer?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, waarom post Ayca niet meer eigenlijk?
Alleen dat stukje met kinderen kan best waar zijn. Sjiieten wilde in Irak waren tegen dat je voor je 18e niet meer mocht trouwen.quote:
Ik ben sjiiet en serieus, wat is dezequote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:03 schreef mrstylo het volgende:
Zulke shit vind ik dan op fok.
Sjiisme staat toe dat je aan het volgende doet (een paar voorbeelden);
- gravenaanbidderij (dus je richt je gebeden tot de doden, i.p.v. God)
- zelfkastijding (je weet wel; je zelf slaan tot bloedens aan toe, kinderen zo jong als een baby worden hierbij betrokken)
- takkiya: hun betekenis is anders dan die van de sunni; ze mogen liegen om anderen te misleiden (niet zoals het in de koran staat omschreven; enkel liegen als je leven in gevaar is)
- mut3a: huwelijksovereenkomst die zo kort als een uur mag duren; dus als ze elke dag 10 verschillende vrouwen willen nemen dan kan dat gewoon
- ze kennen hun imam's goddelijke eigenschappen toe
- Seks met kinderen voor de pubertijd is toegestaan (ja ook baby's)
Soennieten volgen de leer van de profeet.
De leer van de profeet verbiedt alle genoemde voorbeelden die ik gaf over het sjiisme.
Maar zo zijn er wel meer verschillen; zoals hun obsessie met Ali, de neefje van de profeet (volgens hun hoorde hij de profeet te zijn en heeft God een foutje gemaakt). Hun vijandschap richting de vrienden van de profeet en enkele van zijn vrouwen. etc etc.
F&L / Wat is het verschil tussen soennieten en sjiieten ?
Omar Jansen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja fucking NLse achternaam alles.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Blijf er dan niet steeds op reageren!
Ja sorry maar ik kan het krijgen van zo'n tjappiesquote:
Kwam ik ook achter ja.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:05 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Bijna alle moslims in Nederland zijn soenniet. Je zult geen objectief antwoord vinden op dit forum. Omdat soennieten sjiieten haten en hen niet als moslim beschouwen.
ah okay, die caferis in mijn omgeving hebben een belabberde opvoeding gehad en zijn zodoende vaak zoekende. geen basis hebben is trickyquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Genus is zwaar religieus opgevoed en volgens mij komt Ayca uit een redelijk normaal gelovig gezin.
Hezbollah en niks doen tegen israel?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar hezbollah is goed, want ze kunnen niks doen tegen israel.
Ja tuurlijkquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja fucking NLse achternaam alles.
Nee,quote:
Ik ben ook zoekende. Wat is daar erg aan? Dingen niet zomaar aannemen, maar onderzoeken is toch beter.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
ah okay, die caferis in mijn omgeving hebben een belabberde opvoeding gehad en zijn zodoende vaak zoekende. geen basis hebben is tricky
Caferis?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
ah okay, die caferis in mijn omgeving hebben een belabberde opvoeding gehad en zijn zodoende vaak zoekende. geen basis hebben is tricky
Ben je Libanees? Jullie vrouwenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:07 schreef darkmond het volgende:
[..]
Hezbollah en niks doen tegen israel?![]()
Sst ben Libanees en pro-hezbollah, geen hezbollah kleineren.
NEGER-en is de beste oplossingquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:06 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
[..]
Ja sorry maar ik kan het krijgen van zo'n tjappies
Ik ben van huis uit soenniet, ja, maar ik zal alleen maar de titel moslim gebruiken omdat God ons bij die naam noemt en zal nooit mijn sjiitische of alevitische broeders als dwalers, ongelovigen of whatever bestempelen omdat we verschillen in bepaalde dingen waarin we geloven.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vind dit een rare opmerking... Sonucta geloof jij ook in bepaalde dingen die jou een soenniet maken.
ik weet het, maar ik had al eens een discussie met die lul en hij weet niet van ophoudenquote:
ja ik heb gehoord dat dat wel een hype is daar bij de libanese vrouwenquote:
met dank aan hezbbulshaytan is libanon 45 jaar terug de tijd in schoten door israel, kan mij daarom wel voorstellen dat je pro bentquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:07 schreef darkmond het volgende:
[..]
Hezbollah en niks doen tegen israel?![]()
Sst ben Libanees en pro-hezbollah, geen hezbollah kleineren.
Ja dat is wel in bij jullie. Jammer. Wenkbrauwen weghalen en tatoeage laten zetten volgens mij ook.quote:
Duidelijkquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ben van huis uit soenniet, ja, maar ik zal alleen maar de titel moslim gebruiken omdat God ons bij die naam noemt en zal nooit mijn sjiitische of alevitische broeders als dwalers, ongelovigen of whatever bestempelen omdat we verschillen in bepaalde dingen waarin we geloven.
En joden/christenen ?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ben van huis uit soenniet, ja, maar ik zal alleen maar de titel moslim gebruiken omdat God ons bij die naam noemt en zal nooit mijn sjiitische of alevitische broeders als dwalers, ongelovigen of whatever bestempelen omdat we verschillen in bepaalde dingen waarin we geloven.
igdirlilar zijn caferis = een shia takquote:
Inderdaad. Innaddina indallahil islam, niks al die verschillen steeds.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is nog altijd beter dan Sterre, Shaniqua, Priscilla of Ricardo of zo.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:56 schreef Stimorol- het volgende:
Als Sjiiet je kind Omar of Aisha noemenWoyoowwww
zoekende zijn = zwakke iman = listigquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben ook zoekende. Wat is daar erg aan? Dingen niet zomaar aannemen, maar onderzoeken is toch beter.
Ok.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
met dank aan hezbbulshaytan is libanon 45 jaar terug de tijd in schoten door israel, kan mij daarom wel voorstellen dat je pro bent
Oh, zoveel ken ik er niet dus.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
igdirlilar zijn caferis = een shia tak
ja dat is echt fakking goor moet je eens van dichtbij zien ;rquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja dat is wel in bij jullie. Jammer. Wenkbrauwen weghalen en tatoeage laten zetten volgens mij ook.
Is een hype ja. Maar lang niet iedereen doet eraan meequote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja dat is wel in bij jullie. Jammer. Wenkbrauwen weghalen en tatoeage laten zetten volgens mij ook.
Wat zeg jij Allahin askina. Ik heb dus een zwakke iman..quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
zoekende zijn = zwakke iman = listig
heeee!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Is nog altijd beter dan Sterre, Shaniqua, Priscilla of Ricardo of zo.
Want soennieten zijn terrors?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:11 schreef hafez1234 het volgende:
Als alle moslims sjiiet waren dan zou islam veel fijner zijn. Geen terrorisme enzo.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:10 schreef Techno het volgende:
[..]
een rasechte fokker dusquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:11 schreef Bortecinem het volgende:
Ey jongens, even serieus, mijn kamer is op zolder en mijn muffins liggen helemaaaal beneden. Wat moet ik doennnn
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:11 schreef Bortecinem het volgende:
Ey jongens, even serieus, mijn kamer is op zolder en mijn muffins liggen helemaaaal beneden. Wat moet ik doennnn
Zijn in principe ook geen ongelovigen volgens de Koran, maar Ahl al-Kitab, zoals je weet. Maar christenen/joden die bewust mijn geloof aanvallen of vijandigheid koesteren tegenover moslims, heb ik niets mee.quote:
Het zijn er twee dus yessss, pleaseee.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:12 schreef darkmond het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik haal ze wel even voor je. Mag ik er dan een?
Slapenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:11 schreef Bortecinem het volgende:
Mocht ik een chick krijgen dan gaat ze Bara'a heten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Zou ik niet doen.... Eentje is echt niet genoegquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het zijn er twee dus yessss, pleaseee.
Borte, we lijken echt op elkaar. Ik slaap ook op zolder en heb nooit suhur omdat ik te lui ben om mn bed te verlaten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het zijn er twee dus yessss, pleaseee.
Niks.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:11 schreef Bortecinem het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |